![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 January 2010 Skąd: z Garażu... ![]() |
Kosztuje co 30 tys ok 200 zl wiecej na olej i filtr w haldexie + 1L pb na kazde 100 km. Aha... ![]() ![]() -------------------- Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold A8 D3 4.2 Scirocco 2.0TSI |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Kosztuje co 30 tys ok 200 zl wiecej na olej i filtr w haldexie + 1L pb na kazde 100 km. Widze, ze nieprecyzyjnie zadalem pytanie ![]() moje 1700kg padlo z moca kolo 300 koni robi 100-200 w 14-15sek (zalezy, czy na na 4-ce, czy 3-4 bieg). Ja mam FWD i ciekaw jestem porownania. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
A w tym setupie nadal zgodnie z pierwszą stroną siedzi seryjne sprzegło?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
A w tym setupie nadal zgodnie z pierwszą stroną siedzi seryjne sprzegło? Seryjne ale z G60 ![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Widze, ze nieprecyzyjnie zadalem pytanie ![]() moje 1700kg padlo z moca kolo 300 koni robi 100-200 w 14-15sek (zalezy, czy na na 4-ce, czy 3-4 bieg). Ja mam FWD i ciekaw jestem porownania. Nigdy nie mierzyłem wiec nie chce sie wypowiadac. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
około 13 sekund 100-200 tyle robiło moje S3 322KM myślę że tu podobnie
-------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#127
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 October 2006 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Jakie jest obecnie doładowanie ?
-------------------- GG 4722389
|
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
-------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
1,3 Oczywiście w setupie poza poprawką softu wleciał nowy wydech 2,75" z nowym DP 3" od MG-motorsport. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
i pewnie te okolice 13 sec robi.
Mój seat robił z podobna mocą ~ 11 -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
ej to powiedzcie mi jak ja moglem na tej samej turbinie w ciezkim mk6 pojechac 100-200 w 8,6 ?? po korekcie bylo 8,8
![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#132
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
ej to powiedzcie mi jak ja moglem na tej samej turbinie w ciezkim mk6 pojechac 100-200 w 8,6 ?? po korekcie bylo 8,8 ![]() ![]() Miales 400 koni ,a nie 338. Proste. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Miales 400 koni ,a nie 338. Proste. Kurde no wlasnie nie do konca ... boo np toldi mial tez ok 350 koni i toledo jest zdecydowanie lzejsze a pomimo tego jechal 100-200 w 11 sekund . Sekunda roznicy w pomiarze 100-200 to nie jest roznica 10 koni mechaniczynych . Ps nie pisze tu o skodzie bo jest to 4x4 i straty ma zdecydowanie wieksze , wiec ciezko tu porownywac , ale nie znam innego tfsi lub tsi na ori k04 ktore pojechalo 100-200 ponizej 9sekund , ( ah i dla jasnosci moj byl w manualu) . Zreszta patrzac na wiekszosc wynikow z hamowni , stwierdzam ze mozna sobie nimi dupe podetrzec ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#134
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Kurde no wlasnie nie do konca ... boo np toldi mial tez ok 350 koni i toledo jest zdecydowanie lzejsze a pomimo tego jechal 100-200 w 11 sekund . Sekunda roznicy w pomiarze 100-200 to nie jest roznica 10 koni mechaniczynych . Ps nie pisze tu o skodzie bo jest to 4x4 i straty ma zdecydowanie wieksze , wiec ciezko tu porownywac , ale nie znam innego tfsi lub tsi na ori k04 ktore pojechalo 100-200 ponizej 9sekund , ( ah i dla jasnosci moj byl w manualu) . Zreszta patrzac na wiekszosc wynikow z hamowni , stwierdzam ze mozna sobie nimi dupe podetrzec ![]() To zrob analize wykresow np toldiego i Twoja i zobacz, jaka jest srednia moc w zakresie obrotow, gdzie jedziecie 100-200. Na jednym biegu masz jakies 3500-7000rpm , jadac na 2 biegach masz pewnie 4500-7000rpm. w 1.8T zeby zrobic 500nm (tyle, co w Twoim golfie) to trzeba dmuchac kolo 2 barow. Dochodzi do tego kwestia oporow powietrza, opon,asfaltu (w DE na betonie samochody pala mniej, wiec i osiagi beda marginalnie lepsze). Jak to wszystko do kupy zbierzesz, to roznica nie wychodzi 10 koni (czyli 3% ), a 10-15% i stad te roznice czasu. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#135
|
|
User Dołączył: Tue, 26 September 2006 ![]() |
Golf też manual ? Chyba lepszy czas będzie zależny też od zmiany biegów i dostępnego momentu po zmianie biegu na nast. tu manual raczej klęka.
|
|
|
![]()
Post
#136
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
golf manual przecież Rafałek pisał
![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Golf 2.0TFSI a to robi różnicę względem 1.8T
|
|
|
![]()
Post
#138
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
Kurde no wlasnie nie do konca ... boo np toldi mial tez ok 350 koni i toledo jest zdecydowanie lzejsze a pomimo tego jechal 100-200 w 11 sekund . Sekunda roznicy w pomiarze 100-200 to nie jest roznica 10 koni mechaniczynych . Ps nie pisze tu o skodzie bo jest to 4x4 i straty ma zdecydowanie wieksze , wiec ciezko tu porownywac , ale nie znam innego tfsi lub tsi na ori k04 ktore pojechalo 100-200 ponizej 9sekund , ( ah i dla jasnosci moj byl w manualu) . Zreszta patrzac na wiekszosc wynikow z hamowni , stwierdzam ze mozna sobie nimi dupe podetrzec ![]() 2.0 tsi 370km/460nm 1340kg mój rekord 9,7s i to na pusto wiec to 8,6 czy 8,8 bardzo optymistyczne lub naprawde szybki jest ![]() -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
2.0 tsi 370km/460nm 1340kg mój rekord 9,7s i to na pusto wiec to 8,6 czy 8,8 bardzo optymistyczne lub naprawde szybki jest ![]() Ale czy ty uwazasz ze wyssalem sobie to z palca ?? Skoro mowie , ze pojechalem tym golfem taki czas , tzn ze tak bylo ... nie wyssalem sobie tego z palca poniewaz nie mam takiej potrzeby ... tak jak mowie .. po korekcie bylo 8,8 . PS wrazie gdyby ktos jeszcze mial watpliwosci , mam film nagrany zaraz po pomiarze . ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Lżejsze TT przy mocy 430hp i 520nm z DSG na EFR 6758 robi 100-200 w 9.2 strojone przez Compsport i to k... zapierdziela, tak więc golf6 na k-04 robiący 100-200 w 8-6 to jest cudo golf
![]() https://www.youtube.com/watch?v=smFz8wYUw1w...eature=youtu.be |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 01:06 |