![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 February 2007 ![]() |
regulator... nei wiem jak sprawdzić, czy pracuje prawidłowo, jeśli chodzi o membrane to jest szczelna
wtryski nie leją sprawdzane pare miesiecy temu, stukowego spalania jak widac brak, cewki swiece tez wykluczam, auto pali od strzala i zawsze rowno na wszystkie gary jedyne moje obecne podejrzenia to ten regulator, oraz wydech, ostatni tłumik strasznie pierdzi, wiem że jak tłumik zatkany to logicznie boost spada, ale czy wtedy może być bogata mieszanka? planuje wykrecic sonde i szlaufem z wodą go w całości przepłukać i zobaczyć, a nóż się trochę udrożni, wkurza mnie to, magiczne 3 tysiace obr i doladowanie odrazu spada z 0.6 na 0.3b |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 24 June 2010 ![]() |
Jak myslisz że to przez zapachany końcowy tłumik to weź polużnij go na łączeniach i sie przejedź ewentualnie odepnij go w ogóle na próbe i już
![]() |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
regulator cisnienia po odpieciu wezyka podcisnienia ma dawać 3bary na listwie - manometr podepnij na powrot z listwy.
na zapietym wezyku powinno byc ok 2,4bara cisnenia (3bary - podcisnienie) -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 February 2007 ![]() |
wtryski ladnie rozpylaja wiec raczje nie one, zreszta zepsuc wtryski w benzynie to nie wiem co trzeba zrobic... auto pali ladnie na wszystkie gary
regulator trzyma ladnie tloczek wiec obstawiam ze tez jest ok poczekamy miesiac az sie rozpogodzi, po prostu zdejme caly front auta, sprawdze dokladnie cisnieniowo pod spreżarką cały dolot, bo zaczynam podejrzewać że to icek puszcza... rozszczelnił się czy co... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 23 June 2025 - 19:28 |