Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> GT2256 a GT2260 / GTB2260, w 320d 150ps
dawidd3
post Fri, 01 Feb 2013 - 20:47
Post #21


Frequent User
Dołączył: Wed, 05 December 2012





CYTAT(inven @ Fri, 01 Feb 2013 - 16:25) *
Oczywiście że pęknie tylko sprzęgło nie da rady, u brata w E46 M57 184 seria wyszła 197km po programie 230km i 520nm , więcej nie chciał ze względu na sprzęgło.

Moje auto z tym samym motorem i turbo GT2260 przy 250km i 550nm ślizgało sprzęgło zostało 242km i 542nm lecz będzie korekta ponieważ dziś rano na piątym biegu i około 1900rpa zaczęło ślizgać. Mogę wstawić wykres tylko nie wiem jak



A montowałeś nowe sprzęgło? Znajomy ma po sofcie M57 zrobione na 217KM i 530nm, zrobił już ponad 20tyś i nic się nie uślizgnie, a nie oszczędza auta. Fakt, że na początku miał 490nm i po krótkim czasie sprzęgło się poddało, ale względu na przebieg (300tyś), po wymianie kompletu na LUK nastąpiła korekta, o której już pisałem i do tej pory extra. cool.gif

Na stronie www.tc-performance.eu/ jest wykres M57 na 230KM i 560nm, ale tego auta nie widziałem i nie wiem jak się ma po modyfikacji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 01 Feb 2013 - 20:47
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
inven
post Fri, 01 Feb 2013 - 21:31
Post #22


User
Dołączył: Sun, 21 December 2008
Skąd: podkarpackie





Tak sprzęgło jest nowe ma dopiero około 5kkm w poprzednim oberwało dwumas, próbowałem regeneracji w pewnej firmie z kielc AVANTI i skończyło się na kłótni zwrocie kasy 3 razy wyciąganiu skrzyni i prawie 5 miesięcy postoju auta u mechanika


--------------------
E46 330D 2000r. 242,7km 542,2 nm sprzęgło nie pozwoliło na więcej
Saab 9-3 II 237km na td04-11tk+lpg
TRIUMPH SPEED TRIPLE 955i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dawidd3
post Sat, 02 Feb 2013 - 11:07
Post #23


Frequent User
Dołączył: Wed, 05 December 2012





Rozumiem, w takim razie poproś tunera, aby zrobił Ci płaskie 500nm, ale poszedł z mocą wyżej. Oczywiście, jeżeli pozwoli Ci na to zasób paliwa, bo przyznam szczerze, że nie widziałem M57 zrobionej powyżej 245KM.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jnx
post Sun, 10 Feb 2013 - 17:19
Post #24


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 August 2012
Skąd: Łódź





CYTAT(tvn @ Mon, 28 Jan 2013 - 19:30) *
Gulu, nie wprowadzaj ludzi w błąd..
Tubo z 330d/cd 204KM euro 3 nie pasuje do 320d 150KM !!!
Łapa jest do przerobienia, obydwa przewody klimy,wyjście na cooler bije w obudowę filtra powietrza, zasys z filtra powietrza ma inną średnicę, część gorąca względem zimnej jest obrócona nawet, spływ oleju i zasilenie też o 90st obrócone.. Co Ty w ogóle opowiadasz za herezje angry.gif Jakie p&p ???!!!
Do tego modelu NIE MA p&p ! Poza tym nikt w PL takiej modyfikacji nie zrobił.


GT2260 Pasuje !!!!

Łapa nie jest do przerobienia. Przewody od klimy pasują. Cooler nie bije w obudowę filtra powietrza. Zasys z filtra powietrza przekłada się z M57N. Muszle są w tym samym miejscu. Sam opowiadasz herezje smile.gif No może pozatym że to nie jest P&P smile.gif Trzeba założyć kolektor od 6 cylindrówki i uciąć dwa kanały, by turbo leżało na 3 i 4 cylindrze.

A w PL zrobił to Marcin z Bydgoszczy http://tc-performance.eu/kontakt/ (jak masz więcej pytań - 725-537-442) lub dzwoń do mnie 794053715 smile.gif

Mogę wrzucić fotki, jak wystroje turbo, uszczelnie kolektor i będzie zadowalający efekt to wrzuce w dział projekty tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tvn
post Sun, 10 Feb 2013 - 23:36
Post #25


Super User
Dołączył: Thu, 15 April 2010
Skąd: Lublin Czechów





Na seryjnym kolektorze nie jest p&p i to nie herezje, wiesz o tym doskonale.. poza tym turbo z e60 218KM jest inne niż z e46 330d 204KM i to pewnie też wiesz tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SmokE88
post Mon, 11 Feb 2013 - 23:19
Post #26


Frequent User
Dołączył: Fri, 07 January 2011





a tak się wtrącę czy wie ktoś jak zrobić z Gt2556v turbo gt2560v ?? dodam że mam dwie turbiny gt2260v i gt2556v... czy da się z tych 2ch turbin zmodzić jedną o parametrach gt2560v?? pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jnx
post Tue, 12 Feb 2013 - 09:20
Post #27


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 August 2012
Skąd: Łódź





no tak na pierwszy rzut okiem na post to chyba zdjąć koło kompresji z 2260 i przełożyć do 2556, następnie dać na wyważenie. Później muszle przełożyć albo przetoczyć starą..
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 23:24