![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
a moze zaplon sie cofa bo silnik zaczyna stukac?
-------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 June 2008 Skąd: Rzeszów ![]() |
tak jak mówilismy - może ma za gorąco. Seryjny cooler jest kiepawy a pod maską ogolna wentylacja jest słaba. Wszystko się mocno grzeje :/ Przy 4 pomiarach na hamowni przy temp 27 stopni IC u mnie (a mam większą komorę niż tomcat) był okrutnie gorący :/
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
"okrutnie" jest niewiarygodnie miarodajne w tym przypadku...
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 June 2008 Skąd: Rzeszów ![]() |
nie mam termometru w dolocie zeby sprawdzić to dokładnie :/ nie chce walnąć głupoty ale z 60 stopni mógł mieć (jest za chłodnicą klimy, za lampą w komorze silnika).
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
W Kreatorze na małej hamowni robiłeś pomiar?
Jeżeli tak to zrób ponownie na hamowni obciążeniowej lub dynamicznej a rezultat Cię zaskoczy. -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 July 2007 Skąd: WWA miasto przestępstw ![]() |
na tej nowej obciążeniowej
![]() ![]() -------------------- Ciemny Tomcat Turbo
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Wykresu doladowania to raczej z powietrza nie wezma, a Rover nie ma gniazda OBD2 wiec tak banalnie nie jest.
Zreszta zarowno boost jak i AFR sa raczej uslugami dodatkowymi na hamowni...i dodatkowo platnymi. Co do braku nawiewu to coz...troche amatorka -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 July 2007 Skąd: WWA miasto przestępstw ![]() |
teraz na porządnych hamowaniach boost i afr to standard też byłem zdziwiony... nie wspominając o nawiewie. Co do boosta to wystarczy się wpiąć w ssący tam gdzie zegar i map.
-------------------- Ciemny Tomcat Turbo
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
User Dołączył: Sat, 26 May 2012 ![]() |
Moim zdaniem jak dobra hamownia to AFR, boost, konkret nawiew jak temperatura w dolocie to standard... no ale jak widać nie wszędzie :/
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak coś kilkakrotnie modyfikowałem to w kreatorze ZAWSZE było 217KM natomiast w VGT zupełnie inna bajka. Z tym, że ja zawsze robiłem po taniości na małej hamowni tam...
![]() -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
Przyczyn trzeba poszukac najpierw w mechanice, wykLuczyc wszelkie usterki, nieszczelnosci ,zatkane wydechy,rozrząd, potem elektronika czujniki , przepływka , czujniki temperatury ,połozenia wałka,walu i inne duperele.
Turbina wielkosci 2871r przy barze powinna generować kolo 300hp w tym silniku . Moim zdaniem jest cos zepsute . -------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Przede wszystkim ten silnik ma taka charakterystyke, ze jesli turbo nie zdycha (a nie sadze zeby to gt zdychalo) to generuje moc spokojnie do 6000-6200rpm.
Tu ewidentnie tak sie nie dzieje wiec teorie o jakis nieszczelnosciach czy czyms zatkanym sa calkiem prawdopodobne. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 July 2007 Skąd: WWA miasto przestępstw ![]() |
Przyczyn trzeba poszukac najpierw w mechanice, wykLuczyc wszelkie usterki, nieszczelnosci ,zatkane wydechy,rozrząd, potem elektronika czujniki , przepływka , czujniki temperatury ,połozenia wałka,walu i inne duperele. Turbina wielkosci 2871r przy barze powinna generować kolo 300hp w tym silniku . Moim zdaniem jest cos zepsute . no właśnie nieszczelności brak cały układ od przepustnicy do sprężarki szczelny, wydech drożny,czujniki , map, wał rozrząd nie sprawdzam bo na pewno dobrze silnik ładnie równo pracuje... ale faktycznie z GT2871r to zdecydowanie za mało? no nic chyba pójdę za radą i kolejny weekend spędzę sprawdzając krok po kroku mechanikę jak będzie oki to pomyślę nad większym coolerem. Czas zebrać konie z pastwiska ![]() Przede wszystkim ten silnik ma taka charakterystyke, ze jesli turbo nie zdycha (a nie sadze zeby to gt zdychalo) to generuje moc spokojnie do 6000-6200rpm. Tu ewidentnie tak sie nie dzieje wiec teorie o jakis nieszczelnosciach czy czyms zatkanym sa calkiem prawdopodobne. parę wykresów innych T16 na seryjnych T25 z podciągniętym doładowaniem +wydech+dolot. ![]() ![]() ![]() -------------------- Ciemny Tomcat Turbo
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Pokazalbym Ci jeszcze jeden, 210PS@6000rpm, seria dolot, wydech bez kata i T25@0.9b ale nie mam na tym kompie.
W kazdym razie u Ciebie ewidentnie cos sie brzydkiego dzieje od 5krpm. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 July 2007 Skąd: WWA miasto przestępstw ![]() |
no nic sprawdzę w przyszły weekend wszytsko to o czym było pisane od A do Z i pojade zrobić wykres z AFR i doładowaniem do VTG jeśli bedzie nadal lipa biore sie za IC i ponowne strojenie . Musi być dobrze
![]() PS znalazłem mój pierwszy wykres po załozeniu ecumastera... stroił MAC ale nie wiem na jakich doładowaniach to było... ( ten sam setup tylko na T25) ![]() -------------------- Ciemny Tomcat Turbo
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 26 April 2006 ![]() |
Pojawił się tu mój jeden wykres opisany T16 wydech + 0.9bar.
Chciałbym sprostować, że ten na 195 koni to jeszcze z katem było. Tutaj już po odetkaniu. Brak kata, przelotowy ostatni tłumik, mbc na 0.9, zgnieciony DP, dolot seria (na stożku pojawiało się spalanie stukowe), PB 95 ![]() Wracając do sprawy kiepskiej mocy na GT. Jak dla mnie albo sprawa leży w wydechu (plecionka) albo coś jest uwalone z zapłonami. W UK podobny projekt na tym turbo na doładowaniu 1.45bar wypluł 335koni. Tutaj powinno wypluć min 260-270 i 380Nm. Jak wygląda przerwa na świecach? Może Ci zapłony "zdmuchuje"? Sklep na 0,8 i zobacz co dalej (po sprawdzeniu wydechu). Może wymiana cewki na MSD? Cofnięcie zapłonu na stałe ustawione z DET-a? Działaj bo sporo $ władowane w auto i aż żal patrzeć, że coś nie jest dograne na 100% i auto nie wykorzystuje potencjału. ps. co do doładowania na którym miałeś 230 koni z T25 mocno mi się kojarzy, że w poprzednim temacie na roverkach miałeś to opisane na 0.95bar |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
User Dołączył: Thu, 30 December 2010 ![]() |
Z tego co wiem problem rozwiązany a był nim przestawiony rozrząd
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 20:22 |