![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
mini na zakretach daje rade:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...7f71627630.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...f088c3c466.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...39b021275c.html http://trackday.org.pl/czasy.php -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Cooper S wcale nie jest zwrotny. Polecam sprawdzić promień skrętu tego auta, tam gdzie pakuję się E46 na jeden strzał, miniakiem czasem trzeba na trzy razy skręcać, nie jest bardziej zwrotny od mojego Evo nawet. To auto świetnie reaguje na kierownicę, ale nie jest w potocznym pojęciu "zwrotne". Wojtek, to co piszesz o Mini w kwestii promienia skrętu to niewątpliwie prawda. Ale autor tematu nie szuka auta zwrotnego tylko zwinnego, w sensie do jazdy, nie do zawracania na raz. Wtedy mógłby wziąć Lupo GTI ![]() Po rozwoju tematu wnioskuję, że ma to być raczej zabawka. Zdecydowanie uderzyłbym w MX-5. A wymieniona przeze mnie Fiesta ST ma chyba najmniej z tzw. zabawki, wiec nie wiem czy tędy droga. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
budzet autora watku nie wystarczy na połowe zawieszenia zamontowanego w miniacu z poczatku stawki, wiec nie ma sensu czarowac. Warto spojrzeć na czasy clio. (oprócz poz 11 ![]() -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
User Dołączył: Fri, 16 November 2012 ![]() |
Wstępnie jestem zdecydowany na Clio II Sport 182 ph3. Mam całą zimę aby przemyśleć sprawę - w tym budżecie jedynie MX-5 kusi. Dzięki za naprowadzenie, bo szczerze mówiąc o Clio nie myślałem, ale chyba nie ma nic lepszego w tych pieniądzach.
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 18 November 2012 ![]() |
Jak do jazdy w ladne dni to tylko kabriolet. Jak sie zmiescisz do MX-5 to mozesz takiej szukac. Ja niestety sie nie mieszcze
![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 21 April 2008 ![]() |
Kilka k więcej dozbierać i brać swifta sport
![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 27 December 2010 ![]() |
Ph3 - dobry wybór ze względu na zabezpieczenie dyfra już skręcanie seryjnie - w innych fazach z czasem musialbyś to też zrobić. Mając 20tys faktycznie możesz już celować w Clio - ale pamiętaj o marginesie, to mimo wszystko Renault i czasem focha strzeli (ceny części nie są rewelacyjne)
![]() A i jak temat był przypadkowo poruszony - Sport też ma ograniczone kąty skrętu, więc czasem brakuje zwrotności ![]() -------------------- -------------------------------------------------
Małe miejskie autko z Francji... |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Super User Dołączył: Tue, 03 January 2012 ![]() |
Przedewsystkim fwd vs rwd.... Bierz mx-5, troche mało mocy ale pooglądaj chociaż by Clarksona jak sie "spuszcza" nad tym autem mimo że jeździł wielooooma supercarami i będziesz wiedział że nie ma lepszego połączenia maks funu + dailydriver. lekkość, rwd, żwawy silnik, fajna skrzynia, idealne rozłożenie masy i zawieszenie "sprężyste" ale nie betonowe.... Jeśli nie zależy Ci na urywającym głowe przyśpieszeniu to nie widzę lepszej opcji...
Te wszystkie kompakty, które wymieniacie to auta które mają być przedewszysktim użyteczne i przy okazji dawać fun z jazdy(są dla ludzi którzy musza mieć jedno auto do wszystkiego), mx-5 jest zaprojektowana na odwrót... + rwd i zdejmowany dach... no ja bym się nie zastanawiał ![]() I napewno jest "zwinna" ![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
i jeszcze trzeba dodać żyjącą własnym życiem przednią szybe na naszych drogach.
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
szkoda, ze mx5 na zakretach sa wolne . tak to bylby na prawde dobry wybor.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 16 January 2010 Skąd: Silesia ![]() |
tez myślę nad mx-5, ale skoro 188 cm się nie mieszczą to jaka jest granica wzrostu, tzn do ile cm można jechać normalnie ?
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 18 November 2012 ![]() |
A ile masz wzrostu i jakiej jestes budowy? Mi wialo dosc mocno w glowe, ale najwiekszym problemem byla szerokosc tego auta. Ledwo zamknal drzwi
![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
User Dołączył: Fri, 16 November 2012 ![]() |
MX-5 to jest fajne auto jako trzecie w rodzinie, gdy mamy dom i garaż. Potrzebuję samochodu który dowiezie mnie do pracy o każdej porze roku i w każdych warunkach i nic mu się nie stanie gdy będzie stał pod chmurką. Dlatego Clio najbardziej mi odpowiada, choć nie jest to szczyt moich marzeń. Ale jak się nie ma miedzi to się w domu siedzi
![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 18 November 2012 ![]() |
To kup SLK, ma twardy dach i sporo osob jezdzi nim w zimie
![]() |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
User Dołączył: Fri, 16 November 2012 ![]() |
Nie mam ciągot do posiadania kabrioletu, poza tym jest poza budżetem. Zresztą auto nie ma wyglądać tylko skutecznie zapindalać po zakrętach.
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
User Dołączył: Thu, 04 January 2007 Skąd: Lubuskie Pszczew ![]() |
MR2 MK3 z twardym dachem ??
-------------------- 3SGTE . TD06 . EMU . 1,4 BAR
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Super User Dołączył: Tue, 03 January 2012 ![]() |
SLK to wcale nie jest głupi pomysł... Też je rozważałem, ale choruje na e30cabrio wąska lampa:) 2.3kompresor robi robote i jest podatny na mody bez dużego nakładu. Budżet jak anjbardziej ok, byle amerykana nie kupować! ostatnio kolega kupił z3 r6, braciak donosi że bardzo fajne auto...
Z tą mx5 to nie do konca prawda że garaż i wgl... To jest włansie bardzo fajny kompromis między kosztami/trudem utrzymania a funem. Jechałeś kiedyś cabrio w lato że tak twierdzisz? trochę odwagi... ![]() jeśli nie mx5 to mr2 tym bardziej... |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
MR2 MK3 z twardym dachem ?? Za mały budżet, a do tego większość Spiderów w Polsce jest jakaś taka... jak pies razem z budą zmielony. Z tą mx5 to nie do konca prawda że garaż i wgl... To jest włansie bardzo fajny kompromis między kosztami/trudem utrzymania a funem. Można pod chmurką, ale ja bym nie zaryzykował. Nie dość że Miaty szybko ulegają biodegradacji, to jeszcze miękki dach przyciąga czasem ,,wykluczonych'', którzy lubią zakomunikować swój brak akceptacji dla nierówności społecznych. r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 September 2010 ![]() |
Obrońcą nierówności społecznych jest hetman zwany przez wyspiarzy hardtopem. Koniecznie objedź oba.
argument zimowy moim zdaniem zupełnie chybiony, nie wierzę że clio zapewni więcej zabawy na białym. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
User Dołączył: Fri, 16 November 2012 ![]() |
MR2 bardzo mi się podoba ale gdybym miał 30.000zł w kieszeni (bo tyle potrzeba na ładną sztukę) to może zerkałbym w stronę "egzotyków" z otwieranym dachem choć znając życie celowałbym w BMW Ci.
Swift Sport mieści się w budżecie, ale patrząc na osiągi to jest to tylko "sport" z nazwy. Nie przekonuje mnie to 1.6, choć bardzo lubię auta japońskie. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 12 September 2025 - 23:29 |