Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> A4 B5 słabe doładowanie, niskie DutyCycle N75
Pioteros
post Sun, 25 Nov 2012 - 22:35
Post #21


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 February 2007





najlepiej by było po prostu zmierzyć czas na przykład od 80-200 albo jakiś inny i porównać z jakimiś w necie, bo do setki lekkie wahanai boostu mają mniejszy wpływ na przyspieszenie przynajmniej w moim wypadku

jest jeszcze jedna rzecz
po wsadzeniu DP slychac cykanie zaworow, wymienilem uszczelki od turbo->kolektor i turbo DP i mimo to jest to samo
ostatnio jak regulowalem ciegno WG wyjmowalem kolektor i ku mojemu zdziwieniu, sruby kolektora na skrajnych cylindrach były bardzo lużne ze prawie reka mozna je bylo odkrecic, dokładnie wyczyscilem wszystko, zlozylem i dokrecilem mocniej na starej uszczelce i jest to samo, kolektor nie byl popekany ale moze jakos odksztalcil sie i zle przylega przez co spaliny na wyzszych obrotach uciekają? ale tu jest znów ale, zanim zmieniłem DP a jeszcze wczesniej turbo, nei cykało, a boostu też nie było

musiałbym dać go do splanowania i złożyć na nowej uszczelce i tak też zrobie bo koszt niewielki, zobaczymy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 25 Nov 2012 - 22:35
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GREGOR10
post Mon, 26 Nov 2012 - 00:01
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





ze starych logow wynika ze doladowanie bylo dobre bo silnik sie odpowiednio obciazał, widac to na logu 025 na starym setapie.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pioteros
post Mon, 26 Nov 2012 - 00:15
Post #23


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 February 2007





było złe... i ewidentnie widać to po duty cycle zaworka który nie miał co sterować
zauważyłem zależność w różnych logach, im wieksze duty cycle zaworka tym wiekszy boost w danym momencie


http://forum.vw-passat.pl/threads/29757-LO...AWT-AVF-AWX-AJM

tu sa wartosci doladowania i duty cycle zaworka, jak widac do 5000 powinno byc nonstop ok 0.6b i duty cycle na poziomie ok 50%...
u mnie duty cycle jest 2 razy mniejsze tak samo jak i doladowanie w calym zakresie

silnik generalnie jak wiadomo ten sam, ten sam n75, turbo, dolot itp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Mon, 26 Nov 2012 - 11:06
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





silnik całkiem inny, inna głowica, inny kolektor dolotowy , inny komputer.... to nie to samo smile.gif podobne ale nie 100% identycznie

aha , i zmień tą sonde lambde , bo teraz to ona nie działa, ostatnia rzecz która Ci nie działa w aucie na ta chwile


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pioteros
post Tue, 27 Nov 2012 - 00:37
Post #25


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 February 2007





http://www.youtube.com/watch?v=6VWEaTc9KMQ seryjny aeb jednego z forumowiczow a4-klub, jak widac ani nie drgnie wskazowka rowniutkie 0.6b do conajmniej 4k obrotow i pewnie wiecej, u mnie nie dosc ze falowanie w peaku to przy 3k kaput 0.3b i koniec
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Tue, 27 Nov 2012 - 06:54
Post #26


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





a sonde zmienisz ?


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pioteros
post Tue, 27 Nov 2012 - 12:02
Post #27


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 February 2007





nie zarabiam tyle zeby kupować 3 sondy na miesiac tongue.gif sprobuje wsadzic stara ori z powrotem i zobacze czy wywali błędy jakies
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Tue, 27 Nov 2012 - 12:26
Post #28


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





a kazuje kupować nową ? wsadz taką która będzie działać, oryginalna bosch naturalnie.
zrob loga i ma tak pokazywac jak na starym logu tj ok 0,88V przy koncu obrotomierza,


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pioteros
post Tue, 27 Nov 2012 - 12:53
Post #29


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 February 2007





Tak zrobię... Tylko pewnie będzie znów błąd mieszanki 00561 i szarpanie do 2k obrotów pomimo dobrych napięć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kkrawat
post Tue, 27 Nov 2012 - 15:18
Post #30


Rookie
Dołączył: Thu, 24 June 2010





Piotrek pisałem ci na a4 żebyś spróbował z inna sondą - mozliwe że twoja stara tez była popsuta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pioteros
post Tue, 27 Nov 2012 - 16:28
Post #31


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 February 2007





Taki mam zamiar z tym że to juz będzie czwartą sonda , kupię ori boscha taka jaką pierwotnie była tylko muszę poczekać na hans;p
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Tue, 27 Nov 2012 - 18:47
Post #32


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Jak szarpało do 2tys rpm to sonda była padoch , albo coś z ukladem paliwowym masz nie tak wink.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kkrawat
post Tue, 27 Nov 2012 - 21:41
Post #33


Rookie
Dołączył: Thu, 24 June 2010





A na podmianke nie masz od kogoś na "chwile"?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pioteros
post Tue, 27 Nov 2012 - 22:00
Post #34


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 February 2007





Nie mam, tak domniemalem że to przez sondę szarpalo,na tej beru jak ori i uniwersalnej zwykłej nie szarpie ale yzwala błąd 16518, z tym że, dopiero po paru minutach jazdy no i te napięcia są nie teges, z układem paliwowym hmmm skoro teraz nie szarpie? Sprawdze też w wolnej chwili ciśnienie paliwa żeby wykluczyć filtr, pompę i regulator
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kkrawat
post Tue, 27 Nov 2012 - 22:09
Post #35


Rookie
Dołączył: Thu, 24 June 2010





To kup na forum a4 sprawna uzywaną sonde z AEB - ja miałem taka ale kumplowi sprzedałem 2 tygodnie temu - i masz po problemie a nie wydasz 300pln..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pioteros
post Tue, 27 Nov 2012 - 22:45
Post #36


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 February 2007





z sondą to jest tak... używana, może pośmigać parę lat a może rozkraczyć się po tygodniu... to jest loteria... czasem lepiej więcej zapłacić a mieć spokój

BOSCH definiuje żywotność sond w AEBie na 160tys km, a który AEB ma teraz mniej żeby kupić od niego sonde?smile.gif chyba już takich nie ma

sprawdzę ciśnienie paliwa, i zdobędę kasę na ori sondę boscha i będę myślał co dalej
w dalszej kolejności pójdzie nowe ECU na podmianę... nie dam spokoju póki doładowanie nie wróci smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Wed, 28 Nov 2012 - 13:18
Post #37


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





powiem Ci z doświadczenia że sonda w 1.8T pada tak rzadko że jeszcze się nie spotkałem z padnietą, spotkałem się z wymianą nieraz, ale była to niepotrzebna wymiana smile.gif no ale jak chcesz nówkę to tak zrób
Ps ja też u siebie mam nówkę boscha smile.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pioteros
post Mon, 03 Dec 2012 - 16:35
Post #38


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 February 2007





w wolnej chwili polutowalem na szybko stara ori sonde... rezultat? blad 16518, i smrod beny ze spalin, napiecie sondy stale 0.455V
więc jest szansa że poprzednie sondy są ok, a uszkodzeniu uległa wtyczka, okablowanie albo jakiś przekaźnik, bezpiecznik?

jaka jest droga sygnału z sondy do ECU? ma ktoś jakąś wiedzę na ten temat?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pioteros
post Wed, 12 Dec 2012 - 16:52
Post #39


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 February 2007





wiadomości z placu boju, sonda kupiona ori boscha druga taka jaka byla stara, auto nie szarpie, napiecia sa idealne a mimo to nie ma zmian, dodatkowo auto ciagle zalewa benzyna, smierdzi az w srodku, poprzednia sonda cała osmolona, doładowanie nei wróciło, nic sie nie zmieniło


jakie mogą być przyczyny zalewania silnika w takim stopniu. nawet kiedy nie bootuje się a więcej stoi w korkach...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kkrawat
post Wed, 12 Dec 2012 - 21:15
Post #40


Rookie
Dołączył: Thu, 24 June 2010





wtryski pisałes chyba ze sprawdzone ? regulator cisnienia paliwa??
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 23 June 2025 - 19:24