Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> C32 AMG, S60 T5, S60R, Mercedes Benz w203
marcin24
post Fri, 01 Mar 2013 - 00:11
Post #41


Frequent User
Dołączył: Thu, 02 February 2012
Skąd: siedlce





automat w volvo raczej nie jest udany . do spokojnej jazdy moze tak ale skoro chcesz R TO NAPEWNO NIE PO TO ŻEBY prykać po 70km/h . mam znajomego co sprzedaje cześci tylko od volvo od 20lat i ot tamtej pory sprzedał może 10skrzyń manual a automaty idą ciagle
manual dość dobry i 6biegów
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 01 Mar 2013 - 00:11
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
yanaki
post Fri, 01 Mar 2013 - 06:25
Post #42


Super User
Dołączył: Tue, 22 February 2005
Skąd: Warszawa





Rka w automatem, to nie Rka, zupełnie inne auto, można prosić o namiary na kolegę od części Volvo???


--------------------
dostałem drugą szansę :-)))...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
majlo
post Thu, 07 Mar 2013 - 09:50
Post #43


Super User
Dołączył: Tue, 29 October 2002
Skąd: Beer Honda Wawa





Witam. Podepnę się pod temat bo jestem zainteresowany kupnem c55amg. Może ktoś miał styczność z tym samochodem ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Thu, 07 Mar 2013 - 13:05
Post #44


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Ciężki przód, ładniejszy w srodku, nie ma tylu problemów z elektroniką co w C32, przyspiesza podobnie do C32, pali więcej niż C32. Jężdziłem tylko 2 dni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frostbive
post Thu, 21 Mar 2013 - 12:55
Post #45


User
Dołączył: Sun, 19 August 2012
Skąd: DE





S60 T5 lepsze, chociaz Rka wygodniejsza za sprawa zawiechy regulowanej.
No i zgodnie z poprzednikami, jak Volvo to w manualu, zreszta wedlug mnie to frajde z jazdy daje tylko manual, nie rozumiem ludzi jezdzacych w automacie, syf i tylko wiecej pali, wiecej kasy w naprawy i ogolnie automaty sa delikatne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yanaki
post Thu, 21 Mar 2013 - 15:08
Post #46


Super User
Dołączył: Tue, 22 February 2005
Skąd: Warszawa





Dobre...w czym T5 jest lepsze od R???


--------------------
dostałem drugą szansę :-)))...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raceboy
post Thu, 21 Mar 2013 - 16:03
Post #47


Moderator
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: From Hell





Kolega ma specyficzny sposób wyrażania swoich myśli, nie wnikajmy, nie róbmy OT.


--------------------
"We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frostbive
post Fri, 22 Mar 2013 - 03:30
Post #48


User
Dołączył: Sun, 19 August 2012
Skąd: DE





Racja, nie okreslilem dobrze dlaczego T5 lepsze.. a to za sprawa kosztow serwisowania, niewiele jest R'ek jezdzacych po rodzimych drogach przez co rynek czesci zamiennych jest znikomy. Druga sprawa w jakim celu reg. zawiecha, AWD?? Jezeli ma byc to dupowoz i kazda trasa nie jest traktowana jako OS to po co przeplacac.
Wyczytalem ze ma to byc w miare zwawe auto do codziennej jazdy.. Nie wyscigowe, 7,3sek widac setke, jest dobrze - prawie kazdego mozesz killowac ze swiatel. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ol3j
post Sat, 30 Mar 2013 - 20:57
Post #49


Frequent User
Dołączył: Sat, 07 April 2007





7,3s ( T5 ) a 5.8s ( R ) raczej robi róznice


--------------------
147 GTA do odreagowania
S60R do przemieszczania
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin24
post Sat, 30 Mar 2013 - 21:17
Post #50


Frequent User
Dołączył: Thu, 02 February 2012
Skąd: siedlce





7.3 do 100km w t5 ??? chyba z dziurawym tłokiem z tych katalogowych to prawie sekunde urwie jak ktoś potrafie w miare szybko lewarkiem machnąć .

a co do osiągów R to jeszcze nie mierzyłem u siebie ale 5.8 to raczej nie zrobi tak mi się wydaje .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frostbive
post Sun, 31 Mar 2013 - 04:42
Post #51


User
Dołączył: Sun, 19 August 2012
Skąd: DE





Rka do vmax ciagnie 'za gazem', ale 5,8s to nie odczulem, albo egzemplarz byl lewy.. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Sun, 31 Mar 2013 - 11:29
Post #52


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(frostbive @ Sun, 31 Mar 2013 - 04:42) *
Rka do vmax ciagnie 'za gazem', ale 5,8s to nie odczulem, albo egzemplarz byl lewy.. biggrin.gif


http://www.zeperfs.com/fiche1064-volvo-s60-r.htm zapewniają 5,7 zmierzone 6,5 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luisdepardje
post Sun, 31 Mar 2013 - 12:38
Post #53


Rookie
Dołączył: Sun, 23 December 2012





CYTAT(frostbive @ Sun, 31 Mar 2013 - 04:42) *
Rka do vmax ciagnie 'za gazem', ale 5,8s to nie odczulem, albo egzemplarz byl lewy.. biggrin.gif


To auto takie jest, nie czuć że się jedzie. W życiu bym nie dał 5.8 wydawało się dużo wolniejsze.

Jakieś półtora roku temu miałem podobny dylemat, nad R myślałem jeździłem testowałem i odpuściłem. Takie bezpłciowe i emeryckie to auto.
Ja się skłaniałem wtedy bardziej w stronę insigni OPC bodajże 70 tys była tańsza a niewiele ustępowała jakością.
Ale AMG w tym przypadku łykałbym bez zastanowienia, jeżeli stać człowieka na serwis, paliwko, to nie ma lepszych aut - przynajmniej dla ludzi którzy szukają w tym segmencie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yanaki
post Sun, 31 Mar 2013 - 19:27
Post #54


Super User
Dołączył: Tue, 22 February 2005
Skąd: Warszawa





Mam Rkę 6 już 5 lat i nie nazwałbym jej autem dla dziadków laugh.gif


--------------------
dostałem drugą szansę :-)))...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Brzoza
post Sun, 31 Mar 2013 - 20:35
Post #55


User
Dołączył: Tue, 22 April 2003
Skąd: Long Beach CA, USA ; Sittard NL; Łódź PL





Popieram.
Zreszta to w tym aucie jest najfajniejsze. Niby zwykle Volvo, a jednak potrafi zmodowane zamieszać.
Killowanie "wypasionych" fur i miny - bezcenne


--------------------
2001 S60 T5 Stage 3 by Roel/RICA; Full 3" custom stainless steel turbo-back exhaust.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin24
post Sun, 31 Mar 2013 - 22:11
Post #56


Frequent User
Dołączył: Thu, 02 February 2012
Skąd: siedlce





R ma charakter i napewno nie jest dla emerytów ma tyle fajnych detali że aż miło
osiągi na poziomie 6sekund to wcale nie tak żle porównując z cywilnymi autami . nie ma co patrzeć na wydmuszki które mają po 400km -bo to to nawet nie samochody.
T5 za to niczym się nie różni od zwykłego volvo -i to mnie troche wkurwi...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frostbive
post Sun, 31 Mar 2013 - 23:37
Post #57


User
Dołączył: Sun, 19 August 2012
Skąd: DE





Po prostu Rka jest bardzo wygodnym autem dlatego nie czujesz w nim predkosci i latwo przekracza sie dozwolona bo gaz sie sam naciska, podobnie ML, niby suv.. lecz tak wygodny ze nie wiesz kiedy zamknales licznik. biggrin.gif Podobnie z S60R.
Kocham to powiedzenie, volvo - dziadkowozy, ale jak te TPB dziadkowozy lecza inne wypasione fury gdy zaczynasz gaz traktowac w sposob binarny.. bezcenne.
Z dwoch powodow sa lepsze od przecietnej, wygoda oraz efekt zaskoczenia. Opla nigdy nie porownalbym z Volvo, nie ta liga wg. mnie. Nie chce wdawac sie w dyskusje dlaczego itd, po prostu najprosciej mowiac Volvo jest prestizowa marka na rowni z MB. Na takie miano trzeba zasluzyc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin24
post Mon, 01 Apr 2013 - 00:28
Post #58


Frequent User
Dołączył: Thu, 02 February 2012
Skąd: siedlce





jeśli chodzi o modele 2010 i w góre to naprawde volvo poszło strasznie do przodu ,
a już wogóle kosmos to s60polestar

ja osobiście posiadam volvo s70 t5, s60t, v70R-2003ROK I WIEM ŻE INNYCH AUT NIE CHCE . nawet jakbym to sprzedał to co mogę kupić za powiędzmy v70r to audi a4 1.8t . bmw 3 lub 5 w podstawowej wersji -nawęt nie chce na to patrzeć do zarzygania jeżdzi tego a volvo w R jest w całej polsce bardzo mało -i to też jako plus.

najbardziej mi się podoba jak jeżdze s70 dłubniętym troche, nikt się nie spodziewa a odjeżdzam w 99procentach wszystkim . auto za 10tyś leje te za 200tyś
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luisdepardje
post Mon, 01 Apr 2013 - 01:19
Post #59


Rookie
Dołączył: Sun, 23 December 2012





CYTAT(frostbive @ Sun, 31 Mar 2013 - 23:37) *
Po prostu Rka jest bardzo wygodnym autem dlatego nie czujesz w nim predkosci i latwo przekracza sie dozwolona bo gaz sie sam naciska, podobnie ML, niby suv.. lecz tak wygodny ze nie wiesz kiedy zamknales licznik. biggrin.gif Podobnie z S60R.
Kocham to powiedzenie, volvo - dziadkowozy, ale jak te TPB dziadkowozy lecza inne wypasione fury gdy zaczynasz gaz traktowac w sposob binarny.. bezcenne.
Z dwoch powodow sa lepsze od przecietnej, wygoda oraz efekt zaskoczenia. Opla nigdy nie porownalbym z Volvo, nie ta liga wg. mnie. Nie chce wdawac sie w dyskusje dlaczego itd, po prostu najprosciej mowiac Volvo jest prestizowa marka na rowni z MB. Na takie miano trzeba zasluzyc.


Przepraszam bo mogliście poczuć się urażeni sformułowaniem "emeryckie i bezpłciowe"
Otóż ja jestem specyficzny i w Volvo nie podeszło mi to jak czuć tą moc na drodze, tak bez emocji, bez banana na mordzie no kurcze, nie chciało mi się tym jeździć i nie wyobrażałem sobie po prostu pojeździć dla samego pojeżdżenia smile.gif
W zakrętach pływało jak na mój gust... aha i ja mówię o tym nowym R - poprzednim nie jeździłem, a widzę, że Wy chyba jednak o tym starszym pisaliście...
OPC prędzej bym kupił bo różnica w tych autach nie wynosiła na moje oko +/- 70 tys. pln
Natomiast AMG miałem i gdyby nie czasem absurdalne koszta serwisu nadal bym trzymał - z jednej strony super komfort a z drugiej bez gwiazdy nie ma jazdy laugh.gif laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frostbive
post Mon, 01 Apr 2013 - 06:21
Post #60


User
Dołączył: Sun, 19 August 2012
Skąd: DE





Nie wiem jak ta nowa Rka, ale przeciez jak ma plywac na zakretach gdy masz 3 tryby zawieszenia? wrzucasz najtwardsze i jedziesz, a uczucie plyniecia to moze sie tylko wydawac, bo Volvo jest znane z robienia bardzo komfortowych zawiech od lat, co niektorym nie pasuje bo wola jak im plomby z zebow wypadaja.. biggrin.gif
Swoja droga tez lubie twardo, ale tylko u zachodnich sasiadow, bo w PL mnie krew zalewa, niedawno pojechalem zmodzona P206 -30mm Franfurt/Oder-Szczecin, po powrocie do domu po jednym dniu!, obydwa lozyska kielichow amortyzatorow do wymiany i obita glowa o szybe, tam sie jezdzic nie da. G-klase podwyzszyc o jakies pol metra, terenowe kapcie z obnizonym cisnieniem i wtedy by bylo jako tako.
Co prawda belgot tez nie jest pojazdem chocby klasy sredniej, takze niby zadne porownanie.

Ja wychowalem sie w mlodosci na 740 GL i odtad wiedzialem ze Volvo to jest cos. Nigdy przez 18 lat nie stanal na trasie! Przy czym lekko nie mial, to po rodzicach mam cos z rajdowca. Dlatego teraz robie sleepera z V40 B4204T.

A gwiazda to dobra jezeli jest to W140. Dla mnie na tym sie zaczyna i konczy, chociaz raz myslalen juz ML kupic ale dla mnie jak cos ma wiecej niz 8s 0-100 to taczka. Nie wspominam o AMG, to kotwica finansowa jest. Na prawde lepsze kazde 911 od AMG. Nie trzeba wyrabiac sobie karty stalego klienta w serwisie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 13:34