Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> BMW 120D E87 + GT2260v - KingSoft
jnx
post Mon, 10 Dec 2012 - 15:35
Post #21


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 August 2012
Skąd: Łódź





i to już jest max z tego setupu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 10 Dec 2012 - 15:35
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
KingSoft
post Mon, 10 Dec 2012 - 16:12
Post #22


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 November 2010
Skąd: Stary Sącz





Z jednej strony tak z drugiej nie. Stres elementów tego silnika przy 250hp i 440Nm jest odpowiedni jak dla 3.0D przy 375hp i 660Nm. Moim skromnym zdaniem na ulice nie robiłbym więcej. Dlatego też ustawienia w programie nie są na maxa.
Monżna trochę pokombinować i założyć GTB2260vk, aby uzyskać większa moc z odpowiednim marginesem. Wałki rozrządu też sprzydałyby się inne aby uzyskać większą moc górą.
Trzeba sobie uświadomić jeszcze w jakich warunkach samochód pracuje, średnio mamy 960-980hpa, ale zdarza się mniej a jak tylko przemieszczamy sie w górę to nie muszę juz tego tłumaczyć.


--------------------
podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piramida
post Mon, 10 Dec 2012 - 23:19
Post #23


Super User
Dołączył: Sun, 28 February 2010
Skąd: Kraków





CYTAT(KingSoft @ Mon, 10 Dec 2012 - 16:12) *
Trzeba sobie uświadomić jeszcze w jakich warunkach samochód pracuje, średnio mamy 960-980hpa, ale zdarza się mniej a jak tylko przemieszczamy sie w górę to nie muszę juz tego tłumaczyć.


Kolego możesz jaśniej w tej kwestii ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DCA
post Thu, 13 Dec 2012 - 15:06
Post #24


Frequent User
Dołączył: Sun, 23 May 2010
Skąd: CHEŁMNO





Mocy sporo.

Jak się sprawuje ten silnik. Miałem 320d w E46 i 520d E60 (od nowości) i ich kultura pracy dla mnie jest bardzo słaba. Czy w tych nowych coś poprawili?


--------------------
Seat Leon FR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek_135
post Thu, 13 Dec 2012 - 16:49
Post #25


User
Dołączył: Tue, 03 February 2009
Skąd: Gdańsk





E46 po lifcie posiadał M47, początek E90 to dalej M47, dopiero tuż przed liftem i po lifcie jest najnowszy N47, który jest wciąż sprzedawany w najnowszym F30. Oczywiście N47 jest w różnych wariantach, ma swoich zwolenników i przeciwników. Sam takiego mam i kultura pracy jest wyższa, niż w M47, ale szału nie ma. Mnie tylko podczas przyśpieszania na wysokich rpm podoba się dźwięk silnika. Na wolnych, jak i podczas zwykłej jazdy mnie nie razi, siedząc w kabinie. Ale przy podniesionej masce to słabo. Sporo jest przypadków problematycznego rozrządu w tych silnikach i to wcale nie kwestia jakich sprowadzanych trupów. Silnik jak na diesla bardzo szybko się rozgrzewa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RobertGTI
post Thu, 13 Dec 2012 - 20:05
Post #26


Super User
Dołączył: Sat, 14 August 2010
Skąd: warszawa





Dźwięk i kultura pracy wg. mnie jest itak o niebo lepsza niż vagowskie 1.9 czy 2.0 tdi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tvn
post Fri, 14 Dec 2012 - 00:00
Post #27


Super User
Dołączył: Thu, 15 April 2010
Skąd: Lublin Czechów





Tak , to prawda, jest przepaść..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dawidd3
post Fri, 14 Dec 2012 - 19:46
Post #28


Frequent User
Dołączył: Wed, 05 December 2012





CYTAT(jarek_135 @ Thu, 13 Dec 2012 - 16:49) *
E46 po lifcie posiadał M47


E46 przed liftem miał M47 zasilany pompą VP o mocy 136KM, dopiero po liftingu miał oznaczenie M47N i zasilany CR o mocy 150KM. M47N2 z E90 / E87 / E60 o mocy 163KM faktycznie jest bardzo podobny do M47N z E46, różni się układem wtryskowym, turbiną i jeszcze innymi mniej ważnymi detalami. Tak w ramach sprostowania.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jnx
post Fri, 21 Dec 2012 - 17:38
Post #29


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 August 2012
Skąd: Łódź





CYTAT(dawidd3 @ Fri, 14 Dec 2012 - 19:46) *
E46 przed liftem miał M47 zasilany pompą VP o mocy 136KM, dopiero po liftingu miał oznaczenie M47N i zasilany CR o mocy 150KM. M47N2 z E90 / E87 / E60 o mocy 163KM faktycznie jest bardzo podobny do M47N z E46, różni się układem wtryskowym, turbiną i jeszcze innymi mniej ważnymi detalami. Tak w ramach sprostowania.

W ramach sprostowania to E46 po lifcie posiadał M47. Prosze nie wprowadzać w błąd.

318d/td 1951 R4 16 85 (116)/ 4000 265/ 1750−2500 10,7 202 M47 D20 2002–2003

I był wsadzany do 02/2003 roku włącznie. Następnym razem spójrz w realoem zanim coś napiszesz cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tvn
post Fri, 21 Dec 2012 - 18:49
Post #30


Super User
Dołączył: Thu, 15 April 2010
Skąd: Lublin Czechów





Kolego @ jnx ile KM & Nm masz teraz w swojej?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dawidd3
post Sun, 23 Dec 2012 - 10:44
Post #31


Frequent User
Dołączył: Wed, 05 December 2012





CYTAT(jnx @ Fri, 21 Dec 2012 - 17:38) *
W ramach sprostowania to E46 po lifcie posiadał M47. Prosze nie wprowadzać w błąd.

318d/td 1951 R4 16 85 (116)/ 4000 265/ 1750−2500 10,7 202 M47 D20 2002–2003

I był wsadzany do 02/2003 roku włącznie. Następnym razem spójrz w realoem zanim coś napiszesz cool.gif



Rozumiem, że wg Ciebie poprzednikowi chodziło o 318d, a nie 320d? Jeżeli tak to z interpretowałeś to masz rację. wink.gif


Pozdrawiam. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T.C.
post Tue, 01 Jan 2013 - 12:37
Post #32


User
Dołączył: Wed, 15 August 2007
Skąd: LEICESTER UK





CYTAT(tvn @ Fri, 21 Dec 2012 - 18:49) *
Kolego @ jnx ile KM & Nm masz teraz w swojej?

...zatrzymaliśmy się na 220 KM i 430 Nm ... z wtryskiem metanolu więcej ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tvn
post Tue, 01 Jan 2013 - 22:26
Post #33


Super User
Dołączył: Thu, 15 April 2010
Skąd: Lublin Czechów





To już przyjemny wynik smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T.C.
post Tue, 01 Jan 2013 - 23:15
Post #34


User
Dołączył: Wed, 15 August 2007
Skąd: LEICESTER UK





tak wynik przyjemny zwłaszcza że moment jest dostepny w bardzo szerokim zakresie obrotów .. może JNX wklei wykres ... w końcu jego auto mi nie wypada biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 06 August 2025 - 11:19