![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Wracając do zawiasu- GTO zrobił tym autem ok 700km w ciągu jednego dnia po trasie oczywiście i był zaskoczony jak dobrze sie prowadzi i jaka jest sprężysta. Wymiana każdej gumki w zawiasie zmieniła to auto nie do poznania. samochod naprawde dobrze sie prowadzi i warto dodac ze obecna moc jest na wydechu 63,5mm i na trzech przelotach bo mial byc cichy ze wzgledu na to ze kolega porusza sie ze swoim Baby . Z set upu na k04 z TFSI jest spokojnie do wyjecia 350km . ps Kanaly wydechowe pokrywaja sie z glowica z 20vt , ale flansze kolektora trzeba przerabiac . Zdjec nie bedzie poniewaz nie zostaly zrobione . ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 01 May 2009 ![]() |
spoko octa,powiedz jak w trasie się jeździ piątką skrzynką ?
-------------------- A3 8V CTNC stage 3 - 414ps 544nm
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
spoko octa,powiedz jak w trasie się jeździ piątką skrzynką ? Skrzynia jest bardzo krotka i pewnie w przyszlosci wlasciciel pomysli nad zmiana na cos dluzszego . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 09 July 2010 Skąd: Łódź ![]() |
A też miałem montować k04 z tfsi do 1.8T u GTO no ale chyba wpadnie autko z 2.0TFSI i wtedy k04 podejdzie plug&play. Gratulację, fajne autko. Najważniejsze, że zamierzenia właściciela spełnione czyli niskie EGT, a właściwie to jakie?
![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Tak jak Rafal napisal fotek spasowania kolektora z glowica nie bedzie ;-).
Co do Egt-wczoraj podpiąłem wskaznik wiec nie bylo kiedy popatrzec ale dam znac. Skrzynia jest przykrótkawa troszke ale poki co jest sprawna wiec... Musze Rafala poprawic -wydech jest na 3 tlumikach ale ostatni jest komorowy i rzeczywiscie to zahamowalo wieksza moc. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 October 2006 Skąd: Mazowieckie ![]() |
-------------------- GG 4722389
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
User Dołączył: Tue, 29 November 2011 Skąd: myślenice ![]() |
coraz bardziej podobają mi sie silniki 1.8t... Gratulacje skodziny,Powodzenia.
ps chętnie oglądne filmik z udziałem twojej skody... -------------------- www.gardengold.pl
www.kaczor-sklad.pl Leon cupra tfsi 240ps pulsar GTI-R 4x4 364ps |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 30 December 2007 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
EGT na koncu 4-go biegu ok 780st C. Wiec biorąc poprawkę maks egt sporo poniżej 900st C
-------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 January 2010 Skąd: z Garażu... ![]() |
EGT na koncu 4-go biegu ok 780st C. Wiec biorąc poprawkę maks egt sporo poniżej 900st C pytanie, ile stopni roznicy w egt jest miedzy kolektorem a dp(nawet pod samym turbo)? i na koncu 4tego biegu jaka to predkosc, bo mowiles ze masz krotka skrzynie? -------------------- Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold A8 D3 4.2 Scirocco 2.0TSI |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
pytanie, ile stopni roznicy w egt jest miedzy kolektorem a dp(nawet pod samym turbo)? i na koncu 4tego biegu jaka to predkosc, bo mowiles ze masz krotka skrzynie? 4bieg ok 200km/h przy 7000obr. Myśle że różnica nie jest wieksza niz 100 stopni chociaz mogę sie mylić. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
4bieg ok 200km/h przy 7000obr. Myśle że różnica nie jest wieksza niz 100 stopni chociaz mogę sie mylić. A ja myślę, że różnica jest od 100 do.... no właśnie, dobre pytanie - może być 50, może być 250. Dopóki nie zamontujesz termopary np na poczatku turbo to się nie dowiesz. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 January 2010 Skąd: z Garażu... ![]() |
wlasnie sam jestem ciekaw, czy da to sie w jakis sposob zmierzyc. Bo rozrzut moze byc spory 50 a moze 150 stopni,a to juz ma roznice...
p.s. o cholera siewcu byles pierwszy:P -------------------- Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold A8 D3 4.2 Scirocco 2.0TSI |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
A ja myślę, że różnica jest od 100 do.... no właśnie, dobre pytanie - może być 50, może być 250. Dopóki nie zamontujesz termopary np na poczatku turbo to się nie dowiesz. Dokładnie dlatego sie jakoś nie napinam na te wskazania-w kolektorze zbyt duże ryzyko- sa dziwnie twarde i były obawy że może peknać wiec odpusciliśmy. Przy mojej jeżdzie tak naprawde to nie jest potrzebne-mam Emeryt Style ![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
masz termopare w DP ?
jak tak to jestem pewien ze 900 peka przy tych 780 na wskazowce. -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
masz termopare w DP ? jak tak to jestem pewien ze 900 peka przy tych 780 na wskazowce. Ja pewien nie jestem nie wiem jakie są róznice temperatur pomiedzy kolektorem a początkiem DP ale strzelam że ok 100*C nie więcej. Trzeba by zamontowac 2 i porównac inaczej to wróżenie z fusów- może komuś się będzie chciało zrobić taki eksperyment. Ja tego ryzyka nie podejmę ze wzgledu na koszty ![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
ja mam sonde egt z bam i wskaznik stri 60mm , w kolektorze .na vagu 960 stopni a na wskaźniku 910
-------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
ja mam sonde egt z bam i wskaznik stri 60mm , w kolektorze .na vagu 960 stopni a na wskaźniku 910 to juz bledy odczytu. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Poczytalem, pogadalem, googlowałem róznica temperatury pomiedzy kolektorem a 1-sza sonda lambda ktora jest duzo dalej wacha sie miedzy 100-120* C. Wiec u mnie na czujniku przyjmujac 100* C jest ok 880. To oczywiscie tylko teoria ale zawsze czym trzeba sie podeprzec.
-------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
User Dołączył: Tue, 11 September 2012 ![]() |
Autko naprawdę dobrze się rozpędza, sprawdzone na prawym
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 14:51 |