![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Swietna i czysta robota. Panowie ja rozumiem jakby wybebeszył jakieś wypicowane m3 (z pornograficznymi poszerzeniam:) ale na prawde myślicie ze szkoda zdrowej wąskiej na wpakowanie chyba najbardziej poza m88 kultowego R6? Mi sie mega podoba, czysta i profi robota no i ten kolor...
![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
tylko 300 koni i 350 nm ?
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 June 2007 Skąd: Białystok / Suchowola ![]() |
na początku napiszę, że kultowy silnik do jakże kultowej i pięknej budy to idealne połączenie, aleee... tak jak wiele osób tu pisze szkoda dawcy
![]() dlaczego nie b38? dlaczego s50/s54 nie spełniało założeń? -------------------- E36 325i coupe
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC ![]() |
Na pytania odpowiem przy okazji prezentacji EvoII- myślę że w okolicach Nowego Roku.
Stage II to modyfikacja dolotu + standalone(+30Km+20Nm), dalsze modyfikacje zawieszenia i przeniesienia napędu(elementy z M5). Inspiracją na stworzenie tego auta bylo Hartge H35-24, z małą różnicą w postaci kompresora ![]() ![]() Unikalny pakiet stylistyczny BBS, plus felgi bbs RS już czekają na założenie któryś rok z kolei... Jako ze mamy Swięta, to z tej okazji wszystkiego najlepszego dla Forumowiczów -------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 16 February 2008 Skąd: London ![]() |
Swietny projekt tylk oszkoda ze cwiartkowiec
![]() co do lamentow o bude w stanie "igla"... to czemu niektorzy z was lamentuja tez w temacie o pewnym civicu, ktory robiony jest z pokiereszowanej budy?! a lament o robienie z gowna wyscigowki... |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 02 February 2009 ![]() |
Mam pytanie czy nowe mocowania dla silnika dospawane są do podłużnic tylko w celu zachowania seryjnych łap od S38 (M30)? Czy nie ma mozliwości wyspawania nowych łap i postawienia silnika (i to przy baranach) na belce przedniej? Blok jest raczej ten sam co w M30. Silnik leży już max na grodzi? Dziwnie to wygląda, daliście takie fotki, że nie moge tego ocenić.
W jakim celu dokonano wypłaszczenia miski po środku, radiator wam wadził o belke przy tak niskim położeniu silnika? -------------------- FTWL Motorsport - części i akcesoria do instalacji turbo
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 18 January 2012 ![]() |
mysle ze przerobka miski spowodowane jest umiejscowieniem maglownicy
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
jak dla mnie bardzo fajny projekt dziwie się tylko czemu od razu nie bylo swapu całego napędu mając już całą m5 na warsztacie
![]() BTW: nigdy każdemu nie dogodziś |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 02 February 2009 ![]() |
Magiel jest w typowym miejcu, więc nie ma to związku. Czy ta oslona termiczna wydechu (tunelu) to jakis custom? Wygląda bardzo solidnie !
-------------------- FTWL Motorsport - części i akcesoria do instalacji turbo
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
User Dołączył: Mon, 19 March 2007 ![]() |
Witam. Bardzo ładny projekcik pierwszy w Polsce i jeden z nielicznych w europie , przejrzałem wszystkie fora i przeczytałam dużo postów nigdzie nie spotkałem się z takim projektem . Szukając informacji o swapie silnika s38b36 otrzymałem tylko negatywne opinie, że się nie opłaca ,dużo pracy, silnik nie trzyma mocy, ze lepiej s50 itd... Duże gratki, czysta profesjonalna robota. Tak powinien wyglądać każdy projekt ,zdrowa buda,mocne serducho full szacun.
Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
Witam. Bardzo ładny projekcik pierwszy w Polsce i jeden z nielicznych w europie , przejrzałem wszystkie fora i przeczytałam dużo postów nigdzie nie spotkałem się z takim projektem . Szukając informacji o swapie silnika s38b36 otrzymałem tylko negatywne opinie, że się nie opłaca ,dużo pracy, silnik nie trzyma mocy, ze lepiej s50 itd... Duże gratki, czysta profesjonalna robota. Tak powinien wyglądać każdy projekt ,zdrowa buda,mocne serducho full szacun. Pozdrawiam to nie jest pierwsze w polsce e30 z s38. w lodzi takie auto powstawalo kilka lat temu w wersji touring (jesli mnie pamiec nie myli). w pierwszych linijkach,pierwszego postu,autor tematu wspomina,ze stachu75 chcialby sprawdzic tą e30 na torze. a tam na pewno lepiej sprawdzilby sie s14 od s38,mialem dwie e30 r4 i jedna r6.prowadzenie +1 na r4. |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
User Dołączył: Mon, 19 March 2007 ![]() |
Moja opinia dotyczy również postu z forum bmwturbo gdzie stachu75 zaprezentował stage2 czyli e30 s38b36+kompresor, czego jeszcze nie widziałem na żadnych zawodach w Polsce. Spotykało się już M20, M30, M50, S50 ale s38 nie spotkałem. Jak dla mnie to godzien podziwu projekt i kultura pracy wszystko czysto i solidnie. Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszych modyfikacjach.
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 02 February 2009 ![]() |
KSR Motorsport już x lat temu miał żółtą e30 S38 turbo coupe na Bemowie.
-------------------- FTWL Motorsport - części i akcesoria do instalacji turbo
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 21 October 2010 Skąd: Gubin Racing Team ![]() |
Swietny projekt tylk oszkoda ze cwiartkowiec ![]() co do lamentow o bude w stanie "igla"... to czemu niektorzy z was lamentuja tez w temacie o pewnym civicu, ktory robiony jest z pokiereszowanej budy?! a lament o robienie z gowna wyscigowki... Jakies 100 razy lepiej że to ćwiartkowiec niz ulepiony i pokraczny driftowóz tak w ogóle przeznaczeniem tego nie tuzinkowego projektu nie będzie to typowy „drag” ale bardzo szybkie auto na ulice + sprawdzenie osiągów na 1/4 mili.. Ps. Liczę, że przyjedziecie jeszcze raz do Rothenburga (DE) na 1/4 mili 20 kwietnia 2013r ![]() |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
KSR Motorsport już x lat temu miał żółtą e30 S38 turbo coupe na Bemowie. I z tego co pamiętam, auto nie przejechało ani jednego wyścigu na 1/4 mili bez usterki. Więc - tak, było takie auto i nie, nie można raczej go zaliczyć do skończonych. W tym wypadku auto jest skończone i kręci dobre czasy. Mega mi się to podoba. Kultowa buda, kultowy silnik. I nie, raczej nie szkoda E30, bo jest ich w przyrodzie całkiem sporo - to nie jest rodzyn na miarę M3. Bardziej mi szkoda M5, choć to głównie zależy od stanu tego auta. Ale połączenie i tak świetne ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
I z tego co pamiętam, auto nie przejechało ani jednego wyścigu na 1/4 mili bez usterki. Więc - tak, było takie auto i nie, nie można raczej go zaliczyć do skończonych. W tym wypadku auto jest skończone i kręci dobre czasy. Keyser - BMW E30 - 11.625 > SSS Bemowo II 2005 - nie wiem czy to była usterka ale czas nienajgorszy nawet na dzisiejsze standardy ![]() Także mimo, że mamy prawie 8 lat później to jeszcze długa droga przed naszymi "pionierami". Także nie piszcie, że pierwszy itp ![]() ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
User Dołączył: Mon, 19 March 2007 ![]() |
Tak zgadza się było e30 s38b36 tylko ze turbo a nie kompresor, do tego projekt nie został nigdzie opisany.A z racji tego że nie wierzę w baśnie i opowieści tylko w to co widzę dla mnie jest to pierwszy projekt w PL który jeździ i punktuje na zawodach .
Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
Tak zgadza się było e30 s38b36 tylko ze turbo a nie kompresor, do tego projekt nie został nigdzie opisany.A z racji tego że nie wierzę w baśnie i opowieści tylko w to co widzę dla mnie jest to pierwszy projekt w PL który jeździ i punktuje na zawodach . Pozdrawiam Projekt byl opisany na stronie KSR Motorsport. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 02 February 2009 ![]() |
Na jakimś forum też widziałem galerię zdjęć także nie piszcie rzeczy nieprawdziwych. To było pierwsze jeżdzące pionierskie E30 S38 turbo w Polsce. Wtedy nie było pewnie jeszcze takiego dostępu do wiedzy tuningowej a oni już zbudowali potężnego potwora. Co prawda dolegało mu tam co nieco, ale czasy kręcił i to takie jakich dzisiaj by sie nie powstydził.
-------------------- FTWL Motorsport - części i akcesoria do instalacji turbo
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Czasy krecil takie jakich nasze dzisiejsze rwd potwory cos dosiegnac nie moga
![]() Co do auta z tematu, jak dla mnie super projekt z super motorem. Uwazam ze to bardzo fajny swap, nie ma kundlenia silnikiem z innej marki - wszystko jest zgrabnie upakowane w bardzo ladnej budzie i do tego zdrowo sie odpycha ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 05 August 2025 - 21:50 |