![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 February 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie ma nowej Rki, Volvo zakończyło produkcję z 2007 roku
![]() -------------------- dostałem drugą szansę :-)))...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 02 February 2012 Skąd: siedlce ![]() |
ale za to jest s60 t6
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Akurat tak się składa, że przesiadłem się jakiś rok temu z S60R na C32, także mogę o tych autach co nieco powiedzieć.
Błędem było kupienie S60R w automacie (asb zabija osiągi przez ograniczenie momentu, nawet po programie). Możliwość wyboru pracy zawieszenie - bardzo fajna opcja, rzeczywiście czuć różnicę między comfort a advanced (na zakrętach nie bujało już tak autkiem, lepsza reakcja na naciśnięcie pedału gazu). Teraz śmigając AMG jednak mogę stwierdzić, że Volvo mimo wszystko bardziej aspiruje do klasy C32. Mówię tutaj o osiągach (nawet MT), nie porównując już samych automatów, bo to jest niebo a ziemia. Plus dla eRki - niższy koszt zakupu o jakieś 10k zł. Na pewno na plus w przypadku Volvo przemawia lepsza jakość wnętrza, komfort, wydaje się być bardziej w segmencie E niż D. Co do kosztów utrzymania, wcale nie jest tak, że AMG jest o wiele droższe. Popatrzmy choćby na amortyzatory, gdzie dla Volvo sztuka kosztuje ok. 700 zł, dla C32 ok. 450 zł, słabym elementem eRki jest także przekładnia kątowa, która nawet bez podnoszenia mocy lubi się sypać. Tarcze, klocki itp. podobnie, droższe niż do zwykłych C-klas czy S60, ale nie ma się chyba co dziwić. Części do tuningu - na naszym rodzimym rynku słabo (ale i tak lepiej w przypadku AMG), w US dużo lepiej, ale i tak łatwiej kupić cokolwiek dla C32. |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 23 December 2012 ![]() |
Nie ma nowej Rki, Volvo zakończyło produkcję z 2007 roku ![]() Racja, jeździłem Volvo S60 R-design - 300km i 4/4... aczkolwiek, że to R-Design to dowiedziałem się teraz Od Ciebie a potwierdziłem na wikipedii w salonie było to nowe R za 260k pln. Też mi właśnie coś nie pasowało, że niby sportowa limuzyna a będzie hamować za mnie... a jako fan starych włoskich aut, można się domyślić że nie miałbym zaufania do auta, którego komputer może wyhamować auto... otworzyć szyby, włączyć klimę, wyłączyć światła - ok niech zeświruje i to zrobi ale co jakby ześwirowało coś, wyhamowało mi przy wyprzedzaniu ![]() ![]() C32 bym brał, tam nie ma bujanego zawieszenia prawda? najdroższe naprawy u Mercedesa odeszłyby wtedy w niepamięć, silniki są pancerne, skrzynie też raczej nie z papieru ale na to zwracałbym uwagę przy kupnie, bo cena za wymianę/naprawę lekko absurdalna. |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 February 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
R Design w Volvo to odpowiednik M Pakietu w BMW, a różnica pomiędzy R Design a Rką jest miej więcej taka sama jak pomiędzy BMW M a BMW z M- Pakietem, prawie robi dużą różnicę ;-)
-------------------- dostałem drugą szansę :-)))...
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 19 August 2012 Skąd: DE ![]() |
Mozna tez sie rozejrzec za Rka od Heico lub Polestar.. Wtedy juz AMG mowimy 'zegnaj gienia swiat sie zmienia...'.
Swoja droga akurat zawieszenia to Volowiny na prawde maja trwale. Amorkow sie w nich nie zaklada nowych przy okazji wymiany oleju. |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 February 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Na Allegro jest dłubnięta na 400 km
-------------------- dostałem drugą szansę :-)))...
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 15 July 2009 ![]() |
a jak sie ma na drodze takie s600 400km do c32 zrobionego tez na 400 ?
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 19 August 2012 Skąd: DE ![]() |
Wiele jest zaleznosci, jak to sie ma do siebie, S-klasa to ciezkie limo, ktore potrafi rogi pokazac. Jednak Polestar wyrabie C63AMG, ma TYLKO 508 kucy z rzedowej szostki.
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
User Dołączył: Thu, 17 February 2005 Skąd: Pułtusk ![]() |
Wiele jest zaleznosci, jak to sie ma do siebie, S-klasa to ciezkie limo, ktore potrafi rogi pokazac. Jednak Polestar wyrabie C63AMG, ma TYLKO 508 kucy z rzedowej szostki. Kolego ale za przeproszeniem jakie samochody tu porównujesz ? s60 polestar vs c63amg pierwszy to samochód nie seryjny którego prawdopodobieństwo ujrzenia na drodze bedzie graniczyło z cudem >?, natomiast c63amg jest zdecydowanie częstszym widokiem. Po drugie cena ten Polestar kosztuje w granicach 200.000 GBP, więc o czym mowa. Wogóle odnoszę wrażenie że nie bardzo wiesz o czym piszesz ![]() ![]() -------------------- Passerati
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Chyba chodzilo o s60 Volvo, a nie o mercedesa s-klasy
![]() -------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 20 February 2011 ![]() |
Dokładniej o tego S60R 400KM od MTE co na allegro wisi
![]() |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 15 July 2009 ![]() |
tak tak chodzilo o volvo s60 zdlubane na 400 kucy, jedno zero za duzo sie wcisnelo
![]() |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie wiem jak podaje S60 R 400 konne, ale chyba ponad 300 km/ nie poleci jak 400 konny C32
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 February 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
ja mam w V70 380, z zatrzymanego słabo startuje ze względu na napęd, ale z rolki objeżdża M3 e46 bez problemu
-------------------- dostałem drugą szansę :-)))...
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 February 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
zna ktoś tą S60R 400 km z Allegro?
-------------------- dostałem drugą szansę :-)))...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 13:34 |