Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Porting głowicy
SCKAPE
post Thu, 03 Jan 2013 - 19:01
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Sat, 09 June 2012
Skąd: Stockport





podgrzać/schłodzić albo coś takiego przed wybijaniem? - chondowska głowica o ktorej wspomniałem wczesniej... nie chciałbym jej od razu popsuć..


--------------------
[topic="moj projekt"]http://www.racingforum.pl/index.php?s=&showtopic=103024&view=findpost&p=1012336[/topic]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 03 Jan 2013 - 19:01
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
!markos
post Thu, 03 Jan 2013 - 19:49
Post #22


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





Glowice podgrzewa sie na plycie, a prowadnice wyciska. Wszystko jest solidnie rozpisane w manualu serwisowym, poszukaj serwisowki Civic EG Shop. Kiedys wisiala na hondatech.info, ale widze, ze zdechlo. Jak chcesz, to moge to gdzies wywiesic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SCKAPE
post Fri, 04 Jan 2013 - 01:05
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Sat, 09 June 2012
Skąd: Stockport





Jeśli możesz to bardzo prosze, planuję zacząć coś dłubać przy niej w przyszłym miesiącu ale możliwie zbieram dodatkowe materiały.


--------------------
[topic="moj projekt"]http://www.racingforum.pl/index.php?s=&showtopic=103024&view=findpost&p=1012336[/topic]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Fri, 04 Jan 2013 - 08:33
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





tak jak Markos napisał prowadnice mogą b.cięzko wychodzić - dopasuj dokładnie narzędzie-trzpień którym będziesz je wyprasowywać. Ja w jakimś silniku trafiłem kiedyś na prowadnice ze spiekanego brązu które pod naciskiem od razu się kruszyły.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Fri, 04 Jan 2013 - 12:17
Post #25


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





W mojej ostatniej glowicy trzeba je bylo odwiercic, bo tez sie posypaly.

Gdyby ktos jeszcze potrzebowal serwisowki do EG, to wrzucilem tutaj: http://www.sendspace.com/file/n8il0e
To pierwsza polowa, ale w razie czego mam tez kazdy inny rozdzial. Szkoda, ze hondatech.info zdechlo mellow.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Fri, 04 Jan 2013 - 15:46
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





CYTAT(Rudiger @ Fri, 04 Jan 2013 - 08:33) *
Ja w jakimś silniku trafiłem kiedyś na prowadnice ze spiekanego brązu które pod naciskiem od razu się kruszyły.



Daewoo takie ma w głowicach smile.gif


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Fri, 04 Jan 2013 - 23:16
Post #27


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Prowadnice można odwróconym sprężonym powietrzem do czyszczenia np. komputerów potraktować aby się skurczyły trochę. Chłodzone są wtedy czystym CO2...


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SCKAPE
post Fri, 04 Jan 2013 - 23:25
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Sat, 09 June 2012
Skąd: Stockport





mam płyn do zamrażania (do hydrauliki) zmraża do około -30 ale chyba mogły by się zrobić bardziej kruche..


--------------------
[topic="moj projekt"]http://www.racingforum.pl/index.php?s=&showtopic=103024&view=findpost&p=1012336[/topic]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ALI23
post Fri, 04 Jan 2013 - 23:31
Post #29


Super User
Dołączył: Sun, 15 March 2009
Skąd: SRC





nic im się nie stanie, często łożyska osadzamy po okładach z suchego lodu i pracują pod bardzo wysokimi obciążeniami..


--------------------
tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Fri, 04 Jan 2013 - 23:37
Post #30


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





ja ostatnio próbowałem schłodzony w azocie sworzeń zamontować w korbie, nie było szans, więc nie ma co przeceniać chłodzenia imo


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Fri, 04 Jan 2013 - 23:42
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Też planuję poćwiczyć z glowicą jak się uporan z blokiem. Zastanawia mnie czy kanały wylotowe za gniazdami można poszerzyć optymalizując ich kształt. U mnie są tam spiralne wgłębienia. Czy mogę je usunąć? Przecież przy turbo gazy mają łatwiej a pozatym strumienica nic nie daje więc czy te wgłębienia są potrzebne?


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ALI23
post Sat, 05 Jan 2013 - 11:15
Post #32


Super User
Dołączył: Sun, 15 March 2009
Skąd: SRC





przy montażu wykorzystującym zjawisko skurcz/rozszerzenie termiczne trzeba koniecznie mieć doświadczenie, dobierając zbyt ciasne pasowania można zniszczyć detal po przez zwichrowania kształtu, zmiany w sąsiednich pasowaniach, lub pęknięcia albo nawet mikropęknięcia, przy zbyt luźnym jeśli będzie trzymać to może dostać luzu..

przy montażu dużych średnic zazwyczaj wystarczy podgrzanie lub schłodzenie tylko jednego z elementów ponieważ im większe średnice tym większe odchylenia pod wpływem temperatury

małe średnice lepiej jest potraktować naprzemiennie czyli np. główkę korbowodu podgrzewamy o jakieś 100-150*c a tulejkę mrozimy ile się da, podobnie jest z głowicą, podgrzewamy ją a prowadnice chłodzimy co zdecydowanie ułatwi robotę.

gdzieś wyczytałem że przy podgrzewaniu głowicy wypadają gniazda zaworowe, jeśli ktoś miał taki przypadek to prosił bym o opisanie całej sytuacji z uwzględnieniem przybliżonych temperatur..


--------------------
tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Sat, 05 Jan 2013 - 14:57
Post #33


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





No jak wypadną gniazda przy podgrzaniu do `150stopni to możesz oddać głowicę do szlifierni żeby Ci nowe wstawili.


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 16:54