![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 July 2007 Skąd: WWA miasto przestępstw ![]() |
Mam dziwny problem pacjent to silnik T16 konstrukcji Rover seryjne 2.0T na T25. Fabrycznie doładowanie 0,7 bara i 200KM zrobiony wydech z DP na dwóch przelotach na 2,5cala. Dolot Fujita na 40cm rurze odgrodzony od silnika żeby miał w miarę chłodno. Silnik seria po szlifach na krasno plus wymianie pierścieni, panewek, uszczelek i reszty eksploatacji… Stan BDB. Pompa walbro 255, wtryski seria 380cc. Wystrojony na DET II.
Po strojeniu 1,2 biegu na 0,6 bara i od 3 biegu na 1,2-1,3 bara wyszło 210,8KM 5028rpm oraz 314,1Nm 4480rpm Przyszła GT2871R i kolejne strojenie doładowanie 1,2 biegu 0,6 bara od 3 biegu już 1 bar... i tu się pojawia niespodzianka wynik z hamowni niemal identyczny 208,9KM 5045rpm oraz 312,1Nm 4423rpm ? Jakiś pomysł? Poniżej oba wykresy… http://zapodaj.net/98a2b9a3833df.jpg.html http://zapodaj.net/3db0e89ae4a0b.jpg.html -------------------- Ciemny Tomcat Turbo
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
czy nie dotykając silnika i zmniejszając doładowanie liczyłeś na przyrost mocy? Różnica którą masz wynika pewnie ze sprawności turbin.
chcesz więcej mocy przy takim samym doładowaniu pobaw się głowicą, wałkami i stopniem sprężania. chcesz więcej mocy bez modyfikacji mechanicznych dołóż doładowania. -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 July 2007 Skąd: WWA miasto przestępstw ![]() |
no tak tylko ze GT2871R ma zdecydowanie wiekszą wydajność a tu tego zupełnie nie widać?
-------------------- Ciemny Tomcat Turbo
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
dmuchnij mocniej to zobaczysz różnice
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Troche nisko ta moc wychodzi.. i powyzej 5k wszystko spada na pysk
-------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Dokladnie. Costam sie niedobrego dzieje powyzej 5000rpm.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Dolacz wykres doladowania na 2871.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 July 2007 Skąd: WWA miasto przestępstw ![]() |
dmuchnij mocniej to zobaczysz różnice 1 bar to nie jest chyba mało jak na tą sprężarkę? na razie nie chce dmuchać więcej z uwagi na niezbyt pancerna budowę skrzyni. Troche nisko ta moc wychodzi.. i powyzej 5k wszystko spada na pysk o tym właśnie mówie bez żadnych modyfikacji silnik powinien być zdecydowanie wyższy wynik? Dolacz wykres doladowania na 2871. niestety w kreatorze nie dodali boostu... -------------------- Ciemny Tomcat Turbo
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
silnikowi nie robi dużej różnicy czy ten 1 bar dostanie z T25 , T28 czy GT30 - niewielkie różnice będą wynikały ze sprawności sprężarki przy danym przepływie.
-------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 July 2007 Skąd: WWA miasto przestępstw ![]() |
silnikowi nie robi dużej różnicy czy ten 1 bar dostanie z T25 , T28 czy GT30 - niewielkie różnice będą wynikały ze sprawności sprężarki przy danym przepływie. no tak tylko ze na tym silniku T16 bez żadnych modyfikacji po włozeniu zwykłej T28 z sx'a wyszło 240KM i 360Nm? -------------------- Ciemny Tomcat Turbo
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Ba, w tym silniku na seryjnej T25, seryjnym dolocie i wydechu wypluwa 210PS@6000rpm przy ustawieniu 0.9b na ori ECU. Zmiana na T28 jak najbardziej daje spore przyrosty wiec na tym GT powinno byc jeszcze lepiej.
Tutaj nawet na T25 widac spadek od 5000rpm gdzie tak naprawde powinno jeszcze spokojnie rosnac. Moze cos w tym DET nie tak? Albo nie trzyma cisnienia powyzej 5k... -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 July 2007 Skąd: WWA miasto przestępstw ![]() |
no właśnie też mi sie tak wydaje... wiec jakie pomysły w czym może tkwić problem?
-------------------- Ciemny Tomcat Turbo
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Zacznij od wykresu doladowania...
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 July 2007 Skąd: WWA miasto przestępstw ![]() |
jak stroilismy to pamietam ze trzymał równo bara az do odcienia ale to potwierdze w czasie jazdy...
-------------------- Ciemny Tomcat Turbo
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Zawsze mozesz tez odlaczyc DETa i sprobowac co bedzie na oryginalnym ECU, mapy powinny byc bezpieczne tak do 0.9b, nawet na wiekszej turbinie.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Sprawdz logi, afr, zaplon boost.
Moze byc tez problem z droznoscia wydechu. Jak masz zlacze elastyczne-siatke to mogla sie rozpruc do srodka.. -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Super User Dołączył: Tue, 03 January 2012 ![]() |
Może problem z paliwem? Padnieta pompa/przypchany filtr?
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 July 2007 Skąd: WWA miasto przestępstw ![]() |
już chyba mam ocb za mały cooler...
-------------------- Ciemny Tomcat Turbo
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 07 October 2003 Skąd: Dzwonkowa 32 ![]() |
Jeśli masz na DP, ewentualnie na układzie wydechowym, element elastyczny w postaci plecionki, sprawdź jej przekrój wewnątrz.
Widziałem 3" DP ze słabą plecionką której przekrój wewnętrzny skurczył się od temperatury do średnicy 35mm. -------------------- that's the kind of racing we love ...
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 July 2007 Skąd: WWA miasto przestępstw ![]() |
przydatna uwaga sprawdze THX
-------------------- Ciemny Tomcat Turbo
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 17:40 |