![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Nie napisałem ze urywa dupe bo TO AUTO NIE JEST DO TEGO...czy każde auto musi mieć 3 z hakiem do 100 zeby było fajne i szybkie??? no chyba ze pisze z 16 latkiem który nigdy nie jezdził szybkimi autami...jest sobie takie porsche które ma te 3 z hakiem do sto ale to auto nigdy nie dorówna takiemu S5 w komforcie podróżowania, wyposażeniem itd....S5 to auto GT, ma być szybko, wygodnie, komfortowo i w miarę sportowo i właśnie takie S5 spełnia te założenia w 100%. A dodawanie tam turbo, kompresorów czy innych cudactw spodowoduje to ze do Włoch na przejazdzke to już się nie bedize nadawać bo 2 raz pierdyknie na austradzie przy maksymalnym bucie, zostawić tak jak jest S5 jest według mnie zarąbiste.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
Nie napisałem ze urywa dupe bo TO AUTO NIE JEST DO TEGO...czy każde auto musi mieć 3 z hakiem do 100 zeby było fajne i szybkie??? no chyba ze pisze z 16 latkiem który nigdy nie jezdził szybkimi autami...jest sobie takie porsche które ma te 3 z hakiem do sto ale to auto nigdy nie dorówna takiemu S5 w komforcie podróżowania, wyposażeniem itd....S5 to auto GT, ma być szybko, wygodnie, komfortowo i w miarę sportowo i właśnie takie S5 spełnia te założenia w 100%. A dodawanie tam turbo, kompresorów czy innych cudactw spodowoduje to ze do Włoch na przejazdzke to już się nie bedize nadawać bo 2 raz pierdyknie na austradzie przy maksymalnym bucie, zostawić tak jak jest S5 jest według mnie zarąbiste. Jedyna rozsadna opcja ! -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Super User Dołączył: Mon, 19 November 2007 ![]() |
S5 v8 jest fajne bo: w miarę szybkie, relatywnie tanie, dobrze wygląda, fajnie brzmi. I czego tu chcieć więcej ![]() S5 v8 nie jest fajne bo: Na torze potrafi oberwać od m3 e46. Kotłuje dość spore ilości paliwa jak na mizerne osiągi. Tuning mocno ograniczony -> koszty takie, że gdyby montować kompresor w przyzwoitym zakładzie, to bez problemu można za cenę zakupu S5 + wydatki na tuning kupić RS5. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 April 2009 ![]() |
Mizerne osiągi? Błagam. Ten samochód jeździ dokładnie tak jak wszystkie inne o podobnym stosunku mocy do masy. To są normalne osiągi nie odbiegające zbytnio od tego co oferuje konkurencja czyli np. E92 335i czy CLK 500.
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
Mizerne osiągi? Błagam. Ten samochód jeździ dokładnie tak jak wszystkie inne o podobnym stosunku mocy do masy. To są normalne osiągi nie odbiegające zbytnio od tego co oferuje konkurencja czyli np. E92 335i czy CLK 500. Tylko popatrz jak jedzie 335 a ile pali ![]() -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie wiem, co jest trudnego w pojęciu że ten samochód jest po prostu ciężki i nie będzie jechał jak golf z haldexem podciągnięty na tyle samo mocy-nawet z 1.8T.
Naprawdę, teksty że jak na taką moc to dupy nie urywa... A JAK MA URYWAĆ JAK TYLE WAŻY?! To jest "GT"(cudzysłów celowo), zabawka dla dwóch osób służąca do szybkiej, niekoniecznie sportowej jazdy. Nie na tor. Nie na kreskę. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
User Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Anal: Dlatego lepiej kupić E92 M3! Też V8 a osiągi i feedback jakby inne.
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 April 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 April 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Super User Dołączył: Mon, 19 November 2007 ![]() |
Mizerne osiągi? Błagam. Ten samochód jeździ dokładnie tak jak wszystkie inne o podobnym stosunku mocy do masy. To są normalne osiągi nie odbiegające zbytnio od tego co oferuje konkurencja czyli np. E92 335i czy CLK 500. Jesteś redaktorem pewnej gazety, że wyjmujesz z kontekstu dwa wyrazy z całego zdania ? Mizerne w odniesieniu do zużycia paliwa. Jak @Artix słusznie zauważył. 335i jedzie bardzo podobnie co S5, natomiast pali 4-5 litrów mniej i o tym pisałem. I dzięki temu że akurat przyczepiłeś się do tego, wyjdzie na to że akurat najistotniejszym czynnikiem dla mnie jest spalanie ![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 April 2009 ![]() |
Ok, masz rację.
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
335i jest do tego troche mniejsze, według mnie mniej prestiżowe a bardziej nastawione na osiągi...do tego napęd RWD i brak smaczków serii S jak chromowane lusterka, znaczki S na tablicy zegarów itd itd...takie 335i to normalne autko, S5 ma troche luksusu
![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 ![]() |
Ja dodam od siebie tylko tyle ze ładnie wsumie brzmi to Audi. Przynajmniej mi sie podoba dzwiek jaki wydaje:)
Pozdroo |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 April 2009 ![]() |
335i jest do tego troche mniejsze, według mnie mniej prestiżowe a bardziej nastawione na osiągi...do tego napęd RWD i brak smaczków serii S jak chromowane lusterka, znaczki S na tablicy zegarów itd itd...takie 335i to normalne autko, S5 ma troche luksusu ![]() Wiesz, w przeciwieństwie do S5, w335i można zmienic wydech, zrobic program i mieć osiągi porównywalne z RS5 czy M3. Także chromowane lusterka to trochę marny ekwiwalent... |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
W S5 jest więcej smaczków
![]() |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
Oczywiscie ze S5 jest ladnym altem i gdy ktos postanowil takie nabyc nie pwinnismy go odwodzic od tej mysli.
My caly czas patrzymy na nie z punktu widzenia "malo rozwojowe" ![]() ![]() -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
.jest sobie takie porsche które ma te 3 z hakiem do sto ale to auto nigdy nie dorówna takiemu S5 w komforcie podróżowania, wyposażeniem itd.... No to napisz proszę w czym 997 turbo "nie dorównuje" komfortem czy wyposażeniem w stosunku do S5 - oba auta są relatywnie "za twarde" na polskie drogi, ale ja nie odczuwałem wielkiego dyskomfortu w P w porównaniu do bmw M czy audi S, a jakość wykończenia i wyposażenie są po stronie Porsche. Wiem, że to nie ta cena i nie ta półka, ale akurat przykład z Porsche dość nietrafiony, bo jedynymi minusami w stosunku do S5 jest cena i wielkość bagażnika, nawet spalanie można niższe osiągnąć w porsche ![]() Jako były pracownik porsche, prywatnie entuzjasta bmw, ale również były właściciel audi S8 - odradzam kupowanie wolnossących audi. W autach nie czuć deklarownej mocy, automaty są powolne, silniki nie trzymają serii i są nierozwojowe. W nowszych modelach dochodzi problem syfu pochodzącego od FSI, czuć również że auta są "nudne" (to akurat dla jednych wada a dla innych zaleta) i nie czują się za dobrze na krętych drogach. Niektóre audi to fajne auta, ale dotyczy to modeli 2.2T, 2.7TT, TT RS, S4/S5 3.0 TFSI, RS6 5.0 TFSI, prawdododobnie RS5 4.2 TFSI (z tym modelem nie miałem osobistej styczności, ale jest to RS z turbo) i tylko w manualu/s-tronic, w RS6 V10 można wybaczyć tiptronic bo motor produkuje ogromną moc. I osobiście dziwie się jak ktoś pisze, że to dźwięk V8 i fajny cruiser to można wybaczyć brak osiągów i nie trzymanie mocy. Może i można, ale jak kogoś z założenia nie interesują osiągi to jest w A5 gama tdi albo 2.0 tfsi. Nie było w historii audi żadnego udanego wolnossącego V8 - przynajmniej dotychczas. Jak chcesz coś szybkiego i ciekawego - porsche lub bmw M, jak chcesz super dźwięk V8 i osiągi przynajmniej na prostej - mercedes AMG. Jak chcesz dopracowane i wykończone auto, przewidywalne i bezpieczne to wybierz audi, ale raczej nie wolnossące ze znaczkiem S - te modele są nieudane. ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 April 2009 ![]() |
CYTAT prawdododobnie RS5 4.2 TFSI (z tym modelem nie miałem osobistej styczności, ale jest to RS z turbo) Błąd. To jest tak samo FSI czyli ssak, tylko, że z redlinem powyżej 8k rpm. CYTAT Jak chcesz coś szybkiego i ciekawego - porsche lub bmw M, jak chcesz super dźwięk V8 i osiągi przynajmniej na prostej - mercedes AMG. Jest jeszcze IS-F. Przyspiesza jak M3 a do tego jest zadziwiająco wygodny. Ponadto piekny dźwięk V8 i duży Nm (5l robi swoje). |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Błąd. To jest tak samo FSI czyli ssak, tylko, że z redlinem powyżej 8k rpm. Jest jeszcze IS-F. Przyspiesza jak M3 a do tego jest zadziwiająco wygodny. Ponadto piekny dźwięk V8 i duży Nm (5l robi swoje). W takim razie przepraszam - audi RS5 odpada, audi nie umie robić mocnych wolnossących motorów. A lexus IS-F przegrał z kretesem z bmw m3 nawet w japońskim teście best motoring, który lubi promować japońskie auta ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 09:54 |