Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Octavia 1,8T 4x4 by Digitun.pl
Rafalek114
post Wed, 30 Jan 2013 - 23:34
Post #21


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(rOBERTO795 @ Wed, 30 Jan 2013 - 21:06) *
Wracając do zawiasu- GTO zrobił tym autem ok 700km w ciągu jednego dnia po trasie oczywiście i był zaskoczony jak dobrze sie prowadzi i jaka jest sprężysta. Wymiana każdej gumki w zawiasie zmieniła to auto nie do poznania.



samochod naprawde dobrze sie prowadzi i warto dodac ze obecna moc jest na wydechu 63,5mm i na trzech przelotach bo mial byc cichy ze wzgledu na to ze kolega porusza sie ze swoim Baby . Z set upu na k04 z TFSI jest spokojnie do wyjecia 350km .

ps Kanaly wydechowe pokrywaja sie z glowica z 20vt , ale flansze kolektora trzeba przerabiac . Zdjec nie bedzie poniewaz nie zostaly zrobione . wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 30 Jan 2013 - 23:34
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
tomasz26
post Wed, 30 Jan 2013 - 23:42
Post #22


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 May 2009





spoko octa,powiedz jak w trasie się jeździ piątką skrzynką ?


--------------------
A3 8V CTNC stage 3 - 414ps 544nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 31 Jan 2013 - 00:23
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(tomasz26 @ Wed, 30 Jan 2013 - 23:42) *
spoko octa,powiedz jak w trasie się jeździ piątką skrzynką ?



Skrzynia jest bardzo krotka i pewnie w przyszlosci wlasciciel pomysli nad zmiana na cos dluzszego .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siwysdz
post Thu, 31 Jan 2013 - 00:51
Post #24


Frequent User
Dołączył: Fri, 09 July 2010
Skąd: Łódź





A też miałem montować k04 z tfsi do 1.8T u GTO no ale chyba wpadnie autko z 2.0TFSI i wtedy k04 podejdzie plug&play. Gratulację, fajne autko. Najważniejsze, że zamierzenia właściciela spełnione czyli niskie EGT, a właściwie to jakie? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Thu, 31 Jan 2013 - 07:05
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





Tak jak Rafal napisal fotek spasowania kolektora z glowica nie bedzie ;-).

Co do Egt-wczoraj podpiąłem wskaznik wiec nie bylo kiedy popatrzec ale dam znac.

Skrzynia jest przykrótkawa troszke ale poki co jest sprawna wiec...

Musze Rafala poprawic -wydech jest na 3 tlumikach ale ostatni jest komorowy i rzeczywiscie to zahamowalo wieksza moc.


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_Grześ_
post Thu, 31 Jan 2013 - 10:42
Post #26


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 October 2006
Skąd: Mazowieckie





nie ma żadnej tajemnicy w tym ze k04-530 da rade zamontować do 1.8T kilka lat temu to sprawdzalem



--------------------
GG 4722389
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gieteier
post Thu, 31 Jan 2013 - 13:43
Post #27


User
Dołączył: Tue, 29 November 2011
Skąd: myślenice





coraz bardziej podobają mi sie silniki 1.8t... Gratulacje skodziny,Powodzenia.
ps chętnie oglądne filmik z udziałem twojej skody...


--------------------
www.gardengold.pl
www.kaczor-sklad.pl
Leon cupra tfsi 240ps
pulsar GTI-R 4x4 364ps
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quli
post Thu, 31 Jan 2013 - 14:35
Post #28


Frequent User
Dołączył: Sun, 30 December 2007





CYTAT(_Grześ_ @ Thu, 31 Jan 2013 - 10:42) *
nie ma żadnej tajemnicy w tym ze k04-530 da rade zamontować do 1.8T kilka lat temu to sprawdzalem





fajnie, jak to jest tam powieszone? jakaś kryza czy co?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Thu, 31 Jan 2013 - 19:29
Post #29


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





EGT na koncu 4-go biegu ok 780st C. Wiec biorąc poprawkę maks egt sporo poniżej 900st C


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cuper13
post Thu, 31 Jan 2013 - 19:52
Post #30


Frequent User
Dołączył: Sun, 17 January 2010
Skąd: z Garażu...





CYTAT(rOBERTO795 @ Thu, 31 Jan 2013 - 19:29) *
EGT na koncu 4-go biegu ok 780st C. Wiec biorąc poprawkę maks egt sporo poniżej 900st C


pytanie, ile stopni roznicy w egt jest miedzy kolektorem a dp(nawet pod samym turbo)?
i na koncu 4tego biegu jaka to predkosc, bo mowiles ze masz krotka skrzynie?


--------------------
Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold
A8 D3 4.2
Scirocco 2.0TSI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Thu, 31 Jan 2013 - 19:58
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(Cuper13 @ Thu, 31 Jan 2013 - 19:52) *
pytanie, ile stopni roznicy w egt jest miedzy kolektorem a dp(nawet pod samym turbo)?
i na koncu 4tego biegu jaka to predkosc, bo mowiles ze masz krotka skrzynie?


4bieg ok 200km/h przy 7000obr. Myśle że różnica nie jest wieksza niz 100 stopni chociaz mogę sie mylić.


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Thu, 31 Jan 2013 - 20:01
Post #32


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT(rOBERTO795 @ Thu, 31 Jan 2013 - 19:58) *
4bieg ok 200km/h przy 7000obr. Myśle że różnica nie jest wieksza niz 100 stopni chociaz mogę sie mylić.

A ja myślę, że różnica jest od 100 do.... no właśnie, dobre pytanie - może być 50, może być 250. Dopóki nie zamontujesz termopary np na poczatku turbo to się nie dowiesz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cuper13
post Thu, 31 Jan 2013 - 20:02
Post #33


Frequent User
Dołączył: Sun, 17 January 2010
Skąd: z Garażu...





wlasnie sam jestem ciekaw, czy da to sie w jakis sposob zmierzyc. Bo rozrzut moze byc spory 50 a moze 150 stopni,a to juz ma roznice...

p.s. o cholera siewcu byles pierwszy:P


--------------------
Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold
A8 D3 4.2
Scirocco 2.0TSI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Thu, 31 Jan 2013 - 20:05
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(siewcu @ Thu, 31 Jan 2013 - 20:01) *
A ja myślę, że różnica jest od 100 do.... no właśnie, dobre pytanie - może być 50, może być 250. Dopóki nie zamontujesz termopary np na poczatku turbo to się nie dowiesz.



Dokładnie dlatego sie jakoś nie napinam na te wskazania-w kolektorze zbyt duże ryzyko- sa dziwnie twarde i były obawy że może peknać wiec odpusciliśmy. Przy mojej jeżdzie tak naprawde to nie jest potrzebne-mam Emeryt Style tongue.gif


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Thu, 31 Jan 2013 - 21:46
Post #35


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





masz termopare w DP ?
jak tak to jestem pewien ze 900 peka przy tych 780 na wskazowce.


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Thu, 31 Jan 2013 - 21:57
Post #36


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(mss @ Thu, 31 Jan 2013 - 21:46) *
masz termopare w DP ?
jak tak to jestem pewien ze 900 peka przy tych 780 na wskazowce.


Ja pewien nie jestem nie wiem jakie są róznice temperatur pomiedzy kolektorem a początkiem DP ale strzelam że ok 100*C nie więcej. Trzeba by zamontowac 2 i porównac inaczej to wróżenie z fusów- może komuś się będzie chciało zrobić taki eksperyment. Ja tego ryzyka nie podejmę ze wzgledu na koszty tongue.gif


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemekYelo
post Fri, 01 Feb 2013 - 05:09
Post #37


Super User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: wawa





ja mam sonde egt z bam i wskaznik stri 60mm , w kolektorze .na vagu 960 stopni a na wskaźniku 910


--------------------
seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Fri, 01 Feb 2013 - 06:59
Post #38


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(przemekYelo @ Fri, 01 Feb 2013 - 05:09) *
ja mam sonde egt z bam i wskaznik stri 60mm , w kolektorze .na vagu 960 stopni a na wskaźniku 910


to juz bledy odczytu.


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Fri, 01 Feb 2013 - 09:54
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





Poczytalem, pogadalem, googlowałem róznica temperatury pomiedzy kolektorem a 1-sza sonda lambda ktora jest duzo dalej wacha sie miedzy 100-120* C. Wiec u mnie na czujniku przyjmujac 100* C jest ok 880. To oczywiscie tylko teoria ale zawsze czym trzeba sie podeprzec.


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ziutsane
post Fri, 01 Feb 2013 - 15:29
Post #40


User
Dołączył: Tue, 11 September 2012





Autko naprawdę dobrze się rozpędza, sprawdzone na prawym smile.gif Jeszcze raz gratki fajnego setupu smile.gif Zazdroszczę Ci tego haldexa ! smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 14:51