![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#421
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 September 2008 Skąd: Stolica ![]() |
![]() -------------------- Łukasz
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#422
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 24 April 2004 Skąd: ? Jak: ? Kiedy: ? ![]() |
Kraz jak najbardziej prawdziwy, jeździ. Przedwczoraj w nocy blokowaliśmy nim i kilkoma innymi ponadnormatywnymi pojazdami siódemkę w stronę GD, za co serdecznie przepraszam, no ale taka praca. MON. Model bismarcka ma 130-140cm, nie wiem nawet jaka to skala. Dostałem w spadku, po poprzedniku;) Ale dość. EOT.
A tak trochę w nawiązaniu do powyższego, ale jak dla mnie rewelka. szczególnie Newa. http://youtu.be/fhrddxep2YA -------------------- Canon, I can!
|
|
|
![]()
Post
#423
|
|
Super User Dołączył: Tue, 17 October 2006 Skąd: wawa ![]() |
Fajna przeróbka
|
|
|
![]()
Post
#424
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 18 April 2005 ![]() |
nie rozumiem takiej przerobki...
|
|
|
![]()
Post
#425
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 September 2008 Skąd: Stolica ![]() |
to zdaje się była wersja dla wojska, ale teraz zrobili cywilną amg dla szejków.
-------------------- Łukasz
|
|
|
![]()
Post
#426
|
|
![]() Administrator Dołączył: Wed, 17 August 2005 Skąd: go brać, skąd go brać? ![]() |
nie rozumiem takiej przerobki... a dla mnie rewelka - idealny pojazd na takie bezdroża. -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#427
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#428
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 May 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Dakarowe doswiadczenia raczej pokazuja ze takie 6x6 nie nadaje sie do niczego poza wozeniem wielkich ciezarow.
|
|
|
![]()
Post
#429
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 18 April 2005 ![]() |
Dokładnie... Sztuka dla sztuki. Dobrze przygotowane 4x4 jest pewnie porownywalne do tego czegos w terenie... A to jest bardziej salonka niz blotny wyjadacz.
CZUCZU porownujesz 2 zupelnie inne samochody... Unimog jest robolem o "metr" wiekszym przeswicie zbudowanym do jazdy w terenie a nie sliskim piasku... |
|
|
![]()
Post
#430
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 September 2010 ![]() |
Skopiowane z serwisu zlomnik.pl:
CYTAT 2019: Roman jedzie do pracy
Roman tego dnia zaspał. Zaspał nie dlatego, że zepsuł mu się budzik czy że zachlał ryja. Zaspał dlatego, że aplikacja WakeUp! w jego smartfonie przestała być kompatybilna z najnowszą wersją systemu operacyjnego, która samoczynnie zaktualizowała się przez noc, i żeby zaczęła znowu działać, trzeba było kupić ją na nowo, o czym Roman nie wiedział, smacznie chrapiąc do 7.20. Rzucając słowami powszechnie uznawanymi za obelżywe wepchnął w siebie suchą bułkę i obrzydliwą ekokawę zbożową i pobiegł na parking do samochodu. Roman był jednym z nielicznych twardzieli, którzy z ohydnego blokowiska “Lazurowa Willa” powstałym na miejscu cmentarza w Palmirach jeździli do Warszawy samochodem. Nie bardzo miał jednak wyjście, gdy w zeszłym roku ZTM, zasłaniając się “optymalizacją polityki transportowej miasta” i “redukcją emisji dwutlenku węgla per capita” skasował jedyną linię autobusową kursującą z osiedla do metra Młociny. Wielu mieszkańców osiedla po prostu dreptało półtora kilometra do głównej trasy i łapało stopa, choć było to surowo zabronione. Po wciśnięciu przycisku ENGINE START silnik nie zaskoczył od razu. Co do diabła? – zdążył tylko pomyśleć Roman, ale słodki, kojący głos asystenta pokładowego wyjaśnił wszystko: “za 500 kilometrów. Aktualizacja. Oprogramowania. Opłata. 250 zł. Zostanie pobrana. Z twojego konta”. Coroczne, zdalne aktualizacje oprogramowania w samochodach były jednym z najlepszych sposobów na wyduszenie dodatkowej kasy od klientów, a każda aktualizacja była niezwykle ważna, ponieważ bez niej poprzedni system operacyjny po prostu przestawał działać. Nie daj jednak panie borze, żeby ktoś przy nim grzebał – auto nie tylko blokowało się na stałe, ale również wysyłało informację o naruszeniu praw autorskich. Roman westchnął i ruszył, wyboistą drogą dojeżdżając do głównej trasy. Ruch nie był dziś duży, więc przy drodze kręciło się sporo osób wyczekujących na podwózkę. Roman nie miał ochoty na problemy z policją, która polowała na biorących autostopowiczów (traktowano to jako przestępstwo gospodarcze – nielicencjonowany przewóz osóB), więc choć twarze sąsiadów stojących przy drodze były mu znane, minął je i pojechał dalej. “Wjechałeś. W strefę. Odcinkowego pomiaru prędkości” – mówił asystent. Spokojnie, myślał Roman, nie dupną mnie tak łatwo, i tak utknę na światłach. Najpierw na tych dla ludzi, potem dla tych na jeży – rozmyślał i bezwiednie przyspieszył do 60 km/h. “Przekroczono. Prędkość. O 10 km/h.” – zauważył asystent – “Z twojego konta pobrano. 100 zł. Na rzecz. Straży Drogowo-Mandatowej”. KURWA! – krzyknął Roman w samochodzie i natychmiast tego pożałował. “Wykryto. Wściekłość. Nie prowadź. Samochodu. Pod wpływem. Agresji. Zarządzam 10-minutowy. Odpoczynek”. 10 minut odpoczynku Roman wykorzystał na szluga. Były wprawdzie limitowane, ale koledzy Romana nie palili i odpalili mu połowę swoich limitów w zamian za kilka innych drobnych przysług. Roman ruszył dalej. Tym razem już się pilnował, ale i tak nie dawało się już jechać szybciej niż 50 km/h ze względu na rowerzystów. Przepis o tym, że wyprzedzając rowerzystę, trzeba jechać maksymalnie 10 km/h szybciej niż on, był jeszcze do zniesienia, ale gorsze były uregulowania, które weszły w życie w styczniu 2019: Unia Europejska zainspirowana przykładem Szwecji, wprowadziła zasadę, że w wypadku kierowcy z rowerzystą zawsze winny jest ten pierwszy, choćby rowerzysta złamał wszystkie przepisy świata. Polska protestowała, zasłaniając się niższą kulturą drogową, ale Unia wydała dyrektywę “ZERO OFIAR” i koniec. Na efekty nie trzeba było długo czekać: na drogach zaroiło się od pijanych rowerzystów jadących pod prąd i wpadających całym rozpędem na samochody w celu uzyskania odszkodowania i stałej renty. Nawet na postoju pod światłami można było zostać uderzonym przez rowerzystę i stać się winnym, absolutnie wszyscy wozili więc filmujące na 4 strony świata kamery. Zmniejszyło to problem o tyle, że teoretyczna wina rowerzysty była widoczna gołym okiem i bezsprzeczna, natomiast przepisy nie pozwalały go ukarać. Policjantowi – jeśli miał dobry dzień i sympatię wobec kierowcy – pozostawało tylko wpisać, że “w rzeczywistości wypadek nie miał miejsca”. Tak Roman dojechał do granicy miasta. Nie dało się tego nie zauważyć. “Przekroczyłeś. Strefę 1. Rozpoczynam. Pobór opłat” – informował asystent głosem Krzysztofa Ibisza. Pech Romana polegał na tym, że pracował w strefie 2., gdzie opłaty były już dość wysokie, a samochody wjeżdżające tam musiały spełniać normę Euro 7, stąd Roman musiał wziąć kolejny kredyt na Renault Clio VI w bazowej wersji 0.6 biturbo+hybryda. Przesuwając się w żółwim tempie po lewym pasie (środkowy był dla autobusów i taksówek, a prawy – dla rowerów), Roman zdążył już sprawdzić tweety i statusy wszystkich znajomych na fejsie, przeczytać wszystkie niusy na ponecie (oficjalny portal informacyjny PO), sprawdzić prognozę wzrostu cen benzyny, dowiedzieć się o pogodę na jutro i przepisy kulinarne na wczoraj. Co ciekawe, choć w samochodzie nie wolno było już jeść (od 2015) i palić (od 2014), to nadal można było podczas jazdy swobodnie surfować po sieci i nikt się nie czepiał. Roman wjechał na najprzyjemniejszy odcinek: strefę 2. Tu już było więcej normalnych, jednopasmowych ulic, i choć prędkość na nich była ograniczona do 30 km/h, dawało się jechać płynnie. DawałoBY się jechać płynnie, gdyby nie stale aktywująca się funkcja Pre-Safe, która hamowała auto do zera. Ktoś wyjeżdżał z bocznej ulicy podporządkowanej – Pre-Safe i hebel w podłogę, bo przecież mógłby wyjechać, nie ustępując pierwszeństwa. Pieszy stoi na chodniku? Pre-Safe, przecież może wbiec. Jedzie rowerzysta? Tu akurat Pre-Safe się przydawało, bo taki dany rowerzysta najczęściej zajeżdżał drogę i wciskał klamki hamulców ile sił w dłoniach – a nuż dziś się uda. Roman czasem liczył, ile razy Pre-Safe włączy się na ostatnim odcinku drogi. Dziś wystarczyło 11. Z daleka zauważył miejsce do parkowania – podjechał do niego i włączył Park Assist. Samochód nie tylko sam płynnie wjechał w lukę, ale też aksamitnym głosem poinformował: “Rozpoczęto. Parkowanie w strefie płatnej. Pobieram opłatę z konta…”. |
|
|
![]()
Post
#431
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 08 February 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
Boskie
![]() -------------------- Omega B Irmscher X20XEV
Corsa C GSi Z18XE Omega Evo500 C30NE/SE Szybciej wyglądają, niż jeżdżą. |
|
|
![]()
Post
#432
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 28 May 2005 Skąd: Elbląg ![]() |
Kogoś dopadło zatrucie pokarmowe
![]() ![]() -------------------- Wojtek
F4R |
|
|
![]()
Post
#433
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#434
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#435
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 26 May 2004 Skąd: Rzeszów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#436
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2012 Skąd: ŁDZ ![]() |
http://wyborcza.pl/1,82949,6828746.html
W końcu jakiś sensowny artykuł na temat bezpieczeństwa na drogach... -------------------- - What is Turbina?
- Turbina is spinning! |
|
|
![]()
Post
#437
|
|
User Dołączył: Tue, 09 October 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Takie tam wyprzedzanko w Rosji |
|
|
![]()
Post
#438
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus ![]() |
no przecież czysto wyprzedził.i nawet z prędkością nie przeginał.
-------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
![]()
Post
#439
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
Cyrk dot. m.in. Arrinery
![]() Ktoś jeszcze faktycznie ma nadzieje że to auto powstanie i będzie sprzedawane? ![]() http://www.parkiet.com/artykul/1309815.html -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#440
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Gliwice ![]() |
-------------------- '91 Sierra kombi 24V (BOA)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 25 July 2025 - 16:21 |