![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 December 2012 ![]() |
Oczywiście że pęknie tylko sprzęgło nie da rady, u brata w E46 M57 184 seria wyszła 197km po programie 230km i 520nm , więcej nie chciał ze względu na sprzęgło. Moje auto z tym samym motorem i turbo GT2260 przy 250km i 550nm ślizgało sprzęgło zostało 242km i 542nm lecz będzie korekta ponieważ dziś rano na piątym biegu i około 1900rpa zaczęło ślizgać. Mogę wstawić wykres tylko nie wiem jak A montowałeś nowe sprzęgło? Znajomy ma po sofcie M57 zrobione na 217KM i 530nm, zrobił już ponad 20tyś i nic się nie uślizgnie, a nie oszczędza auta. Fakt, że na początku miał 490nm i po krótkim czasie sprzęgło się poddało, ale względu na przebieg (300tyś), po wymianie kompletu na LUK nastąpiła korekta, o której już pisałem i do tej pory extra. ![]() Na stronie www.tc-performance.eu/ jest wykres M57 na 230KM i 560nm, ale tego auta nie widziałem i nie wiem jak się ma po modyfikacji. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 21 December 2008 Skąd: podkarpackie ![]() |
Tak sprzęgło jest nowe ma dopiero około 5kkm w poprzednim oberwało dwumas, próbowałem regeneracji w pewnej firmie z kielc AVANTI i skończyło się na kłótni zwrocie kasy 3 razy wyciąganiu skrzyni i prawie 5 miesięcy postoju auta u mechanika
-------------------- E46 330D 2000r. 242,7km 542,2 nm sprzęgło nie pozwoliło na więcej
Saab 9-3 II 237km na td04-11tk+lpg TRIUMPH SPEED TRIPLE 955i |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 December 2012 ![]() |
Rozumiem, w takim razie poproś tunera, aby zrobił Ci płaskie 500nm, ale poszedł z mocą wyżej. Oczywiście, jeżeli pozwoli Ci na to zasób paliwa, bo przyznam szczerze, że nie widziałem M57 zrobionej powyżej 245KM.
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 August 2012 Skąd: Łódź ![]() |
Gulu, nie wprowadzaj ludzi w błąd.. Tubo z 330d/cd 204KM euro 3 nie pasuje do 320d 150KM !!! Łapa jest do przerobienia, obydwa przewody klimy,wyjście na cooler bije w obudowę filtra powietrza, zasys z filtra powietrza ma inną średnicę, część gorąca względem zimnej jest obrócona nawet, spływ oleju i zasilenie też o 90st obrócone.. Co Ty w ogóle opowiadasz za herezje ![]() Do tego modelu NIE MA p&p ! Poza tym nikt w PL takiej modyfikacji nie zrobił. GT2260 Pasuje !!!! Łapa nie jest do przerobienia. Przewody od klimy pasują. Cooler nie bije w obudowę filtra powietrza. Zasys z filtra powietrza przekłada się z M57N. Muszle są w tym samym miejscu. Sam opowiadasz herezje ![]() ![]() A w PL zrobił to Marcin z Bydgoszczy http://tc-performance.eu/kontakt/ (jak masz więcej pytań - 725-537-442) lub dzwoń do mnie 794053715 ![]() Mogę wrzucić fotki, jak wystroje turbo, uszczelnie kolektor i będzie zadowalający efekt to wrzuce w dział projekty ![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
Na seryjnym kolektorze nie jest p&p i to nie herezje, wiesz o tym doskonale.. poza tym turbo z e60 218KM jest inne niż z e46 330d 204KM i to pewnie też wiesz
![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 07 January 2011 ![]() |
a tak się wtrącę czy wie ktoś jak zrobić z Gt2556v turbo gt2560v ?? dodam że mam dwie turbiny gt2260v i gt2556v... czy da się z tych 2ch turbin zmodzić jedną o parametrach gt2560v?? pozdro
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 August 2012 Skąd: Łódź ![]() |
no tak na pierwszy rzut okiem na post to chyba zdjąć koło kompresji z 2260 i przełożyć do 2556, następnie dać na wyważenie. Później muszle przełożyć albo przetoczyć starą..
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 23:24 |