Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Bmw E30 S38b36, Stachu75 // EvoII str.3
MQuattron
post Mon, 24 Dec 2012 - 15:13
Post #21


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





Swietna i czysta robota. Panowie ja rozumiem jakby wybebeszył jakieś wypicowane m3 (z pornograficznymi poszerzeniam:) ale na prawde myślicie ze szkoda zdrowej wąskiej na wpakowanie chyba najbardziej poza m88 kultowego R6? Mi sie mega podoba, czysta i profi robota no i ten kolor...biggrin.gif


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 24 Dec 2012 - 15:13
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
G-Rad
post Mon, 24 Dec 2012 - 15:23
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





tylko 300 koni i 350 nm ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz_61
post Mon, 24 Dec 2012 - 21:21
Post #23


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 June 2007
Skąd: Białystok / Suchowola





na początku napiszę, że kultowy silnik do jakże kultowej i pięknej budy to idealne połączenie, aleee... tak jak wiele osób tu pisze szkoda dawcy tongue.gif
dlaczego nie b38? dlaczego s50/s54 nie spełniało założeń?


--------------------
E36 325i coupe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
killme
post Mon, 24 Dec 2012 - 21:51
Post #24


Super User
Dołączył: Fri, 11 March 2005
Skąd: SRC





Na pytania odpowiem przy okazji prezentacji EvoII- myślę że w okolicach Nowego Roku.
Stage II to modyfikacja dolotu + standalone(+30Km+20Nm), dalsze modyfikacje zawieszenia i przeniesienia napędu(elementy z M5).

Inspiracją na stworzenie tego auta bylo Hartge H35-24, z małą różnicą w postaci kompresora wink.gif



Unikalny pakiet stylistyczny BBS, plus felgi bbs RS już czekają na założenie któryś rok z kolei...

Jako ze mamy Swięta, to z tej okazji wszystkiego najlepszego dla Forumowiczów


--------------------
Skoda 120 1.4T
525d F11
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ghost_Rider
post Mon, 24 Dec 2012 - 22:29
Post #25


Super User
Dołączył: Sat, 16 February 2008
Skąd: London





Swietny projekt tylk oszkoda ze cwiartkowiec smile.gif

co do lamentow o bude w stanie "igla"... to czemu niektorzy z was lamentuja tez w temacie o pewnym civicu, ktory robiony jest z pokiereszowanej budy?! a lament o robienie z gowna wyscigowki...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karolo
post Mon, 24 Dec 2012 - 23:45
Post #26


Frequent User
Dołączył: Mon, 02 February 2009





Mam pytanie czy nowe mocowania dla silnika dospawane są do podłużnic tylko w celu zachowania seryjnych łap od S38 (M30)? Czy nie ma mozliwości wyspawania nowych łap i postawienia silnika (i to przy baranach) na belce przedniej? Blok jest raczej ten sam co w M30. Silnik leży już max na grodzi? Dziwnie to wygląda, daliście takie fotki, że nie moge tego ocenić.
W jakim celu dokonano wypłaszczenia miski po środku, radiator wam wadził o belke przy tak niskim położeniu silnika?


--------------------
FTWL Motorsport - części i akcesoria do instalacji turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
apogeum
post Tue, 25 Dec 2012 - 07:51
Post #27


Super User
Dołączył: Wed, 18 January 2012





mysle ze przerobka miski spowodowane jest umiejscowieniem maglownicy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Tue, 25 Dec 2012 - 09:40
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





jak dla mnie bardzo fajny projekt dziwie się tylko czemu od razu nie bylo swapu całego napędu mając już całą m5 na warsztacie smile.gif

BTW: nigdy każdemu nie dogodziś
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karolo
post Tue, 25 Dec 2012 - 13:24
Post #29


Frequent User
Dołączył: Mon, 02 February 2009





Magiel jest w typowym miejcu, więc nie ma to związku. Czy ta oslona termiczna wydechu (tunelu) to jakis custom? Wygląda bardzo solidnie !


--------------------
FTWL Motorsport - części i akcesoria do instalacji turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adi181
post Tue, 25 Dec 2012 - 17:41
Post #30


User
Dołączył: Mon, 19 March 2007





Witam. Bardzo ładny projekcik pierwszy w Polsce i jeden z nielicznych w europie , przejrzałem wszystkie fora i przeczytałam dużo postów nigdzie nie spotkałem się z takim projektem . Szukając informacji o swapie silnika s38b36 otrzymałem tylko negatywne opinie, że się nie opłaca ,dużo pracy, silnik nie trzyma mocy, ze lepiej s50 itd... Duże gratki, czysta profesjonalna robota. Tak powinien wyglądać każdy projekt ,zdrowa buda,mocne serducho full szacun.
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Tue, 25 Dec 2012 - 21:24
Post #31


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(Adi181 @ Tue, 25 Dec 2012 - 17:41) *
Witam. Bardzo ładny projekcik pierwszy w Polsce i jeden z nielicznych w europie , przejrzałem wszystkie fora i przeczytałam dużo postów nigdzie nie spotkałem się z takim projektem . Szukając informacji o swapie silnika s38b36 otrzymałem tylko negatywne opinie, że się nie opłaca ,dużo pracy, silnik nie trzyma mocy, ze lepiej s50 itd... Duże gratki, czysta profesjonalna robota. Tak powinien wyglądać każdy projekt ,zdrowa buda,mocne serducho full szacun.
Pozdrawiam


to nie jest pierwsze w polsce e30 z s38.
w lodzi takie auto powstawalo kilka lat temu w wersji touring (jesli mnie pamiec nie myli).
w pierwszych linijkach,pierwszego postu,autor tematu wspomina,ze stachu75 chcialby sprawdzic tą e30 na torze.
a tam na pewno lepiej sprawdzilby sie s14 od s38,mialem dwie e30 r4 i jedna r6.prowadzenie +1 na r4.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adi181
post Tue, 25 Dec 2012 - 21:51
Post #32


User
Dołączył: Mon, 19 March 2007





Moja opinia dotyczy również postu z forum bmwturbo gdzie stachu75 zaprezentował stage2 czyli e30 s38b36+kompresor, czego jeszcze nie widziałem na żadnych zawodach w Polsce. Spotykało się już M20, M30, M50, S50 ale s38 nie spotkałem. Jak dla mnie to godzien podziwu projekt i kultura pracy wszystko czysto i solidnie. Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszych modyfikacjach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karolo
post Tue, 25 Dec 2012 - 22:26
Post #33


Frequent User
Dołączył: Mon, 02 February 2009





KSR Motorsport już x lat temu miał żółtą e30 S38 turbo coupe na Bemowie.


--------------------
FTWL Motorsport - części i akcesoria do instalacji turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KrisVR6
post Tue, 25 Dec 2012 - 22:30
Post #34


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 October 2010
Skąd: Gubin Racing Team





CYTAT(Ghost_Rider @ Mon, 24 Dec 2012 - 22:29) *
Swietny projekt tylk oszkoda ze cwiartkowiec smile.gif

co do lamentow o bude w stanie "igla"... to czemu niektorzy z was lamentuja tez w temacie o pewnym civicu, ktory robiony jest z pokiereszowanej budy?! a lament o robienie z gowna wyscigowki...

Jakies 100 razy lepiej że to ćwiartkowiec niz ulepiony i pokraczny driftowóz tak w ogóle przeznaczeniem tego nie tuzinkowego projektu nie będzie to typowy „drag” ale bardzo szybkie auto na ulice + sprawdzenie osiągów na 1/4 mili..

Ps. Liczę, że przyjedziecie jeszcze raz do Rothenburga (DE) na 1/4 mili 20 kwietnia 2013r smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Wed, 26 Dec 2012 - 02:38
Post #35


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(Karolo @ Tue, 25 Dec 2012 - 22:26) *
KSR Motorsport już x lat temu miał żółtą e30 S38 turbo coupe na Bemowie.


I z tego co pamiętam, auto nie przejechało ani jednego wyścigu na 1/4 mili bez usterki. Więc - tak, było takie auto i nie, nie można raczej go zaliczyć do skończonych. W tym wypadku auto jest skończone i kręci dobre czasy.

Mega mi się to podoba. Kultowa buda, kultowy silnik. I nie, raczej nie szkoda E30, bo jest ich w przyrodzie całkiem sporo - to nie jest rodzyn na miarę M3. Bardziej mi szkoda M5, choć to głównie zależy od stanu tego auta.
Ale połączenie i tak świetne smile.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Wed, 26 Dec 2012 - 09:28
Post #36


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(pinin @ Wed, 26 Dec 2012 - 02:38) *
I z tego co pamiętam, auto nie przejechało ani jednego wyścigu na 1/4 mili bez usterki. Więc - tak, było takie auto i nie, nie można raczej go zaliczyć do skończonych. W tym wypadku auto jest skończone i kręci dobre czasy.


Keyser - BMW E30 - 11.625 > SSS Bemowo II 2005 - nie wiem czy to była usterka ale czas nienajgorszy nawet na dzisiejsze standardy smile.gif zresztą pamietam ten przejazd bo wtedy to było ogromne zaskoczenie

Także mimo, że mamy prawie 8 lat później to jeszcze długa droga przed naszymi "pionierami". Także nie piszcie, że pierwszy itp wink.gif ale trzymam kciuki za fajne wyniki, sam robię kolejne mocne e30 na ulicę więc może polatamy w przyszłym sezonie smile.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adi181
post Wed, 26 Dec 2012 - 11:52
Post #37


User
Dołączył: Mon, 19 March 2007





Tak zgadza się było e30 s38b36 tylko ze turbo a nie kompresor, do tego projekt nie został nigdzie opisany.A z racji tego że nie wierzę w baśnie i opowieści tylko w to co widzę dla mnie jest to pierwszy projekt w PL który jeździ i punktuje na zawodach .
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BartekSz
post Wed, 26 Dec 2012 - 13:02
Post #38


Forum Killer
Dołączył: Mon, 10 October 2005
Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica





CYTAT(Adi181 @ Wed, 26 Dec 2012 - 11:52) *
Tak zgadza się było e30 s38b36 tylko ze turbo a nie kompresor, do tego projekt nie został nigdzie opisany.A z racji tego że nie wierzę w baśnie i opowieści tylko w to co widzę dla mnie jest to pierwszy projekt w PL który jeździ i punktuje na zawodach .
Pozdrawiam


Projekt byl opisany na stronie KSR Motorsport.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karolo
post Wed, 26 Dec 2012 - 13:21
Post #39


Frequent User
Dołączył: Mon, 02 February 2009





Na jakimś forum też widziałem galerię zdjęć także nie piszcie rzeczy nieprawdziwych. To było pierwsze jeżdzące pionierskie E30 S38 turbo w Polsce. Wtedy nie było pewnie jeszcze takiego dostępu do wiedzy tuningowej a oni już zbudowali potężnego potwora. Co prawda dolegało mu tam co nieco, ale czasy kręcił i to takie jakich dzisiaj by sie nie powstydził.


--------------------
FTWL Motorsport - części i akcesoria do instalacji turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Wed, 26 Dec 2012 - 13:52
Post #40


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Czasy krecil takie jakich nasze dzisiejsze rwd potwory cos dosiegnac nie moga wink.gif

Co do auta z tematu, jak dla mnie super projekt z super motorem. Uwazam ze to bardzo fajny swap, nie ma kundlenia silnikiem z innej marki - wszystko jest zgrabnie upakowane w bardzo ladnej budzie i do tego zdrowo sie odpycha smile.gif Bardzo mi sie podoba!!!


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 05 August 2025 - 21:50