![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Autko naprawdę dobrze się rozpędza, sprawdzone na prawym ![]() ![]() ![]() Dzieki Bartku ale Twoje tez dostanie kilka nowych zabawek musisz tylko zadzwonic. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
ja u siebie mam egt od BAM w kolektorze i egt AG zaraz za turbiną. Powiem tyle że różnica nie jest stała. Im dłużej jedziemy na maksa tym różnica maleje. Początkowo różnica jest 100stopni z kawałkiem a potem maleje a do ilu to bym musiał zrobić logi vagiem i jednocześnie monitorować wskazania AG ale po jakimś czasie będzie koło 60-70 stopni
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
ja u siebie mam egt od BAM w kolektorze i egt AG zaraz za turbiną. Powiem tyle że różnica nie jest stała. Im dłużej jedziemy na maksa tym różnica maleje. Początkowo różnica jest 100stopni z kawałkiem a potem maleje a do ilu to bym musiał zrobić logi vagiem i jednocześnie monitorować wskazania AG ale po jakimś czasie będzie koło 60-70 stopni Paweł przyjąłem 100*C i myśle że to bezpieczna rożnica- wiekszej nie bedzie raczej. Czyli przy pełnym bucie jest poniżej 900*C. Takie było założenie i tak jest.Poza tym AFR jest na odpowiednim poziomie wiec EGT też nie może być inne ![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
Poza tym AFR jest na odpowiednim poziomie wiec EGT też nie może być inne ![]() No nie do konca tak jest.. ![]() -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
-------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
Na EGT wpływa dużo wiecej czynników.
-------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Na EGT wpływa dużo wiecej czynników. To oczywiste ale stosunek ilości powietrza do paliwa jest jednym z ważniejszych jeśli nie najważniejszym. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
No tak, tylko ze jeden detal może sporo namieszac w prognozach. Czyż nie
![]() -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
No tak, tylko ze jeden detal może sporo namieszac w prognozach. Czyż nie ![]() Filozofujesz ![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Na EGT wpływa dużo wiecej czynników. To oswiec nas jakie to czynniki wplywaja na EGT oprocz AFR i cisnienia (predkosci) przeplywu spalin ... chetnie dowiem sie czegos nowego -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
Napisałem ze nie jest ok ? Gdzie ?
![]() -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Napisałem ze nie jest ok ? Gdzie ? ![]() Marcin nie napisales ale temat EGT w moim aucie to niepotrzebne zamieszanie. przyjałem 100*C roznicy pomiedzy temp w kolektorze a zaraz za Turbo jako wartosc maksymalna- co kilka osob potwierdzilo ze wiecej nie ma i tyle. Przy pelnym bucie mam 780 na zegarze +100 =880*C wiec zapas jest spory. Peek w zegarze ustawiony na 800*C wiec raczej go nie usłysze;-) -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
User Dołączył: Tue, 11 September 2012 ![]() |
Nie denerwuje Cie pikanie przy starcie ?
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Nie denerwuje Cie pikanie przy starcie ? ![]() ![]() Wylaczylem.:-) -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
i żadnej dodatkowej pompy nie masz? seryjna od s3 wystarczyła ?
ps. jakie masz doładowanie? -------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
i żadnej dodatkowej pompy nie masz? seryjna od s3 wystarczyła ? ps. jakie masz doładowanie? Tak seryjna wystarcza. Doladowanie jest lightowe- niecałe 1,3 na dole i 1,2 na górze. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
i żadnej dodatkowej pompy nie masz? seryjna od s3 wystarczyła ? ps. jakie masz doładowanie? Pewnie gdyby byla wydajniejsza pompa , bylo by tez pare "km" wiecej ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Pewnie gdyby byla wydajniejsza pompa , bylo by tez pare "km" wiecej ![]() Jest oki-przynajmniej na razie. Tylko ten wydech mi zostal w głowie :-). -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
User Dołączył: Tue, 11 September 2012 ![]() |
Jak ma być DD, to ja bym chyba odpuścił Robert
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Jak ma być DD, to ja bym chyba odpuścił Robert ![]() ![]() Nic poza wymianą oleju już nie robie z silnikiem i osprzętem - na razie. Tylko ktoś sie musi audio u mnie zajac ![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 19:44 |