Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Custom uszczelka pod głowice, Multi Layer Steel MLS
KAMILcom
post Sun, 28 Oct 2012 - 19:54
Post #1


Super User
Dołączył: Tue, 13 March 2007
Skąd: WGM





http://www.ebay.co.uk/itm/Daihatsu-Charade...=item337d3197d6

Czy w PL dorobie tego typu uszczelke za normalną kase ? Mam nawet OEMową uszczelke na wzór.


--------------------
size is nothing... boost is EVERYTHING
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 28 Oct 2012 - 19:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
olozwirski
post Sun, 28 Oct 2012 - 20:33
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Nie.
U nas co najwyzej mozna dorobic okuta miedzia, gownianej jakosci.


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MiC_street
post Sun, 28 Oct 2012 - 20:42
Post #3


Frequent User
Dołączył: Thu, 28 January 2010
Skąd: Kraków





KAMILcom ---> PRIV


--------------------
MX-5 - track
E55 AMG - daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Śpiący
post Tue, 30 Oct 2012 - 21:14
Post #4


Super User
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT(olozwirski @ Sun, 28 Oct 2012 - 20:33) *
Nie.
U nas co najwyzej mozna dorobic okuta miedzia, gownianej jakosci.


Potwierdzam, miedziana gówno warta w doładowanym silniku wydmucha ją na 100%, im więcej boostu tym szybkiej ją wydmucha.


--------------------
Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radom
post Tue, 30 Oct 2012 - 21:27
Post #5


Frequent User
Dołączył: Tue, 30 December 2003
Skąd: Częstochowa





CYTAT(MiC_street @ Sun, 28 Oct 2012 - 20:42) *
KAMILcom ---> PRIV


co za priv, dawać info na forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krawiec
post Sun, 04 Nov 2012 - 10:53
Post #6


Frequent User
Dołączył: Tue, 21 December 2004
Skąd: Kraków





http://www.kompresja.com.pl/ mi tam robili uszczelkę z paru arkuszy stali. Polecam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CELICA FAN
post Sun, 04 Nov 2012 - 17:18
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Thu, 23 February 2006
Skąd: Kraków





A mi dorabiali wydechowa pod downpipea. Powiedział bym ze jakość co najwyżej średnia..


--------------------
Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Sun, 04 Nov 2012 - 17:22
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





Więc pewnie na tłoczone MLSy od nich nie za bardzo co liczyć.


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Sun, 04 Nov 2012 - 21:26
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(MiC_street @ Sun, 28 Oct 2012 - 20:42) *
KAMILcom ---> PRIV



napisz jak organizowałeś swoją bo pewnie wielu osobą oszczędzisz kupę czasu


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goofer
post Sun, 04 Nov 2012 - 23:18
Post #10


User
Dołączył: Sun, 14 June 2009





CYTAT(ZoLt4R @ Sun, 04 Nov 2012 - 17:22) *
Więc pewnie na tłoczone MLSy od nich nie za bardzo co liczyć.



Raczej nie bardzo.
Kiedyś robiłem mały risercz w temacie i wychodzi na to, ze w PL na profi dorobione MLSy nie ma co liczyć.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Sun, 04 Nov 2012 - 23:45
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





Czyli nic w tej materii się nie zmieniło. Pozostaje robić za granicą.


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MiC_street
post Tue, 06 Nov 2012 - 09:00
Post #12


Frequent User
Dołączył: Thu, 28 January 2010
Skąd: Kraków





CYTAT(ade @ Sun, 04 Nov 2012 - 21:26) *
napisz jak organizowałeś swoją bo pewnie wielu osobą oszczędzisz kupę czasu


Ja szukałem firmy, która dorobi mi uszczelkę kilka miesięcy...
Po wielu rozmowach, nie tylko z firmami produkującymi, ale również z takimi które współpracują zza granicą,
mój poziom poirytowania osiągnął maximum...
Firmy okazały się nie profesjonalne, a uszczelka którą sobie zażyczyłem nie do zrobienia.
...
Po kilku mailach z panią Renatą Abrams z Cometic (osoba odpowiedzialna za zamówienia zagraniczne)
okazało się że uszczelka mogą wykonać z projektu który im wyślę,
albo mogę im wysłać oryginalną uszczelkę i sobie zwymiarują wszystko i zrobią wg moich potrzeb.
Cena przyzwoita, czekam aż przyleci do Polski, ale sądząc po ich produktach jakość powinna być zadowalająca...
Wiem, że nie sprzedałem żadnej wiedzy tajemnej, każdy kto ma dostęp do internetu mógł to zrobić, jednak jak życie pokazało,
z firm z którymi ja miałem kontakt żadna nie umiała tego załatwić, więc może ktoś skorzysta cool.gif


--------------------
MX-5 - track
E55 AMG - daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lightman
post Tue, 06 Nov 2012 - 09:24
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: łódzkie





Miedziana jest dobra pod warunkiem że zrobiona w kanapke i spryskana tym zajebistym środkiem do uszczelek pod głowice ( nie pamiętam nazwy ale ktoś go sprzedawał na forum) u mnie bangla 3 lata na doładowaniu ponad 2 bary (3bar z atm). Mam dokładnie takie coś i na tym bym sie wzorował: http://www.034motorsport.com/engine-compon...ite-p-1286.html

Znalazłem http://fmic.pl/product.php?id_product=204
Go to the top of the page
 
+Quote Post
taquito
post Tue, 06 Nov 2012 - 10:24
Post #14


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 September 2006
Skąd: Tarnowskie Góry





Loctite 3020 polecam wszystkim odprezajacym przez "kanapke" z dwóch stalowych UPG i przekladki z nierdzewki. Te 3 elementy praktycznie sie nie poddaja przy dokrecaniu wiec najmniejsza niedoskonalosc na bloku lub glowicy powodowala mikro wycieki. Obecnie zmieniajac z 2 na 3 mm przekaldke z nierdzewki i uzyciu Loctite 3020 jest sucho. Ten spray po niedlugim czasie robi sie twarda uszczelniajaca masa.

Wiem, ze ameryki nie odkrylem ale moze komus sie przyda.


--------------------
Fiat CC 1.2 8v Turbo

ET 11,7s @ 195km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
s13owner
post Tue, 06 Nov 2012 - 11:07
Post #15


Super User
Dołączył: Tue, 03 January 2012





Stalowe uszczelki pod głowice z kompresji to kupa jakich mało... U Nas z forum(turbokillers) kilku chłopaków razem ze mna testowało te uszczelki i każdemu ciekł olej po bloku albo coś było nie tak.... Może pomógł by tkai spray, bo główny problem z tymi uszczelkami to był własnie brak szczlenośći płynów:

http://www.autokosmetyki.pl/permatex-coppe...facturers_id=63

Bardzo polecam! Z uszczelka z kompresji niestety nie miałem okazji sprawdzić, natomiast u siebie w CA18DET mam Cometica 1.9mm zakladanego, uwaga! 5 razy! biggrin.gif
I o ile na świeżego cometica nie ma co psikac tym sprayem bo ma swoją własną powłokę uszczleniającą, to jeśli zakładamy drugi raz to uszczelka musi byc wyczyszczona i psiknięta takim cudem. Przy innych metalowych uszczelkach tez powinno się to świetnie sprawdzić!

Napisze tylko że z tym uszczelniaczem cometic u mnei trzyma 1.5b...

Więc warto się rzucić na Cometica bo w praktyce(mimo że to drut) dostajemy uszczlekę "wielorazowego użytku", co moge potwierdzić nie tylko ze swojego doświadczenia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Tue, 06 Nov 2012 - 18:05
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT
Więc warto się rzucić na Cometica bo w praktyce(mimo że to drut) dostajemy uszczlekę "wielorazowego użytku", co moge potwierdzić nie tylko ze swojego doświadczenia.


A czym w praktyce różni się cometic od innych MLS'ów? Mam oryginalnego, 2 warstwowego OEM MLS'a, na oko nie widziałem żadnej różnicy w technice wykonania takiej uszczelki od cometica, a trochę już poskładałem silników na takich uszczelkach.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 06 Nov 2012 - 18:21
Post #17


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





piramidki i custom uszczelka tylko do uszczelnienia wodnych/olejowych kanalow.



pozdrawiam k64


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Tue, 06 Nov 2012 - 18:35
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



CYTAT(pinin @ Tue, 06 Nov 2012 - 18:05) *
A czym w praktyce różni się cometic od innych MLS'ów? Mam oryginalnego, 2 warstwowego OEM MLS'a, na oko nie widziałem żadnej różnicy w technice wykonania takiej uszczelki od cometica, a trochę już poskładałem silników na takich uszczelkach.


cometic to najprostsza uszczelka MLS z "ostrymi" przetłoczeniami, nie odpuszczana po tłoczeniu itp.

znajdź w nim np takie "wywinięcie" materiału na obwodzie cylindra:
poprawia ono znacznie uszczelnienie



albo owalne przetłoczenie:




takie "cuda" znajdują się w Cosworth'ach i Athenie.


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Tue, 06 Nov 2012 - 20:59
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(kidzio_r5gtt @ Tue, 06 Nov 2012 - 18:35) *
cometic to najprostsza uszczelka MLS z "ostrymi" przetłoczeniami, nie odpuszczana po tłoczeniu itp.

znajdź w nim np takie "wywinięcie" materiału na obwodzie cylindra:
poprawia ono znacznie uszczelnienie



Ale jedyna, którą w polskich warunkach można zdobyć jeśli jest potrzebna uszczelka na zamówienie biggrin.gif


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Tue, 06 Nov 2012 - 21:12
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



z robieniem od podstaw na zamówienie w rozsądnych terminach i pieniądzach chyba jedna opcja


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 24 April 2024 - 19:25