Shoutbox 0 nowych PW 


10 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Turbo/kompresor do 2zz-ge
alien_obcy
post Tue, 15 Jan 2013 - 23:28
Post #81


Rookie
Dołączył: Tue, 15 January 2013
Skąd: Wawa





Sprzęgło i tak mi się kończy i będzie do wymiany.
Co do kosztów to wersja ze świnką ma kosztować ok. 8k PLN, a SA to już ok. 10k PLN - to i tak generalnie połowa wartości mojego samochodu :-( też nie jestem zdecydowany, bo to spora kasa, a nie wiadomo, czy nie narobię sobie pasztetu, dlatego zbieram Wasze opinie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 15 Jan 2013 - 23:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
wojtasgt4
post Tue, 15 Jan 2013 - 23:33
Post #82


User
Dołączył: Wed, 15 August 2007





Ze sprzęgłem gdy jest sprawne nie ma problemu, w wersji z kompresorem siedziało seryjne.
Wszystko zalezy jak się jezdzi bo można uwalić kazde sprzęgło.
W FWD z resztą steruje się doładowaniem tak aby nM był płynny, inaczej auto szybkie nie będzie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SR-71
post Tue, 15 Jan 2013 - 23:36
Post #83


Frequent User
Dołączył: Mon, 26 September 2011
Skąd: W-wa





8tys. wink.gif turbo pewnie używane lub chińskie... emu 1900zł i myślisz że Maciek Ci za 100zł zrobi wiązkę, wystroi i zrobi pomiar na profesjonalnej hamowni - ogarnij się i pomnóż koszty x2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojtasgt4
post Tue, 15 Jan 2013 - 23:44
Post #84


User
Dołączył: Wed, 15 August 2007





Widac albo jest mega promocja albo nie potrafisz czytac ze zrozumieniem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SR-71
post Tue, 15 Jan 2013 - 23:56
Post #85


Frequent User
Dołączył: Mon, 26 September 2011
Skąd: W-wa





Wydaje mi się że jego Matrix jest warty ok. 20tys. a nie 40tys. i jeżeli SA + strojenie = 10tys.zł. to cena normalna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojtasgt4
post Wed, 16 Jan 2013 - 00:02
Post #86


User
Dołączył: Wed, 15 August 2007





Jeżeli jest kwota x wpisana w 8tys za strojenie i swinke, to w kwocie przy standalone masz kwote x +2 tys. Paniał?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alien_obcy
post Wed, 16 Jan 2013 - 00:04
Post #87


Rookie
Dołączył: Tue, 15 January 2013
Skąd: Wawa





Panowie - tak jest jak piszę i szczegółowa lista rzeczy została podana. to jest oferta od firmy GT4.
Czy to jest tanio - to kwestia względna, dla mnie jest drogo, tym bardziej, że piszecie, że jeszcze wymagana jest co najmniej regulacja luzów oraz inspekcja dołu (wersja wypasiona).
A co proponujecie do zrobienia w opcji podniesienia mocy bez turbo?
CYTAT
dla nie zadowolonych z przebiegu momentu na górze teraz powinno być lepiej na lepszych wałkach
- może lepiej zainwestować w silnik i troszkę zwiększyć mocy i mieć pewność, że wszystko działa jak należy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SR-71
post Wed, 16 Jan 2013 - 00:05
Post #88


Frequent User
Dołączył: Mon, 26 September 2011
Skąd: W-wa





Z dłubaniem n/a daj sobie spokój
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Wed, 16 Jan 2013 - 00:12
Post #89


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





CYTAT(wojtasgt4 @ Tue, 15 Jan 2013 - 23:33) *
Ze sprzęgłem gdy jest sprawne nie ma problemu, w wersji z kompresorem siedziało seryjne.
Wszystko zalezy jak się jezdzi bo można uwalić kazde sprzęgło.
W FWD z resztą steruje się doładowaniem tak aby nM był płynny, inaczej auto szybkie nie będzie.


nie wierzę... Ten który czepia się mnie że mało mocy klientom daje...

Nie wprowadzaj ludzi w błąd bo piszesz znowu bzdury wink.gif

Jak będziesz może kiedyś uturbiał jakąś VII celicę to gwarantuję Ci że nawet strojenia to sprzęgło nie wytrzyma
Dobra rada, zakładaj od razu klientowi mocne sprzęgło, żeby nie było niepotrzebnych przestojów i problemów... wink.gif

Pozdrawiam


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojtasgt4
post Wed, 16 Jan 2013 - 09:41
Post #90


User
Dołączył: Wed, 15 August 2007





CYTAT(Bartek 1ZZ @ Wed, 16 Jan 2013 - 00:12) *
nie wierzę... Ten który czepia się mnie że mało mocy klientom daje...



Bartku, w którym miejscu się tego czepiałem?

CYTAT(Bartek 1ZZ @ Wed, 16 Jan 2013 - 00:12) *
Nie wprowadzaj ludzi w błąd bo piszesz znowu bzdury wink.gif


a w jakiej sprawie te bzdury?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Wed, 16 Jan 2013 - 12:56
Post #91


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





CYTAT(alien_obcy @ Wed, 16 Jan 2013 - 00:04) *
Panowie - tak jest jak piszę i szczegółowa lista rzeczy została podana. to jest oferta od firmy GT4.
Czy to jest tanio - to kwestia względna, dla mnie jest drogo, tym bardziej, że piszecie, że jeszcze wymagana jest co najmniej regulacja luzów oraz inspekcja dołu (wersja wypasiona).
A co proponujecie do zrobienia w opcji podniesienia mocy bez turbo?
- może lepiej zainwestować w silnik i troszkę zwiększyć mocy i mieć pewność, że wszystko działa jak należy?


Pominę fakt sensu uturbiania takiego czegoś jak matrix z takim czyms jak 2zz ale jeżeli dla Ciebie włożenie T do N/A jest drogo 10k to lepiej daj sobie na luz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Wed, 16 Jan 2013 - 13:52
Post #92


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Zgadzam się. Znaczy że to nie dla Ciebie i daj sobie na luz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alien_obcy
post Wed, 16 Jan 2013 - 17:06
Post #93


Rookie
Dołączył: Tue, 15 January 2013
Skąd: Wawa





Macie rację - jak podchodzić do tematu to profesjonalnie i z wypchanym portfelem ;-)
To w takim układzie co mogę zrobić w swoim silniku, aby podnieść moc, ale bez dokładania turbo?
Ile da przyrostu mocy wymiana następujących elementów:
1) CAI lub SRI
2) uszczelka odprężająca
3) nowe sportowe wałki
4) czy świnka z ECU Master załatwi mi obniżenia lifta?
5) inne - proszę o konkretne propozycje

Nie zależy mi na mega wzroście mocy - wystarczy do 200 KM.

CYTAT
Pominę fakt sensu uturbiania takiego czegoś jak matrix z takim czyms jak 2zz ale jeżeli dla Ciebie włożenie T do N/A jest drogo 10k to lepiej daj sobie na luz.

ledziu - a co masz przeciwko mojej furce i silnikowi, nie chciałem z tego robić potwora, tylko 220 KM, to chyba nie poraża?
Nie zależy mi na szpanie i wożeniu lasek, tylko na furce uniwersalnej do jazd z rodziną i trochę radości z jazdy samemu. poza tym uwielbiam, jak fura nie jest wyzywająca i obgania szpanerów ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Wed, 16 Jan 2013 - 20:52
Post #94


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





podczepie sie pod temat
Bartek, do Ciebie pytanie.
u Kuby w yts turbo włożyłeś coś takiego jak PowerTec.to jest rodzaj jakieś świnki?
da sie tym wysterować wolnossacego yarisa ts?
co prawda nie ma dużo modyfikacji(wydech, kolektor, CAI), ale można by cos jeszcze poprawić elektroniką?


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alien_obcy
post Wed, 16 Jan 2013 - 22:36
Post #95


Rookie
Dołączył: Tue, 15 January 2013
Skąd: Wawa





CYTAT
Nie widzę problemu...system zmiany fazy oparty jest zmianie kąta wałka to już jest opanowane na vvt do tego dochodzi Lift który jest obsługiwany wyjściem funkcyjnym....mapkę robimy na hamowni...

Czy obniżenia lifta da się osiągnąć za pomocą świnki, czy musi być SA?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Wed, 16 Jan 2013 - 22:42
Post #96


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





CYTAT(sadam55 @ Wed, 16 Jan 2013 - 20:52) *
podczepie sie pod temat
Bartek, do Ciebie pytanie.
u Kuby w yts turbo włożyłeś coś takiego jak PowerTec.to jest rodzaj jakieś świnki?
da sie tym wysterować wolnossacego yarisa ts?
co prawda nie ma dużo modyfikacji(wydech, kolektor, CAI), ale można by cos jeszcze poprawić elektroniką?


Elektroniką w tym silniku dużo nie zwojujesz - szkoda kasy, ale jak Cię zadowoli parę koni to zapraszam...

CYTAT(alien_obcy @ Wed, 16 Jan 2013 - 22:36) *
Czy obniżenia lifta da się osiągnąć za pomocą świnki, czy musi być SA?


Jest to do zrobienia świnią


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Wed, 16 Jan 2013 - 22:58
Post #97


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





CYTAT(alien_obcy @ Wed, 16 Jan 2013 - 17:06) *
ledziu - a co masz przeciwko mojej furce i silnikowi, nie chciałem z tego robić potwora, tylko 220 KM, to chyba nie poraża?
Nie zależy mi na szpanie i wożeniu lasek, tylko na furce uniwersalnej do jazd z rodziną i trochę radości z jazdy samemu. poza tym uwielbiam, jak fura nie jest wyzywająca i obgania szpanerów ...


Zastanów się, zależy Ci na furce żeby jeździć z rodziną a kupujesz matrixa z silnikiem który nawet z suchych danych nie nadaje sie do rodzinnego auta.
2ZZ jest typową wiertarką która ma kiepskiego Nm, więc podstawowym wrogiem osiągów w Twojej tojce będzie jej masa. Możesz przejechać się celiną TS z czterema osobami na pokładzie i zobaczysz jak jedzie.
Interesujesz się dodawaniem mocy a myślałeś o tym co tak właściwie Ci realnie to da i ile będzie kosztować ???


Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Wed, 16 Jan 2013 - 23:14
Post #98


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





CYTAT(Bartek 1ZZ @ Wed, 16 Jan 2013 - 22:42) *
Elektroniką w tym silniku dużo nie zwojujesz - szkoda kasy, ale jak Cię zadowoli parę koni to zapraszam...


przy ~120km te parę koni może robić różnice smile.gif
nie byłem na hamowni, ale jeśli jest to powiedzmy koło ~6-7 koni za tałzena to myśle, że i tak warto.
poprosze pw jeśli chodzi o koszty smile.gif


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alien_obcy
post Wed, 16 Jan 2013 - 23:20
Post #99


Rookie
Dołączył: Tue, 15 January 2013
Skąd: Wawa





ledziu - ze względu na niedobór niutków na początku myślałem o turbo, ale koszt jest spory - to już lepiej sprzedać furę i kupić coś mocniejszego.
Na razie szukam rozwiązań w doprowadzeniu silnika do serii i jak się uda ugrać troszkę więcej koni, to będzie dobrze. Co do kasy to zbieram info, jak to będzie wyglądać i wtedy będę decydował - na razie nic nie robię. Po to jest forum, aby dopytać o szczegóły.
A czy masz jakieś konstruktywne wskazówki, bo na razie strasznie smęcisz, a oczekuję konkretów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojtasgt4
post Wed, 16 Jan 2013 - 23:22
Post #100


User
Dołączył: Wed, 15 August 2007





8km i 10nm w całym zakresie zrobilismy samym wydechem i dolotem w yarisie TS 2009
jakby co mam wykres.

Dostałeś kolego alien_obcy opcje na uturbienie, auto bedzie żwawe i będzie wzrost nM co wyraznie odczujesz.
Jest to najtanszy stosunek moc/cena.
A ledziu nie smęci tylko zjadł żęby na roznych modyfikacjach i ma naprawde mocny dupowóz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 21:43