Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi S5 4.2 FSI, Czy warto?
prnit
post Thu, 10 Jan 2013 - 18:05
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Nie napisałem ze urywa dupe bo TO AUTO NIE JEST DO TEGO...czy każde auto musi mieć 3 z hakiem do 100 zeby było fajne i szybkie??? no chyba ze pisze z 16 latkiem który nigdy nie jezdził szybkimi autami...jest sobie takie porsche które ma te 3 z hakiem do sto ale to auto nigdy nie dorówna takiemu S5 w komforcie podróżowania, wyposażeniem itd....S5 to auto GT, ma być szybko, wygodnie, komfortowo i w miarę sportowo i właśnie takie S5 spełnia te założenia w 100%. A dodawanie tam turbo, kompresorów czy innych cudactw spodowoduje to ze do Włoch na przejazdzke to już się nie bedize nadawać bo 2 raz pierdyknie na austradzie przy maksymalnym bucie, zostawić tak jak jest S5 jest według mnie zarąbiste.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 10 Jan 2013 - 18:05
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
artix
post Thu, 10 Jan 2013 - 18:39
Post #22


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





CYTAT(prnit @ Thu, 10 Jan 2013 - 18:05) *
Nie napisałem ze urywa dupe bo TO AUTO NIE JEST DO TEGO...czy każde auto musi mieć 3 z hakiem do 100 zeby było fajne i szybkie??? no chyba ze pisze z 16 latkiem który nigdy nie jezdził szybkimi autami...jest sobie takie porsche które ma te 3 z hakiem do sto ale to auto nigdy nie dorówna takiemu S5 w komforcie podróżowania, wyposażeniem itd....S5 to auto GT, ma być szybko, wygodnie, komfortowo i w miarę sportowo i właśnie takie S5 spełnia te założenia w 100%. A dodawanie tam turbo, kompresorów czy innych cudactw spodowoduje to ze do Włoch na przejazdzke to już się nie bedize nadawać bo 2 raz pierdyknie na austradzie przy maksymalnym bucie, zostawić tak jak jest S5 jest według mnie zarąbiste.


Jedyna rozsadna opcja !


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rav.
post Thu, 10 Jan 2013 - 18:41
Post #23


Super User
Dołączył: Mon, 19 November 2007






S5 v8 jest fajne bo:
w miarę szybkie, relatywnie tanie, dobrze wygląda, fajnie brzmi. I czego tu chcieć więcej smile.gif

S5 v8 nie jest fajne bo:
Na torze potrafi oberwać od m3 e46. Kotłuje dość spore ilości paliwa jak na mizerne osiągi. Tuning mocno ograniczony -> koszty takie, że gdyby montować kompresor w przyzwoitym zakładzie, to bez problemu można za cenę zakupu S5 + wydatki na tuning kupić RS5.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej_K
post Thu, 10 Jan 2013 - 19:51
Post #24


Super User
Dołączył: Tue, 14 April 2009





Mizerne osiągi? Błagam. Ten samochód jeździ dokładnie tak jak wszystkie inne o podobnym stosunku mocy do masy. To są normalne osiągi nie odbiegające zbytnio od tego co oferuje konkurencja czyli np. E92 335i czy CLK 500.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Thu, 10 Jan 2013 - 20:32
Post #25


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





CYTAT(Andrzej_K @ Thu, 10 Jan 2013 - 19:51) *
Mizerne osiągi? Błagam. Ten samochód jeździ dokładnie tak jak wszystkie inne o podobnym stosunku mocy do masy. To są normalne osiągi nie odbiegające zbytnio od tego co oferuje konkurencja czyli np. E92 335i czy CLK 500.


Tylko popatrz jak jedzie 335 a ile pali smile.gif


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aval
post Thu, 10 Jan 2013 - 20:34
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Fri, 16 September 2011
Skąd: Warszawa





Nie wiem, co jest trudnego w pojęciu że ten samochód jest po prostu ciężki i nie będzie jechał jak golf z haldexem podciągnięty na tyle samo mocy-nawet z 1.8T.

Naprawdę, teksty że jak na taką moc to dupy nie urywa... A JAK MA URYWAĆ JAK TYLE WAŻY?! To jest "GT"(cudzysłów celowo), zabawka dla dwóch osób służąca do szybkiej, niekoniecznie sportowej jazdy. Nie na tor. Nie na kreskę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kotpsot
post Thu, 10 Jan 2013 - 20:46
Post #27


User
Dołączył: Wed, 26 December 2012





Anal: Dlatego lepiej kupić E92 M3! Też V8 a osiągi i feedback jakby inne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej_K
post Thu, 10 Jan 2013 - 20:48
Post #28


Super User
Dołączył: Tue, 14 April 2009





CYTAT(artix @ Thu, 10 Jan 2013 - 20:32) *
Tylko popatrz jak jedzie 335 a ile pali smile.gif


Zgadzam się. Ale ja nie o tym, pisałem o przyspieszeniu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej_K
post Thu, 10 Jan 2013 - 20:55
Post #29


Super User
Dołączył: Tue, 14 April 2009





CYTAT(kotpsot @ Thu, 10 Jan 2013 - 20:46) *
Anal: Dlatego lepiej kupić E92 M3! Też V8 a osiągi i feedback jakby inne.


Założyciel wątku już pisał, że tylko info dotyczące S5 go interesuje a poza tym M3 to trochę inna półka.

PS. Jaki anal? laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rav.
post Thu, 10 Jan 2013 - 23:03
Post #30


Super User
Dołączył: Mon, 19 November 2007





CYTAT(Andrzej_K @ Thu, 10 Jan 2013 - 19:51) *
Mizerne osiągi? Błagam. Ten samochód jeździ dokładnie tak jak wszystkie inne o podobnym stosunku mocy do masy. To są normalne osiągi nie odbiegające zbytnio od tego co oferuje konkurencja czyli np. E92 335i czy CLK 500.

Jesteś redaktorem pewnej gazety, że wyjmujesz z kontekstu dwa wyrazy z całego zdania ? Mizerne w odniesieniu do zużycia paliwa.

Jak @Artix słusznie zauważył. 335i jedzie bardzo podobnie co S5, natomiast pali 4-5 litrów mniej i o tym pisałem. I dzięki temu że akurat przyczepiłeś się do tego, wyjdzie na to że akurat najistotniejszym czynnikiem dla mnie jest spalanie angry.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej_K
post Thu, 10 Jan 2013 - 23:12
Post #31


Super User
Dołączył: Tue, 14 April 2009





Ok, masz rację.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Fri, 11 Jan 2013 - 00:45
Post #32


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(Andrzej_K @ Thu, 10 Jan 2013 - 20:55) *
Jaki anal? laugh.gif


laugh.gif

335i tez brzmi jak V8?
Są silniki V8 słabsze czy to Amerykańce czy tez inne niewysilone europejskie jednostki i ludzie je kupują bo kochają ten dzwiek czy tez są milosnikami motoryzacji gdzie spalanie jest np na drugim miejscu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Fri, 11 Jan 2013 - 10:54
Post #33


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





335i jest do tego troche mniejsze, według mnie mniej prestiżowe a bardziej nastawione na osiągi...do tego napęd RWD i brak smaczków serii S jak chromowane lusterka, znaczki S na tablicy zegarów itd itd...takie 335i to normalne autko, S5 ma troche luksusu wink.gif


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specnaz14
post Fri, 11 Jan 2013 - 11:13
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006





Ja dodam od siebie tylko tyle ze ładnie wsumie brzmi to Audi. Przynajmniej mi sie podoba dzwiek jaki wydaje:)
Pozdroo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej_K
post Fri, 11 Jan 2013 - 11:18
Post #35


Super User
Dołączył: Tue, 14 April 2009





CYTAT(prnit @ Fri, 11 Jan 2013 - 10:54) *
335i jest do tego troche mniejsze, według mnie mniej prestiżowe a bardziej nastawione na osiągi...do tego napęd RWD i brak smaczków serii S jak chromowane lusterka, znaczki S na tablicy zegarów itd itd...takie 335i to normalne autko, S5 ma troche luksusu wink.gif


Wiesz, w przeciwieństwie do S5, w335i można zmienic wydech, zrobic program i mieć osiągi porównywalne z RS5 czy M3. Także chromowane lusterka to trochę marny ekwiwalent...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Fri, 11 Jan 2013 - 11:43
Post #36


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





W S5 jest więcej smaczków wink.gif No i V8 - dla kogoś to wystarczy. No i moim zdaniem jest bardzo ładne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Fri, 11 Jan 2013 - 12:40
Post #37


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





Oczywiscie ze S5 jest ladnym altem i gdy ktos postanowil takie nabyc nie pwinnismy go odwodzic od tej mysli.

My caly czas patrzymy na nie z punktu widzenia "malo rozwojowe" smile.gif , a ono jest dobre jakie jest wink.gif


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Fri, 11 Jan 2013 - 13:29
Post #38


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(prnit @ Thu, 10 Jan 2013 - 18:05) *
.jest sobie takie porsche które ma te 3 z hakiem do sto ale to auto nigdy nie dorówna takiemu S5 w komforcie podróżowania, wyposażeniem itd....


No to napisz proszę w czym 997 turbo "nie dorównuje" komfortem czy wyposażeniem w stosunku do S5 - oba auta są relatywnie "za twarde" na polskie drogi, ale ja nie odczuwałem wielkiego dyskomfortu w P w porównaniu do bmw M czy audi S, a jakość wykończenia i wyposażenie są po stronie Porsche. Wiem, że to nie ta cena i nie ta półka, ale akurat przykład z Porsche dość nietrafiony, bo jedynymi minusami w stosunku do S5 jest cena i wielkość bagażnika, nawet spalanie można niższe osiągnąć w porsche laugh.gif

Jako były pracownik porsche, prywatnie entuzjasta bmw, ale również były właściciel audi S8 - odradzam kupowanie wolnossących audi. W autach nie czuć deklarownej mocy, automaty są powolne, silniki nie trzymają serii i są nierozwojowe. W nowszych modelach dochodzi problem syfu pochodzącego od FSI, czuć również że auta są "nudne" (to akurat dla jednych wada a dla innych zaleta) i nie czują się za dobrze na krętych drogach. Niektóre audi to fajne auta, ale dotyczy to modeli 2.2T, 2.7TT, TT RS, S4/S5 3.0 TFSI, RS6 5.0 TFSI, prawdododobnie RS5 4.2 TFSI (z tym modelem nie miałem osobistej styczności, ale jest to RS z turbo) i tylko w manualu/s-tronic, w RS6 V10 można wybaczyć tiptronic bo motor produkuje ogromną moc. I osobiście dziwie się jak ktoś pisze, że to dźwięk V8 i fajny cruiser to można wybaczyć brak osiągów i nie trzymanie mocy. Może i można, ale jak kogoś z założenia nie interesują osiągi to jest w A5 gama tdi albo 2.0 tfsi. Nie było w historii audi żadnego udanego wolnossącego V8 - przynajmniej dotychczas. Jak chcesz coś szybkiego i ciekawego - porsche lub bmw M, jak chcesz super dźwięk V8 i osiągi przynajmniej na prostej - mercedes AMG. Jak chcesz dopracowane i wykończone auto, przewidywalne i bezpieczne to wybierz audi, ale raczej nie wolnossące ze znaczkiem S - te modele są nieudane. smile.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej_K
post Fri, 11 Jan 2013 - 13:36
Post #39


Super User
Dołączył: Tue, 14 April 2009





CYTAT
prawdododobnie RS5 4.2 TFSI (z tym modelem nie miałem osobistej styczności, ale jest to RS z turbo)


Błąd. To jest tak samo FSI czyli ssak, tylko, że z redlinem powyżej 8k rpm.

CYTAT
Jak chcesz coś szybkiego i ciekawego - porsche lub bmw M, jak chcesz super dźwięk V8 i osiągi przynajmniej na prostej - mercedes AMG.


Jest jeszcze IS-F. Przyspiesza jak M3 a do tego jest zadziwiająco wygodny. Ponadto piekny dźwięk V8 i duży Nm (5l robi swoje).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Fri, 11 Jan 2013 - 14:06
Post #40


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(Andrzej_K @ Fri, 11 Jan 2013 - 13:36) *
Błąd. To jest tak samo FSI czyli ssak, tylko, że z redlinem powyżej 8k rpm.



Jest jeszcze IS-F. Przyspiesza jak M3 a do tego jest zadziwiająco wygodny. Ponadto piekny dźwięk V8 i duży Nm (5l robi swoje).


W takim razie przepraszam - audi RS5 odpada, audi nie umie robić mocnych wolnossących motorów. A lexus IS-F przegrał z kretesem z bmw m3 nawet w japońskim teście best motoring, który lubi promować japońskie auta wink.gif także ta propozycja jest mocno naciągana.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 09:54