![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 June 2008 Skąd: OSTROLEKA ![]() |
Witam
chcialbym przedstawic moje Audi 2.5 TDI rzedowe 5 cylindrow kod silnika AEL auto bylo modzone na przestrzeni paru lat malymi krokami z racji tego ze uzywam go jako dupowozu do codziennej jazdy Tak po krotce opis modyfikacji Silnik 2.5 TDI AEL -turbo GTB2260+krotki kolektor wydechowy kwasiak robiony przez Rafal Zabki -kolektor ssacy przerobiony z VW crafter robiony przez Rafal Zabki -silnik odprezony tlokami od VW crafter -korbowody AWX -glowica delikatny porting -walek rozrzadu Swiatek -zmodyfikowana pompa wtryskowa -wtryski Bosio 0.260 -duzy FMIC+orurowanie robiony przez Rafal Zabki -dolot 70mm usunieta programowo przeplywka -chlodnica oleju Mocal -down pipe i wydech 63.5mm na jednym przelocie tlumik RM motors -sprzeglo jednomas+tarcza z kevlaru -elektornika swap ECU na EDC15vm+ -strojenie Rogalotti Wykres ![]() soft jest bezdymny do codziennej jazdy EGT max 820"C Pare fotek FMIC ![]() Turbo ![]() ![]() -------------------- Corsa A c20let ET 12.26
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
gratulacje !
co go dalej blokuje z mocą - paliwo czy powietrze ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Thu, 30 December 2010 ![]() |
skoro bezdymnie to pewnie paliwo, ew kąt nie wyrabia
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 June 2008 Skąd: OSTROLEKA ![]() |
Dzieki
![]() Paliwo jeszcze jest mozna dolac dopiero 4 Volt na nastawniku ale wtedy trzeba dmuchac pod 2bar i EGT bedzie ponad 900"C teraz Audi jezdzi na doladowaniu 1.7B tak jak pisalem auto jezdzi na codzien i ma byc jak najbezpieczniej do scigania mam Corse ![]() -------------------- Corsa A c20let ET 12.26
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
ciekawi mnie czy było hamowanie na mocniejszym programie ?
czy dałoby sie np na cwiartke zrobic taki mocny setup np na 280KM ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Thu, 30 December 2010 ![]() |
jak by dać koksu to pewnie ponad 300 by było. jak by zapodać 2 bary a paliwa aby EGT było w normie, tylko ciekawe czy NM nie za wielki wyszedł by na ten motor
![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 June 2008 Skąd: OSTROLEKA ![]() |
ciekawi mnie czy było hamowanie na mocniejszym programie ? czy dałoby sie np na cwiartke zrobic taki mocny setup np na 280KM ? moze kiedys sprawdze ![]() 14.4 robilem na setupie 240hp/480nm waga robi swoje ponad 1500 kilo w TDI jak wiecej dmuchasz rosnie EGT nawet jak dymu jest mniej -------------------- Corsa A c20let ET 12.26
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Thu, 30 December 2010 ![]() |
ile to na 260 spali?
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
moze kiedys sprawdze ![]() 14.4 robilem na setupie 240hp/480nm waga robi swoje ponad 1500 kilo w TDI jak wiecej dmuchasz rosnie EGT nawet jak dymu jest mniej ... aż nieprawdopodobne, tak to w turbo benzynie jest, w dieslu większe doładowanie zmniejsza egt, powietrze schładza komorę spalania.. jak sie mylę poprawcie proszę... |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
jak by dać koksu to pewnie ponad 300 by było. jak by zapodać 2 bary a paliwa aby EGT było w normie, jakby to było takie proste, to by Arek miał juz te 300KM ![]() moze kiedys sprawdze ![]() moze kiedyś bede miał koncówki 270 z Firada to potestujemy ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Mój ojciec "upala" takie w Kombi od 8 lat.
Przebieg w tym momencie blisko 500kk, po programie 350kkm. Ile masz nalatane w tej swojej? Fajnie brzmi ten motor ![]() -------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 June 2008 Skąd: OSTROLEKA ![]() |
... aż nieprawdopodobne, tak to w turbo benzynie jest, w dieslu większe doładowanie zmniejsza egt, powietrze schładza komorę spalania.. jak sie mylę poprawcie proszę... W dieslu w praktyce jest inaczej dmuchasz wiecej wieksze EGT moze dlatego ze goraca strona wiecej blokuje wieksze backpressure -------------------- Corsa A c20let ET 12.26
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 June 2008 Skąd: OSTROLEKA ![]() |
Cowboy szkoda ze Bosio nie robi szesciootworkowych takie sa w Crafterze
![]() -------------------- Corsa A c20let ET 12.26
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
User Dołączył: Wed, 15 August 2007 Skąd: LEICESTER UK ![]() |
czy możesz co więcej napisać o modyfikacji pompy ?
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 June 2008 Skąd: OSTROLEKA ![]() |
Modyfikacje robilem u pana krupki
powiekszony zakres regulacji kata wtrysku -------------------- Corsa A c20let ET 12.26
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
nie da sie tego dziadka
![]() -------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 June 2008 Skąd: OSTROLEKA ![]() |
Mozna wyzej krecic
![]() ale EGT powyzej 4000obr szybko narasta dlatego jest zdjete troszke paliwa pow 4000obr -------------------- Corsa A c20let ET 12.26
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
to trzeba by sportingowac kanaly wydechowe:) Mysle ze tu jest najwieksza restrykcja i ona ogranicza moc, a zarazem rosnie EGT
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
a moze tak być tez ze turbo troche za małe i dalsze zwiększanie doładowania zwieksza EMP ?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
a moze to urok VP i na wysokich obrotach spada cisnienie wtrysku co za tym idzie paliwo jest coraz gozej rozpylone ??
-------------------- ... soon
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 13:55 |