Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> silnik R32 BUB ~ 800 koni co potrzeba zmienić
Mickey
post Sun, 03 Feb 2013 - 13:19
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





to ile w/g Was można uzyskać Nm na wale z 2.8 kutej korbie arp na głowicy i seryjnym tłoku?
ile na tym samym ale wale z 3,2 i odprężonym kanapką...


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 03 Feb 2013 - 13:19
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
sajmonvrt
post Sun, 03 Feb 2013 - 18:20
Post #22


User
Dołączył: Sun, 30 March 2008





Ame-racing r30 na seryjnych gratach 900ps paliwo e85 ale ile to wytrzymalo nie wiadomo


--------------------
ET 11.162 - Zegrze Pomorskie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mobile
post Sun, 03 Feb 2013 - 20:04
Post #23


Frequent User
Dołączył: Tue, 29 August 2006
Skąd: Szczecin





a moim zdaniem to niema czegoś takiego jak bezpieczne 800 KM z R32 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Sun, 03 Feb 2013 - 20:17
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





myśle że na początek wystarczy mi 600/650 pytam na zapas myslałem ze coś sie dowiem, póki co niewiem czy te wały co podałem są ok, czy ich wymiana jest całkowicie plug'n'play i właściwie czemu jak zmniejsze pojemnośc to niemusze zmieniać zaworów, oraz wałków i uzyskam większą moc?


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukkoz01
post Sun, 03 Feb 2013 - 22:06
Post #25


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





Podłącze się do tematu. Ile można zakręcić zestaw bi- turbo 2x GTX28 z silnikiem R30? Ja obstawiam że 7500 powinno przyjąć spokojnie. Czy wy uważacie podobnie? Patrząc na projekt Rogala chodzi mi pogłowie takie bi-turbo gtx28 700-800KM wstające przy 3000 obrotów. Czy da radę uzyskać taką moc z tych sprężarek???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek1111
post Sun, 03 Feb 2013 - 23:59
Post #26


Super User
Dołączył: Mon, 09 April 2007





micey po prostu wystarczy zapytać braci Lamików


--------------------
350z BIturbo 499,8km 688nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KamilC20XE
post Mon, 04 Feb 2013 - 01:14
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Wed, 15 October 2008
Skąd: Kamień Pomorski





R32 można zakręcić max 7600rpm i przy tej wartości tłok maprędkość 25m/s co jest całkowitym kresem, R30 przy 8000rpm będzie miał prawie 25m/s .


--------------------
FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 04 Feb 2013 - 08:57
Post #28


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(KamilC20XE @ Mon, 04 Feb 2013 - 01:14) *
R32 można zakręcić max 7600rpm i przy tej wartości tłok maprędkość 25m/s co jest całkowitym kresem, R30 przy 8000rpm będzie miał prawie 25m/s .


R32 przy 7800 bedzie miał 24,934
R30 przy 8300 bedzie miał prawie 24,983

setup 034 motorsport, którzy zrobili 5 lat temu 800 amerykanskich koni na kołach na sportowym paliwie wink.gif

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4001630/page1

KOD
2931cc 24V Engine »

Project Specs:
ENGINE:
* Lower Half : The Block & Oiling system
- BDF Block bored to 83mm + align honed Main's
- 83mm 9.0:1 JE Pistons
- 90.3mm OEM Crankshaft
- 034 Motorsport Forged Rods + ARP bolts
- ARP Main studs
- 034 Motorsport ARP head studs
- 034 Motorsport Coated connecting rod & Main bearings
- 034 Motorsport VW Touareg modified oil pan
- 034 Motorsport Custom 12-lb Aluminum Flywheel
- 034 Motorsport Custom starter Motor
* Upper Half : The Head
- R32 Cylinder Head - Given 034 Motorsport Stage-3 porting Job
- Stock Intake Valves
- Stock Exhaust Valves
- 034 Motorsport High-Rate Valve spring & Ti Retainers
- OEM Lifters
- Techtonics Tuning 264/260 Camshafts


* Ignition,Turbo,Intake & Fueling System:
- 034EFi Stage IIc SEM system +4Bar Map sensor
- (6) 034EFi HO Direct Fire Coils
- 034 Motorsport Plug Wires
- Garret GT4508R Turbocharger
- 034 Motorsport Tubular manifold
- 034 Motorsport Oil + Coolant supply/return kit
- TiAL 44mm Wastegate
- TiAL 50mm Blow-Off Valve
- 034 Motorsport Custom intake manifold
- Mustang 75mm Throttle Body
- 034EFi VR6 Fuel Rails
- 034 Motorsport Fuel Pressure Regulator
- (6) PRIMARY - Seimens 630cc Injectors (stock location)
- (6) SECONDARY - RC Engineering 1000cc Injectors
- (2) Bosch 044 MS Fuel pumps


http://gallery.034motorsport.com/var/album...ng?m=1302075876

800KM jest do zrobienia ale bezpiecznie to mozna pewnie 1/4 mili przejechac kilka razy w roku wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemekYelo
post Mon, 04 Feb 2013 - 10:01
Post #29


Super User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: wawa





a jak to jest z tym wałem w r32? czemu niby gorszy od vr6 ? zły materiał czy inna wada?


--------------------
seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukkoz01
post Mon, 04 Feb 2013 - 10:16
Post #30


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





CYTAT(przemekYelo @ Mon, 04 Feb 2013 - 10:01) *
a jak to jest z tym wałem w r32? czemu niby gorszy od vr6 ? zły materiał czy inna wada?


nie jest zły, tylko ma większe wykorbienie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 04 Feb 2013 - 10:33
Post #31


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(MickeyLET @ Sun, 03 Feb 2013 - 20:17) *
myśle że na początek wystarczy mi 600/650 pytam na zapas myslałem ze coś sie dowiem, póki co niewiem czy te wały co podałem są ok, czy ich wymiana jest całkowicie plug'n'play i właściwie czemu jak zmniejsze pojemnośc to niemusze zmieniać zaworów, oraz wałków i uzyskam większą moc?


Prosze powiedz mi ze teraz zartujesz ?? Zmieniajac wal spada stopien sprezenia po przez mniejsze wykorbienie walu z 2,8 . Co za tym idzie samoprzez sie ,moc przesuni sie nam wyzej pozostajac przy seryjnych walkach . Ja tu pisze caly czas o seryjnej glowicy . Zmieniajac walki rozrzadu warto jest pomyslec o zmianie zaworow poniewaz zawor wychyla sie mocnej i jest wieksze ryzyko poddania sie materialu. .


Nikt ni napisal ze wal z 2,8 jest lepszy niz z 3,2. Poprostu r30 to stosunkowo tania recepta na uzyskanie 700ps. A kazdy robi tak jak uwaza i jak mu sie podoba. Pozdrawiam .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Mon, 04 Feb 2013 - 11:16
Post #32


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





ok, konkretne pytanie zamówiłem sobie koło zamachowe pod wał z 3,2 na 10śrub jak kupie ten wał: http://allegro.pl/blok-wal-korbowy-tloki-w...3003117489.html
to będzie wszystko pasować ?

czy wszystkie wały które są na allegro dostepne i mają 10śrub pod zamach będą odpowiednie czy musze jakiegoś konkretnego szukać ?



--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sajmonvrt
post Mon, 04 Feb 2013 - 14:38
Post #33


User
Dołączył: Sun, 30 March 2008





Wszystkie maja 10 srub


--------------------
ET 11.162 - Zegrze Pomorskie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Mon, 04 Feb 2013 - 14:42
Post #34


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





CYTAT(sajmonvrt @ Mon, 04 Feb 2013 - 14:38) *
Wszystkie maja 10 srub


Czyli jest Bez znaczenia czy kupie z Galaxy, sharana,golfa Wszystkie mi pasuja? Ja wiem ze to proste pytania Ale wole miec pewnosc


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 04 Feb 2013 - 14:58
Post #35


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





wszystkie sa takie same, czesto z sharana czy galaxy na allegro nizsze ceny bo mniej kupujących wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KamilC20XE
post Mon, 04 Feb 2013 - 21:24
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Wed, 15 October 2008
Skąd: Kamień Pomorski





Dokładnie tak jak cowboy napisał :
R32 przy 7800 ma 24,934 m/s
R30 przy 8300 ma 24,983m/s

To są max obroty jakie można zakręcić te setupy.


--------------------
FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Mon, 04 Feb 2013 - 21:31
Post #37


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





dziękuje Panowie za cierpliwość w odpowiedziach smile.gif

a przypadkiem niema nikt rozrysowanej płyty pod wał "girdle plate" ?


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 04 Feb 2013 - 23:31
Post #38


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(KamilC20XE @ Mon, 04 Feb 2013 - 21:24) *
Dokładnie tak jak cowboy napisał :
R32 przy 7800 ma 24,934 m/s
R30 przy 8300 ma 24,983m/s

To są max obroty jakie można zakręcić te setupy.



Kamil mowisz tu oczywiscie o innych walkach , bo na seryjnych to jakos bym tego nie widzial wink.gif tzn krecic sobie mozna ,ale co to da ??


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KamilC20XE
post Tue, 05 Feb 2013 - 12:12
Post #39


Forum Homee
Dołączył: Wed, 15 October 2008
Skąd: Kamień Pomorski





Mocy przy tych obrotach nie będzie napewno . Przy około 25m/s silnik ma bardzo duże opory tarcia które nie pozwalają na uzyskanie mocy .


--------------------
FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 24 August 2025 - 14:27