Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Stara Audi 2.5TDI R5 na pompie, Audi AEL 267hp/507nm
arekaudia6
post Tue, 29 Jan 2013 - 16:17
Post #1


Super User
Dołączył: Mon, 30 June 2008
Skąd: OSTROLEKA





Witam
chcialbym przedstawic moje Audi 2.5 TDI rzedowe 5 cylindrow kod silnika AEL

auto bylo modzone na przestrzeni paru lat malymi krokami
z racji tego ze uzywam go jako dupowozu do codziennej jazdy

Tak po krotce opis modyfikacji

Silnik 2.5 TDI AEL

-turbo GTB2260+krotki kolektor wydechowy kwasiak robiony przez Rafal Zabki
-kolektor ssacy przerobiony z VW crafter robiony przez Rafal Zabki
-silnik odprezony tlokami od VW crafter
-korbowody AWX
-glowica delikatny porting
-walek rozrzadu Swiatek
-zmodyfikowana pompa wtryskowa
-wtryski Bosio 0.260
-duzy FMIC+orurowanie robiony przez Rafal Zabki
-dolot 70mm usunieta programowo przeplywka
-chlodnica oleju Mocal
-down pipe i wydech 63.5mm na jednym przelocie tlumik RM motors
-sprzeglo jednomas+tarcza z kevlaru
-elektornika swap ECU na EDC15vm+
-strojenie Rogalotti




Wykres


soft jest bezdymny do codziennej jazdy
EGT max 820"C

Pare fotek

FMIC




Turbo








--------------------
Corsa A c20let ET 12.26
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 29 Jan 2013 - 16:17
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cowboy
post Tue, 29 Jan 2013 - 16:33
Post #2


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





gratulacje !

co go dalej blokuje z mocą - paliwo czy powietrze ?



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ffsapher
post Tue, 29 Jan 2013 - 16:42
Post #3


User
Dołączył: Thu, 30 December 2010





skoro bezdymnie to pewnie paliwo, ew kąt nie wyrabia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arekaudia6
post Wed, 30 Jan 2013 - 07:00
Post #4


Super User
Dołączył: Mon, 30 June 2008
Skąd: OSTROLEKA





Dzieki smile.gif
Paliwo jeszcze jest mozna dolac dopiero 4 Volt na nastawniku
ale wtedy trzeba dmuchac pod 2bar
i EGT bedzie ponad 900"C

teraz Audi jezdzi na doladowaniu 1.7B

tak jak pisalem auto jezdzi na codzien i ma byc jak najbezpieczniej
do scigania mam Corse biggrin.gif


--------------------
Corsa A c20let ET 12.26
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 30 Jan 2013 - 07:54
Post #5


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





ciekawi mnie czy było hamowanie na mocniejszym programie ?
czy dałoby sie np na cwiartke zrobic taki mocny setup np na 280KM ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ffsapher
post Wed, 30 Jan 2013 - 10:06
Post #6


User
Dołączył: Thu, 30 December 2010





jak by dać koksu to pewnie ponad 300 by było. jak by zapodać 2 bary a paliwa aby EGT było w normie, tylko ciekawe czy NM nie za wielki wyszedł by na ten motor happy.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arekaudia6
post Wed, 30 Jan 2013 - 10:32
Post #7


Super User
Dołączył: Mon, 30 June 2008
Skąd: OSTROLEKA





CYTAT(cowboy @ Wed, 30 Jan 2013 - 07:54) *
ciekawi mnie czy było hamowanie na mocniejszym programie ?
czy dałoby sie np na cwiartke zrobic taki mocny setup np na 280KM ?


moze kiedys sprawdze smile.gif

14.4 robilem na setupie 240hp/480nm
waga robi swoje ponad 1500 kilo

w TDI jak wiecej dmuchasz rosnie EGT nawet jak dymu jest mniej


--------------------
Corsa A c20let ET 12.26
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ffsapher
post Wed, 30 Jan 2013 - 11:12
Post #8


User
Dołączył: Thu, 30 December 2010





ile to na 260 spali?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tvn
post Wed, 30 Jan 2013 - 11:20
Post #9


Super User
Dołączył: Thu, 15 April 2010
Skąd: Lublin Czechów





CYTAT(arekaudia6 @ Wed, 30 Jan 2013 - 10:32) *
moze kiedys sprawdze smile.gif

14.4 robilem na setupie 240hp/480nm
waga robi swoje ponad 1500 kilo

w TDI jak wiecej dmuchasz rosnie EGT nawet jak dymu jest mniej

... aż nieprawdopodobne, tak to w turbo benzynie jest, w dieslu większe doładowanie zmniejsza egt, powietrze schładza komorę spalania..
jak sie mylę poprawcie proszę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 30 Jan 2013 - 11:37
Post #10


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(ffsapher @ Wed, 30 Jan 2013 - 10:06) *
jak by dać koksu to pewnie ponad 300 by było. jak by zapodać 2 bary a paliwa aby EGT było w normie,


jakby to było takie proste, to by Arek miał juz te 300KM wink.gif

CYTAT(arekaudia6 @ Wed, 30 Jan 2013 - 10:32) *
moze kiedys sprawdze smile.gif


moze kiedyś bede miał koncówki 270 z Firada to potestujemy wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiurielSR
post Wed, 30 Jan 2013 - 12:35
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Sat, 17 November 2007
Skąd: Łódź





Mój ojciec "upala" takie w Kombi od 8 lat.

Przebieg w tym momencie blisko 500kk, po programie 350kkm.

Ile masz nalatane w tej swojej?

Fajnie brzmi ten motor cool.gif



--------------------
╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arekaudia6
post Wed, 30 Jan 2013 - 13:24
Post #12


Super User
Dołączył: Mon, 30 June 2008
Skąd: OSTROLEKA





CYTAT(tvn @ Wed, 30 Jan 2013 - 11:20) *
... aż nieprawdopodobne, tak to w turbo benzynie jest, w dieslu większe doładowanie zmniejsza egt, powietrze schładza komorę spalania..
jak sie mylę poprawcie proszę...


W dieslu w praktyce jest inaczej dmuchasz wiecej wieksze EGT moze dlatego ze goraca strona wiecej blokuje wieksze backpressure


--------------------
Corsa A c20let ET 12.26
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arekaudia6
post Wed, 30 Jan 2013 - 13:26
Post #13


Super User
Dołączył: Mon, 30 June 2008
Skąd: OSTROLEKA





Cowboy szkoda ze Bosio nie robi szesciootworkowych takie sa w Crafterze smile.gif


--------------------
Corsa A c20let ET 12.26
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T.C.
post Wed, 30 Jan 2013 - 13:32
Post #14


User
Dołączył: Wed, 15 August 2007
Skąd: LEICESTER UK





czy możesz co więcej napisać o modyfikacji pompy ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arekaudia6
post Wed, 30 Jan 2013 - 13:44
Post #15


Super User
Dołączył: Mon, 30 June 2008
Skąd: OSTROLEKA





Modyfikacje robilem u pana krupki
powiekszony zakres regulacji kata wtrysku


--------------------
Corsa A c20let ET 12.26
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Sun, 03 Feb 2013 - 17:50
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





nie da sie tego dziadka tongue.gif zakrecic wyzej. max moc nie jest za wysoko


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arekaudia6
post Mon, 04 Feb 2013 - 07:32
Post #17


Super User
Dołączył: Mon, 30 June 2008
Skąd: OSTROLEKA





Mozna wyzej krecic smile.gif
ale EGT powyzej 4000obr szybko narasta
dlatego jest zdjete troszke paliwa pow 4000obr


--------------------
Corsa A c20let ET 12.26
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Mon, 04 Feb 2013 - 08:06
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





to trzeba by sportingowac kanaly wydechowe:) Mysle ze tu jest najwieksza restrykcja i ona ogranicza moc, a zarazem rosnie EGT


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 04 Feb 2013 - 09:06
Post #19


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





a moze tak być tez ze turbo troche za małe i dalsze zwiększanie doładowania zwieksza EMP ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Mon, 04 Feb 2013 - 11:17
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





a moze to urok VP i na wysokich obrotach spada cisnienie wtrysku co za tym idzie paliwo jest coraz gozej rozpylone ??


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 13:55