Shoutbox 0 nowych PW 


10 Stron V  « < 7 8 9 10 >  
Reply to this topicStart new topic
> Turbo/kompresor do 2zz-ge
SR-71
post Fri, 15 Feb 2013 - 23:16
Post #161


Frequent User
Dołączył: Mon, 26 September 2011
Skąd: W-wa





Ktoś w końcu mądry napisał o overlapie do tego jeszcze dochodzi lift ponad 11mm

Zakręcić wałkami, a Niuton znajdzie się na pewno. Ale niestety ten seryjny dół już tego nie wytrzyma biggrin.gif







Ps. Łatwo jest klepać w klawiaturę, że niuton pow. 6200 leci na łeb na szyję nie mając żadnego doświadczenia z 2ZZ + Turbo , ale co tam Forum wszystko przyjmie... biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 15 Feb 2013 - 23:16
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
wojtasgt4
post Sat, 16 Feb 2013 - 07:11
Post #162


User
Dołączył: Wed, 15 August 2007







jak widać tu wałki nie przeszkadzały biggrin.gif ale może dlatego, że nie mają żadnego doświadczenia w pisaniu na forum laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SR-71
post Sat, 16 Feb 2013 - 09:47
Post #163


Frequent User
Dołączył: Mon, 26 September 2011
Skąd: W-wa





Następny gość "kopiuj wklej" i to jeszcze z doświadczeniem w klepaniu w klawiaturę biggrin.gif Zastanów się dwa razy zanim coś napiszesz/wkleisz....

Zrób 2zz z turbo które obiecałeś za te 8koła i dopiero dyskutuj i porównuj się - taka dobra rada wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Sat, 16 Feb 2013 - 10:02
Post #164


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





pozwoliłem sobie na szybko nanieść moje Nm na wykres MWR




Wojtku w każdej chwili mogę taką charakterystykę zrobić specjalnie dla Ciebie wink.gif


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KingSoft
post Sat, 16 Feb 2013 - 11:18
Post #165


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 November 2010
Skąd: Stary Sącz





Bartku na siłe nie ma co robić mocy na siłę smile.gif na pokaz
Jedna uwaga wykres Monkey jest pokazany w WHP.


--------------------
podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojtasgt4
post Sat, 16 Feb 2013 - 11:41
Post #166


User
Dołączył: Wed, 15 August 2007





CYTAT(SR-71 @ Sat, 16 Feb 2013 - 09:47) *
Następny gość "kopiuj wklej" i to jeszcze z doświadczeniem w klepaniu w klawiaturę biggrin.gif Zastanów się dwa razy zanim coś napiszesz/wkleisz....

Zrób 2zz z turbo które obiecałeś za te 8koła i dopiero dyskutuj i porównuj się - taka dobra rada wink.gif



nie bardzo wiem o co Ci chodzi. Taki post rzucony w powietrze jak mi się wydaje. Masz proste porównanie jak wygląda wykres na stocku przy 8 PSI i u Bartka przy 0,7 bara jak sam pisał.

Jak skończymy to czym jesteśmy zawaleni z pewnością coś się pojawi. Dobra rada, zanim coś napiszesz przeczytaj, porównaj i dopiero się wypowiadaj. Podyskutuj merytorycznie, jeśli potrafisz a nie odwołuj się do dziwnych historii. Ale jeśli sobie życzysz to proszę bardzo Lexus za 8 koła, jedyne 0,4 bara



I nie chodzi o szukanie mocy na siłę, chodzi o kształt wykresu i tego co pisze Bartek o tym jak ma ustawione doładowanie. Wniosek ewidentny coś jest nie tak, skoro moment ze wzrostem doładowania spada.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Sat, 16 Feb 2013 - 12:22
Post #167


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Właśnie Bartek trzeba by było pojechać z 15 funtoczegoś w dół na oko.
A wykres z MWR może mieć inne wygładzanie ustawione i tych drobnych niuansów nie widać.

Wałkami w 2zz nie za bardzo da się ruszać. W sensie takim, że ma łańcuch i jeszcze nie widziałem do niego kółka regulowanego. To raz. Dwa obudowa jest całością więc masakra. Trzeba by było jakieś wycinanie zrobić.
A trzecia sprawa ruszanie kółkiem VVT jest możliwa ale trzeba dołożyć te 3000 na komputer a potem nie wiadomo ile na podłączenie i zbudowanie mapy wałka od nowa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Sat, 16 Feb 2013 - 12:35
Post #168


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





No wlasnie. Wszyscy sa bardzo madrzy, zakrecic walkami itp. Tu naprawde byle komp nie ogarnia. I jeszcze wszystko moze z tym komputerem od walkow i zaplonu ma sie zmiescic w 8k...dobry zart.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojtasgt4
post Sat, 16 Feb 2013 - 12:36
Post #169


User
Dołączył: Wed, 15 August 2007





masz lexusa z VVTi, widzisz jakiś problem w wykresie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KingSoft
post Sat, 16 Feb 2013 - 12:52
Post #170


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 November 2010
Skąd: Stary Sącz





Do 2zz trzeba tylko kompa do sterowania zmienną fazą rozrządu w dwóch pozycjach przy lifcie ON i OFF. Nie trzeba przestawiać wałków mechanicznie jak sie ma 43stopnie płynnej regulacji. W dodatku przy turbo lift jest zbędny jak ma sie odpowiednie turbo do wykorzystania i napełnia cylinder odpowiednią-wystarczającą dawką powietrza przy danym setupie.


--------------------
podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Sat, 16 Feb 2013 - 12:56
Post #171


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Takiego kompa nie ma.
Camcony i inne tego typu wynalazki nie działają z tego co wiem w Toyotach. Znaczy działają jak świnka. Można sobie podlać w kilku zakresach obrotów i tyle.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojtasgt4
post Sat, 16 Feb 2013 - 12:57
Post #172


User
Dołączył: Wed, 15 August 2007





Styku no widzisz emu sobie z tym radzi, vems tez.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Sat, 16 Feb 2013 - 13:01
Post #173


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





CYTAT(Styku @ Sat, 16 Feb 2013 - 12:22) *
Właśnie Bartek trzeba by było pojechać z 15 funtoczegoś w dół na oko.
A wykres z MWR może mieć inne wygładzanie ustawione i tych drobnych niuansów nie widać.

Wałkami w 2zz nie za bardzo da się ruszać. W sensie takim, że ma łańcuch i jeszcze nie widziałem do niego kółka regulowanego. To raz. Dwa obudowa jest całością więc masakra. Trzeba by było jakieś wycinanie zrobić.
A trzecia sprawa ruszanie kółkiem VVT jest możliwa ale trzeba dołożyć te 3000 na komputer a potem nie wiadomo ile na podłączenie i zbudowanie mapy wałka od nowa.


Dokładnie tak jak piszesz i koło się zamyka chodzi cały czas o kasę...
obniżam doładowanie na 0.3-04bara do 6200 i mam bez problemu taką charakterystykę jak MWR ale po co jak w tym zakresie będziemy najwięcej jeździć na co dzień

Wojtek wszystko jest w najlepszym porządku ze strojeniem - zobaczysz jak się zabierzesz za 2zz turbo i ile czasu poświęcisz na niego wink.gif
Ps. Mam zaprosić Maćka do siebie żebyś uwierzył, że więcej się nie zrobi na seryjnym ECU + det, a Standalony nie wchodzą w rachubę

Jeszcze jedno Wojtku strojenie VVT-I to przedszkole, a VVTI-L to już inna szkoła, ale sam zobaczysz....


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Sat, 16 Feb 2013 - 13:14
Post #174


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





CYTAT(wojtasgt4 @ Sat, 16 Feb 2013 - 12:57) *
Styku no widzisz emu sobie z tym radzi, vems tez.

Wojtas nie zrozumiałeś. Radzi sobie.
I radzi sobie AEM. I radzi sobie Autronic i radzi Apexi i radzi Haltech i Megasquirt i Motec i jakieś wynalazki typu Hydra.
I z mojej wypowiedzi wynika, że SA ECU da radę. Ale trzeba mając go budować mapę wałka ssącego. Może nie trzeba ale wydając tyle pieniędzy i strojąc auto na SA wstyd tego nie zrobić.
A wszelkiej maści oszukiwacze tego nie potrafią. Potrafią najwyżej tyle, że przed i po lifice podstroić.
Mówimy o setupie za 8000 pln. Świnka to najwyżej 1000 pln.
Czyli albo już idziemy grubo i stroimy od podstaw, albo trzeba sobie dać spokój z wałkami i wystroić nie ruszając ich na świni tak jak to zrobił Bartek.
Albo budżet w tym przypadku albo grubo. Nie ma nic po środku.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojtasgt4
post Sat, 16 Feb 2013 - 13:26
Post #175


User
Dołączył: Wed, 15 August 2007





Bartku, napisałeś najpierw, że podnosisz doładowanie po początkowym 0,5 bara do 0,7, ja tylko stwierdzam, że Twoje 0,7 daje mniej niż 0,55 z MWR przy analogicznych setupach, to wszystko.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Sat, 16 Feb 2013 - 16:27
Post #176


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





CYTAT(wojtasgt4 @ Sat, 16 Feb 2013 - 13:26) *
Bartku, napisałeś najpierw, że podnosisz doładowanie po początkowym 0,5 bara do 0,7, ja tylko stwierdzam, że Twoje 0,7 daje mniej niż 0,55 z MWR przy analogicznych setupach, to wszystko.


teraz pakuję 0.5bara później 0,75bara bo silnik ma teraz CR 10,6:1

założysz GT30 i będzie jeszcze więcej lub tyle samo przy mniejszym doładowaniu , ale powiedz po co... ? jak klient pyta czy 280KM to nie za dużo na seryjne bebechy do codziennej jazdy...

I nie wierz tak mocno w te amerykańskie konie , seryjne setupy, doładowania - dobrze wiesz jakie są realia w naszej branży wink.gif

A jeżeli MWR podaję prawdę, że ma 0,55bara od 3000 to tu dopiero jest coś nie tak... bo gdybym ja założył RS-a to jeszcze śmiało te 15-20Nm można dołożyć do mojego wykresu w zakresie 3500-5000obr. i ze 20KM na górze


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dawido
post Fri, 19 Apr 2013 - 19:57
Post #177


Rookie
Dołączył: Mon, 07 November 2011





Podpinam się znów do tematu. Plan turbo na razie wybiłem sobie z głowy, ale chciałbym coś przy NA podkręcić. Pojawił się pomysł wsadzenia wałków pipercams stage 2. Teraz pytanie czy jeżeli zakupie wałki to znajdzie się ktoś kto będzie wiedział jak mi to zestroić a przede wszystkim na czym? Czy przy takim strojeniu można też poprawić moc z dolotu i wydechu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Sat, 20 Apr 2013 - 14:08
Post #178


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





CYTAT(Dawido @ Fri, 19 Apr 2013 - 19:57) *
Podpinam się znów do tematu. Plan turbo na razie wybiłem sobie z głowy, ale chciałbym coś przy NA podkręcić. Pojawił się pomysł wsadzenia wałków pipercams stage 2. Teraz pytanie czy jeżeli zakupie wałki to znajdzie się ktoś kto będzie wiedział jak mi to zestroić a przede wszystkim na czym? Czy przy takim strojeniu można też poprawić moc z dolotu i wydechu?

KMS Kamil = Haltech.

Pamiętaj też, że Bułek ma do sprzedania Adaptronica. Miałbyś suport w postaci Prażyna. I to jest komputer P&P. Możesz zawsze go wyjąć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Thu, 25 Apr 2013 - 00:56
Post #179


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





Dla info
Wczoraj do firmy zawitał klient na przegląd z 2ZZ Turbo po 7tys.km - wszystko w najlepszym porządku...
Jedyna przypadłość to słabe hamulce , nawet z całym zestawem EBC sad.gif - chyba muszą iść czterotłoki


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Thu, 25 Apr 2013 - 12:33
Post #180


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Miałem EBC GS i mi nie wyrabiały. A jak założyłem DS2500 to była poprawa znaczna. Czterotłok też może być. Ale taniej klocki zmienić na początek.

J.G. Moto ma mi silnik wysłać do końca tygodnia. W przyszłym tygodniu będzie się docierało. I po 1000 km będę hamował i zdam relację.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Stron V  « < 7 8 9 10 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 21:38