Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Opel Calibra C20XE - 193KM 228Nm
Mickey
post Thu, 25 Oct 2012 - 20:25
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





MODEL: Opel Calibra

Modyfikacje

swap z x20xev na c20xe

Silnik:

Modyfikacje głowicy:
porting głowicy,
większe kanały,
poszerzone przylgnie,
zawory na 3kąty
wałki 276st


Modyfikacje bloku: brak

Układ dolotowy:
kolektor ssący lexmaul
przepływomierz 80mm
filtr k&
izolacja ciepłego powietrza od komory silnika


Układ wydechowy: ukonczony
kolektor wydechowy by Mickey Garage
układ wydechowy na 3ech przelotowych tłumikach srednica 63mm


Układ wtryskowy: seryjny

Elektronika:
bosch motronic 2.8 + det3

Układ chłodzenia: seria

Układ napędowy: automat z x20xev

Zawieszenie: seria

BODY KIT: seria


kilka zdjęć z prac oraz po nich:








więcej zdjęć: http://www.mickey-garage.pl/projekty/42/op...a-c20xe-automat


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 25 Oct 2012 - 20:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
BARANEK
post Thu, 25 Oct 2012 - 21:09
Post #2


User
Dołączył: Sun, 31 December 2006
Skąd: Jasło





pierwszy raz slysze o calibrze w automacie ohmy.gif masz jakis filmik jak to jedzie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Thu, 25 Oct 2012 - 21:13
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





CYTAT(baranek110 @ Thu, 25 Oct 2012 - 21:09) *
pierwszy raz slysze o calibrze w automacie ohmy.gif masz jakis filmik jak to jedzie?


ogolnie taki cud (calibra w automacie, wystepowala seryjnie z silnikiem 2.0 8v(c20ne), 2,0 16v(x20xev) oraz 2,5 v6(x25xe, c25xe)) filmik zrobić moge ale nawet jakby ten silnik dał rade zrobic 200koni to automat go nieco poskromi (szukam speca do poniesienia obrotów zmiany biegów w tym automacie)


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Thu, 25 Oct 2012 - 21:37
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





Wygląda naprawdę zacnie.
Ciekawe czy uda się zmodyfikować skrzynię.


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mx79
post Thu, 25 Oct 2012 - 21:38
Post #5


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 October 2009





Trzeba zmodyfikować sygnał prędkości silnika idący do sterownika skrzyni. Sygnał V trzeba potraktować mnożnikiem przez stałą. I pewnie zadziała.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Thu, 25 Oct 2012 - 21:47
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





CYTAT(mx79 @ Thu, 25 Oct 2012 - 21:38) *
Trzeba zmodyfikować sygnał prędkości silnika idący do sterownika skrzyni. Sygnał V trzeba potraktować mnożnikiem przez stałą. I pewnie zadziała.


sygnał vss? bo sygnał predkości obrotowej silnika niereaguje jak należy..


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Thu, 25 Oct 2012 - 22:10
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Jakie parametry osiąga silnik w tym setupie? Czy ta skrzynia to konieczność/wymysł właściciela? Pozdro


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ddziaduch
post Fri, 26 Oct 2012 - 06:25
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





Jakie to ma osiągi w automacie?


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Fri, 26 Oct 2012 - 09:40
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





właścicielka chciała mieć automat i koniec smile.gif a co do mocy to ciężko mi zgadywać żeby nierobić jakiejś burzy,na tej skrzyni nie jestem w stanie zhamować auta, z kolei na hamowni z det to i tak pokaże mi to co bede chciał


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ddziaduch
post Fri, 26 Oct 2012 - 13:05
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





Bardziej mi chodzi o realne osiągi typu czas 0-100 a nie tam wykresiki smile.gif


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Fri, 26 Oct 2012 - 14:35
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Calibra C20XE ma 8.5 do paki dodaj sekundę i masz w automacie... Realnie 10s


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Sat, 27 Oct 2012 - 20:06
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





skrzynia sie poddała niestety, orientuje sie ktoś odnośnie przeniesienia dsg z vw w inną bude? może ktoś może pomóc w kwestii elektroniki ?


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rav
post Sat, 27 Oct 2012 - 22:49
Post #13


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 January 2003
Skąd: Bogatynia





CYTAT(MickeyLET @ Sat, 27 Oct 2012 - 20:06) *
skrzynia sie poddała niestety, orientuje sie ktoś odnośnie przeniesienia dsg z vw w inną bude? może ktoś może pomóc w kwestii elektroniki ?

Wsadz krzynke z Sintry V6. Wyda na pewno... Siada na dzwon i lapy tak samo...Znosi 1700kg i 270Nm, wiec tym bardziej zniesie Calibre. No chyba ze mus DSG ladowac.

Rav


--------------------
Opel Senator 3.0 24v
Vectra Unlimited #001
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ILKU
post Sat, 27 Oct 2012 - 22:52
Post #14


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





CYTAT(Rav @ Sat, 27 Oct 2012 - 22:49) *
Wsadz krzynke z Sintry V6. Wyda na pewno... Siada na dzwon i lapy tak samo...Znosi 1700kg i 270Nm, wiec tym bardziej zniesie Calibre. No chyba ze mus DSG ladowac.
Rav

Taaa. U mnie po swapie na 3,2 się poddała. Stanowczo przereklamowana laugh.gif


--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rav
post Sat, 27 Oct 2012 - 23:04
Post #15


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 January 2003
Skąd: Bogatynia





W Sintrze miala prawo smile.gif (zakladam ze zeswapowales 3.2 wlasnie do Sintry). Celowo obnizono moc i moment zeby owa krzynka nie umarla za szybko. Ale w lekkiej Calibrze powinna zyc dlugo i szczesliwie smile.gif

Rav


--------------------
Opel Senator 3.0 24v
Vectra Unlimited #001
Go to the top of the page
 
+Quote Post
apogeum
post Sun, 28 Oct 2012 - 07:23
Post #16


Super User
Dołączył: Wed, 18 January 2012





w v6 byl lepszy automat, pakuj go i bedzie po problemie
a zalozenie dsg (bez urazy) zapewne przekroczy wartosc calibry

Prawdę mówiąc większość aut z działu Projekty jest na bakier z rachunkiem ekonomicznym. Tylko co z tego?

Ten post został edytowany przez k11: Sun, 28 Oct 2012 - 16:47
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ILKU
post Sun, 28 Oct 2012 - 07:41
Post #17


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





CYTAT(apogeum @ Sun, 28 Oct 2012 - 07:23) *
w v6 byl lepszy automat, pakuj go i bedzie po problemie

Jeśli masz na myśli ASB z vectry A/calibry to jesteś w błędzie, bo montowali tam AF22 (lekko wzmocnione AF20) o oznaczeniu 50-40LE/LN Aisin Warner. Wytrzymuje to ok. 235Nm.
W sintrze montowana była AF30 czyli 50-42LE Aisin Warner, czyli model wyższy.
Teoretycznie najlepsza byłaby AF22/33, czyli 55-50SN Aisin Warner - 329Nm - Vectra C, signum Z22SE
Jest też AF40 z vectry C/astry H czyli TF-80SC Aisin Warner. Wytrzymuje 400Nm w Pb i 450Nm w D. Nie wiem tylko co z elektroniką. sad.gif


--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Sun, 28 Oct 2012 - 10:08
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





CYTAT(apogeum @ Sun, 28 Oct 2012 - 07:23) *
...
a zalozenie dsg (bez urazy) zapewne przekroczy wartosc calibry


to nie calibra z pod remizy za 3tyś wink.gif

chętnie poczytam o innych opcjach na skrzynie jak ktoś ma jakiś pomysł (finansów prosze nie brać pod uwage)


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Thu, 06 Dec 2012 - 20:24
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





i automat zniknął z auta, jest F23 z wybierakiem na linki, mamy też wynik z hamowni:



--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pilachgt
post Fri, 07 Dec 2012 - 03:10
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 February 2004
Skąd: Lublin





Ładna moc.
Ta przepływka 80mm to z czego jest?? Jak wygląda jej wymiana? Jest to operacja p&p czy trzeba coś modzić?


--------------------
taniekola.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 23:24