![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
Pytam z ciekawości...
Czy robił ktoś w tym silniku stroker na wale z 1zzfe (1933cm3)? Nie ma dziwnych hisorii z pompą oleju w tm silniku z turbo - słyszałem że jest to pięta ahillesowa tego silnika? Czy łączył ktoś ten silnik ze skrzynią mx5 6b? -------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 October 2006 Skąd: NS ![]() |
Pytam z ciekawości... Czy robił ktoś w tym silniku stroker na wale z 1zzfe (1933cm3)? Nie ma dziwnych hisorii z pompą oleju w tm silniku z turbo - słyszałem że jest to pięta ahillesowa tego silnika? Czy łączył ktoś ten silnik ze skrzynią mx5 6b? To jest nie prawda. Z seryjnym kółkiem głównym 2zzge ma problemy z pompą tylko z winy użytkowników. Chcą pozostać w lifcie a mają seryjne motory i komputery. Stroker taki jest wykonalny ale masz inne koło zamachowe. Powinno mieć 8 śrub a 1zz ma 6. 2zz miały też problemy z pompami kiedy wymieniali właściciele kółko główne na aluminiowe różnych firm. Nie do końca potwierdzonej jakości. I miało to ponoć być wynikiem nakładających się harmonicznych wału kółek. Co występuje powyżej 6500. 1zz tego problemu nie miał. Po wymianie zębatek pompy na np. Circuitworx można wymienić kółko na alu. I ma się nic nie dziać. Generalnie sprawa dotyczy w większości przede wszystkim wolnossaków kręcących się często powyżej 9000. Turbo nie będzie tak narażone na to. A po wymianie zębatek w ogóle. O czym nie napisałeś a co jest ważniejsze moim zdaniem to modyfikacja smoka i klapki do miski albo wymiana na inną. Smok na pewno trzeba obniżyć a i klapki polecam. |
|
|
![]()
Post
#183
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
dzięki
-------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 16:27 |