Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> T25 vs GT28RS i zerowy przyrost mocy
Mickey
post Thu, 22 Nov 2012 - 19:54
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





a moze zaplon sie cofa bo silnik zaczyna stukac?


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 22 Nov 2012 - 19:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
markzo
post Thu, 22 Nov 2012 - 22:39
Post #22


Super User
Dołączył: Sun, 22 June 2008
Skąd: Rzeszów





tak jak mówilismy - może ma za gorąco. Seryjny cooler jest kiepawy a pod maską ogolna wentylacja jest słaba. Wszystko się mocno grzeje :/ Przy 4 pomiarach na hamowni przy temp 27 stopni IC u mnie (a mam większą komorę niż tomcat) był okrutnie gorący :/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Fri, 23 Nov 2012 - 01:43
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





"okrutnie" jest niewiarygodnie miarodajne w tym przypadku...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
markzo
post Fri, 23 Nov 2012 - 06:01
Post #24


Super User
Dołączył: Sun, 22 June 2008
Skąd: Rzeszów





nie mam termometru w dolocie zeby sprawdzić to dokładnie :/ nie chce walnąć głupoty ale z 60 stopni mógł mieć (jest za chłodnicą klimy, za lampą w komorze silnika).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Fri, 23 Nov 2012 - 21:36
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





W Kreatorze na małej hamowni robiłeś pomiar?
Jeżeli tak to zrób ponownie na hamowni obciążeniowej lub dynamicznej a rezultat Cię zaskoczy.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobryziom
post Sat, 24 Nov 2012 - 10:52
Post #26


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 July 2007
Skąd: WWA miasto przestępstw





na tej nowej obciążeniowej smile.gif ale zaskoczyło mnie ze nie podali ani afr ani doładowania amatorka... nie mówiąc o podłączeniu nawiewu na IC sad.gif


--------------------
Ciemny Tomcat Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Sat, 24 Nov 2012 - 14:36
Post #27


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Wykresu doladowania to raczej z powietrza nie wezma, a Rover nie ma gniazda OBD2 wiec tak banalnie nie jest.
Zreszta zarowno boost jak i AFR sa raczej uslugami dodatkowymi na hamowni...i dodatkowo platnymi.

Co do braku nawiewu to coz...troche amatorka


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobryziom
post Sat, 24 Nov 2012 - 14:58
Post #28


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 July 2007
Skąd: WWA miasto przestępstw





teraz na porządnych hamowaniach boost i afr to standard też byłem zdziwiony... nie wspominając o nawiewie. Co do boosta to wystarczy się wpiąć w ssący tam gdzie zegar i map.


--------------------
Ciemny Tomcat Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaniol
post Sat, 24 Nov 2012 - 15:38
Post #29


User
Dołączył: Sat, 26 May 2012





Moim zdaniem jak dobra hamownia to AFR, boost, konkret nawiew jak temperatura w dolocie to standard... no ale jak widać nie wszędzie :/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Sat, 24 Nov 2012 - 15:41
Post #30


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Jak coś kilkakrotnie modyfikowałem to w kreatorze ZAWSZE było 217KM natomiast w VGT zupełnie inna bajka. Z tym, że ja zawsze robiłem po taniości na małej hamowni tam...


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Sun, 25 Nov 2012 - 21:38
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





Przyczyn trzeba poszukac najpierw w mechanice, wykLuczyc wszelkie usterki, nieszczelnosci ,zatkane wydechy,rozrząd, potem elektronika czujniki , przepływka , czujniki temperatury ,połozenia wałka,walu i inne duperele.
Turbina wielkosci 2871r przy barze powinna generować kolo 300hp w tym silniku .
Moim zdaniem jest cos zepsute .


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Sun, 25 Nov 2012 - 21:52
Post #32


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Przede wszystkim ten silnik ma taka charakterystyke, ze jesli turbo nie zdycha (a nie sadze zeby to gt zdychalo) to generuje moc spokojnie do 6000-6200rpm.
Tu ewidentnie tak sie nie dzieje wiec teorie o jakis nieszczelnosciach czy czyms zatkanym sa calkiem prawdopodobne.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobryziom
post Sun, 25 Nov 2012 - 22:26
Post #33


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 July 2007
Skąd: WWA miasto przestępstw





CYTAT(szeniman @ Sun, 25 Nov 2012 - 21:38) *
Przyczyn trzeba poszukac najpierw w mechanice, wykLuczyc wszelkie usterki, nieszczelnosci ,zatkane wydechy,rozrząd, potem elektronika czujniki , przepływka , czujniki temperatury ,połozenia wałka,walu i inne duperele.
Turbina wielkosci 2871r przy barze powinna generować kolo 300hp w tym silniku .
Moim zdaniem jest cos zepsute .


no właśnie nieszczelności brak cały układ od przepustnicy do sprężarki szczelny, wydech drożny,czujniki , map, wał rozrząd nie sprawdzam bo na pewno dobrze silnik ładnie równo pracuje... ale faktycznie z GT2871r to zdecydowanie za mało? no nic chyba pójdę za radą i kolejny weekend spędzę sprawdzając krok po kroku mechanikę jak będzie oki to pomyślę nad większym coolerem. Czas zebrać konie z pastwiska smile.gif

CYTAT(Kras @ Sun, 25 Nov 2012 - 21:52) *
Przede wszystkim ten silnik ma taka charakterystyke, ze jesli turbo nie zdycha (a nie sadze zeby to gt zdychalo) to generuje moc spokojnie do 6000-6200rpm.
Tu ewidentnie tak sie nie dzieje wiec teorie o jakis nieszczelnosciach czy czyms zatkanym sa calkiem prawdopodobne.


parę wykresów innych T16 na seryjnych T25 z podciągniętym doładowaniem +wydech+dolot.







--------------------
Ciemny Tomcat Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Mon, 26 Nov 2012 - 08:28
Post #34


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Pokazalbym Ci jeszcze jeden, 210PS@6000rpm, seria dolot, wydech bez kata i T25@0.9b ale nie mam na tym kompie.

W kazdym razie u Ciebie ewidentnie cos sie brzydkiego dzieje od 5krpm.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobryziom
post Mon, 26 Nov 2012 - 09:36
Post #35


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 July 2007
Skąd: WWA miasto przestępstw





no nic sprawdzę w przyszły weekend wszytsko to o czym było pisane od A do Z i pojade zrobić wykres z AFR i doładowaniem do VTG jeśli bedzie nadal lipa biore sie za IC i ponowne strojenie . Musi być dobrze smile.gif

PS znalazłem mój pierwszy wykres po załozeniu ecumastera... stroił MAC ale nie wiem na jakich doładowaniach to było... ( ten sam setup tylko na T25)



--------------------
Ciemny Tomcat Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vito_1988
post Sat, 19 Jan 2013 - 16:17
Post #36


Rookie
Dołączył: Wed, 26 April 2006





Pojawił się tu mój jeden wykres opisany T16 wydech + 0.9bar.

Chciałbym sprostować, że ten na 195 koni to jeszcze z katem było.

Tutaj już po odetkaniu. Brak kata, przelotowy ostatni tłumik, mbc na 0.9, zgnieciony DP, dolot seria (na stożku pojawiało się spalanie stukowe), PB 95



Wracając do sprawy kiepskiej mocy na GT. Jak dla mnie albo sprawa leży w wydechu (plecionka) albo coś jest uwalone z zapłonami. W UK podobny projekt na tym turbo na doładowaniu 1.45bar wypluł 335koni.
Tutaj powinno wypluć min 260-270 i 380Nm.

Jak wygląda przerwa na świecach? Może Ci zapłony "zdmuchuje"? Sklep na 0,8 i zobacz co dalej (po sprawdzeniu wydechu).

Może wymiana cewki na MSD? Cofnięcie zapłonu na stałe ustawione z DET-a?


Działaj bo sporo $ władowane w auto i aż żal patrzeć, że coś nie jest dograne na 100% i auto nie wykorzystuje potencjału.



ps. co do doładowania na którym miałeś 230 koni z T25 mocno mi się kojarzy, że w poprzednim temacie na roverkach miałeś to opisane na 0.95bar
Go to the top of the page
 
+Quote Post
greg-si
post Sat, 19 Jan 2013 - 18:56
Post #37


User
Dołączył: Thu, 30 December 2010





Z tego co wiem problem rozwiązany a był nim przestawiony rozrząd wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 20:22