![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
to ile w/g Was można uzyskać Nm na wale z 2.8 kutej korbie arp na głowicy i seryjnym tłoku?
ile na tym samym ale wale z 3,2 i odprężonym kanapką... -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 30 March 2008 ![]() |
Ame-racing r30 na seryjnych gratach 900ps paliwo e85 ale ile to wytrzymalo nie wiadomo
-------------------- ET 11.162 - Zegrze Pomorskie
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 29 August 2006 Skąd: Szczecin ![]() |
a moim zdaniem to niema czegoś takiego jak bezpieczne 800 KM z R32
![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
myśle że na początek wystarczy mi 600/650 pytam na zapas myslałem ze coś sie dowiem, póki co niewiem czy te wały co podałem są ok, czy ich wymiana jest całkowicie plug'n'play i właściwie czemu jak zmniejsze pojemnośc to niemusze zmieniać zaworów, oraz wałków i uzyskam większą moc?
-------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Podłącze się do tematu. Ile można zakręcić zestaw bi- turbo 2x GTX28 z silnikiem R30? Ja obstawiam że 7500 powinno przyjąć spokojnie. Czy wy uważacie podobnie? Patrząc na projekt Rogala chodzi mi pogłowie takie bi-turbo gtx28 700-800KM wstające przy 3000 obrotów. Czy da radę uzyskać taką moc z tych sprężarek???
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
micey po prostu wystarczy zapytać braci Lamików
-------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 15 October 2008 Skąd: Kamień Pomorski ![]() |
R32 można zakręcić max 7600rpm i przy tej wartości tłok maprędkość 25m/s co jest całkowitym kresem, R30 przy 8000rpm będzie miał prawie 25m/s .
-------------------- FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
R32 można zakręcić max 7600rpm i przy tej wartości tłok maprędkość 25m/s co jest całkowitym kresem, R30 przy 8000rpm będzie miał prawie 25m/s . R32 przy 7800 bedzie miał 24,934 R30 przy 8300 bedzie miał prawie 24,983 setup 034 motorsport, którzy zrobili 5 lat temu 800 amerykanskich koni na kołach na sportowym paliwie ![]() http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4001630/page1 KOD 2931cc 24V Engine » Project Specs: ENGINE: * Lower Half : The Block & Oiling system - BDF Block bored to 83mm + align honed Main's - 83mm 9.0:1 JE Pistons - 90.3mm OEM Crankshaft - 034 Motorsport Forged Rods + ARP bolts - ARP Main studs - 034 Motorsport ARP head studs - 034 Motorsport Coated connecting rod & Main bearings - 034 Motorsport VW Touareg modified oil pan - 034 Motorsport Custom 12-lb Aluminum Flywheel - 034 Motorsport Custom starter Motor * Upper Half : The Head - R32 Cylinder Head - Given 034 Motorsport Stage-3 porting Job - Stock Intake Valves - Stock Exhaust Valves - 034 Motorsport High-Rate Valve spring & Ti Retainers - OEM Lifters - Techtonics Tuning 264/260 Camshafts * Ignition,Turbo,Intake & Fueling System: - 034EFi Stage IIc SEM system +4Bar Map sensor - (6) 034EFi HO Direct Fire Coils - 034 Motorsport Plug Wires - Garret GT4508R Turbocharger - 034 Motorsport Tubular manifold - 034 Motorsport Oil + Coolant supply/return kit - TiAL 44mm Wastegate - TiAL 50mm Blow-Off Valve - 034 Motorsport Custom intake manifold - Mustang 75mm Throttle Body - 034EFi VR6 Fuel Rails - 034 Motorsport Fuel Pressure Regulator - (6) PRIMARY - Seimens 630cc Injectors (stock location) - (6) SECONDARY - RC Engineering 1000cc Injectors - (2) Bosch 044 MS Fuel pumps http://gallery.034motorsport.com/var/album...ng?m=1302075876 800KM jest do zrobienia ale bezpiecznie to mozna pewnie 1/4 mili przejechac kilka razy w roku ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
a jak to jest z tym wałem w r32? czemu niby gorszy od vr6 ? zły materiał czy inna wada?
-------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
myśle że na początek wystarczy mi 600/650 pytam na zapas myslałem ze coś sie dowiem, póki co niewiem czy te wały co podałem są ok, czy ich wymiana jest całkowicie plug'n'play i właściwie czemu jak zmniejsze pojemnośc to niemusze zmieniać zaworów, oraz wałków i uzyskam większą moc? Prosze powiedz mi ze teraz zartujesz ?? Zmieniajac wal spada stopien sprezenia po przez mniejsze wykorbienie walu z 2,8 . Co za tym idzie samoprzez sie ,moc przesuni sie nam wyzej pozostajac przy seryjnych walkach . Ja tu pisze caly czas o seryjnej glowicy . Zmieniajac walki rozrzadu warto jest pomyslec o zmianie zaworow poniewaz zawor wychyla sie mocnej i jest wieksze ryzyko poddania sie materialu. . Nikt ni napisal ze wal z 2,8 jest lepszy niz z 3,2. Poprostu r30 to stosunkowo tania recepta na uzyskanie 700ps. A kazdy robi tak jak uwaza i jak mu sie podoba. Pozdrawiam . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
ok, konkretne pytanie zamówiłem sobie koło zamachowe pod wał z 3,2 na 10śrub jak kupie ten wał: http://allegro.pl/blok-wal-korbowy-tloki-w...3003117489.html
to będzie wszystko pasować ? czy wszystkie wały które są na allegro dostepne i mają 10śrub pod zamach będą odpowiednie czy musze jakiegoś konkretnego szukać ? -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 30 March 2008 ![]() |
Wszystkie maja 10 srub
-------------------- ET 11.162 - Zegrze Pomorskie
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
Wszystkie maja 10 srub Czyli jest Bez znaczenia czy kupie z Galaxy, sharana,golfa Wszystkie mi pasuja? Ja wiem ze to proste pytania Ale wole miec pewnosc -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
wszystkie sa takie same, czesto z sharana czy galaxy na allegro nizsze ceny bo mniej kupujących
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 15 October 2008 Skąd: Kamień Pomorski ![]() |
Dokładnie tak jak cowboy napisał :
R32 przy 7800 ma 24,934 m/s R30 przy 8300 ma 24,983m/s To są max obroty jakie można zakręcić te setupy. -------------------- FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
dziękuje Panowie za cierpliwość w odpowiedziach
![]() a przypadkiem niema nikt rozrysowanej płyty pod wał "girdle plate" ? -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Dokładnie tak jak cowboy napisał : R32 przy 7800 ma 24,934 m/s R30 przy 8300 ma 24,983m/s To są max obroty jakie można zakręcić te setupy. Kamil mowisz tu oczywiscie o innych walkach , bo na seryjnych to jakos bym tego nie widzial ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 15 October 2008 Skąd: Kamień Pomorski ![]() |
Mocy przy tych obrotach nie będzie napewno . Przy około 25m/s silnik ma bardzo duże opory tarcia które nie pozwalają na uzyskanie mocy .
-------------------- FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 24 August 2025 - 14:27 |