Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V  « < 5 6 7 8 >  
Reply to this topicStart new topic
> Octavia 1,8T 4x4 by Digitun.pl
Cuper13
post Sun, 08 Mar 2015 - 20:31
Post #121


Frequent User
Dołączył: Sun, 17 January 2010
Skąd: z Garażu...





CYTAT(rOBERTO795 @ Sun, 08 Mar 2015 - 19:22) *
Kosztuje co 30 tys ok 200 zl wiecej na olej i filtr w haldexie + 1L pb na kazde 100 km.



Aha... rolleyes.gif biggrin.gif


--------------------
Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold
A8 D3 4.2
Scirocco 2.0TSI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 08 Mar 2015 - 20:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jackkpl
post Sun, 08 Mar 2015 - 22:06
Post #122


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(rOBERTO795 @ Sun, 08 Mar 2015 - 20:22) *
Kosztuje co 30 tys ok 200 zl wiecej na olej i filtr w haldexie + 1L pb na kazde 100 km.


Widze, ze nieprecyzyjnie zadalem pytanie smile.gif. Chodzilo mi o to, jak duzo kosztuje ten naped w osiagach, tzn jak ma sie te 338 koni do oski z taka sama moca.
moje 1700kg padlo z moca kolo 300 koni robi 100-200 w 14-15sek (zalezy, czy na na 4-ce, czy 3-4 bieg). Ja mam FWD i ciekaw jestem porownania.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 09 Mar 2015 - 07:34
Post #123


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





A w tym setupie nadal zgodnie z pierwszą stroną siedzi seryjne sprzegło?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Mon, 09 Mar 2015 - 09:16
Post #124


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(Fawor @ Mon, 09 Mar 2015 - 07:34) *
A w tym setupie nadal zgodnie z pierwszą stroną siedzi seryjne sprzegło?


Seryjne ale z G60 smile.gif.


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Mon, 09 Mar 2015 - 09:18
Post #125


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(jackkpl @ Sun, 08 Mar 2015 - 22:06) *
Widze, ze nieprecyzyjnie zadalem pytanie smile.gif. Chodzilo mi o to, jak duzo kosztuje ten naped w osiagach, tzn jak ma sie te 338 koni do oski z taka sama moca.
moje 1700kg padlo z moca kolo 300 koni robi 100-200 w 14-15sek (zalezy, czy na na 4-ce, czy 3-4 bieg). Ja mam FWD i ciekaw jestem porownania.


Nigdy nie mierzyłem wiec nie chce sie wypowiadac.


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Mon, 09 Mar 2015 - 09:48
Post #126


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





około 13 sekund 100-200 tyle robiło moje S3 322KM myślę że tu podobnie


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_Grześ_
post Mon, 09 Mar 2015 - 18:59
Post #127


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 October 2006
Skąd: Mazowieckie





Jakie jest obecnie doładowanie ?


--------------------
GG 4722389
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Mon, 09 Mar 2015 - 19:31
Post #128


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(_Grześ_ @ Mon, 09 Mar 2015 - 18:59) *
Jakie jest obecnie doładowanie ?


1,3


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Tue, 10 Mar 2015 - 09:58
Post #129


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(rOBERTO795 @ Mon, 09 Mar 2015 - 19:31) *
1,3


Oczywiście w setupie poza poprawką softu wleciał nowy wydech 2,75" z nowym DP 3" od MG-motorsport.


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Tue, 10 Mar 2015 - 11:23
Post #130


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





i pewnie te okolice 13 sec robi.
Mój seat robił z podobna mocą ~ 11


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 10 Mar 2015 - 14:15
Post #131


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





ej to powiedzcie mi jak ja moglem na tej samej turbinie w ciezkim mk6 pojechac 100-200 w 8,6 ?? po korekcie bylo 8,8 huh.gif huh.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 10 Mar 2015 - 14:23
Post #132


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Rafalek114 @ Tue, 10 Mar 2015 - 14:15) *
ej to powiedzcie mi jak ja moglem na tej samej turbinie w ciezkim mk6 pojechac 100-200 w 8,6 ?? po korekcie bylo 8,8 huh.gif huh.gif


Miales 400 koni ,a nie 338. Proste.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 10 Mar 2015 - 14:52
Post #133


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(jackkpl @ Tue, 10 Mar 2015 - 14:23) *
Miales 400 koni ,a nie 338. Proste.



Kurde no wlasnie nie do konca ... boo np toldi mial tez ok 350 koni i toledo jest zdecydowanie lzejsze a pomimo tego jechal 100-200 w 11 sekund . Sekunda roznicy w pomiarze 100-200 to nie jest roznica 10 koni mechaniczynych .

Ps nie pisze tu o skodzie bo jest to 4x4 i straty ma zdecydowanie wieksze , wiec ciezko tu porownywac , ale nie znam innego tfsi lub tsi na ori k04 ktore pojechalo 100-200 ponizej 9sekund , ( ah i dla jasnosci moj byl w manualu) . Zreszta patrzac na wiekszosc wynikow z hamowni , stwierdzam ze mozna sobie nimi dupe podetrzec smile.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 10 Mar 2015 - 15:14
Post #134


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Rafalek114 @ Tue, 10 Mar 2015 - 14:52) *
Kurde no wlasnie nie do konca ... boo np toldi mial tez ok 350 koni i toledo jest zdecydowanie lzejsze a pomimo tego jechal 100-200 w 11 sekund . Sekunda roznicy w pomiarze 100-200 to nie jest roznica 10 koni mechaniczynych .

Ps nie pisze tu o skodzie bo jest to 4x4 i straty ma zdecydowanie wieksze , wiec ciezko tu porownywac , ale nie znam innego tfsi lub tsi na ori k04 ktore pojechalo 100-200 ponizej 9sekund , ( ah i dla jasnosci moj byl w manualu) . Zreszta patrzac na wiekszosc wynikow z hamowni , stwierdzam ze mozna sobie nimi dupe podetrzec smile.gif


To zrob analize wykresow np toldiego i Twoja i zobacz, jaka jest srednia moc w zakresie obrotow, gdzie jedziecie 100-200. Na jednym biegu masz jakies 3500-7000rpm , jadac na 2 biegach masz pewnie 4500-7000rpm. w 1.8T zeby zrobic 500nm (tyle, co w Twoim golfie) to trzeba dmuchac kolo 2 barow. Dochodzi do tego kwestia oporow powietrza, opon,asfaltu (w DE na betonie samochody pala mniej, wiec i osiagi beda marginalnie lepsze). Jak to wszystko do kupy zbierzesz, to roznica nie wychodzi 10 koni (czyli 3% ), a 10-15% i stad te roznice czasu.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sbk
post Tue, 10 Mar 2015 - 18:07
Post #135


User
Dołączył: Tue, 26 September 2006





Golf też manual ? Chyba lepszy czas będzie zależny też od zmiany biegów i dostępnego momentu po zmianie biegu na nast. tu manual raczej klęka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Tue, 10 Mar 2015 - 18:45
Post #136


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





golf manual przecież Rafałek pisał smile.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Tue, 10 Mar 2015 - 22:02
Post #137


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





Golf 2.0TFSI a to robi różnicę względem 1.8T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
freestyler
post Tue, 10 Mar 2015 - 22:58
Post #138


Super User
Dołączył: Fri, 27 February 2004
Skąd: Piotrków Tryb.





CYTAT(Rafalek114 @ Tue, 10 Mar 2015 - 14:52) *
Kurde no wlasnie nie do konca ... boo np toldi mial tez ok 350 koni i toledo jest zdecydowanie lzejsze a pomimo tego jechal 100-200 w 11 sekund . Sekunda roznicy w pomiarze 100-200 to nie jest roznica 10 koni mechaniczynych .

Ps nie pisze tu o skodzie bo jest to 4x4 i straty ma zdecydowanie wieksze , wiec ciezko tu porownywac , ale nie znam innego tfsi lub tsi na ori k04 ktore pojechalo 100-200 ponizej 9sekund , ( ah i dla jasnosci moj byl w manualu) . Zreszta patrzac na wiekszosc wynikow z hamowni , stwierdzam ze mozna sobie nimi dupe podetrzec smile.gif



2.0 tsi 370km/460nm 1340kg mój rekord 9,7s i to na pusto wiec to 8,6 czy 8,8 bardzo optymistyczne lub naprawde szybki jest smile.gif


--------------------
Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015
2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 10 Mar 2015 - 23:37
Post #139


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(freestyler @ Tue, 10 Mar 2015 - 22:58) *
2.0 tsi 370km/460nm 1340kg mój rekord 9,7s i to na pusto wiec to 8,6 czy 8,8 bardzo optymistyczne lub naprawde szybki jest smile.gif


Ale czy ty uwazasz ze wyssalem sobie to z palca ?? Skoro mowie , ze pojechalem tym golfem taki czas , tzn ze tak bylo ... nie wyssalem sobie tego z palca poniewaz nie mam takiej potrzeby ... tak jak mowie .. po korekcie bylo 8,8 .

PS wrazie gdyby ktos jeszcze mial watpliwosci , mam film nagrany zaraz po pomiarze .



--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Tue, 10 Mar 2015 - 23:44
Post #140


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





Lżejsze TT przy mocy 430hp i 520nm z DSG na EFR 6758 robi 100-200 w 9.2 strojone przez Compsport i to k... zapierdziela, tak więc golf6 na k-04 robiący 100-200 w 8-6 to jest cudo golf ohmy.gif
https://www.youtube.com/watch?v=smFz8wYUw1w...eature=youtu.be
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  « < 5 6 7 8 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 01:06