Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Opel Calibra C20XE - 193KM 228Nm
raich
post Tue, 25 Dec 2012 - 15:27
Post #41


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(KamilC20XE @ Mon, 24 Dec 2012 - 14:49) *
Dla porównania c20xe zrobiony kolektor 4-1 i wydech , reszta seria




do 6,5k RPM sie tylko kreci?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 25 Dec 2012 - 15:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
KamilC20XE
post Tue, 25 Dec 2012 - 17:23
Post #42


Forum Homee
Dołączył: Wed, 15 October 2008
Skąd: Kamień Pomorski





Pan z hamowni nie dokręcił do końca.... Odcinka 6800rpm


--------------------
FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mieszczanin
post Tue, 25 Dec 2012 - 19:35
Post #43


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 November 2008
Skąd: Łódź





Podjarki nie ma. W tych czasach mozna wzniecic ziomkow na ATT asterixow 1.4 takimi wykresami.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Tue, 25 Dec 2012 - 23:46
Post #44


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





sory za pytanie ale c20xe nie ma przyzwoitego kol wydechowego rurowego? co tam poprawiacie?


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
apogeum
post Wed, 26 Dec 2012 - 10:42
Post #45


Super User
Dołączył: Wed, 18 January 2012





CYTAT(Mieszczanin @ Tue, 25 Dec 2012 - 19:35) *
Podjarki nie ma. W tych czasach mozna wzniecic ziomkow na ATT asterixow 1.4 takimi wykresami.

z checia zobacze w realu to co piszesz w teorii
mozesz podac konkretne przyklady?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GIB
post Wed, 26 Dec 2012 - 13:55
Post #46


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





Też chętnie zobaczę 1.4 z 200 Nm wolnossące.


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
didos239
post Wed, 26 Dec 2012 - 14:50
Post #47


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 January 2012
Skąd: Wroc





CYTAT(mihas66 @ Tue, 25 Dec 2012 - 23:46) *
sory za pytanie ale c20xe nie ma przyzwoitego kol wydechowego rurowego? co tam poprawiacie?


właśnie mam ten dylemat czy poprawiać seryjny kolektor 4-2-1 czy go nie ruszać zeby nie pogorszyć tego co jest biggrin.gif mam mocny strzał mocy od 5 tyś przydał by się niżej ten strzał biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Wed, 26 Dec 2012 - 15:17
Post #48


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(didos239 @ Wed, 26 Dec 2012 - 14:50) *
właśnie mam ten dylemat czy poprawiać seryjny kolektor 4-2-1 czy go nie ruszać zeby nie pogorszyć tego co jest biggrin.gif mam mocny strzał mocy od 5 tyś przydał by się niżej ten strzał biggrin.gif


Kolektory 4-1 z reguły lepiej się sprawdzają na wysokich obrotach, a 4-2-1 na niskich-średnich, jak chcesz mieć "strzał" niżej to zostaje ci większa pojemność, turbo, kompressor albo nitro wink.gif cudów nie ma, nie zrobisz wolnossącej czterocylindrówki co będzie kopać w plecy przy niskich obrotach tongue.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Fri, 28 Dec 2012 - 02:51
Post #49


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Da się. Tylko trzeba to policzyć na inne odbicie kosztem góry. Hint - kolektor musi być dłuuuuugiiii rolleyes.gif


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Fri, 28 Dec 2012 - 08:58
Post #50


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





kolektor jest robiony na wzór lexmaula (średnice itd) to ze moc spada przy takich obrotach to raczej tez normalne, w tym temacie jest kilka wykresow 2.0
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=89523 a co do robienia szłału to na mnie 200koni też nierobi wrażenia, nie mniej jednak 30% wzrost chyba nie jest taki zły, dla przykładu wykres astr z 2B (mam nadzieje ze sie nieobrażą)

http://img11.imageshack.us/img11/851/wykres228186ade.jpg

bardzo podobna charakterystyka, wiec poza faktem ze 200koni to nie 500 to nierozumie zamieszania smile.gif


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Fri, 28 Dec 2012 - 14:36
Post #51


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





nikt się nie obraża bo i czym ?? ... smile.gif z tym ze u nas były wałki seria i kolektor ssący seria w samochodzie którego wykres pokazałeś


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Fri, 28 Dec 2012 - 15:01
Post #52


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





niewiem gdzie jest ten na 195koni od was ale chyba tez mial podobny przebieg a co do walkow to moze sa slabo wykonane i tyle albo roznica w samym silniku jego stanie


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Fri, 28 Dec 2012 - 15:36
Post #53


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





http://img109.imageshack.us/img109/5008/wykrescr11.jpg
ten miałeś na myśli ?? ze zwężka w wydechu 49mmi mimo tego moc max ~7000rpm ... z tego co miałem do czynienia z C20XE w waszym jest potencjał... taki kolektor jak Wasz (jeden i drugi) byłby marzeniem w samochodzie w którym wyszło 194KM


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Fri, 28 Dec 2012 - 15:49
Post #54


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





na e98? mowisz ze strojenie czy cos jeszcze ? w sumie ciekaw jestem bo ja bym to turbil smile.gif


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Fri, 28 Dec 2012 - 16:00
Post #55


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





tak Pb98... CR?? kompresja?? ustawienie wałków?? strojenie, pewnie z 10-20KM do znalezienia. Wiadomo ze to nie to co 0.8 bara ale zrób 210KM NA z tego silnika to jesteś "gość" 500KM turbo teraz co drugi robi wink.gif


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Fri, 28 Dec 2012 - 16:24
Post #56


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





CYTAT(voj2s @ Fri, 28 Dec 2012 - 16:00) *
tak Pb98... CR?? kompresja?? ustawienie wałków?? strojenie, pewnie z 10-20KM do znalezienia. Wiadomo ze to nie to co 0.8 bara ale zrób 210KM NA z tego silnika to jesteś "gość" 500KM turbo teraz co drugi robi wink.gif


regulacja walkow dawala jakies 5koni na hamowni oraz caly przebieg sie nieco zmienial (teraz sa przestawione), CR seryjne, kompresji niemierzylem (silnik z łapanki) zapłonu niechciał więcej przyjmować bez stuku, auto pojechało do właścicielki montuje tam jakieś skóry i car audio

wykres z reg walkow maxymalna korzyść wzgledem kol na zero:
http://screenv.com/upload/50ddbc28e0c60.png


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hubanek
post Fri, 28 Dec 2012 - 20:19
Post #57


Super User
Dołączył: Sun, 01 October 2006
Skąd: Wwa / Octane Squad ;)





voj2s

taki produkt markowy by sie nadał do rajdówki gdyby nie homo wink.gif

http://picturepush.com/public/1181534

a wykresy wykresami , wynik fajny nawet z uwagi na rewarowe walki i custom kolektor takze Mieszczanin swobodnie mozna publikowac nawet sr bo to nie dmuchanie a ssanie wink.gif


--------------------
WWW.PROCUSTOM.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Thu, 03 Jan 2013 - 13:16
Post #58


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(didos239 @ Wed, 26 Dec 2012 - 14:50) *
właśnie mam ten dylemat czy poprawiać seryjny kolektor 4-2-1 czy go nie ruszać zeby nie pogorszyć tego co jest biggrin.gif mam mocny strzał mocy od 5 tyś przydał by się niżej ten strzał biggrin.gif



seryjny ma bardzo małą średnicę, warto zrobić kolektor w pierwszej kolejności;]


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
didos239
post Thu, 03 Jan 2013 - 22:23
Post #59


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 January 2012
Skąd: Wroc





Własnie kupiłem wlansze czekam na rurki pospawam i zobaczymy czy cos odczuje dupohamownia, a turbo i większa pojemność odpada bo rajdówka i musi być wolnossące 2.0 wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gebro
post Fri, 04 Jan 2013 - 14:38
Post #60


User
Dołączył: Thu, 14 October 2010
Skąd: PŁOCK





Spinacie sie strasznie a powiedzcie tak szczerze czy któryś z was da rade podnieść w N/A o 30% moc ? Jak dla mnie mógłby być tylko wydech mniejszej średnicy (60mm) bo chyba za bardzo odprężony jest ale nie przeszkadza mu to w uzyskaniu bardzo dobrego wyniku GRATULACJE


--------------------
astra GSI c20xe
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 05:07