![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 02 February 2012 Skąd: siedlce ![]() |
automat w volvo raczej nie jest udany . do spokojnej jazdy moze tak ale skoro chcesz R TO NAPEWNO NIE PO TO ŻEBY prykać po 70km/h . mam znajomego co sprzedaje cześci tylko od volvo od 20lat i ot tamtej pory sprzedał może 10skrzyń manual a automaty idą ciagle
manual dość dobry i 6biegów |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 February 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Rka w automatem, to nie Rka, zupełnie inne auto, można prosić o namiary na kolegę od części Volvo???
-------------------- dostałem drugą szansę :-)))...
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Super User Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Beer Honda Wawa ![]() |
Witam. Podepnę się pod temat bo jestem zainteresowany kupnem c55amg. Może ktoś miał styczność z tym samochodem ?
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Ciężki przód, ładniejszy w srodku, nie ma tylu problemów z elektroniką co w C32, przyspiesza podobnie do C32, pali więcej niż C32. Jężdziłem tylko 2 dni.
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 19 August 2012 Skąd: DE ![]() |
S60 T5 lepsze, chociaz Rka wygodniejsza za sprawa zawiechy regulowanej.
No i zgodnie z poprzednikami, jak Volvo to w manualu, zreszta wedlug mnie to frajde z jazdy daje tylko manual, nie rozumiem ludzi jezdzacych w automacie, syf i tylko wiecej pali, wiecej kasy w naprawy i ogolnie automaty sa delikatne. |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 February 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Dobre...w czym T5 jest lepsze od R???
-------------------- dostałem drugą szansę :-)))...
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Kolega ma specyficzny sposób wyrażania swoich myśli, nie wnikajmy, nie róbmy OT.
-------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 19 August 2012 Skąd: DE ![]() |
Racja, nie okreslilem dobrze dlaczego T5 lepsze.. a to za sprawa kosztow serwisowania, niewiele jest R'ek jezdzacych po rodzimych drogach przez co rynek czesci zamiennych jest znikomy. Druga sprawa w jakim celu reg. zawiecha, AWD?? Jezeli ma byc to dupowoz i kazda trasa nie jest traktowana jako OS to po co przeplacac.
Wyczytalem ze ma to byc w miare zwawe auto do codziennej jazdy.. Nie wyscigowe, 7,3sek widac setke, jest dobrze - prawie kazdego mozesz killowac ze swiatel. ![]() |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 07 April 2007 ![]() |
7,3s ( T5 ) a 5.8s ( R ) raczej robi róznice
-------------------- 147 GTA do odreagowania
S60R do przemieszczania |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 02 February 2012 Skąd: siedlce ![]() |
7.3 do 100km w t5 ??? chyba z dziurawym tłokiem z tych katalogowych to prawie sekunde urwie jak ktoś potrafie w miare szybko lewarkiem machnąć .
a co do osiągów R to jeszcze nie mierzyłem u siebie ale 5.8 to raczej nie zrobi tak mi się wydaje . |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 19 August 2012 Skąd: DE ![]() |
Rka do vmax ciagnie 'za gazem', ale 5,8s to nie odczulem, albo egzemplarz byl lewy..
![]() |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Rka do vmax ciagnie 'za gazem', ale 5,8s to nie odczulem, albo egzemplarz byl lewy.. ![]() http://www.zeperfs.com/fiche1064-volvo-s60-r.htm zapewniają 5,7 zmierzone 6,5 ![]() |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 23 December 2012 ![]() |
Rka do vmax ciagnie 'za gazem', ale 5,8s to nie odczulem, albo egzemplarz byl lewy.. ![]() To auto takie jest, nie czuć że się jedzie. W życiu bym nie dał 5.8 wydawało się dużo wolniejsze. Jakieś półtora roku temu miałem podobny dylemat, nad R myślałem jeździłem testowałem i odpuściłem. Takie bezpłciowe i emeryckie to auto. Ja się skłaniałem wtedy bardziej w stronę insigni OPC bodajże 70 tys była tańsza a niewiele ustępowała jakością. Ale AMG w tym przypadku łykałbym bez zastanowienia, jeżeli stać człowieka na serwis, paliwko, to nie ma lepszych aut - przynajmniej dla ludzi którzy szukają w tym segmencie. |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 February 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Mam Rkę 6 już 5 lat i nie nazwałbym jej autem dla dziadków
![]() -------------------- dostałem drugą szansę :-)))...
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
User Dołączył: Tue, 22 April 2003 Skąd: Long Beach CA, USA ; Sittard NL; Łódź PL ![]() |
Popieram.
Zreszta to w tym aucie jest najfajniejsze. Niby zwykle Volvo, a jednak potrafi zmodowane zamieszać. Killowanie "wypasionych" fur i miny - bezcenne -------------------- 2001 S60 T5 Stage 3 by Roel/RICA; Full 3" custom stainless steel turbo-back exhaust.
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 02 February 2012 Skąd: siedlce ![]() |
R ma charakter i napewno nie jest dla emerytów ma tyle fajnych detali że aż miło
osiągi na poziomie 6sekund to wcale nie tak żle porównując z cywilnymi autami . nie ma co patrzeć na wydmuszki które mają po 400km -bo to to nawet nie samochody. T5 za to niczym się nie różni od zwykłego volvo -i to mnie troche wkurwi... |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 19 August 2012 Skąd: DE ![]() |
Po prostu Rka jest bardzo wygodnym autem dlatego nie czujesz w nim predkosci i latwo przekracza sie dozwolona bo gaz sie sam naciska, podobnie ML, niby suv.. lecz tak wygodny ze nie wiesz kiedy zamknales licznik.
![]() Kocham to powiedzenie, volvo - dziadkowozy, ale jak te TPB dziadkowozy lecza inne wypasione fury gdy zaczynasz gaz traktowac w sposob binarny.. bezcenne. Z dwoch powodow sa lepsze od przecietnej, wygoda oraz efekt zaskoczenia. Opla nigdy nie porownalbym z Volvo, nie ta liga wg. mnie. Nie chce wdawac sie w dyskusje dlaczego itd, po prostu najprosciej mowiac Volvo jest prestizowa marka na rowni z MB. Na takie miano trzeba zasluzyc. |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 02 February 2012 Skąd: siedlce ![]() |
jeśli chodzi o modele 2010 i w góre to naprawde volvo poszło strasznie do przodu ,
a już wogóle kosmos to s60polestar ja osobiście posiadam volvo s70 t5, s60t, v70R-2003ROK I WIEM ŻE INNYCH AUT NIE CHCE . nawet jakbym to sprzedał to co mogę kupić za powiędzmy v70r to audi a4 1.8t . bmw 3 lub 5 w podstawowej wersji -nawęt nie chce na to patrzeć do zarzygania jeżdzi tego a volvo w R jest w całej polsce bardzo mało -i to też jako plus. najbardziej mi się podoba jak jeżdze s70 dłubniętym troche, nikt się nie spodziewa a odjeżdzam w 99procentach wszystkim . auto za 10tyś leje te za 200tyś |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 23 December 2012 ![]() |
Po prostu Rka jest bardzo wygodnym autem dlatego nie czujesz w nim predkosci i latwo przekracza sie dozwolona bo gaz sie sam naciska, podobnie ML, niby suv.. lecz tak wygodny ze nie wiesz kiedy zamknales licznik. ![]() Kocham to powiedzenie, volvo - dziadkowozy, ale jak te TPB dziadkowozy lecza inne wypasione fury gdy zaczynasz gaz traktowac w sposob binarny.. bezcenne. Z dwoch powodow sa lepsze od przecietnej, wygoda oraz efekt zaskoczenia. Opla nigdy nie porownalbym z Volvo, nie ta liga wg. mnie. Nie chce wdawac sie w dyskusje dlaczego itd, po prostu najprosciej mowiac Volvo jest prestizowa marka na rowni z MB. Na takie miano trzeba zasluzyc. Przepraszam bo mogliście poczuć się urażeni sformułowaniem "emeryckie i bezpłciowe" Otóż ja jestem specyficzny i w Volvo nie podeszło mi to jak czuć tą moc na drodze, tak bez emocji, bez banana na mordzie no kurcze, nie chciało mi się tym jeździć i nie wyobrażałem sobie po prostu pojeździć dla samego pojeżdżenia ![]() W zakrętach pływało jak na mój gust... aha i ja mówię o tym nowym R - poprzednim nie jeździłem, a widzę, że Wy chyba jednak o tym starszym pisaliście... OPC prędzej bym kupił bo różnica w tych autach nie wynosiła na moje oko +/- 70 tys. pln Natomiast AMG miałem i gdyby nie czasem absurdalne koszta serwisu nadal bym trzymał - z jednej strony super komfort a z drugiej bez gwiazdy nie ma jazdy ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 19 August 2012 Skąd: DE ![]() |
Nie wiem jak ta nowa Rka, ale przeciez jak ma plywac na zakretach gdy masz 3 tryby zawieszenia? wrzucasz najtwardsze i jedziesz, a uczucie plyniecia to moze sie tylko wydawac, bo Volvo jest znane z robienia bardzo komfortowych zawiech od lat, co niektorym nie pasuje bo wola jak im plomby z zebow wypadaja..
![]() Swoja droga tez lubie twardo, ale tylko u zachodnich sasiadow, bo w PL mnie krew zalewa, niedawno pojechalem zmodzona P206 -30mm Franfurt/Oder-Szczecin, po powrocie do domu po jednym dniu!, obydwa lozyska kielichow amortyzatorow do wymiany i obita glowa o szybe, tam sie jezdzic nie da. G-klase podwyzszyc o jakies pol metra, terenowe kapcie z obnizonym cisnieniem i wtedy by bylo jako tako. Co prawda belgot tez nie jest pojazdem chocby klasy sredniej, takze niby zadne porownanie. Ja wychowalem sie w mlodosci na 740 GL i odtad wiedzialem ze Volvo to jest cos. Nigdy przez 18 lat nie stanal na trasie! Przy czym lekko nie mial, to po rodzicach mam cos z rajdowca. Dlatego teraz robie sleepera z V40 B4204T. A gwiazda to dobra jezeli jest to W140. Dla mnie na tym sie zaczyna i konczy, chociaz raz myslalen juz ML kupic ale dla mnie jak cos ma wiecej niz 8s 0-100 to taczka. Nie wspominam o AMG, to kotwica finansowa jest. Na prawde lepsze kazde 911 od AMG. Nie trzeba wyrabiac sobie karty stalego klienta w serwisie. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 13:34 |