![]() ![]() |
Tue, 29 Jan 2013 - 17:36
Post
#181
|
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 December 2005 Skąd: Kraków |
Współczuje tym, co teraz zdają prawko... http://moto.onet.pl/1675717,1,dyrektor-wor...kul.html?node=2 Orientuje się ktoś jak ma się rzeczywisty egzamin do tego przykładowego dostępnego on-line pod tym -> http://regiomoto.pl/portal/nowe-testy-egza...rawo-jazdy-2013 adresem? Jeśli poziom pytań jest podobny a zdawalność rzeczywiście tak niska jak można wszędzie przeczytać to ja się bardzo cieszę, że jest jak jest i testy uległy zmianie. :-| |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Tue, 29 Jan 2013 - 17:36
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Tue, 29 Jan 2013 - 18:15
Post
#182
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 |
Podobno większość testów online i na płytach jest nic nie wartych - zbyt dużo błędnych odpowiedzi. nie ma pytań nigdzie dostępnych to i pytania nie są rzetelnie przygotowywane.
źródło: tokfm |
|
|
|
Tue, 29 Jan 2013 - 18:52
Post
#183
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki |
żart. ten przykładowy test jest tak trywialny, że nie wierzę, że można go oblać. Te pytania, które w nim zawarto są autentyczne, jak te które można wylosować w oficjalnym WORD-owskim egzaminie? czy to tylko propaganda?
|
|
|
|
Tue, 29 Jan 2013 - 20:37
Post
#184
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 02 March 2006 Skąd: Pomorskie |
CYTAT("złomnik o ogłoszeniach samochodów używanych") Odrzuciłem wszystkie samochody, które w opisie mają słowo pedantycznie, bo nie chcę jeździć autem po pedancie. Zawsze się zastanawiałem skąd wzięło się słowo „pedant” i ostatnio mnie olśniło, że to połączenie pedała i palanta.
-------------------- CBR F4i & CRF250R
Pug 607 2.2 HDI |
|
|
|
Tue, 29 Jan 2013 - 22:10
Post
#185
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock |
Pytania sa do bani dzis czytałem ,ze gdzies jakis dyrektor WORD chciał pokazac dziennikarzom jak łatwo jest zdac i oblał
W tyg bede wiedział dokładnie jak to jest bo mój brat jest instruktorem i beda mieli "gratis" taki egzamin w WORD... BTW jest tylko kwestja czasu az takie testy "wyciekną " -------------------- BMW E64 645i
|
|
|
|
Wed, 30 Jan 2013 - 00:13
Post
#186
|
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 27 September 2011 |
http://www.youtube.com/watch?v=he4kt6jOmRI
http://www.youtube.com/watch?feature=playe...p;v=mKwCLSJEUCE http://www.youtube.com/watch?v=23_uHIkbVII -------------------- RallyeGolf -1.8T- 472/519
|
|
|
|
Wed, 30 Jan 2013 - 05:41
Post
#187
|
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 21 October 2012 |
Bo te egzaminy teoretyczne większość osób zdaje po 2-3 mc rycia na pamięć arkusza z pytaniami (mówie o starym systemie).
Jak ja zdawałem na prawko 9 lat temu to byłem jedyną osobą ze znajomych ,która nie uczyła na pamięc arkusza z pytaniami. Uczyłem się jak się jeździ i jakie są zasady na drodze a reszta rówieśników uczyła się odpowiedzi na wszystkie kilkaset pytań. Więc spokojnie moge założyć ,że zdawalnośc będzie teraz bardzo niska bo ludzie poprostu wolą się uczyć czegoś na pamięc jak tępe kołki niż zrozumieć jak coś działa. Mi się te nowe egzaminy podobają głównie dlatego ,że jest te 20sek czy ileś na odpowiedź tylko. Bo przecież jadąc samochodem nie mamy zbyt dużo czasu aby podejmować dezycje. Prosty przykład: jedziesz uliczką i dojeżdzasz do skrzyżowania/ronda/czegokolwiek. Masz to 20-50 metrów przed sobą i na ulicy raczej nie zwolnisz do 5km/h aby mieć pół minuty na zastanowienie się co zrobić i kto ma pierwszeństwo. |
|
|
|
Wed, 30 Jan 2013 - 08:16
Post
#188
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
http://www.youtube.com/watch?v=he4kt6jOmRI http://www.youtube.com/watch?feature=playe...p;v=mKwCLSJEUCE http://www.youtube.com/watch?v=23_uHIkbVII 1. Felix ma osobny temat w dziale filmy http://www.racingforum.pl/index.php?showto...40&start=40 2. filmy wrzycamy w tagach YT http://www.racingforum.pl/Jak-wstawiaAe-filmy-t54983.html Nurburgring w latach 70 1:50 - niezła akcja -------------------- |
|
|
|
Wed, 30 Jan 2013 - 14:20
Post
#189
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: Bydgoszcz |
Humorystycznie:
-------------------- Z cyklu: Keep AE86 Alive!
_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=86682 |
|
|
|
Wed, 30 Jan 2013 - 14:37
Post
#190
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 31 December 2006 Skąd: Jasło |
ups, nie zauwazylem w pospiechu
|
|
|
|
Wed, 30 Jan 2013 - 17:24
Post
#191
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden |
A co do Nurba, to nie wiedzialeem ze stonka sie tak lubi turlac
-------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
|
Wed, 30 Jan 2013 - 20:08
Post
#192
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 19 February 2003 Skąd: Szczecin |
http://moto.wp.pl/kat,45754,title,Zimowe-b...,wiadomosc.html
zimowe legandy... dobra... przyznawac sie.... Chociaz niektore punkty.... -------------------- Surge/swirl Tank ze zlaczkami i przewodem paliwowym!! http://allegro.pl/2l-swirl-surge-tank-zlaczki-5m-przewod-w-oplocie-i3175588018.html Aukcja od zlotowki :)
|
|
|
|
Wed, 30 Jan 2013 - 20:21
Post
#193
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica |
pierwszy z brzegu punkt, z którym się nie zgadzam: Nie zakładaj lepszych opon na oś napędową
na ch... ci stabilność na tylnej osi skoro na śliskim to zawsze przód wyjeżdża? gubiąc kierowalność na przedniej osi, lądujesz w rowie, choćbyś miał złote zimówki z tyłu. Wolę mieć kontrolę nad tym, gdzie auto jedzie. -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
|
Wed, 30 Jan 2013 - 20:22
Post
#194
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź |
pierwszy z brzegu punkt, z którym się nie zgadzam: Nie zakładaj lepszych opon na oś napędową na ch... ci stabilność na tylnej osi skoro na śliskim to zawsze przód wyjeżdża? gubiąc kierowalność na przedniej osi, lądujesz w rowie, choćbyś miał złote zimówki z tyłu. Wolę mieć kontrolę nad tym, gdzie auto jedzie. +1 -------------------- quattro
|
|
|
|
Wed, 30 Jan 2013 - 20:48
Post
#195
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 19 February 2003 Skąd: Szczecin |
pierwszy z brzegu punkt, z którym się nie zgadzam: Nie zakładaj lepszych opon na oś napędową na ch... ci stabilność na tylnej osi skoro na śliskim to zawsze przód wyjeżdża? gubiąc kierowalność na przedniej osi, lądujesz w rowie, choćbyś miał złote zimówki z tyłu. Wolę mieć kontrolę nad tym, gdzie auto jedzie. CYTAT lepsza opona zawsze z tyłu zadzwoń do ADAC to ci wytłumaczą! hyyyyyyhyhyyy... btw, hamowanie z lepszymi oponami na tylnej osi... no wrazenia bezcenne. -------------------- Surge/swirl Tank ze zlaczkami i przewodem paliwowym!! http://allegro.pl/2l-swirl-surge-tank-zlaczki-5m-przewod-w-oplocie-i3175588018.html Aukcja od zlotowki :)
|
|
|
|
Wed, 30 Jan 2013 - 20:58
Post
#196
|
|
![]() Moderator Dołączył: Wed, 10 November 2004 Skąd: N51 20' 11.8" ______E16 38' 1.0" |
pierwszy z brzegu punkt, z którym się nie zgadzam: Nie zakładaj lepszych opon na oś napędową -1na ch... ci stabilność na tylnej osi skoro na śliskim to zawsze przód wyjeżdża? gubiąc kierowalność na przedniej osi, lądujesz w rowie, choćbyś miał złote zimówki z tyłu. Wolę mieć kontrolę nad tym, gdzie auto jedzie. Ja to widzę tak: Już po pierwszych metrach jesteś w stanie stwierdzić - np. dodając gazu - czy jest ślisko i jak jechać, żeby nawet mając na przedniej osi slicki nie być "zaskoczonym". Wystarczy wtedy kontrolować słaby przód a tył sam się słucha. Za to jak z lepszym przodem czujesz się bezpiecznie nie zdając sobie sprawy z "śliskosci" nawierzchni i zbyt dziarsko wjedziesz w zakret, to możesz tylko pogratulować własnej dupie pierwszeństwa. To jest oczywiście wersja dla tych, dla których uślizg koła jest synonimem śmierci lub kalectwa (99% populacji). Ci bardziej świadomi (duza część z nas) dają radę ogarnąć oba rozwiązania, czerpiąc wręcz dziką radość z tego teoretycznie gorszego a dyskusja o tym jest jak legendarna dyskusja o wyższości świąt. |
|
|
|
Wed, 30 Jan 2013 - 21:17
Post
#197
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 19 February 2003 Skąd: Szczecin |
.......
FWD - zawsze lepsze laczki na przod... RWD - komplet laczkow (zima komplet zimowek, latem to jak sobie chcesz - ale zakladalbym lepsze na przod, te z tylu i tak sie szybciej zetra... no chyba ze lecimy na 1/4) AWD - zawsze komplet laczkow, i tu raczej gadania nie ma... ale jak ktos nie ma kompletu to lepsze na przod, i uwazac na drodze bo mozna sie zdziwic, chociaz zalezy od rozlozenia napedu... nie wyobrazam sobie inaczej.
-------------------- Surge/swirl Tank ze zlaczkami i przewodem paliwowym!! http://allegro.pl/2l-swirl-surge-tank-zlaczki-5m-przewod-w-oplocie-i3175588018.html Aukcja od zlotowki :)
|
|
|
|
Wed, 30 Jan 2013 - 21:36
Post
#198
|
|
|
Super User Dołączył: Tue, 03 January 2012 |
Latanie w zimie bokiem z ujęcia gazu astrą 1.6lpg robi robote ;D
Śmieszne są te ich problemy i komentarze jeszcze lepsze... Chciaż nei powiem, z 4x4 leciuteńko łapią się się prawdy-można się "zaskoczyć" jak najpeirw na wklepanym przyśpiesza się bokiem do 120, a potem trzeba wychamować z nadwrażliwym ABS'em xD |
|
|
|
Wed, 30 Jan 2013 - 21:47
Post
#199
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 |
-1 Ja to widzę tak: Już po pierwszych metrach jesteś w stanie stwierdzić - np. dodając gazu - czy jest ślisko i jak jechać, żeby nawet mając na przedniej osi slicki nie być "zaskoczonym". Wystarczy wtedy kontrolować słaby przód a tył sam się słucha. Za to jak z lepszym przodem czujesz się bezpiecznie nie zdając sobie sprawy z "śliskosci" nawierzchni i zbyt dziarsko wjedziesz w zakret, to możesz tylko pogratulować własnej dupie pierwszeństwa. To jest oczywiście wersja dla tych, dla których uślizg koła jest synonimem śmierci lub kalectwa (99% populacji). Ci bardziej świadomi (duza część z nas) dają radę ogarnąć oba rozwiązania, czerpiąc wręcz dziką radość z tego teoretycznie gorszego a dyskusja o tym jest jak legendarna dyskusja o wyższości świąt. Ja to widzę prosto: wiesz co to pod- i nadsterowność + umiesz kręcić kierownicą - lepsze opony na przód. Nie spełniasz warunków - postępujesz zgdnie z poradami ADAC mając na uwadze stateczność pojazdu podsterownego oraz bezpieczeństwo bierne w uderzeniach przodem vs bokiem, czyli lepsze opony na tył. Mowa o FWD. PS Boże Narodzenie FTW -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
|
Wed, 30 Jan 2013 - 22:50
Post
#200
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 19 February 2003 Skąd: Szczecin |
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-21227029
O_O ![]() btw - Jeremy Prime ![]() Ladny widok z przodu.... ![]() I jeszcze lepszy widok z tylu.... http://i.imgur.com/drtsAro.gif -------------------- Surge/swirl Tank ze zlaczkami i przewodem paliwowym!! http://allegro.pl/2l-swirl-surge-tank-zlaczki-5m-przewod-w-oplocie-i3175588018.html Aukcja od zlotowki :)
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 16:56 |