![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 15 October 2008 Skąd: Kamień Pomorski ![]() |
Pan z hamowni nie dokręcił do końca.... Odcinka 6800rpm
-------------------- FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 November 2008 Skąd: Łódź ![]() |
Podjarki nie ma. W tych czasach mozna wzniecic ziomkow na ATT asterixow 1.4 takimi wykresami.
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
sory za pytanie ale c20xe nie ma przyzwoitego kol wydechowego rurowego? co tam poprawiacie?
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 18 January 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Też chętnie zobaczę 1.4 z 200 Nm wolnossące.
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 25 January 2012 Skąd: Wroc ![]() |
sory za pytanie ale c20xe nie ma przyzwoitego kol wydechowego rurowego? co tam poprawiacie? właśnie mam ten dylemat czy poprawiać seryjny kolektor 4-2-1 czy go nie ruszać zeby nie pogorszyć tego co jest ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
właśnie mam ten dylemat czy poprawiać seryjny kolektor 4-2-1 czy go nie ruszać zeby nie pogorszyć tego co jest ![]() ![]() Kolektory 4-1 z reguły lepiej się sprawdzają na wysokich obrotach, a 4-2-1 na niskich-średnich, jak chcesz mieć "strzał" niżej to zostaje ci większa pojemność, turbo, kompressor albo nitro ![]() ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Da się. Tylko trzeba to policzyć na inne odbicie kosztem góry. Hint - kolektor musi być dłuuuuugiiii
![]() -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
kolektor jest robiony na wzór lexmaula (średnice itd) to ze moc spada przy takich obrotach to raczej tez normalne, w tym temacie jest kilka wykresow 2.0
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=89523 a co do robienia szłału to na mnie 200koni też nierobi wrażenia, nie mniej jednak 30% wzrost chyba nie jest taki zły, dla przykładu wykres astr z 2B (mam nadzieje ze sie nieobrażą) http://img11.imageshack.us/img11/851/wykres228186ade.jpg bardzo podobna charakterystyka, wiec poza faktem ze 200koni to nie 500 to nierozumie zamieszania ![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
nikt się nie obraża bo i czym ?? ...
![]() -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
niewiem gdzie jest ten na 195koni od was ale chyba tez mial podobny przebieg a co do walkow to moze sa slabo wykonane i tyle albo roznica w samym silniku jego stanie
-------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
http://img109.imageshack.us/img109/5008/wykrescr11.jpg
ten miałeś na myśli ?? ze zwężka w wydechu 49mmi mimo tego moc max ~7000rpm ... z tego co miałem do czynienia z C20XE w waszym jest potencjał... taki kolektor jak Wasz (jeden i drugi) byłby marzeniem w samochodzie w którym wyszło 194KM -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
na e98? mowisz ze strojenie czy cos jeszcze ? w sumie ciekaw jestem bo ja bym to turbil
![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
tak Pb98... CR?? kompresja?? ustawienie wałków?? strojenie, pewnie z 10-20KM do znalezienia. Wiadomo ze to nie to co 0.8 bara ale zrób 210KM NA z tego silnika to jesteś "gość" 500KM turbo teraz co drugi robi
![]() -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
tak Pb98... CR?? kompresja?? ustawienie wałków?? strojenie, pewnie z 10-20KM do znalezienia. Wiadomo ze to nie to co 0.8 bara ale zrób 210KM NA z tego silnika to jesteś "gość" 500KM turbo teraz co drugi robi ![]() regulacja walkow dawala jakies 5koni na hamowni oraz caly przebieg sie nieco zmienial (teraz sa przestawione), CR seryjne, kompresji niemierzylem (silnik z łapanki) zapłonu niechciał więcej przyjmować bez stuku, auto pojechało do właścicielki montuje tam jakieś skóry i car audio wykres z reg walkow maxymalna korzyść wzgledem kol na zero: http://screenv.com/upload/50ddbc28e0c60.png -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 01 October 2006 Skąd: Wwa / Octane Squad ;) ![]() |
voj2s
taki produkt markowy by sie nadał do rajdówki gdyby nie homo ![]() http://picturepush.com/public/1181534 a wykresy wykresami , wynik fajny nawet z uwagi na rewarowe walki i custom kolektor takze Mieszczanin swobodnie mozna publikowac nawet sr bo to nie dmuchanie a ssanie ![]() -------------------- WWW.PROCUSTOM.PL
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
właśnie mam ten dylemat czy poprawiać seryjny kolektor 4-2-1 czy go nie ruszać zeby nie pogorszyć tego co jest ![]() ![]() seryjny ma bardzo małą średnicę, warto zrobić kolektor w pierwszej kolejności;] -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 25 January 2012 Skąd: Wroc ![]() |
Własnie kupiłem wlansze czekam na rurki pospawam i zobaczymy czy cos odczuje dupohamownia, a turbo i większa pojemność odpada bo rajdówka i musi być wolnossące 2.0
![]() |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 14 October 2010 Skąd: PŁOCK ![]() |
Spinacie sie strasznie a powiedzcie tak szczerze czy któryś z was da rade podnieść w N/A o 30% moc ? Jak dla mnie mógłby być tylko wydech mniejszej średnicy (60mm) bo chyba za bardzo odprężony jest ale nie przeszkadza mu to w uzyskaniu bardzo dobrego wyniku GRATULACJE
-------------------- astra GSI c20xe
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 05:07 |