Custom uszczelka pod głowice, Multi Layer Steel MLS |
Custom uszczelka pod głowice, Multi Layer Steel MLS |
Sun, 28 Oct 2012 - 19:54
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM |
http://www.ebay.co.uk/itm/Daihatsu-Charade...=item337d3197d6
Czy w PL dorobie tego typu uszczelke za normalną kase ? Mam nawet OEMową uszczelke na wzór. -------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
Wspieraj forum |
Sun, 28 Oct 2012 - 19:54
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sun, 28 Oct 2012 - 20:33
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ |
Nie.
U nas co najwyzej mozna dorobic okuta miedzia, gownianej jakosci. -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
Sun, 28 Oct 2012 - 20:42
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 28 January 2010 Skąd: Kraków |
KAMILcom ---> PRIV
-------------------- MX-5 - track
E55 AMG - daily |
|
|
Tue, 30 Oct 2012 - 21:14
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów |
Nie. U nas co najwyzej mozna dorobic okuta miedzia, gownianej jakosci. Potwierdzam, miedziana gówno warta w doładowanym silniku wydmucha ją na 100%, im więcej boostu tym szybkiej ją wydmucha. -------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
Tue, 30 Oct 2012 - 21:27
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 30 December 2003 Skąd: Częstochowa |
|
|
|
Sun, 04 Nov 2012 - 10:53
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 21 December 2004 Skąd: Kraków |
http://www.kompresja.com.pl/ mi tam robili uszczelkę z paru arkuszy stali. Polecam
|
|
|
Sun, 04 Nov 2012 - 17:18
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 23 February 2006 Skąd: Kraków |
A mi dorabiali wydechowa pod downpipea. Powiedział bym ze jakość co najwyżej średnia..
-------------------- Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
|
|
|
Sun, 04 Nov 2012 - 17:22
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń |
Więc pewnie na tłoczone MLSy od nich nie za bardzo co liczyć.
-------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
Sun, 04 Nov 2012 - 21:26
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow |
KAMILcom ---> PRIV napisz jak organizowałeś swoją bo pewnie wielu osobą oszczędzisz kupę czasu -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
Sun, 04 Nov 2012 - 23:18
Post
#10
|
|
User Dołączył: Sun, 14 June 2009 |
|
|
|
Sun, 04 Nov 2012 - 23:45
Post
#11
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń |
Czyli nic w tej materii się nie zmieniło. Pozostaje robić za granicą.
-------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
Tue, 06 Nov 2012 - 09:00
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 28 January 2010 Skąd: Kraków |
napisz jak organizowałeś swoją bo pewnie wielu osobą oszczędzisz kupę czasu Ja szukałem firmy, która dorobi mi uszczelkę kilka miesięcy... Po wielu rozmowach, nie tylko z firmami produkującymi, ale również z takimi które współpracują zza granicą, mój poziom poirytowania osiągnął maximum... Firmy okazały się nie profesjonalne, a uszczelka którą sobie zażyczyłem nie do zrobienia. ... Po kilku mailach z panią Renatą Abrams z Cometic (osoba odpowiedzialna za zamówienia zagraniczne) okazało się że uszczelka mogą wykonać z projektu który im wyślę, albo mogę im wysłać oryginalną uszczelkę i sobie zwymiarują wszystko i zrobią wg moich potrzeb. Cena przyzwoita, czekam aż przyleci do Polski, ale sądząc po ich produktach jakość powinna być zadowalająca... Wiem, że nie sprzedałem żadnej wiedzy tajemnej, każdy kto ma dostęp do internetu mógł to zrobić, jednak jak życie pokazało, z firm z którymi ja miałem kontakt żadna nie umiała tego załatwić, więc może ktoś skorzysta -------------------- MX-5 - track
E55 AMG - daily |
|
|
Tue, 06 Nov 2012 - 09:24
Post
#13
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie |
Miedziana jest dobra pod warunkiem że zrobiona w kanapke i spryskana tym zajebistym środkiem do uszczelek pod głowice ( nie pamiętam nazwy ale ktoś go sprzedawał na forum) u mnie bangla 3 lata na doładowaniu ponad 2 bary (3bar z atm). Mam dokładnie takie coś i na tym bym sie wzorował: http://www.034motorsport.com/engine-compon...ite-p-1286.html
Znalazłem http://fmic.pl/product.php?id_product=204 |
|
|
Tue, 06 Nov 2012 - 10:24
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 September 2006 Skąd: Tarnowskie Góry |
Loctite 3020 polecam wszystkim odprezajacym przez "kanapke" z dwóch stalowych UPG i przekladki z nierdzewki. Te 3 elementy praktycznie sie nie poddaja przy dokrecaniu wiec najmniejsza niedoskonalosc na bloku lub glowicy powodowala mikro wycieki. Obecnie zmieniajac z 2 na 3 mm przekaldke z nierdzewki i uzyciu Loctite 3020 jest sucho. Ten spray po niedlugim czasie robi sie twarda uszczelniajaca masa.
Wiem, ze ameryki nie odkrylem ale moze komus sie przyda. -------------------- Fiat CC 1.2 8v Turbo
ET 11,7s @ 195km/h |
|
|
Tue, 06 Nov 2012 - 11:07
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Tue, 03 January 2012 |
Stalowe uszczelki pod głowice z kompresji to kupa jakich mało... U Nas z forum(turbokillers) kilku chłopaków razem ze mna testowało te uszczelki i każdemu ciekł olej po bloku albo coś było nie tak.... Może pomógł by tkai spray, bo główny problem z tymi uszczelkami to był własnie brak szczlenośći płynów:
http://www.autokosmetyki.pl/permatex-coppe...facturers_id=63 Bardzo polecam! Z uszczelka z kompresji niestety nie miałem okazji sprawdzić, natomiast u siebie w CA18DET mam Cometica 1.9mm zakladanego, uwaga! 5 razy! I o ile na świeżego cometica nie ma co psikac tym sprayem bo ma swoją własną powłokę uszczleniającą, to jeśli zakładamy drugi raz to uszczelka musi byc wyczyszczona i psiknięta takim cudem. Przy innych metalowych uszczelkach tez powinno się to świetnie sprawdzić! Napisze tylko że z tym uszczelniaczem cometic u mnei trzyma 1.5b... Więc warto się rzucić na Cometica bo w praktyce(mimo że to drut) dostajemy uszczlekę "wielorazowego użytku", co moge potwierdzić nie tylko ze swojego doświadczenia. |
|
|
Tue, 06 Nov 2012 - 18:05
Post
#16
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer |
CYTAT Więc warto się rzucić na Cometica bo w praktyce(mimo że to drut) dostajemy uszczlekę "wielorazowego użytku", co moge potwierdzić nie tylko ze swojego doświadczenia. A czym w praktyce różni się cometic od innych MLS'ów? Mam oryginalnego, 2 warstwowego OEM MLS'a, na oko nie widziałem żadnej różnicy w technice wykonania takiej uszczelki od cometica, a trochę już poskładałem silników na takich uszczelkach. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
Tue, 06 Nov 2012 - 18:21
Post
#17
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
piramidki i custom uszczelka tylko do uszczelnienia wodnych/olejowych kanalow.
pozdrawiam k64 -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Tue, 06 Nov 2012 - 18:35
Post
#18
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI |
A czym w praktyce różni się cometic od innych MLS'ów? Mam oryginalnego, 2 warstwowego OEM MLS'a, na oko nie widziałem żadnej różnicy w technice wykonania takiej uszczelki od cometica, a trochę już poskładałem silników na takich uszczelkach. cometic to najprostsza uszczelka MLS z "ostrymi" przetłoczeniami, nie odpuszczana po tłoczeniu itp. znajdź w nim np takie "wywinięcie" materiału na obwodzie cylindra: poprawia ono znacznie uszczelnienie albo owalne przetłoczenie: takie "cuda" znajdują się w Cosworth'ach i Athenie. -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
Tue, 06 Nov 2012 - 20:59
Post
#19
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow |
cometic to najprostsza uszczelka MLS z "ostrymi" przetłoczeniami, nie odpuszczana po tłoczeniu itp. znajdź w nim np takie "wywinięcie" materiału na obwodzie cylindra: poprawia ono znacznie uszczelnienie Ale jedyna, którą w polskich warunkach można zdobyć jeśli jest potrzebna uszczelka na zamówienie -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
Tue, 06 Nov 2012 - 21:12
Post
#20
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI |
z robieniem od podstaw na zamówienie w rozsądnych terminach i pieniądzach chyba jedna opcja
-------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 26 April 2024 - 05:16 |