![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 23 February 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Zależy do czego ma być auto? Ulica czy np krete polskie tory?
-------------------- Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 25 March 2010 ![]() |
do killowania spod świateł
![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Sądzę że na ta chwilę nie ma co debatować czy lepiej pojedzie 270km czy 300km bo jak juz jest pałer to trzeba popracować nad zawiasem, heblem, felgą, LSD. Jak sie tego nie zrobi to może mieć i 500 będzie tylko różnica w długości kresek na asfalcie.
Ta moc która jest już teraz sądzę że jak na FWD o dosyć niskiej masie i takiej sobie skrzynce jest wystarczająca. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
User Dołączył: Wed, 15 August 2007 ![]() |
Ciekawi mnie tylko czemu tak mało mocy wyszło.
My mamy klienta z TS'em na turbo w styczniu to będzie można porównac wyniki. Przy tym doładowaniu powinienes uzyskac 300-320 koni. Tyle uzyskują w lotusach na swiecie. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Nie chcę ryzykować klient chciał 250KM dołożyłem mu od siebie +20KM - auto ma być na co dzień i jeździć bezawaryjnie. Mam zasadę że do silnika, który modyfikuję pierwszy raz podchodzę ostrożnie...
. Panowie pamiętajcie, że to auto waży ok.1100-1150kg i przy tych mocach przyspiesza jak 350konny Focus RS ważący 1470kg Przy tym doładowaniu powinienes uzyskac 300-320 koni. Tyle uzyskują w lotusach na swiecie. ![]() ![]() -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
Dokładnie to jest tak że wynik wykresu to średnia pomiędzy mapą danego kompresora a wykresem silnika.
Turbo z wykresu na Monkey Wrench to dobrej jakości turbina na kulach. To nie pada w tym silniku u góry a ten silnik właśnie powyżej 6500 ma dość sporego kopa. Kompresor akurat z tego wykresu traci w tym miejscu na wydajności i dlatego ten wykres jest prawie linią prostą. Jeśli popatrzymy na taki wykres: ![]() To już inaczej to wygląda. To jest starszy Eaton, który sporo traci wydajności wraz z obrotami. Przekłada się to na to, że jeśli kręci się go tylko do np. 5000 to zje 5 hp. a jak ponad 10000 to potrafi zjeść 25 hp. Ale przy tej charakterystyce jaką ma 2zz jest to całkiem ciekawe połączenie. Jak ktoś chce górę kupuje ASA supercharger albo Rotrexa. Do wyboru do koloru. Przyznaję że spod świateł góra jest ważniejsza. Ale na track day nabiera większego znaczenia reakcja na gaz i liniowość wykresu. Oto zestawienia które mówią więcej niż 1000 słów. ![]() ![]() ![]() ![]() Ten ostatni graf to tylko jeśli kupujemy całe nowe zestawy z wieloma przydasiami. Eatona na Allegro da się wyrwać za 500 pln. Więc to np. na ulicę przy całkowitej pancerności kompresorów najtańsza opcja. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
fajne porównanie dwóch charakterystyk silników 1.8 w celicach VIIgen. - jedyne co mają wspólnego ze sobą to pojemność
![]() ![]() -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz ![]() |
Bartek chyba zgodzisz się ze mną, że 800hp na org aluminiowym bloku jest raczej nie do uzyskania w 2ZZ-GE. A to że Monkey się chwalą to całej prawdy nie ujawnią.
Obecnie rozkminiam 2zz-ge z turbo, silnik kończy sie robić. I robie to na max 320km oraz 300Nm, żeby było bezawaryjnie. Silnik bardzo fajny szkoda tylko, że słaby wytrzymałościowo. Dlatego też wzmacniamy go mocniejszymi korbami(seryjne są mocne) ze względu na zastosowanie innego tłoka, panewkami ACL oraz Dartonami. Fajne wyniki Bartku z 1ZZ i 2zz ![]() -------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Pewnie że nie ujawniają
![]() Wytrzyma bez problemu te 320KM długo i bezawaryjnie - mój osobisty silnik co prawda 1ZZ jeździ już z 9lat na 300KM 380Nm, a katuje go już trzeci właściciel i dartonów nie ma tylko zamknąłem blok + zestaw obowiązkowy. Ten silnik pokaże dopiero w Mr2 co potrafi jedną taką wypuściłem na 300KM z 1ZZ, a z 2ZZ będzie jeszcze lepiej ![]() Powodzenia w projekcie - trzymam kciuki Jak coś to wal na PW ![]() Pozdrawiam -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
Chcę w końcu zobaczyć jak jeździ ta MRka z Kingsoftu. Działajcie Panowie.
800 hp Celica z Monkey Wrench to pojazd zbudowany z myślą o biciu rekordu prędkości. Na pewno taki silnik ma nieco inne warunki pracy niż auta jeżdżące na długich dystansach. Chyba można założyć że jest to łatwiejsze do ogarnięcia z racji czasu pracy jednostki pod maksymalnym obciążeniem. |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 13 December 2012 ![]() |
witam posiadam celica gts z roku 2000 silnik oczywiscie 2zz-ge ciekawi mnie jakie by byly koszty aby wlozyc tam jakies turbo, ile by trzeba zaplacic w firmie zajmujacej sie tuningiem aby miala te okolo 300 koni lub zamuwic na necie i samemu wlozyc bo sumie chyba nie byl by to wiekszy problem samemu to zamontowac i jeszcze jedno samochod posiada instalacje gazowa czy to byla by jakas przeszkoda do zwiekszenia mocy
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 13 December 2012 ![]() |
ale okolo jaki to koszt bo powiem szczerze zainteresowalo mnie to jak zobaczylem na ebay turbiny do celica gts po 150 $ i ciekawi mnie to bo nie wierze to tyle by moglo kosztowac turbo do takiego samochodu ,na niektorych forach pisza ze koszty po 10000$ wiec nie wiem co jest grane, turbo 150$ i robocina to nawet niech bedzie 500$ czyli ponad 2000zl
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
Bo wszystko zależy czy chcesz mieć dobrze czy tanio.
Dobrze to wymiana połowy silnika łącznie z panewkami i wałkami. A tanio to turbo, kolektor i świnka. Może uszczelka odprężająca. Nie możesz oczekiwać takich samych wyników i wytrzymałości od taniej opcji co od drogiej. |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 13 December 2012 ![]() |
czyli da sie zalozmy za 2000zl zrobi chociaz 250koni z seryjnych 180
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Jedno zero zgubiłeś po drodze. Turbo 150$? Kpina. Turbo 4k, kolektor 3k, wydech 2k, dolot z IC 2k, do tego strojenie, wtryski itd itp....
Styku, to zrób mu całą instalację z kolektora, turbo i świnki, i daj gwarancję. |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
Że co proszę?
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
User Dołączył: Wed, 15 August 2007 ![]() |
Noi Ledziu wykrakałes:
"Witam wszystkich. Mam pytanie dotyczące celicy z 05r. Samochdozik został kupiony w salonie i w obecnej chwili ma 60 000 przebiegu. Zdecydowałem się na modyfikacje w postaci turbo. Projekt jest już praktycznie zrealizowany. Ale napotkaliśmy na poważny problem. Podczas ostatecznych testów drogowych przy spokojnej jeździe został uszkodzony silnik. Po oględzinach okazało się, że jeden z zaworów się ukruszył przy trzonku , jak również wałek ssący ma zdecydowanie za bardzo wytarte krzywki (porównywalnie jak w samochodzie z 250k przebiegu). Samochód był eksploatowany prawidłowo i z umiarem." |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz ![]() |
W 2zz-ge wałki oraz popychacze wycierają się, i zależy jak kto trafi. Ja kupiłem silnik około 60-70tys i wałki okazały się do wymiany. Jakby co to mam nowe na sprzedaż ponieważ zakładam inne.
-------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 16:26 |