Shoutbox 0 nowych PW 


10 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Turbo/kompresor do 2zz-ge
Styku
post Mon, 07 Jan 2013 - 15:40
Post #61


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Nie słyszałem o mocniejszym M62 niż ten z Bemani. To było ponad 270 hp. Ponad 300 to tylko na TVS.
Monkey Wrench ma AEM P&P do 2zz. Nie wiem na ile mieli by wiązkę do Lotusa. I tam są jakieś wstępne mapy. Pytanie jest czy to są mapy startowe czy mają wbite już ustawienia VVT-I?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 07 Jan 2013 - 15:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
wojtasgt4
post Tue, 08 Jan 2013 - 13:16
Post #62


User
Dołączył: Wed, 15 August 2007





a jaki jest problem aby to wystroić na EMU? Chociaż bogatemu wszystko wolno, można wydać kasę na AEM-a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arexsewen
post Tue, 08 Jan 2013 - 21:33
Post #63


User
Dołączył: Sat, 30 October 2010
Skąd: W-wa





CYTAT(Styku @ Mon, 07 Jan 2013 - 15:40) *
Nie słyszałem o mocniejszym M62 niż ten z Bemani. To było ponad 270 hp. Ponad 300 to tylko na TVS.
Monkey Wrench ma AEM P&P do 2zz. Nie wiem na ile mieli by wiązkę do Lotusa. I tam są jakieś wstępne mapy. Pytanie jest czy to są mapy startowe czy mają wbite już ustawienia VVT-I?

Co do możliwości Eatona MP62,http://www.lotustalk.com/forums/f160/what-limit-stock-supercharger-121409/


--------------------
06 Elise (Rotrex)
05 Elise (Eaton) sold
92 suz.dr350
03 wrx hybrid/sold
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SR-71
post Tue, 08 Jan 2013 - 23:25
Post #64


Frequent User
Dołączył: Mon, 26 September 2011
Skąd: W-wa





CYTAT(wojtasgt4 @ Tue, 08 Jan 2013 - 13:16) *
a jaki jest problem aby to wystroić na EMU? Chociaż bogatemu wszystko wolno, można wydać kasę na AEM-a


A zrobisz mapę do zmiennych faz do 2zz - wydaje mi się że jednak nie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojtasgt4
post Tue, 08 Jan 2013 - 23:30
Post #65


User
Dołączył: Wed, 15 August 2007





Zmienna faze masz sterowana olejem poprzez zawór więc jaki w tym problem? Mozesz dowolnie sterowac wałkiem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Wed, 09 Jan 2013 - 08:11
Post #66


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





CYTAT(Styku @ Mon, 07 Jan 2013 - 15:40) *
Monkey Wrench ma AEM P&P do 2zz. Nie wiem na ile mieli by wiązkę do Lotusa.

Maja AEMa ale do Toyoty, do Lotusa nie ma wiazki.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Wed, 09 Jan 2013 - 14:49
Post #67


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Czyli napisali wyraźnie, że osiągnięcie 300 hp to albo metanol albo obróbka głowicy i kolektorów.
I wychodzi na to, że to co da się wycisnąć z M62 jest o około 15% mniej niż z TVS. I fajne jest to, że jest on bardzo sprawny do 1 Bara, a z mojego rozeznania da się tym w miarę sprawnie dmuchać 1.2.

Co do wiązki do Lotusa, wydaje mnie się, że kwestia kabelków to jest małe piwo. Sam silnik jest taki sam jak w Toyocie. Ma te same czujniki i da się to prawdopodobnie łatwo podłączyć. Gorzej z podpięciem reszty samochodu. Ja np. mam w swojej Corolli AEMa od Civica bo był najtańszy, a okazało się, że trzeba tylko kilka pinów przełożyć żeby działało.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
macpl
post Wed, 09 Jan 2013 - 22:14
Post #68


Forum Homee
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: wawa





CYTAT(SR-71 @ Tue, 08 Jan 2013 - 23:25) *
A zrobisz mapę do zmiennych faz do 2zz - wydaje mi się że jednak nie wink.gif

Nie widzę problemu...system zmiany fazy oparty jest zmianie kąta wałka to już jest opanowane na vvt do tego dochodzi Lift który jest obsługiwany wyjściem funkcyjnym....mapkę robimy na hamowni...


--------------------
Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
S13 Moon Blue
EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie.

Hamownia 4x4 Dyno Project

2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Wed, 09 Jan 2013 - 22:14
Post #69


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Ja nie mowie, ze sie nie da sterowac silnikiem...bo zapewne jakby ktos ogarniety w kabelkologii sie tym zajal to by podlaczyl.
Ale juz licznikami na pewno nie posteruje. Generalnie trzebaby to jakos tak rozkminic zeby zostawic seryjny komputer w ograniczonym zakresie a silnikiem sterowac AEMem.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Thu, 10 Jan 2013 - 10:12
Post #70


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





IMO przesadzasz. Ogarnięty człowiek podepnie AEMa. Tylko AEM ma sens jak jest coś więcej niż tylko mapa do odpalenia silnika. Bo jest sporo innych komputerów które takich nawet map nie mają ale są tańsze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Thu, 10 Jan 2013 - 12:04
Post #71


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





AEM ma sens bo sa w PL ludzie, ktorzy potrafia go stroic. A przy bardzo nielicznych rozwiazaniach dostepnych do Lotusa to jest bardzo wazne.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arexsewen
post Thu, 10 Jan 2013 - 22:22
Post #72


User
Dołączył: Sat, 30 October 2010
Skąd: W-wa





Jest człowiek na Lotustalk,który twierdzi,że konczy prace nad oprogramowaniem umożliwiającym modyfikacje fabrycznego sterownika/ z użyciem Tactrix/.
Jesli będzie to tak proste jak romrider dla subaru,to byłoby najlepsze rozwiązanie.


--------------------
06 Elise (Rotrex)
05 Elise (Eaton) sold
92 suz.dr350
03 wrx hybrid/sold
Go to the top of the page
 
+Quote Post
macpl
post Fri, 11 Jan 2013 - 00:02
Post #73


Forum Homee
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: wawa





CYTAT(Kras @ Wed, 09 Jan 2013 - 22:14) *
Ja nie mowie, ze sie nie da sterowac silnikiem...bo zapewne jakby ktos ogarniety w kabelkologii sie tym zajal to by podlaczyl.
Ale juz licznikami na pewno nie posteruje. Generalnie trzebaby to jakos tak rozkminic zeby zostawic seryjny komputer w ograniczonym zakresie a silnikiem sterowac AEMem.

Powiedz mi co takiego skomplikowanego jest w tych zegarach Can-a nie widzę, Multiplex-a też nie ma.....


--------------------
Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
S13 Moon Blue
EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie.

Hamownia 4x4 Dyno Project

2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dawido
post Fri, 11 Jan 2013 - 00:56
Post #74


Rookie
Dołączył: Mon, 07 November 2011





Chłopaki, ale jak to w końcu jest!? 2zzge ma zakute korby i tłoki czy nie? Trochę się pogubiłem po odpowiedziach na innym forum.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Fri, 11 Jan 2013 - 08:26
Post #75


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





CYTAT(macpl @ Fri, 11 Jan 2013 - 00:02) *
Powiedz mi co takiego skomplikowanego jest w tych zegarach Can-a nie widzę, Multiplex-a też nie ma.....

Tam jest CAN. Cytat z ktoregos opisu technicznego: "The Toyota powered S2 (111R, Fed-Elise, Exige2) connects the CAN bus (running at 1 megabit/s) to the dash unit and does away with most of the discrete inputs to the dash unit. RPM, speed, MIL/CEL, coolant temperature and fuel level are supplied via the CAN Bus, the rest are discrete inputs."

CYTAT(arexsewen @ Thu, 10 Jan 2013 - 22:22) *
Jest człowiek na Lotustalk,który twierdzi,że konczy prace nad oprogramowaniem umożliwiającym modyfikacje fabrycznego sterownika/ z użyciem Tactrix/.
Jesli będzie to tak proste jak romrider dla subaru,to byłoby najlepsze rozwiązanie.

No to oby sie chlopak ogarnial smile.gif


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SR-71
post Fri, 11 Jan 2013 - 09:19
Post #76


Frequent User
Dołączył: Mon, 26 September 2011
Skąd: W-wa





CYTAT(Dawido @ Fri, 11 Jan 2013 - 00:56) *
Chłopaki, ale jak to w końcu jest!? 2zzge ma zakute korby i tłoki czy nie? Trochę się pogubiłem po odpowiedziach na innym forum.


korby są "podkuwane" wink.gif a tłoki zwykłe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Fri, 11 Jan 2013 - 10:31
Post #77


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Wystarczy informacja, że powyżej 300 hp lepiej zmieniać i tłoki i korby.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alien_obcy
post Tue, 15 Jan 2013 - 22:19
Post #78


Rookie
Dołączył: Tue, 15 January 2013
Skąd: Wawa





Ja się zastanawiam nad wstawieniem soft turbo do Matrixa XRS 2ZZ-GE (w USA ma 180 KM), ale boję się, że będą problemy, mamy obawy do wszystkiego co nie jest seryjne w silnikach Toyki.
Na początek chciałbym chociaż odzyskać moc w serii, czyli 192 KM, a z turbo wystarczy mi 220 KM (bez szaleństw na jednej ośce, nie mam TRC, VSC, itp.).
Dostałem taką propozycję od GT4, czy ma to sens?

"Generalnie zestaw obejmuje:
-FMIC z aluminiowym lekkim orurowaniem oraz niezbędnymi łącznikami silikonowymi,
oczywiście orurowanie gięte odpowiednio tak aby był optymalny przekrój, spawane tig
-kolektor wydechowy nierdzewny robiony na zamówienie
-uszczelki ASO
-turbosprężarka TD04
-downpipe nierdzewny robiony na zamówienie, możliwość wykonania całego wydechu stali nierdzewnej na nierdzewnych tłumikach
-oprzyrządowanie sprężarki
-układ dolotowy CAI
-strojenie przez jednego z najlepszych tunerów w polsce Maćka (macpl) +wykres z renomowanej hamownii
-ecumaster det3 z mapsensorem, bądź w opcji droższej emu (zalezy od kieszeni klienta)
emu zapewnia dodatkowo możliwość sterowania liftem, sterowania zmienna fazą, pełną kontrole nad spalaniem stukowym
oraz jezeli masz telefon z androidem to mozesz miec wyswietlane parametry silnika na tym ekranie zamiast dodatkowych zegarów
-zestaw można także uzupełnić szperą, sprzęgłem jezeli ostro Pan startuje, badz oodprezaniem silnika i dalszymi modyfikacjami nad zwiekszeniem mocy"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dawido
post Tue, 15 Jan 2013 - 22:30
Post #79


Rookie
Dołączył: Mon, 07 November 2011





Ja osobiście się już tego wyleczyłem. Dodaj sobie wartość swojego samochodu + koszt uturbienia 20 tys (bo tyle tak na prawdę potrzebujesz minimum na zdrowy projekt) i wyjdzie Ci kwota za, którą kupisz samochód, który posłuży Ci dłużej i będzie miał porównywalne osiągi jak nie lepsze od tych 220km
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SR-71
post Tue, 15 Jan 2013 - 23:18
Post #80


Frequent User
Dołączył: Mon, 26 September 2011
Skąd: W-wa





CYTAT(alien_obcy @ Tue, 15 Jan 2013 - 22:19) *
-zestaw można także uzupełnić szperą, sprzęgłem jezeli ostro Pan startuje, badz oodprezaniem silnika i dalszymi modyfikacjami nad zwiekszeniem mocy"


biggrin.gif widać że firma ma małe doświadczenie z turbo w celicach VII gen. że sprzęgła nie trzeba wymieniać nawet przy lekkim doładowaniu. Z tego co się orientuje po uturbieniu sprzęgło wytrzyma Ci parę dni - więc wymiana sprzęgła jest obowiązkowa...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 21:41