![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 February 2007 ![]() |
najlepiej by było po prostu zmierzyć czas na przykład od 80-200 albo jakiś inny i porównać z jakimiś w necie, bo do setki lekkie wahanai boostu mają mniejszy wpływ na przyspieszenie przynajmniej w moim wypadku
jest jeszcze jedna rzecz po wsadzeniu DP slychac cykanie zaworow, wymienilem uszczelki od turbo->kolektor i turbo DP i mimo to jest to samo ostatnio jak regulowalem ciegno WG wyjmowalem kolektor i ku mojemu zdziwieniu, sruby kolektora na skrajnych cylindrach były bardzo lużne ze prawie reka mozna je bylo odkrecic, dokładnie wyczyscilem wszystko, zlozylem i dokrecilem mocniej na starej uszczelce i jest to samo, kolektor nie byl popekany ale moze jakos odksztalcil sie i zle przylega przez co spaliny na wyzszych obrotach uciekają? ale tu jest znów ale, zanim zmieniłem DP a jeszcze wczesniej turbo, nei cykało, a boostu też nie było musiałbym dać go do splanowania i złożyć na nowej uszczelce i tak też zrobie bo koszt niewielki, zobaczymy |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
ze starych logow wynika ze doladowanie bylo dobre bo silnik sie odpowiednio obciazał, widac to na logu 025 na starym setapie.
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 February 2007 ![]() |
było złe... i ewidentnie widać to po duty cycle zaworka który nie miał co sterować
zauważyłem zależność w różnych logach, im wieksze duty cycle zaworka tym wiekszy boost w danym momencie http://forum.vw-passat.pl/threads/29757-LO...AWT-AVF-AWX-AJM tu sa wartosci doladowania i duty cycle zaworka, jak widac do 5000 powinno byc nonstop ok 0.6b i duty cycle na poziomie ok 50%... u mnie duty cycle jest 2 razy mniejsze tak samo jak i doladowanie w calym zakresie silnik generalnie jak wiadomo ten sam, ten sam n75, turbo, dolot itp |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
silnik całkiem inny, inna głowica, inny kolektor dolotowy , inny komputer.... to nie to samo
![]() aha , i zmień tą sonde lambde , bo teraz to ona nie działa, ostatnia rzecz która Ci nie działa w aucie na ta chwile -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 February 2007 ![]() |
http://www.youtube.com/watch?v=6VWEaTc9KMQ seryjny aeb jednego z forumowiczow a4-klub, jak widac ani nie drgnie wskazowka rowniutkie 0.6b do conajmniej 4k obrotow i pewnie wiecej, u mnie nie dosc ze falowanie w peaku to przy 3k kaput 0.3b i koniec
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
a sonde zmienisz ?
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 February 2007 ![]() |
nie zarabiam tyle zeby kupować 3 sondy na miesiac
![]() |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
a kazuje kupować nową ? wsadz taką która będzie działać, oryginalna bosch naturalnie.
zrob loga i ma tak pokazywac jak na starym logu tj ok 0,88V przy koncu obrotomierza, -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 February 2007 ![]() |
Tak zrobię... Tylko pewnie będzie znów błąd mieszanki 00561 i szarpanie do 2k obrotów pomimo dobrych napięć
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 24 June 2010 ![]() |
Piotrek pisałem ci na a4 żebyś spróbował z inna sondą - mozliwe że twoja stara tez była popsuta
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 February 2007 ![]() |
Taki mam zamiar z tym że to juz będzie czwartą sonda , kupię ori boscha taka jaką pierwotnie była tylko muszę poczekać na hans;p
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Jak szarpało do 2tys rpm to sonda była padoch , albo coś z ukladem paliwowym masz nie tak
![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 24 June 2010 ![]() |
A na podmianke nie masz od kogoś na "chwile"?
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 February 2007 ![]() |
Nie mam, tak domniemalem że to przez sondę szarpalo,na tej beru jak ori i uniwersalnej zwykłej nie szarpie ale yzwala błąd 16518, z tym że, dopiero po paru minutach jazdy no i te napięcia są nie teges, z układem paliwowym hmmm skoro teraz nie szarpie? Sprawdze też w wolnej chwili ciśnienie paliwa żeby wykluczyć filtr, pompę i regulator
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 24 June 2010 ![]() |
To kup na forum a4 sprawna uzywaną sonde z AEB - ja miałem taka ale kumplowi sprzedałem 2 tygodnie temu - i masz po problemie a nie wydasz 300pln..
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 February 2007 ![]() |
z sondą to jest tak... używana, może pośmigać parę lat a może rozkraczyć się po tygodniu... to jest loteria... czasem lepiej więcej zapłacić a mieć spokój
BOSCH definiuje żywotność sond w AEBie na 160tys km, a który AEB ma teraz mniej żeby kupić od niego sonde? ![]() sprawdzę ciśnienie paliwa, i zdobędę kasę na ori sondę boscha i będę myślał co dalej w dalszej kolejności pójdzie nowe ECU na podmianę... nie dam spokoju póki doładowanie nie wróci ![]() |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
powiem Ci z doświadczenia że sonda w 1.8T pada tak rzadko że jeszcze się nie spotkałem z padnietą, spotkałem się z wymianą nieraz, ale była to niepotrzebna wymiana
![]() Ps ja też u siebie mam nówkę boscha ![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 February 2007 ![]() |
w wolnej chwili polutowalem na szybko stara ori sonde... rezultat? blad 16518, i smrod beny ze spalin, napiecie sondy stale 0.455V
więc jest szansa że poprzednie sondy są ok, a uszkodzeniu uległa wtyczka, okablowanie albo jakiś przekaźnik, bezpiecznik? jaka jest droga sygnału z sondy do ECU? ma ktoś jakąś wiedzę na ten temat? |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 February 2007 ![]() |
wiadomości z placu boju, sonda kupiona ori boscha druga taka jaka byla stara, auto nie szarpie, napiecia sa idealne a mimo to nie ma zmian, dodatkowo auto ciagle zalewa benzyna, smierdzi az w srodku, poprzednia sonda cała osmolona, doładowanie nei wróciło, nic sie nie zmieniło
jakie mogą być przyczyny zalewania silnika w takim stopniu. nawet kiedy nie bootuje się a więcej stoi w korkach... |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 24 June 2010 ![]() |
wtryski pisałes chyba ze sprawdzone ? regulator cisnienia paliwa??
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 23 June 2025 - 19:24 |