![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 06 September 2011 ![]() |
Nawet znajomy sprzedawca w aso Opla odradzał
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
A coś więcej czy tylko tak będziesz powiększał szum informacyjny?
r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 06 September 2011 ![]() |
Nie skręca, nadmiar mocy na osi.
Opowiadał to po testach ( opc plus kilka konkurencyjnych aut ) , w których brali udział sprzedawcy Opla. k11 -słyszałeś inną opinię na temat tego auta ? |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
top gear sie zachwycal tym autem (wersja nurburgring), ze wlasnie auto az do Opla nie podobne. szpera i sztywny zawias robi robote i auto kreci niezle czasy na torze.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Nie skręca, nadmiar mocy na osi. Opowiadał to po testach ( opc plus kilka konkurencyjnych aut ) , w których brali udział sprzedawcy Opla. k11 -słyszałeś inną opinię na temat tego auta ? Nie, nie słyszałem, zwłaszcza że w ogóle się tym autem nie interesowałem. Ale nie zmienia to faktu, że wypowiedź ,,mama, a Zenek powiedział...'' wnosi do tematu nic, więc na drugi raz albo od razu uargumentujesz, albo goła wypowiedź poleci do kosza. r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
opc w std wersji ma 190KM i nie ma szpery. opc nur ma szpere i 210KM. nie miałem okzaji duzo posmigac opc, ale na oponach 215 i obecnych temp nie specjalnie widziałem problemy z trakcja, ale potestowałem tylko na prostej i tylko przez chwile.
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
User Dołączył: Fri, 16 November 2012 ![]() |
Miałem Omegę i nie było z nią większych problemów.
Oglądałem na YT testy Corsy OPC i generalnie wszyscy testujący byli zachwyceni. Choć ponoć Clio III RS w tej klasie jest najlepsze. Ciekawe jak wygląda awaryjność Renault? |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
nie narzekam na nowe ople bo nie mam z nimi do czynienia, ale od 12 lat mam auto z podpisu i to auto nigdy w polu nie staneło, ani nie potrzebowało assistance bez powodu. pomijam drobne usterki wynikajace z wieku, jak wymiana czesci rozrusznika i alternatora. Jedynie w jakości materiałow widze roznice miedzy staymi a dzisiejszymi małymi oplami, nie wiem jak wyglada insignia do omegi.
wracajac do małego auta, tez nie slyszałem zlych opinii nt corsy, jedynem jej bołem odrazu widocznym po zajeciu miejsca za kołkiem jest brak temp wody. na+ turbo z woda, ale to chyba juz standard w nowych T benzynach -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
User Dołączył: Fri, 16 November 2012 ![]() |
Plusem jest też stosunkowo niska waga. No i wypasione fotele plus ładna kierownica. Po samym programie te 210-220koni będzie.
|
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Moim zdaniem Corsa OPC to bardzo fajne auto na tor, faktycznie w takich warunkach będzie szybkie a i prowadzić się będzie pewnie. Niestety szczególnie w polskich miastach z "tarkami" przed światłami, koleinami, dziurami i krzywymi torowiskami jazda nie jest przyjemna, auto "skręca gazem" i mimo fajnych foteli nawet 100 kilometrowa wycieczka strasznie męczy... przynajmniej ja tak miałem.
Co do Clio RS 197/200 - czy pękający kolektor to w tym aucie norma czy to przypadek, że w przeciągu ostatnich kilku tygodni spotkałem dwie sztuki z tym problemem? Ceny części w ASO są wysokie dość, wspomniany kolektor dla przykładu kosztuje bodaj 7000zł... |
|
|
![]()
Post
#111
|
|
User Dołączył: Fri, 16 November 2012 ![]() |
Od Clio III RS odstrasza mnie nietrwałe i drogie zawieszenie. Zwrotnice, wahacze i amortyzatory wytrzymują 50000km a kosztują fortunę. Synchronizatory skrzyni biegów nietrwałe, podobnie górne mocowanie silnika. Plus pierdoły wynikające z zastosowania niskiej jakości materiałów.
Naprawdę nie wiem co kupić, a kasa leży w szufladzie. Z CTR miałem kontakt i bardzo by mi ten samochód pasował ale jest ich strasznie mało i nie uśmiecha mi się jeździć pół Polski żeby obejrzeć grata. Miniaków sporo ale większość to szroty przywiezione przez handlarzy. Corolli TS po FL też jak na lekarstwo. To są wszystko roczniki maks 2005. Z młodszych a ciekawych propozycji to tylko MiTo 1.4T 155/170, Punto Abarth 180 i Corsa OPC 192. Roczniki 2008-2009. Oglądałem do tej pory kilka Clio II RS (wtedy był inny budżet), Suzuki Swifta x 3, dwa CTR, MCS, C2 VTS, Peugeota 206RC. Tylko C2 był w fajnym stanie. Załamka. |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
W budżecie na Clio III RS (>40 tys.) pojawiają się ciekawe MX-5 NC oraz Ibizy i Fabie 1.4TSI 180 KM (bliżej 50 tys.). Stąd już zresztą niedaleko do BMW 130i.
Oraz nie padła jeszcze chyba ta propozycja. Just sayin', bo moim zdaniem są lepsze opcje. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
User Dołączył: Fri, 16 November 2012 ![]() |
Za zdrowe Clio 3RS trzeba dać ponad 40000zł?
1.4T nie chcę, ponoć nie wypaliły im te silniki, mocno awaryjne, no i pojemność przesadnie mała. Nad Polo GTI 1.8T nawet się kiedyś zastanawiałem, jest to dobra propozycja, tylko mało ich na rynku. |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Jakiś czas temu orientowałem się odrobinę w dostępności tego modelu, to dużo trupków/upalanych auto po przejściach było w okolicach 35 kPLN. Moje doświadczenie sprawia, że podając orientacyjne ceny patrzę racej na wyższe rynkowe niż niższe
![]() -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
User Dołączył: Fri, 16 November 2012 ![]() |
Ma to sens.
![]() Patrząc realnie to najbardziej chciałbym CTR 05, potem MCS 05. Ekonomiczna i wcale nie taka zła opcja to Corolla TS 05. Z młodszych to chyba tylko Corsa Opc wpadła mi w oko. Kupię pewnie to co pierwsze trafi się w moim budżecie i zadowalającym mnie stanie. Nie spieszę się, nie zamierzam też daleko jechać po auto. W mojej okolicy jest obecnie do sprzedania Polo GTI, chyba go obejrzę. |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
MCS to dobry, doładowany wariat i duży wybór. Jeśli jesteś zdecydowany i nie przeszkadza Ci skakanie jak piłka (może to po częsci wina runfaltów) to bierz. Auto rozkminione i jednak łatwiej znaleźć nieupalaną sztukę niż w przypadku CTR. Powodzenia.
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#117
|
|
User Dołączył: Fri, 16 November 2012 ![]() |
Też tak myślę, że najłatwiej będzie zakupić Miniaka. Często spotykam wracając z pracy szarego R53 z czarnym dachem, jak dla mnie kot.
![]() |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
w corsie kierownica wizualnie jest fajna, ale w dotyku zbyt miesista, przepompowana w niektorych miejscach i twarda w dotyku w tych "za grubych" miejscach. troche kierownica dla podjaranego dzieciaka moim zdaniem. zdecydowanie bardziej pasuje mi omp corssica w drugim aucie. ale co kto lubi..
zaleta to 2.5obr od oporu do oporu i mimo elektrycznego wspomagania jest jakiś tam opor w kierownicy, nie kreci sie jak by po drugiej stronie nic nie było. co do koł, fabryczne profile opon nie sa strasznie niskie, szczególnie 215/45/17. 225/35/18 ten rozmiar już troszke latwiej uszkodzić. -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
Jeździłem kiedyś Fiestą ST i pomimo raptem 150 koni zrobiła na mnie miłe wrażenie. Nie wiem jak w codziennej eksploatacji się to spisuje, ale spokojnie do kupienia za 15kpln. Ktoś może zna bliżej ten model?
-------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Jak nie chcesz Fiata i Alfy ...to odpuść Sobie Corse D OPC ...bo te auta mają współną płyte podłogową i zawias
![]() Jak tak się zachwycają w TopGearze Corsą OPC ...to ciekawe co by powiedzieli na Abartha ....który ma sporo lżejszy zespół napędowy ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 13 September 2025 - 01:23 |