![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 15 January 2013 Skąd: Wawa ![]() |
Sprzęgło i tak mi się kończy i będzie do wymiany.
Co do kosztów to wersja ze świnką ma kosztować ok. 8k PLN, a SA to już ok. 10k PLN - to i tak generalnie połowa wartości mojego samochodu :-( też nie jestem zdecydowany, bo to spora kasa, a nie wiadomo, czy nie narobię sobie pasztetu, dlatego zbieram Wasze opinie. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
User Dołączył: Wed, 15 August 2007 ![]() |
Ze sprzęgłem gdy jest sprawne nie ma problemu, w wersji z kompresorem siedziało seryjne.
Wszystko zalezy jak się jezdzi bo można uwalić kazde sprzęgło. W FWD z resztą steruje się doładowaniem tak aby nM był płynny, inaczej auto szybkie nie będzie. |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 26 September 2011 Skąd: W-wa ![]() |
8tys.
![]() |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
User Dołączył: Wed, 15 August 2007 ![]() |
Widac albo jest mega promocja albo nie potrafisz czytac ze zrozumieniem.
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 26 September 2011 Skąd: W-wa ![]() |
Wydaje mi się że jego Matrix jest warty ok. 20tys. a nie 40tys. i jeżeli SA + strojenie = 10tys.zł. to cena normalna
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
User Dołączył: Wed, 15 August 2007 ![]() |
Jeżeli jest kwota x wpisana w 8tys za strojenie i swinke, to w kwocie przy standalone masz kwote x +2 tys. Paniał?
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 15 January 2013 Skąd: Wawa ![]() |
Panowie - tak jest jak piszę i szczegółowa lista rzeczy została podana. to jest oferta od firmy GT4.
Czy to jest tanio - to kwestia względna, dla mnie jest drogo, tym bardziej, że piszecie, że jeszcze wymagana jest co najmniej regulacja luzów oraz inspekcja dołu (wersja wypasiona). A co proponujecie do zrobienia w opcji podniesienia mocy bez turbo? CYTAT dla nie zadowolonych z przebiegu momentu na górze teraz powinno być lepiej na lepszych wałkach - może lepiej zainwestować w silnik i troszkę zwiększyć mocy i mieć pewność, że wszystko działa jak należy?
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 26 September 2011 Skąd: W-wa ![]() |
Z dłubaniem n/a daj sobie spokój
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Ze sprzęgłem gdy jest sprawne nie ma problemu, w wersji z kompresorem siedziało seryjne. Wszystko zalezy jak się jezdzi bo można uwalić kazde sprzęgło. W FWD z resztą steruje się doładowaniem tak aby nM był płynny, inaczej auto szybkie nie będzie. nie wierzę... Ten który czepia się mnie że mało mocy klientom daje... Nie wprowadzaj ludzi w błąd bo piszesz znowu bzdury ![]() Jak będziesz może kiedyś uturbiał jakąś VII celicę to gwarantuję Ci że nawet strojenia to sprzęgło nie wytrzyma Dobra rada, zakładaj od razu klientowi mocne sprzęgło, żeby nie było niepotrzebnych przestojów i problemów... ![]() Pozdrawiam -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
User Dołączył: Wed, 15 August 2007 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Panowie - tak jest jak piszę i szczegółowa lista rzeczy została podana. to jest oferta od firmy GT4. Czy to jest tanio - to kwestia względna, dla mnie jest drogo, tym bardziej, że piszecie, że jeszcze wymagana jest co najmniej regulacja luzów oraz inspekcja dołu (wersja wypasiona). A co proponujecie do zrobienia w opcji podniesienia mocy bez turbo? - może lepiej zainwestować w silnik i troszkę zwiększyć mocy i mieć pewność, że wszystko działa jak należy? Pominę fakt sensu uturbiania takiego czegoś jak matrix z takim czyms jak 2zz ale jeżeli dla Ciebie włożenie T do N/A jest drogo 10k to lepiej daj sobie na luz. |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
Zgadzam się. Znaczy że to nie dla Ciebie i daj sobie na luz.
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 15 January 2013 Skąd: Wawa ![]() |
Macie rację - jak podchodzić do tematu to profesjonalnie i z wypchanym portfelem ;-)
To w takim układzie co mogę zrobić w swoim silniku, aby podnieść moc, ale bez dokładania turbo? Ile da przyrostu mocy wymiana następujących elementów: 1) CAI lub SRI 2) uszczelka odprężająca 3) nowe sportowe wałki 4) czy świnka z ECU Master załatwi mi obniżenia lifta? 5) inne - proszę o konkretne propozycje Nie zależy mi na mega wzroście mocy - wystarczy do 200 KM. CYTAT Pominę fakt sensu uturbiania takiego czegoś jak matrix z takim czyms jak 2zz ale jeżeli dla Ciebie włożenie T do N/A jest drogo 10k to lepiej daj sobie na luz. ledziu - a co masz przeciwko mojej furce i silnikowi, nie chciałem z tego robić potwora, tylko 220 KM, to chyba nie poraża? Nie zależy mi na szpanie i wożeniu lasek, tylko na furce uniwersalnej do jazd z rodziną i trochę radości z jazdy samemu. poza tym uwielbiam, jak fura nie jest wyzywająca i obgania szpanerów ... |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
podczepie sie pod temat
Bartek, do Ciebie pytanie. u Kuby w yts turbo włożyłeś coś takiego jak PowerTec.to jest rodzaj jakieś świnki? da sie tym wysterować wolnossacego yarisa ts? co prawda nie ma dużo modyfikacji(wydech, kolektor, CAI), ale można by cos jeszcze poprawić elektroniką? -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 15 January 2013 Skąd: Wawa ![]() |
CYTAT Nie widzę problemu...system zmiany fazy oparty jest zmianie kąta wałka to już jest opanowane na vvt do tego dochodzi Lift który jest obsługiwany wyjściem funkcyjnym....mapkę robimy na hamowni... Czy obniżenia lifta da się osiągnąć za pomocą świnki, czy musi być SA? |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
podczepie sie pod temat Bartek, do Ciebie pytanie. u Kuby w yts turbo włożyłeś coś takiego jak PowerTec.to jest rodzaj jakieś świnki? da sie tym wysterować wolnossacego yarisa ts? co prawda nie ma dużo modyfikacji(wydech, kolektor, CAI), ale można by cos jeszcze poprawić elektroniką? Elektroniką w tym silniku dużo nie zwojujesz - szkoda kasy, ale jak Cię zadowoli parę koni to zapraszam... Czy obniżenia lifta da się osiągnąć za pomocą świnki, czy musi być SA? Jest to do zrobienia świnią -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
ledziu - a co masz przeciwko mojej furce i silnikowi, nie chciałem z tego robić potwora, tylko 220 KM, to chyba nie poraża? Nie zależy mi na szpanie i wożeniu lasek, tylko na furce uniwersalnej do jazd z rodziną i trochę radości z jazdy samemu. poza tym uwielbiam, jak fura nie jest wyzywająca i obgania szpanerów ... Zastanów się, zależy Ci na furce żeby jeździć z rodziną a kupujesz matrixa z silnikiem który nawet z suchych danych nie nadaje sie do rodzinnego auta. 2ZZ jest typową wiertarką która ma kiepskiego Nm, więc podstawowym wrogiem osiągów w Twojej tojce będzie jej masa. Możesz przejechać się celiną TS z czterema osobami na pokładzie i zobaczysz jak jedzie. Interesujesz się dodawaniem mocy a myślałeś o tym co tak właściwie Ci realnie to da i ile będzie kosztować ??? |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
Elektroniką w tym silniku dużo nie zwojujesz - szkoda kasy, ale jak Cię zadowoli parę koni to zapraszam... przy ~120km te parę koni może robić różnice ![]() nie byłem na hamowni, ale jeśli jest to powiedzmy koło ~6-7 koni za tałzena to myśle, że i tak warto. poprosze pw jeśli chodzi o koszty ![]() -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 15 January 2013 Skąd: Wawa ![]() |
ledziu - ze względu na niedobór niutków na początku myślałem o turbo, ale koszt jest spory - to już lepiej sprzedać furę i kupić coś mocniejszego.
Na razie szukam rozwiązań w doprowadzeniu silnika do serii i jak się uda ugrać troszkę więcej koni, to będzie dobrze. Co do kasy to zbieram info, jak to będzie wyglądać i wtedy będę decydował - na razie nic nie robię. Po to jest forum, aby dopytać o szczegóły. A czy masz jakieś konstruktywne wskazówki, bo na razie strasznie smęcisz, a oczekuję konkretów. |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
User Dołączył: Wed, 15 August 2007 ![]() |
8km i 10nm w całym zakresie zrobilismy samym wydechem i dolotem w yarisie TS 2009
jakby co mam wykres. Dostałeś kolego alien_obcy opcje na uturbienie, auto bedzie żwawe i będzie wzrost nM co wyraznie odczujesz. Jest to najtanszy stosunek moc/cena. A ledziu nie smęci tylko zjadł żęby na roznych modyfikacjach i ma naprawde mocny dupowóz. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 21:43 |