![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 August 2012 Skąd: Łódź ![]() |
i to już jest max z tego setupu?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz ![]() |
Z jednej strony tak z drugiej nie. Stres elementów tego silnika przy 250hp i 440Nm jest odpowiedni jak dla 3.0D przy 375hp i 660Nm. Moim skromnym zdaniem na ulice nie robiłbym więcej. Dlatego też ustawienia w programie nie są na maxa.
Monżna trochę pokombinować i założyć GTB2260vk, aby uzyskać większa moc z odpowiednim marginesem. Wałki rozrządu też sprzydałyby się inne aby uzyskać większą moc górą. Trzeba sobie uświadomić jeszcze w jakich warunkach samochód pracuje, średnio mamy 960-980hpa, ale zdarza się mniej a jak tylko przemieszczamy sie w górę to nie muszę juz tego tłumaczyć. -------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 23 May 2010 Skąd: CHEŁMNO ![]() |
Mocy sporo.
Jak się sprawuje ten silnik. Miałem 320d w E46 i 520d E60 (od nowości) i ich kultura pracy dla mnie jest bardzo słaba. Czy w tych nowych coś poprawili? -------------------- Seat Leon FR
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
User Dołączył: Tue, 03 February 2009 Skąd: Gdańsk ![]() |
E46 po lifcie posiadał M47, początek E90 to dalej M47, dopiero tuż przed liftem i po lifcie jest najnowszy N47, który jest wciąż sprzedawany w najnowszym F30. Oczywiście N47 jest w różnych wariantach, ma swoich zwolenników i przeciwników. Sam takiego mam i kultura pracy jest wyższa, niż w M47, ale szału nie ma. Mnie tylko podczas przyśpieszania na wysokich rpm podoba się dźwięk silnika. Na wolnych, jak i podczas zwykłej jazdy mnie nie razi, siedząc w kabinie. Ale przy podniesionej masce to słabo. Sporo jest przypadków problematycznego rozrządu w tych silnikach i to wcale nie kwestia jakich sprowadzanych trupów. Silnik jak na diesla bardzo szybko się rozgrzewa.
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 August 2010 Skąd: warszawa ![]() |
Dźwięk i kultura pracy wg. mnie jest itak o niebo lepsza niż vagowskie 1.9 czy 2.0 tdi
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
Tak , to prawda, jest przepaść..
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 December 2012 ![]() |
E46 po lifcie posiadał M47 E46 przed liftem miał M47 zasilany pompą VP o mocy 136KM, dopiero po liftingu miał oznaczenie M47N i zasilany CR o mocy 150KM. M47N2 z E90 / E87 / E60 o mocy 163KM faktycznie jest bardzo podobny do M47N z E46, różni się układem wtryskowym, turbiną i jeszcze innymi mniej ważnymi detalami. Tak w ramach sprostowania. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 August 2012 Skąd: Łódź ![]() |
E46 przed liftem miał M47 zasilany pompą VP o mocy 136KM, dopiero po liftingu miał oznaczenie M47N i zasilany CR o mocy 150KM. M47N2 z E90 / E87 / E60 o mocy 163KM faktycznie jest bardzo podobny do M47N z E46, różni się układem wtryskowym, turbiną i jeszcze innymi mniej ważnymi detalami. Tak w ramach sprostowania. W ramach sprostowania to E46 po lifcie posiadał M47. Prosze nie wprowadzać w błąd. 318d/td 1951 R4 16 85 (116)/ 4000 265/ 1750−2500 10,7 202 M47 D20 2002–2003 I był wsadzany do 02/2003 roku włącznie. Następnym razem spójrz w realoem zanim coś napiszesz ![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
Kolego @ jnx ile KM & Nm masz teraz w swojej?
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 December 2012 ![]() |
W ramach sprostowania to E46 po lifcie posiadał M47. Prosze nie wprowadzać w błąd. 318d/td 1951 R4 16 85 (116)/ 4000 265/ 1750−2500 10,7 202 M47 D20 2002–2003 I był wsadzany do 02/2003 roku włącznie. Następnym razem spójrz w realoem zanim coś napiszesz ![]() Rozumiem, że wg Ciebie poprzednikowi chodziło o 318d, a nie 320d? Jeżeli tak to z interpretowałeś to masz rację. ![]() Pozdrawiam. ![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
User Dołączył: Wed, 15 August 2007 Skąd: LEICESTER UK ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
To już przyjemny wynik
![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
User Dołączył: Wed, 15 August 2007 Skąd: LEICESTER UK ![]() |
tak wynik przyjemny zwłaszcza że moment jest dostepny w bardzo szerokim zakresie obrotów .. może JNX wklei wykres ... w końcu jego auto mi nie wypada
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 06 August 2025 - 11:19 |