![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Najprościej chyba będzie przez podstawkę filtra oleju. Można od razu dać czujnik temp oleju.
Takie coś np. http://www.re5pect.pl/podstawka-pod-filtr-...atem-mocal.html -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 27 January 2013 ![]() |
Wykonam to na tokarce, większego problemu nie powinno być. Chyba najlepszy materiał to alu, z jednej strony rowek na oring i pobieranie oleju z strony zewnętrznej a nie z tej rurki ??
Zastosowanie przewodów hamulcowych w oplocie jako przewód olejowy to dobry pomysł? Bo mam jeszcze jeden zestaw idealnie pasujący długością. |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
To zależy do jakiej temp są przewidziane.
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 27 January 2013 ![]() |
O temp. się nie martwię bo płyn w hamulcach czasami osiąga nawet 200*C. No nic dziękuje bardzo wszystkim za odpowiedzi, jak coś się ruszy lub będę miał jakieś pytania będę pisał.
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 29 March 2012 ![]() |
Slonzok sorry za ot ale skąd jesteś bo ja jestem z marklowic górnych i chętnie zobaczył jaki ci idą postępy nad tym moto (sam mam fzr 1070 na zestawie big bore i ostrych wałkach )
![]() Czy ktoś wprawny w języku angielskim mógłby nam przetłumaczyć te strony z linków z poprzedniej strony ?? bo to są bardzo ważne info dla nas i potomnych! |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 27 January 2013 ![]() |
Witaj
Jestem z okolic Rybnika, więc niedaleko. Jak coś zacznie się dziać przy moto chętnie zapraszam ; ) To już jak coś PW. O tłumaczenie raczej nie ma co prosić bo wątpie by ktoś to przetłumaczył, wszystkie informacje które zdobędę i wszystkie zdjęcia wraz z dokumentacją umieszcze na jakimś serwerze aby każdy kto szuka mógł to znaleść. Projekt realizuje sam i jak najwięcej też chce wykonać sam. Dlatego też to trochę będzie trwać. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 ![]() |
Lepszy będzie olej z rurki, bo przefiltrowany.
Wykonam to na tokarce, większego problemu nie powinno być. Chyba najlepszy materiał to alu, z jednej strony rowek na oring i pobieranie oleju z strony zewnętrznej a nie z tej rurki ?? Zastosowanie przewodów hamulcowych w oplocie jako przewód olejowy to dobry pomysł? Bo mam jeszcze jeden zestaw idealnie pasujący długością. -------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 27 January 2013 ![]() |
No to tak sprawdziłem dokładnie jak podąża przewód paliwa i nie ma regulatora ciśnienia paliwa. Na pompie nic zbytnio nie pisze, gazniki to keihin.
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 27 January 2013 ![]() |
http://allegro.pl/regulator-cisnienia-pali...2977534545.html czy taki zawór będzie dobry? Wskaznik pokazuje aktualne ciśnienie na wyjściu czy ciśnienie pompy?
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 29 March 2012 ![]() |
Pytanie tylko czy regulator który pokazałeś potrafi trzymać ciśnienie rzędu 0,2 - 0,4 bara??
Wie ktoś może? |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 09 November 2009 Skąd: Osby, Szwecja ![]() |
proszę o wyrozumiałość za odkop tematu, ale projekt mnie zainteresował...
czy są jakieś wiadomości o postępie w pracach nad tym projektem ? -------------------- Po co mieć samochód, który hamuje kiedy naciskam pedał hamulca ? To zabija całą radość prowadzenia !
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 02:33 |