![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
Nie słyszałem o mocniejszym M62 niż ten z Bemani. To było ponad 270 hp. Ponad 300 to tylko na TVS.
Monkey Wrench ma AEM P&P do 2zz. Nie wiem na ile mieli by wiązkę do Lotusa. I tam są jakieś wstępne mapy. Pytanie jest czy to są mapy startowe czy mają wbite już ustawienia VVT-I? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
User Dołączył: Wed, 15 August 2007 ![]() |
a jaki jest problem aby to wystroić na EMU? Chociaż bogatemu wszystko wolno, można wydać kasę na AEM-a
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 30 October 2010 Skąd: W-wa ![]() |
Nie słyszałem o mocniejszym M62 niż ten z Bemani. To było ponad 270 hp. Ponad 300 to tylko na TVS. Monkey Wrench ma AEM P&P do 2zz. Nie wiem na ile mieli by wiązkę do Lotusa. I tam są jakieś wstępne mapy. Pytanie jest czy to są mapy startowe czy mają wbite już ustawienia VVT-I? Co do możliwości Eatona MP62,http://www.lotustalk.com/forums/f160/what-limit-stock-supercharger-121409/ -------------------- 06 Elise (Rotrex)
05 Elise (Eaton) sold 92 suz.dr350 03 wrx hybrid/sold |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 26 September 2011 Skąd: W-wa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
User Dołączył: Wed, 15 August 2007 ![]() |
Zmienna faze masz sterowana olejem poprzez zawór więc jaki w tym problem? Mozesz dowolnie sterowac wałkiem.
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Monkey Wrench ma AEM P&P do 2zz. Nie wiem na ile mieli by wiązkę do Lotusa. Maja AEMa ale do Toyoty, do Lotusa nie ma wiazki. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
Czyli napisali wyraźnie, że osiągnięcie 300 hp to albo metanol albo obróbka głowicy i kolektorów.
I wychodzi na to, że to co da się wycisnąć z M62 jest o około 15% mniej niż z TVS. I fajne jest to, że jest on bardzo sprawny do 1 Bara, a z mojego rozeznania da się tym w miarę sprawnie dmuchać 1.2. Co do wiązki do Lotusa, wydaje mnie się, że kwestia kabelków to jest małe piwo. Sam silnik jest taki sam jak w Toyocie. Ma te same czujniki i da się to prawdopodobnie łatwo podłączyć. Gorzej z podpięciem reszty samochodu. Ja np. mam w swojej Corolli AEMa od Civica bo był najtańszy, a okazało się, że trzeba tylko kilka pinów przełożyć żeby działało. |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 16 October 2002 Skąd: wawa ![]() |
A zrobisz mapę do zmiennych faz do 2zz - wydaje mi się że jednak nie ![]() Nie widzę problemu...system zmiany fazy oparty jest zmianie kąta wałka to już jest opanowane na vvt do tego dochodzi Lift który jest obsługiwany wyjściem funkcyjnym....mapkę robimy na hamowni... -------------------- Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya S13 Moon Blue EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie. Hamownia 4x4 Dyno Project 2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;) |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Ja nie mowie, ze sie nie da sterowac silnikiem...bo zapewne jakby ktos ogarniety w kabelkologii sie tym zajal to by podlaczyl.
Ale juz licznikami na pewno nie posteruje. Generalnie trzebaby to jakos tak rozkminic zeby zostawic seryjny komputer w ograniczonym zakresie a silnikiem sterowac AEMem. -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
IMO przesadzasz. Ogarnięty człowiek podepnie AEMa. Tylko AEM ma sens jak jest coś więcej niż tylko mapa do odpalenia silnika. Bo jest sporo innych komputerów które takich nawet map nie mają ale są tańsze.
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
AEM ma sens bo sa w PL ludzie, ktorzy potrafia go stroic. A przy bardzo nielicznych rozwiazaniach dostepnych do Lotusa to jest bardzo wazne.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 30 October 2010 Skąd: W-wa ![]() |
Jest człowiek na Lotustalk,który twierdzi,że konczy prace nad oprogramowaniem umożliwiającym modyfikacje fabrycznego sterownika/ z użyciem Tactrix/.
Jesli będzie to tak proste jak romrider dla subaru,to byłoby najlepsze rozwiązanie. -------------------- 06 Elise (Rotrex)
05 Elise (Eaton) sold 92 suz.dr350 03 wrx hybrid/sold |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 16 October 2002 Skąd: wawa ![]() |
Ja nie mowie, ze sie nie da sterowac silnikiem...bo zapewne jakby ktos ogarniety w kabelkologii sie tym zajal to by podlaczyl. Ale juz licznikami na pewno nie posteruje. Generalnie trzebaby to jakos tak rozkminic zeby zostawic seryjny komputer w ograniczonym zakresie a silnikiem sterowac AEMem. Powiedz mi co takiego skomplikowanego jest w tych zegarach Can-a nie widzę, Multiplex-a też nie ma..... -------------------- Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya S13 Moon Blue EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie. Hamownia 4x4 Dyno Project 2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;) |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 07 November 2011 ![]() |
Chłopaki, ale jak to w końcu jest!? 2zzge ma zakute korby i tłoki czy nie? Trochę się pogubiłem po odpowiedziach na innym forum.
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Powiedz mi co takiego skomplikowanego jest w tych zegarach Can-a nie widzę, Multiplex-a też nie ma..... Tam jest CAN. Cytat z ktoregos opisu technicznego: "The Toyota powered S2 (111R, Fed-Elise, Exige2) connects the CAN bus (running at 1 megabit/s) to the dash unit and does away with most of the discrete inputs to the dash unit. RPM, speed, MIL/CEL, coolant temperature and fuel level are supplied via the CAN Bus, the rest are discrete inputs." Jest człowiek na Lotustalk,który twierdzi,że konczy prace nad oprogramowaniem umożliwiającym modyfikacje fabrycznego sterownika/ z użyciem Tactrix/. Jesli będzie to tak proste jak romrider dla subaru,to byłoby najlepsze rozwiązanie. No to oby sie chlopak ogarnial ![]() -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 26 September 2011 Skąd: W-wa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
Wystarczy informacja, że powyżej 300 hp lepiej zmieniać i tłoki i korby.
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 15 January 2013 Skąd: Wawa ![]() |
Ja się zastanawiam nad wstawieniem soft turbo do Matrixa XRS 2ZZ-GE (w USA ma 180 KM), ale boję się, że będą problemy, mamy obawy do wszystkiego co nie jest seryjne w silnikach Toyki.
Na początek chciałbym chociaż odzyskać moc w serii, czyli 192 KM, a z turbo wystarczy mi 220 KM (bez szaleństw na jednej ośce, nie mam TRC, VSC, itp.). Dostałem taką propozycję od GT4, czy ma to sens? "Generalnie zestaw obejmuje: -FMIC z aluminiowym lekkim orurowaniem oraz niezbędnymi łącznikami silikonowymi, oczywiście orurowanie gięte odpowiednio tak aby był optymalny przekrój, spawane tig -kolektor wydechowy nierdzewny robiony na zamówienie -uszczelki ASO -turbosprężarka TD04 -downpipe nierdzewny robiony na zamówienie, możliwość wykonania całego wydechu stali nierdzewnej na nierdzewnych tłumikach -oprzyrządowanie sprężarki -układ dolotowy CAI -strojenie przez jednego z najlepszych tunerów w polsce Maćka (macpl) +wykres z renomowanej hamownii -ecumaster det3 z mapsensorem, bądź w opcji droższej emu (zalezy od kieszeni klienta) emu zapewnia dodatkowo możliwość sterowania liftem, sterowania zmienna fazą, pełną kontrole nad spalaniem stukowym oraz jezeli masz telefon z androidem to mozesz miec wyswietlane parametry silnika na tym ekranie zamiast dodatkowych zegarów -zestaw można także uzupełnić szperą, sprzęgłem jezeli ostro Pan startuje, badz oodprezaniem silnika i dalszymi modyfikacjami nad zwiekszeniem mocy" |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 07 November 2011 ![]() |
Ja osobiście się już tego wyleczyłem. Dodaj sobie wartość swojego samochodu + koszt uturbienia 20 tys (bo tyle tak na prawdę potrzebujesz minimum na zdrowy projekt) i wyjdzie Ci kwota za, którą kupisz samochód, który posłuży Ci dłużej i będzie miał porównywalne osiągi jak nie lepsze od tych 220km
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 26 September 2011 Skąd: W-wa ![]() |
-zestaw można także uzupełnić szperą, sprzęgłem jezeli ostro Pan startuje, badz oodprezaniem silnika i dalszymi modyfikacjami nad zwiekszeniem mocy" ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 21:41 |