Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V  « < 6 7 8  
Reply to this topicStart new topic
> Octavia 1,8T 4x4 by Digitun.pl
Joker
post Wed, 11 Mar 2015 - 07:24
Post #141


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(Rafalek114 @ Tue, 10 Mar 2015 - 23:37) *
Ale czy ty uwazasz ze wyssalem sobie to z palca ?? Skoro mowie , ze pojechalem tym golfem taki czas , tzn ze tak bylo ... nie wyssalem sobie tego z palca poniewaz nie mam takiej potrzeby ... tak jak mowie .. po korekcie bylo 8,8 .


Chłopie on normalnie do Ciebie napisał, po co takie teksty? smile.gif Chyba nikt poza Tobą nie odczytałby, że on ironizuje, ostatnie słowa "lub jest naprawdę szybki" nie wyglądają na szyderę wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 11 Mar 2015 - 07:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Fawor
post Wed, 11 Mar 2015 - 07:43
Post #142


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





może to trywialne, ale róznice poziomów nachylenia brał ktoś pod uwagę? Przecież nie liczymy przed pomiarem jakimiś wydumanymi przyrządami procentu nachylenia terenu, a pomimo tego, że 'wydaje się równy', to najprawdopodobniej wcale tak nie jest i może być to niezauważalne. Jeden mierzył lekko pod górkę, drugi lekko z górki i tyle. W sumie to powinno się przy takich przejazdach zrobić TEN SAM odcinek w dwie strony i wyciągnąć średnią - wtedy dopiero mamy pomiar, który można odnieść do kogoś innego mierzącego w ten sam sposób.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Wed, 11 Mar 2015 - 07:59
Post #143


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





Fajnie ze wszyscy polemizujecie i macie szybkie auta ale moglibyście juz tego nie robic w moim wątku gdyż nie po to został on odświeżony. Dzięki. Pozdrawiam.


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 11 Mar 2015 - 08:21
Post #144


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Fawor @ Wed, 11 Mar 2015 - 07:43) *
może to trywialne, ale róznice poziomów nachylenia brał ktoś pod uwagę? Przecież nie liczymy przed pomiarem jakimiś wydumanymi przyrządami procentu nachylenia terenu, a pomimo tego, że 'wydaje się równy', to najprawdopodobniej wcale tak nie jest i może być to niezauważalne. Jeden mierzył lekko pod górkę, drugi lekko z górki i tyle. W sumie to powinno się przy takich przejazdach zrobić TEN SAM odcinek w dwie strony i wyciągnąć średnią - wtedy dopiero mamy pomiar, który można odnieść do kogoś innego mierzącego w ten sam sposób.



Dlatego tak jak napisałem , jest cos takiego jak korekta pomiaru która w moim przypadku dodała 0,2 sekundy . Ale to juz nie istotne . To nie golf był moim wyznacznikiem prędkość . Pomierzylem go dla zabawy , a nie zeby komus cos pokazać , bo mocą 400ps to moze 10 late temu można było cos udowadniać .


Ps z mojej strony koniec ot , sorry


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 11 Mar 2015 - 22:57
Post #145


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(Rafalek114 @ Wed, 11 Mar 2015 - 09:21) *
Dlatego tak jak napisałem , jest cos takiego jak korekta pomiaru która w moim przypadku dodała 0,2 sekundy . Ale to juz nie istotne . To nie golf był moim wyznacznikiem prędkość . Pomierzylem go dla zabawy , a nie zeby komus cos pokazać , bo mocą 400ps to moze 10 late temu można było cos udowadniać .


Ps z mojej strony koniec ot , sorry

aa ok. Jakoś słowo "korekta" kojarzy mi się ze strojeniem biggrin.gif Źle doczytałem.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  « < 6 7 8
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 19:45