![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
User Dołączył: Fri, 16 November 2012 ![]() |
Rocznik, przebieg i cena jeśli to nie tajemnica?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
User Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Skoro marzysz o E46 Coupe, ale budżet nie ten zawsze możesz poszukać E46/5 325Ti (Compact) z M54B25. Compact ma złą opinię, nie odniósł sukcesu marketingowego, nie jest może tak dobry jak inne BMW, ale w porównaniu z Renault, Suzuki... zaraz, zaraz, jakim porównaniu? 190-konnego samochodu RWD z sensownym, dobrze wyposażonym wnętrzem nie da się porównać w plastikowymi wozidełkami. Konkurencją może być jedynie MCS, ale jest znacznie droższy od zadbanego 325Ti.
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Rocznik, przebieg i cena jeśli to nie tajemnica? 15.000, 170tyś, 2001 stan świetny Jestem zadowolony z zakupu, mimo że to samochód żony ![]() -------------------- Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria - R5 blue, 2.0 16 - 160KM - R5 black 1.4t mpi - R5 red 1.4t - R5 silver 1.4t Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 28 December 2012 Skąd: Trójmiasto ![]() |
MCS - zajefajne auto
![]() -------------------- Tor Poznań
BMW 320d E90 - 1:40.6 BMW 318is CUP - 1:51.8 Mercedes A45 AMG - 1:52.0 |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 08 July 2010 ![]() |
Witam, nie chce juz zakladac nowego tematu,poniewaz pytanie ktore zadam dotyczy malego zwinnego autka:) Czy jezdzil ktos z was volvem c30 t5? Jak wrazenia,na co zwrocic uwage/jakies bolaczki? Dzieki za odpowiedz.
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
Za to przez chwilę myślałem o Yaris T-Sport. Ale taki zakup chyba nie ma sensu. a czemu nie ma sensu? auto praktycznie bez obsługowe, części te same co do bliźniaczego 1.3, osiagi po małych modyfikacjach całkiem niezłe, dosyć spory nm jak na 1.5. no i bardzo łatwe w prowadzeniu. za 20k kupisz ładny egzemplarz poliftowy z niedyżym przebiegiem -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
User Dołączył: Fri, 16 November 2012 ![]() |
Wygląda na to, że postawię na MCS lub Corolle TSC. Clio nie znalazłem w zadowalającym stanie, Swifta jednak nie chcę. Budżet zwiększył się znacznie, bo do 35000zł.
![]() |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
User Dołączył: Tue, 27 October 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
EP3?
Corolle TS wszyscy odradzają. |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
User Dołączył: Fri, 16 November 2012 ![]() |
CTR mało na rynku, drogie i zazwyczaj mocno zmęczone. Oglądałem wprawdzie tylko dwie sztuki.
Poza tym chyba chcę coś z kompresorem, nie miałem takiego auta, ba nawet w takim nie siedziałem. Ta Yariska to wyszła taka z fabryki? |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Patrzac na rynek, to chyba nie padła jeszcze propozycja MiTo 1.4TB 155 KM.
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
User Dołączył: Fri, 16 November 2012 ![]() |
Wizualnie bomba, stosunek ceny do wieku auta też super. Tylko, że nic nie wiem o tym aucie i boję się włoszczyzny.
MCS ma wszystko, wygląd, super zawieszenie i hamulce w serii, potencjał na niedrogie 200KM. No i żona mogłaby kiedyś go po mnie dostać więc naciska na zakup Mini. CTR fajne auto, z pięć lat temu miałem okazję kilka godzin nim pojeździć. Corolle TS Compresor znam tylko z wikipedii ale darzę sympatią tą markę. ![]() |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
CTR mało na rynku, drogie i zazwyczaj mocno zmęczone. Oglądałem wprawdzie tylko dwie sztuki. Poza tym chyba chcę coś z kompresorem, nie miałem takiego auta, ba nawet w takim nie siedziałem. Ta Yariska to wyszła taka z fabryki? Yariska z fabryki -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
User Dołączył: Fri, 16 November 2012 ![]() |
Ciekawa propozycja, dzięki.
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Wizualnie bomba, stosunek ceny do wieku auta też super. Tylko, że nic nie wiem o tym aucie i boję się włoszczyzny. Trzeba dokładnie sprawdzić, ale jeśli tam siedzi tjet jak w abartach, to silnikowo to mocny konkurent ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Ja bym jednak pomyślał o grande punto abarth ....w wersji esses 180 KM ...łatwo przekroczyć 200KM...auto przyjemnie neutralne w prowadzeniu + reaguje nadsterownością podczas odjeciu gazu w zakrętach podobnie jak clio .
MiTo to nic innego jak grande punto ubrane w inną "sukienkę" ...tylko w mocnych wersjach podobnie jak abarth punto ma brembo z przodu ....minusem jest mniejsza sztywność nadwozia przez "dziwkarskie" drzwi bez ramek ![]() ABARTH W takim abarthie przeważnie jest wszystko 6 airbagów,pełna elektryka,klimaautomatyczna ,tempomat ,dobry zawias i felgii +5 gwiazdek w Euroncap -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
User Dołączył: Fri, 16 November 2012 ![]() |
Poczytałem troszkę o MiTo i odpuszczam. Użytkownicy opisują sporo drobnych bo drobnych ale jednak usterek przy przebiegu rzędu 5-15000. W takim wypadku 8 letnia Corolla TS/CTR będzie pewnie mniej awaryjna. Nie wiem jak w przypadku MCS.
MCS jest najwięcej na rynku, wiadomo 4 na 5 to szroty ściągnięte z zachodu ale myślę że i tak najłatwiej będzie znaleźć fajny egzemplarz. Na CTR też będę polował, jak i na Corolle TS (na TS Compressor są nikłe szanse). Takiego rodzynka jak Yaris Turbo też pewnie nie znajdę w zadowalającym mnie stanie. Fiata nie chcę. Myśłałem też o AR GT w topowej benzynie bo bardzo mi się podoba (sąsiad ma). Ale raczej się nie skuszę z w/w powodów. Dzięki za propozycje. |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Powiem Ci co do MCSa jeszcze: R50/53 - tandetnie wykonane, strasznie taczkowate, no i image. To z wad.
R56 - lepiej wykonane, jest lepsze wrażenie solidności we wnętrzu i w zawiasie też, ale silniki w S padają. Z winy rozrządu o ile dobrze pamiętam. także uważaj. Jeździłem R50 Cooperem i R56 Cooperem S, po okolo 2 tys. km, palą przy normalnej jeździe dokładnie tyle samo. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
User Dołączył: Fri, 16 November 2012 ![]() |
Jeśli chodzi o MCS to celuję w R53 po lifcie. Czyli rocznik 05 (może 06 przy odrobinie szczęścia), bo na tyle budżet pozwala. R56 nie podobają mi się, zresztą kasa nie ta. W nosie mam image Miniaka, jeździłem czerwoną Micrą - gorzej być już nie może.
![]() |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
User Dołączył: Fri, 16 November 2012 ![]() |
Panowie, a Corsa OPC?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 13 September 2025 - 01:23 |