![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz ![]() |
RODZAJ SILNIKA: 1.9TDI PD ARL
MODYFIKACJA SILNIKA: 1.GTB2260VK+kolektor baran 2.Race783+ na pompkach BC 3.Odprężony silnik 4.Zmodyfikowany wałek 5.Układ wydechowy 2,5' Bartpol, 6. Dolot z filtrem ITG Bartpol 7. FMIC Bartpol MOC: 300hp@4730rpm & 455Nm@4400rpm zmierzone na Dynoproject, strojony na Rototeście 274hp@4720rpm & 442Nm@4100rpm TUNER: KINGSOFT & Bartpol ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 November 2011 ![]() |
witam
bardzo fajny wynik tylko trochę późno wstaje ale rozumiem ze z takimi mocami auto nie na ulice :> a może jakieś zdjęcia spod maski ? i większy opis sami modyfikowaliście wałek ? silnik odprężony przekładką ? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Głowica nie ruszona?
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 27 November 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Gratulacje, wynik godny.
Kolektor ssący pozostał seryjny ?? -------------------- Ibiza 6k2 SPORT PD- pojechała w Polskę
274/448 ET:13.645 Renault Clio RS 197- pojechało na Ukrainę Renault Clio RS 182 racing blue |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Turbo ile tam pompuje że była potrzebna przekładka?
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz ![]() |
Głowica tylko odnowiona, żadnej przekładki nie ma. Doładowanie 2.1-2.2bara w zależności od warunków. Auto na ulice oczywiście "z głową" trzeba jeździć. Dół jest wystarczający do normalnej jazdy. Kolektor ssacy seria.
-------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 30 December 2007 ![]() |
stroiłes to Ty w starym sączu?
samochód z okolic? nie ma przekladki to jak odprezany? jakie sprzęgło? |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 August 2007 Skąd: Kędzierzyn-Koźle ![]() |
Odprężony zapewne uszczelką 3 karbową.
Zastanawia mnie dlaczego są tak duże różnice pomiarów na Rototeście i Dynoprojekcie ? Przecież obydwa pomiary wykonywane były w trybie obciążeniowym. Do 4000 obr można powiedzieć że mniej więcej krzywe momentu wyglądają tak samo, ale powyżej 4000 na rototeście Nm spada dosyć znacząco w porównaniu do DP. -------------------- Golf 4 1,9 TDI 240KM
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Hm, może nawiew?
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz ![]() |
Odprężony zapewne uszczelką 3 karbową. Zastanawia mnie dlaczego są tak duże różnice pomiarów na Rototeście i Dynoprojekcie ? Przecież obydwa pomiary wykonywane były w trybie obciążeniowym. Do 4000 obr można powiedzieć że mniej więcej krzywe momentu wyglądają tak samo, ale powyżej 4000 na rototeście Nm spada dosyć znacząco w porównaniu do DP. Delikatniej bardziej odprężony, przerobione zostały tłoki delikatnie. Dario więcej na priva mogę ci wytłumaczyć na temat ROtotesta lub w innym temacie, żeby tego nie zaśmiecać. Nie można porównywać wyników z Rototesta do Dynoprojectu, ale będziemy zamieszczać z Rototesta wykresy częściej. Nawiew na hamowni w Starym Sączu, jest drugie tyle wydajniejszy co u Bartka, czasy pomiarów są inne. -------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Czyli może być temperatura za IC. Szukam przyczyn innych niż sama hamownia, skoro obydwie chcą pokazać to samo oraz normy korekt są te same.
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz ![]() |
Żadna norma nie odzwiercieli ci prawdziwych warunków w jakich auto było mierzone.
Jedna od drugiej jest dokładniejsza. Jak co to prive i pytaj. -------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Bez przesady z tym "nie na ulicę". 280 niuta przy 2600obr to nie jest źle. Można latać na codzien, a wieczorami zamykać gębę
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Czyli może być temperatura za IC. Szukam przyczyn innych niż sama hamownia, skoro obydwie chcą pokazać to samo oraz normy korekt są te same. No ale co tu porównywać, skoro jedna hamownia pokazuje moc na silniku, a druga na piastach. Dodam tylko, że każdy mechanizm ma swoją sprawność. Np. sprzęgło cierne 0,98. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 09 February 2010 Skąd: ZKA ![]() |
Ładnie
![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
no pięknie wyszło masz jakieś filmiki jak to jedzie ??
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
A niuta nie powinno być duuużo więcej przy 300PS w dieslu? Nie ma w moim pytaniu żadnej krytyki
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
raczej specjalnie ucięty ze wzlędu na trakcję i przeniesienie napędu.
Mega wynik..Również z chęcią zobaczyłbym rzut na zegary! -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 17 March 2008 ![]() |
Brakowało drogi bo ruch był trochę także 5 bieg wbiłem tylko na moment. Także 3 i 4 bieg w całości
![]() http://www.youtube.com/watch?v=_PF-APc1EDQ...feature=mh_lolz |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 19:34 |