Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Małe zwinne auto.
piwo
post Sat, 17 Nov 2012 - 11:29
Post #21


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





mini na zakretach daje rade:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...7f71627630.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...f088c3c466.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...39b021275c.html

http://trackday.org.pl/czasy.php


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 17 Nov 2012 - 11:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kompot
post Sat, 17 Nov 2012 - 11:51
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(hwojtek @ Sat, 17 Nov 2012 - 02:01) *
Cooper S wcale nie jest zwrotny. Polecam sprawdzić promień skrętu tego auta, tam gdzie pakuję się E46 na jeden strzał, miniakiem czasem trzeba na trzy razy skręcać, nie jest bardziej zwrotny od mojego Evo nawet. To auto świetnie reaguje na kierownicę, ale nie jest w potocznym pojęciu "zwrotne".

Wojtek, to co piszesz o Mini w kwestii promienia skrętu to niewątpliwie prawda. Ale autor tematu nie szuka auta zwrotnego tylko zwinnego, w sensie do jazdy, nie do zawracania na raz. Wtedy mógłby wziąć Lupo GTI smile.gif

Po rozwoju tematu wnioskuję, że ma to być raczej zabawka. Zdecydowanie uderzyłbym w MX-5. A wymieniona przeze mnie Fiesta ST ma chyba najmniej z tzw. zabawki, wiec nie wiem czy tędy droga.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Sat, 17 Nov 2012 - 12:24
Post #23


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





CYTAT(piwo @ Sat, 17 Nov 2012 - 11:29) *



budzet autora watku nie wystarczy na połowe zawieszenia zamontowanego w miniacu z poczatku stawki, wiec nie ma sensu czarowac.

Warto spojrzeć na czasy clio. (oprócz poz 11 wink.gif )


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kazek
post Sun, 18 Nov 2012 - 10:52
Post #24


User
Dołączył: Fri, 16 November 2012





Wstępnie jestem zdecydowany na Clio II Sport 182 ph3. Mam całą zimę aby przemyśleć sprawę - w tym budżecie jedynie MX-5 kusi. Dzięki za naprowadzenie, bo szczerze mówiąc o Clio nie myślałem, ale chyba nie ma nic lepszego w tych pieniądzach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klark
post Sun, 18 Nov 2012 - 12:17
Post #25


Rookie
Dołączył: Sun, 18 November 2012





Jak do jazdy w ladne dni to tylko kabriolet. Jak sie zmiescisz do MX-5 to mozesz takiej szukac. Ja niestety sie nie mieszcze smile.gif (188cm wzrostu) i kupilem SLK, tez jestem zadowolony.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szymon771
post Sun, 18 Nov 2012 - 12:19
Post #26


Rookie
Dołączył: Mon, 21 April 2008





Kilka k więcej dozbierać i brać swifta sport smile.gif.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Siadly
post Sun, 18 Nov 2012 - 12:21
Post #27


User
Dołączył: Mon, 27 December 2010





Ph3 - dobry wybór ze względu na zabezpieczenie dyfra już skręcanie seryjnie - w innych fazach z czasem musialbyś to też zrobić. Mając 20tys faktycznie możesz już celować w Clio - ale pamiętaj o marginesie, to mimo wszystko Renault i czasem focha strzeli (ceny części nie są rewelacyjne) smile.gif Zawias z jakąś regulacją to ok 2500-3000zł (k-tec lub koni), czasem taniej idzie kupić po allegrach. A no i jak do zabawy to pewnie po jakimś czasie poliuretany na zawieszenie skrzyni i silnika bo te seryjne padają.

A i jak temat był przypadkowo poruszony - Sport też ma ograniczone kąty skrętu, więc czasem brakuje zwrotności smile.gif


--------------------
-------------------------------------------------
Małe miejskie autko z Francji...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
s13owner
post Sun, 18 Nov 2012 - 14:02
Post #28


Super User
Dołączył: Tue, 03 January 2012





Przedewsystkim fwd vs rwd.... Bierz mx-5, troche mało mocy ale pooglądaj chociaż by Clarksona jak sie "spuszcza" nad tym autem mimo że jeździł wielooooma supercarami i będziesz wiedział że nie ma lepszego połączenia maks funu + dailydriver. lekkość, rwd, żwawy silnik, fajna skrzynia, idealne rozłożenie masy i zawieszenie "sprężyste" ale nie betonowe.... Jeśli nie zależy Ci na urywającym głowe przyśpieszeniu to nie widzę lepszej opcji...

Te wszystkie kompakty, które wymieniacie to auta które mają być przedewszysktim użyteczne i przy okazji dawać fun z jazdy(są dla ludzi którzy musza mieć jedno auto do wszystkiego), mx-5 jest zaprojektowana na odwrót... + rwd i zdejmowany dach... no ja bym się nie zastanawiał tongue.gif

I napewno jest "zwinna" wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sun, 18 Nov 2012 - 14:35
Post #29


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





i jeszcze trzeba dodać żyjącą własnym życiem przednią szybe na naszych drogach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sun, 18 Nov 2012 - 14:42
Post #30


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





szkoda, ze mx5 na zakretach sa wolne . tak to bylby na prawde dobry wybor.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
85przemek85
post Sun, 18 Nov 2012 - 16:12
Post #31


Rookie
Dołączył: Sat, 16 January 2010
Skąd: Silesia





tez myślę nad mx-5, ale skoro 188 cm się nie mieszczą to jaka jest granica wzrostu, tzn do ile cm można jechać normalnie ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klark
post Sun, 18 Nov 2012 - 16:28
Post #32


Rookie
Dołączył: Sun, 18 November 2012





A ile masz wzrostu i jakiej jestes budowy? Mi wialo dosc mocno w glowe, ale najwiekszym problemem byla szerokosc tego auta. Ledwo zamknal drzwi wink.gif (a jestem sredniej budowy). W slk jest duzo wiecej miejsca .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kazek
post Sun, 18 Nov 2012 - 17:06
Post #33


User
Dołączył: Fri, 16 November 2012





MX-5 to jest fajne auto jako trzecie w rodzinie, gdy mamy dom i garaż. Potrzebuję samochodu który dowiezie mnie do pracy o każdej porze roku i w każdych warunkach i nic mu się nie stanie gdy będzie stał pod chmurką. Dlatego Clio najbardziej mi odpowiada, choć nie jest to szczyt moich marzeń. Ale jak się nie ma miedzi to się w domu siedzi wink.gif lub jeździ niekoniecznie tym czym by się chciało. I trzeba się cieszyć z tego co się ma lub można mieć.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klark
post Sun, 18 Nov 2012 - 17:15
Post #34


Rookie
Dołączył: Sun, 18 November 2012





To kup SLK, ma twardy dach i sporo osob jezdzi nim w zimie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kazek
post Sun, 18 Nov 2012 - 17:22
Post #35


User
Dołączył: Fri, 16 November 2012





Nie mam ciągot do posiadania kabrioletu, poza tym jest poza budżetem. Zresztą auto nie ma wyglądać tylko skutecznie zapindalać po zakrętach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
actimel
post Sun, 18 Nov 2012 - 17:33
Post #36


User
Dołączył: Thu, 04 January 2007
Skąd: Lubuskie Pszczew





MR2 MK3 z twardym dachem ??


--------------------
3SGTE . TD06 . EMU . 1,4 BAR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
s13owner
post Sun, 18 Nov 2012 - 18:53
Post #37


Super User
Dołączył: Tue, 03 January 2012





SLK to wcale nie jest głupi pomysł... Też je rozważałem, ale choruje na e30cabrio wąska lampa:) 2.3kompresor robi robote i jest podatny na mody bez dużego nakładu. Budżet jak anjbardziej ok, byle amerykana nie kupować! ostatnio kolega kupił z3 r6, braciak donosi że bardzo fajne auto...

Z tą mx5 to nie do konca prawda że garaż i wgl... To jest włansie bardzo fajny kompromis między kosztami/trudem utrzymania a funem.

Jechałeś kiedyś cabrio w lato że tak twierdzisz? trochę odwagi... wink.gif

jeśli nie mx5 to mr2 tym bardziej...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Sun, 18 Nov 2012 - 21:49
Post #38


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





CYTAT(actimel @ Sun, 18 Nov 2012 - 18:33) *
MR2 MK3 z twardym dachem ??


Za mały budżet, a do tego większość Spiderów w Polsce jest jakaś taka... jak pies razem z budą zmielony.

CYTAT(s13owner @ Sun, 18 Nov 2012 - 19:53) *
Z tą mx5 to nie do konca prawda że garaż i wgl... To jest włansie bardzo fajny kompromis między kosztami/trudem utrzymania a funem.


Można pod chmurką, ale ja bym nie zaryzykował. Nie dość że Miaty szybko ulegają biodegradacji, to jeszcze miękki dach przyciąga czasem ,,wykluczonych'', którzy lubią zakomunikować swój brak akceptacji dla nierówności społecznych.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szybciutki
post Mon, 19 Nov 2012 - 01:10
Post #39


Frequent User
Dołączył: Tue, 28 September 2010





Obrońcą nierówności społecznych jest hetman zwany przez wyspiarzy hardtopem. Koniecznie objedź oba.
argument zimowy moim zdaniem zupełnie chybiony, nie wierzę że clio zapewni więcej zabawy na białym.


--------------------
Nie odpowiadam na wiadomości prywatne, proszę o kontakt przez www.gurumotive.com :)

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kazek
post Mon, 19 Nov 2012 - 06:47
Post #40


User
Dołączył: Fri, 16 November 2012





MR2 bardzo mi się podoba ale gdybym miał 30.000zł w kieszeni (bo tyle potrzeba na ładną sztukę) to może zerkałbym w stronę "egzotyków" z otwieranym dachem choć znając życie celowałbym w BMW Ci.

Swift Sport mieści się w budżecie, ale patrząc na osiągi to jest to tylko "sport" z nazwy. Nie przekonuje mnie to 1.6, choć bardzo lubię auta japońskie.

Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 12 September 2025 - 23:29