Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  « < 2 3 4  
Reply to this topicStart new topic
> C32 AMG, S60 T5, S60R, Mercedes Benz w203
yanaki
post Mon, 01 Apr 2013 - 07:43
Post #61


Super User
Dołączył: Tue, 22 February 2005
Skąd: Warszawa





Nie ma nowej Rki, Volvo zakończyło produkcję z 2007 roku sad.gif


--------------------
dostałem drugą szansę :-)))...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 01 Apr 2013 - 07:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
marcin24
post Mon, 01 Apr 2013 - 11:09
Post #62


Frequent User
Dołączył: Thu, 02 February 2012
Skąd: siedlce





ale za to jest s60 t6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
boberek91
post Mon, 01 Apr 2013 - 11:49
Post #63


User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: Poznań





Akurat tak się składa, że przesiadłem się jakiś rok temu z S60R na C32, także mogę o tych autach co nieco powiedzieć.
Błędem było kupienie S60R w automacie (asb zabija osiągi przez ograniczenie momentu, nawet po programie).

Możliwość wyboru pracy zawieszenie - bardzo fajna opcja, rzeczywiście czuć różnicę między comfort a advanced (na zakrętach nie bujało już tak autkiem, lepsza reakcja na naciśnięcie pedału gazu).
Teraz śmigając AMG jednak mogę stwierdzić, że Volvo mimo wszystko bardziej aspiruje do klasy C32.
Mówię tutaj o osiągach (nawet MT), nie porównując już samych automatów, bo to jest niebo a ziemia.
Plus dla eRki - niższy koszt zakupu o jakieś 10k zł.

Na pewno na plus w przypadku Volvo przemawia lepsza jakość wnętrza, komfort, wydaje się być bardziej w segmencie E niż D.
Co do kosztów utrzymania, wcale nie jest tak, że AMG jest o wiele droższe. Popatrzmy choćby na amortyzatory, gdzie dla Volvo sztuka kosztuje ok. 700 zł, dla C32 ok. 450 zł, słabym elementem eRki jest także przekładnia kątowa, która nawet bez podnoszenia mocy lubi się sypać.

Tarcze, klocki itp. podobnie, droższe niż do zwykłych C-klas czy S60, ale nie ma się chyba co dziwić.

Części do tuningu - na naszym rodzimym rynku słabo (ale i tak lepiej w przypadku AMG), w US dużo lepiej, ale i tak łatwiej kupić cokolwiek dla C32.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luisdepardje
post Fri, 05 Apr 2013 - 13:20
Post #64


Rookie
Dołączył: Sun, 23 December 2012





CYTAT(yanaki @ Mon, 01 Apr 2013 - 07:43) *
Nie ma nowej Rki, Volvo zakończyło produkcję z 2007 roku sad.gif


Racja, jeździłem Volvo S60 R-design - 300km i 4/4... aczkolwiek, że to R-Design to dowiedziałem się teraz Od Ciebie a potwierdziłem na wikipedii w salonie było to nowe R za 260k pln.
Też mi właśnie coś nie pasowało, że niby sportowa limuzyna a będzie hamować za mnie... a jako fan starych włoskich aut, można się domyślić że nie miałbym zaufania do auta, którego komputer może wyhamować auto... otworzyć szyby, włączyć klimę, wyłączyć światła - ok niech zeświruje i to zrobi ale co jakby ześwirowało coś, wyhamowało mi przy wyprzedzaniu wink.gif Wiem, że to niemożliwe.... tzn. nie wiem, domyślam się biggrin.gif
C32 bym brał, tam nie ma bujanego zawieszenia prawda? najdroższe naprawy u Mercedesa odeszłyby wtedy w niepamięć, silniki są pancerne, skrzynie też raczej nie z papieru ale na to zwracałbym uwagę przy kupnie, bo cena za wymianę/naprawę lekko absurdalna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yanaki
post Fri, 05 Apr 2013 - 14:30
Post #65


Super User
Dołączył: Tue, 22 February 2005
Skąd: Warszawa





R Design w Volvo to odpowiednik M Pakietu w BMW, a różnica pomiędzy R Design a Rką jest miej więcej taka sama jak pomiędzy BMW M a BMW z M- Pakietem, prawie robi dużą różnicę ;-)


--------------------
dostałem drugą szansę :-)))...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frostbive
post Sat, 06 Apr 2013 - 02:02
Post #66


User
Dołączył: Sun, 19 August 2012
Skąd: DE





Mozna tez sie rozejrzec za Rka od Heico lub Polestar.. Wtedy juz AMG mowimy 'zegnaj gienia swiat sie zmienia...'.

Swoja droga akurat zawieszenia to Volowiny na prawde maja trwale. Amorkow sie w nich nie zaklada nowych przy okazji wymiany oleju.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yanaki
post Sat, 06 Apr 2013 - 07:38
Post #67


Super User
Dołączył: Tue, 22 February 2005
Skąd: Warszawa





Na Allegro jest dłubnięta na 400 km


--------------------
dostałem drugą szansę :-)))...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vasquez
post Sat, 06 Apr 2013 - 14:03
Post #68


Super User
Dołączył: Wed, 15 July 2009





a jak sie ma na drodze takie s600 400km do c32 zrobionego tez na 400 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frostbive
post Sat, 06 Apr 2013 - 21:44
Post #69


User
Dołączył: Sun, 19 August 2012
Skąd: DE





Wiele jest zaleznosci, jak to sie ma do siebie, S-klasa to ciezkie limo, ktore potrafi rogi pokazac. Jednak Polestar wyrabie C63AMG, ma TYLKO 508 kucy z rzedowej szostki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MartinM3
post Sun, 07 Apr 2013 - 08:51
Post #70


User
Dołączył: Thu, 17 February 2005
Skąd: Pułtusk






CYTAT(frostbive @ Sat, 06 Apr 2013 - 21:44) *
Wiele jest zaleznosci, jak to sie ma do siebie, S-klasa to ciezkie limo, ktore potrafi rogi pokazac. Jednak Polestar wyrabie C63AMG, ma TYLKO 508 kucy z rzedowej szostki.



Kolego ale za przeproszeniem jakie samochody tu porównujesz ? s60 polestar vs c63amg
pierwszy to samochód nie seryjny którego prawdopodobieństwo ujrzenia na drodze bedzie graniczyło z cudem >?, natomiast c63amg jest zdecydowanie częstszym widokiem. Po drugie cena ten Polestar kosztuje w granicach 200.000 GBP, więc o czym mowa. Wogóle odnoszę wrażenie że nie bardzo wiesz o czym piszesz dry.gif dry.gif


--------------------
Passerati
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sun, 07 Apr 2013 - 09:22
Post #71


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(vasquez @ Sat, 06 Apr 2013 - 14:03) *
a jak sie ma na drodze takie s600 400km do c32 zrobionego tez na 400 ?


Takie 400 konne C32 zjada E500 388 koni, 124 500E, C55, to gdzie takiej krowie S600?

Zupełnie rożne auta i zupełnie rożne osiągi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czesław
post Sun, 07 Apr 2013 - 09:51
Post #72


Forum Killer
Dołączył: Thu, 11 December 2008
Skąd: Na dole z lewej strony mapy





Chyba chodzilo o s60 Volvo, a nie o mercedesa s-klasy tongue.gif


--------------------
Mocy Dostarcza JETRONIK
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FiveO
post Sun, 07 Apr 2013 - 09:59
Post #73


Rookie
Dołączył: Sun, 20 February 2011





Dokładniej o tego S60R 400KM od MTE co na allegro wisi wink.gif A jak taką moc( i większą) zniosą napędy w R? Trzeba coś przerabiać?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vasquez
post Sun, 07 Apr 2013 - 11:08
Post #74


Super User
Dołączył: Wed, 15 July 2009





tak tak chodzilo o volvo s60 zdlubane na 400 kucy, jedno zero za duzo sie wcisnelo wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sun, 07 Apr 2013 - 11:23
Post #75


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Nie wiem jak podaje S60 R 400 konne, ale chyba ponad 300 km/ nie poleci jak 400 konny C32
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yanaki
post Sun, 07 Apr 2013 - 11:25
Post #76


Super User
Dołączył: Tue, 22 February 2005
Skąd: Warszawa





ja mam w V70 380, z zatrzymanego słabo startuje ze względu na napęd, ale z rolki objeżdża M3 e46 bez problemu


--------------------
dostałem drugą szansę :-)))...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yanaki
post Sun, 07 Apr 2013 - 11:29
Post #77


Super User
Dołączył: Tue, 22 February 2005
Skąd: Warszawa





zna ktoś tą S60R 400 km z Allegro?


--------------------
dostałem drugą szansę :-)))...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  « < 2 3 4
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 13:34