Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi 80 quattro 2.2 20VT
kiwi
post Wed, 09 Jan 2013 - 15:41
Post #81


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





W b2 i b3 quattro ze zbiornikiem za siedzeniami niestety jest wielka lipa ...zbiornik jest duży i wystarczy ok 20l paliwa w baku ,żeby na wolnych winklach zabrakło paliwa pod ssaniem do pompy .
w b3 i b4 coupe quattro ...zespół pompy zanużeniowej wyposażony jest w specjalne klapy i tam można śmigać nawet na 2-3 litrach .

My w swojej b2 quattro mieliśmy nowy zbiornik od maluch ...z przyspawaną obudową filtra paliwa na samym dole( średnica otworu była ok 2 razy mniejsza niż średnica filtra ...a krawędzie były zbiornika były skierowane do dołu tak ,żeby paliwo mogło spływać do zasobnika ,czyli tej obudowy filtra ,ale nie mogło z niego wypływać ...dalej krućcem ...paliwo trafiało do standardowego układu paliwowego )

nowy zbiornik paliwa 39 pln ...stara obudowa filtra ..gratis wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 09 Jan 2013 - 15:41
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
MQuattron
post Wed, 09 Jan 2013 - 20:07
Post #82


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(kiwi @ Wed, 09 Jan 2013 - 12:03) *
Gdzie lataliście ?? s2nake ..zgubił zderzak czy jeździł bez tongue.gif ??

Lataliśmy na lotnisku wojskowym w Oleśnicy. Zajefajna miejscowka, trochę szybkich zakrętów, dużo prostych i jak prawie za każdym razem najazd niebieskich. Zamiast docenić, że ktoś testuje na lotnisku a nie na ulicach to sieja rozpier*ol ;/
Snejku urwał zderzak na jakichś krzakach ale że to już ponad 10ty raz to naprawa trytkami poszła nam błyskawicznie

CYTAT(radzionam88 @ Wed, 09 Jan 2013 - 12:12) *
oj muszę sie do Ciebie w końcu wybrać biggrin.gif gdzieś się bawił?


czekam, szczególnie że w garażu jest jeszcze jedna maszyna biggrin.gif

CYTAT(Paweł Olsztyn @ Wed, 09 Jan 2013 - 13:35) *
Noorec, ale ja do tego doszedłem drogą dedukcji, no dobra z lenistawa i braku chęci rozbierania całej skrzyni haha

s13owner, jest filtr wstępny mam taki u sibie dziwne że MQuattron nie miał go u siebie, ma nawet swoje oryginalne miejsce.

MQuattro, nie martw się ja ciągle mam takie wrażenie jak latam 20VT że zaraz mi pompa wysiądzie już mam plan wozić drugą w bagażniku na zapas haha


Nie składałem finalnie układu paliwowego więc dobrze, że mówisz że takie rozwiązanie było w serii smile.gif Dzisiaj zaopatrzyłem się w filtr ale nie papierowy tylko z drobnej siatki, myślę że papierowy od razu by sie zatkał. Problem jest taki, że są różne średnice i im więcej redukcji tym większe ryzyko awarii smile.gif W serii jest ta sama średnica? Masz może jakieś zdjęcie tego filtra? W ogóle jak auto? Mam nadzieje, ze mniej awaryjnie niż u mnie biggrin.gif

CYTAT(kiwi @ Wed, 09 Jan 2013 - 15:41) *
W b2 i b3 quattro ze zbiornikiem za siedzeniami niestety jest wielka lipa ...zbiornik jest duży i wystarczy ok 20l paliwa w baku ,żeby na wolnych winklach zabrakło paliwa pod ssaniem do pompy .
w b3 i b4 coupe quattro ...zespół pompy zanużeniowej wyposażony jest w specjalne klapy i tam można śmigać nawet na 2-3 litrach .

My w swojej b2 quattro mieliśmy nowy zbiornik od maluch ...z przyspawaną obudową filtra paliwa na samym dole( średnica otworu była ok 2 razy mniejsza niż średnica filtra ...a krawędzie były zbiornika były skierowane do dołu tak ,żeby paliwo mogło spływać do zasobnika ,czyli tej obudowy filtra ,ale nie mogło z niego wypływać ...dalej krućcem ...paliwo trafiało do standardowego układu paliwowego )

nowy zbiornik paliwa 39 pln ...stara obudowa filtra ..gratis wink.gif

Bardziej poszedłbym w jakiś customowy zbiornik albo po prostu w zamontowanie swirl pota do seryjnego zbiornika i myślę że wtedy problem byłby zażegnany biggrin.gif Dobrze, że chociaż te 20 l wystarczy. Przy okazji przy spuszczaniu paliwa wyszło, że wskaźnik pokazuje ok 20l a ściekło ponad 35l.


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paweł Olsztyn
post Wed, 09 Jan 2013 - 20:16
Post #83


Rookie
Dołączył: Tue, 26 April 2011
Skąd: Olsztyn





Nie lubię tak wyrafinowanych metod, wolę po prostu zatankować tongue.gif

Auto na razie czeka na 6speed gang i gewinde oraz sprzęgło, EGT i jakieś tam pierdoły.

Tu masz foteczki tego co mi się udało wygrzebać

Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Wed, 09 Jan 2013 - 20:35
Post #84


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(Paweł Olsztyn @ Wed, 09 Jan 2013 - 20:16) *
Auto na razie czeka na 6speed gang i gewinde oraz sprzęgło, EGT i jakieś tam pierdoły.

Dzięki, rozumiem że to ten zółty element? Cos mi się kojarzy, ze mam taki bajer GDZIEŚ w garażu smile.gif
Właśnie 6speed ma przyjść po weekendzie ale nie wiem czy szybko wleci bo jest troche zabawy z tym wybierakiem i przede wszystkim z tymi !@#$%^&*()_półośkami smile.gif W kazdym razie jazda po autostradzie z 5speedem nie należy do przyjemnych smile.gif
Możemy się wymienić EGT za AFR bo pewnie masz biggrin.gif


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paweł Olsztyn
post Wed, 09 Jan 2013 - 20:58
Post #85


Rookie
Dołączył: Tue, 26 April 2011
Skąd: Olsztyn





Powiem tak, jak dla mnie porażka na trasie 5 biegów, duża prędkość duże obroty, za duże ....
Nie mam na razie ani AGT ani AFR, a boost wala się pomiędzy fotelami, bo jeszcze nie mam wizji na jego umocowanie haha, ja na razie mało jeżdżę z racji tego sprzęgła. Zresztą wiesz, że nie grzebie tylko przy jednym aucie tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Wed, 09 Jan 2013 - 21:12
Post #86


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





Szczególnie jak chcesz w miare szybko pojechać to nagle sie okazuje, ze masz 5 tys obrotów biggrin.gif
U mnie brakuje jeszcze tylko afr i bedzie komplet czyli egt, boost, temp wody, temp oleju i napiecie ladowania. Jak masz kilka wskaźników to szybciej diagnozujesz co nie działa, szczególnie jak co chwile coś pada ;/
Na razie wnętrze wygląda mega słabo bo brakuje paru detali. 3 wskaźniki mam w kurniku na górze ale niedługo zejdą na miejsce radia.

no i to stara fota, nie ma na niej odpowiedniej kierownicy smile.gif


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radzionam88
post Thu, 10 Jan 2013 - 08:05
Post #87


Frequent User
Dołączył: Wed, 22 August 2012
Skąd: Namysłów/Żyrardów





CYTAT
czekam, szczególnie że w garażu jest jeszcze jedna maszyna


czyli że co ;> ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paweł Olsztyn
post Thu, 10 Jan 2013 - 11:47
Post #88


Rookie
Dołączył: Tue, 26 April 2011
Skąd: Olsztyn





CYTAT(radzionam88 @ Thu, 10 Jan 2013 - 08:05) *
czyli że co ;> ?


A pewnie wystarczyło by kuknąć w podpis na dolę o autach posiadanych wink.gif jak mniemam mowa tu o E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Thu, 10 Jan 2013 - 23:11
Post #89


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





Układ paliwowy wyczyszczony, założone nowe filtry i wszystko chodzi jak ta lala. Nawet sprzęgło zaczęło kleić i na razie wstrzymam sie z zamianą. Wcześniej ślizgało się ponad 1b teraz nic sie nie dzieje ponad 1.15 wink.gif
W końcu uruchomiłem prędkościomierz i doszedł mały 'mod' tzw "korekta licznika" biggrin.gif







--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Sun, 20 Jan 2013 - 15:55
Post #90


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





Można powiedzieć, że na tych gratach które są w aucie wszystko działa smile.gif Problem sprzęgła rozwiązany, nagle się ułożyło i na serii daje rade. Problem wg rozwiązał sie sam a przyczyną była chu*owej jakości sprężyna od użytkownika DeS, którego nie polecam za niekompetencję i kłamstwa. Przy kupnie wszystko ok, sprężyna "nie siada po nagrzaniu" i "towar najwyższej jakości" co bez wątpienia widać na poniższych fotkach:

tu przed założeniem - środkowa



a tu po zdjęciu po 50 km



okazało się, ze dość, że skróciła się o 1.2mm to dodatkowo się wyboczyła. Mimo tych ewidentnych wad dostałem tylko 50% zwrotu bo wg sprzedającego z towarem jest wszystko w porządku smile.gif Podsumowując : nie polecam towarów od sprzedawcy DeS, inaczej 20VTurbo.

Przy okazji znalazłem wcześniej wspomniany filtr 811201511D, który nie jest już nigdzie dostępny. Potrzebuje filtra opadowego / grawitacyjnego o średnicy obydwu króćców 12mm.




Autkiem od złożenia przelatałem 880km. Tu jeszcze raz podziękowania dla ekipy QuattroService z Krakowa bo wszystko, czego się tykali wyszło bardzo dobrze. Z kabelkami nie ma ŻADNYCH kłopotów, wydech pięknie mruczy i nigdzie się nie obija a dolot, przewody wodne itp sa w jak najlepszym porządku. DZIĘKI CHOPAKI biggrin.gif !!!

Były treningi na lotnisku




i wczorajsze pierwsze upalanie na torze. Niestety bez wyjątkowych osiągnięć ze względu na...hmm...małe umiejętności kierownika i opony z małą ilością mięsa i słabym profilu. Nie będę zrzucał na same opony ale myslę, że mając lepsze ugrałbym z 1 może 2 miejsca smile.gif Finalnie wyszło 8/25 aut. Pierwsze miejsce zajął kolega w lekko zmodzonym b3 coupe 7a quattro, drugie S2NAKE w S2 3B zostawiając w tyle subaraki i inne evy biggrin.gif
http://rx-7.pl/timeattack/treningi/2013/01.19/bieg3.pdf

Pare fotexów:























W planach: nowe opony zimowe biggrin.gif i trening, trening, trening


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Tue, 22 Jan 2013 - 15:29
Post #91


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





Fajne strzały wyszły.
A jak auto się zachowywało w trakcie i już po zabawie?


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Tue, 22 Jan 2013 - 16:04
Post #92


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(DoLeCk @ Tue, 22 Jan 2013 - 15:29) *
Fajne strzały wyszły.

Dzięki. Chłopaki na Rakietowej zawsze starają się trzaskać fajne fotexy, cieszyłem się że udało się uchwycić moje w akcji biggrin.gif Szczególnie polecam tego jegomościa: http://www.facebook.com/Wyszynski.Foto?fref=ts po setkach pojeżdżawek i innych imprez ma reke i skilla do dobrych ujęć smile.gif


CYTAT(DoLeCk @ Tue, 22 Jan 2013 - 15:29) *
A jak auto się zachowywało w trakcie i już po zabawie?


Ogólnie prowadzi się fajnie i wbrew obiegowej opinii o wielkiej podsterowności byłem zaskoczony, ze jednak nie jest tak źle. Wiadomo, ze trzeba narzucać się tyłem, nauczyć dohamowań lewą nogą ale ogolnie jestem pozytywnie zaskoczony. Słyszałem miliardy opinii, że to nigdy nie będzie skręcać i w ogóle taki projekt to tylko na ćwiartkę a jak widać po wynikach z treningu jednak się da (może nie po moich smile.gif
Kolejną modyfikacją poza węższymi oponami będzie na pewno torsen do tyłu, który odczuwalnie zmniejsza podsterowność i "wyciąga" więcej napędu na tył, co od razu zwiększa banana na ryju biggrin.gif
Na pewno na zimowy okres bezsensowną modyfikacją jest zakładania termostatu 80 st. przy jeździe w trasie cały czas jest ok 75 stopni a do 90 dochodzi dopiero przy pełnym ogniu. Max co miałem to ok 92 ;] Także na zimę seryjny termostat 87st a na lato 80 st i powinno grać.
Przez większą chłodnicę oleju jest podobnie jak z wodą - w trasie cały czas ok 70 st, na torze ok 88-90 a przy kręceniu bąków na śniegu na 2gim biegu raz doszło do 115 smile.gif Teraz pytanie do ogarniaczy: jakie powinno być prawidłowe ciśnienie oleju? Na 70st mam ok 2.2 bar, na 85st jest równo 2 bar a na 110st jest 1.5 bara - prawidłowe wyniki?
W skrzyni padło synchro 3. biegu i na pewno będę składał jedną z dwóch - w poprzedniej padł wybierak smile.gif Teraz mam dylemat czy zakładać krótszą szy dłuższa. Poprzednia, AKU, to najkrótsza seryjna skrzynia do quattro :
1st-3.545
2nd-2.105
3rd- 1.429
4th-1.029
5th- .838
final 4.11:1
obecna CDV jest dłuższa:
1st-3.545
2nd-2.105
3rd- 1.300
4th-.943
5th- .769
final 4.11:1
i jest to wyraźnie odczuwalne. Na krótszej przyspieszenie jest dużo bardziej odczuwalne, mocniej czuć peak, za to jazda jest strasznie uciążliwa np na autostradzie. Nie wiem czy złożyć dłuższą czy krótszą...
Jeśli chodzi o kolejne modyfikacje: na pewno wcześniej wspomniany torsen ale nie mam jeszcze koncepcji na przeguby wewnętrzne 108mm jakich wymaga torsen. Na pewno zmieniam seryjne tylne hamulce na patent Arthura z tarcza A3 280mm i zaciskiem z s6c4 - szybka i w miare tania modyfikacja. Chciałbym żeby wszystko wchodziło w felge 15, max 16 ze względu na małe nadkola w b2 i duża dostępność opon.
Niedługo hamownia a potem program <rotfl>


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fighter001
post Tue, 22 Jan 2013 - 17:04
Post #93


Frequent User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: wrocław





Piekna b2. Quattro w tej budzie to juz wielki rarytas. Jak cos mam 2 b2 w czesciach i duzo czesci blacharskich do tej fury.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sokol22
post Tue, 22 Jan 2013 - 17:59
Post #94


Super User
Dołączył: Fri, 22 June 2007
Skąd: O-ka





moze wrzuc krotka tylko 5 bieg przezuc dluzszy smile.gif)


--------------------
Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM
Jest Civic b16 gt35
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koksu
post Tue, 22 Jan 2013 - 18:53
Post #95


Rookie
Dołączył: Sun, 13 January 2013





super, dawaj ten projekcik na audisport.com.pl! smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Tue, 22 Jan 2013 - 19:20
Post #96


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(Fighter001 @ Tue, 22 Jan 2013 - 17:04) *
Piekna b2. Quattro w tej budzie to juz wielki rarytas. Jak cos mam 2 b2 w czesciach i duzo czesci blacharskich do tej fury.


Odezwe się do Ciebie, szczególnie że jesteś z Wrocławia smile.gif Potrzebuje pare gratów, może nie blacharskich ale z wyposażenia wnętrza np boczki w ładnym stanie, bez dziur na głośniki biggrin.gif i długo poszukiwany grzybek/pokrętło od dmuchawy, za która nie skasujesz mnie 40 PLN jak to chciał jeden użytkownik forum audi b2 smile.gif

CYTAT(sokol22 @ Tue, 22 Jan 2013 - 17:59) *
moze wrzuc krotka tylko 5 bieg przezuc dluzszy smile.gif)

Własnie myslałem żeby zrobic 1,2,3 krótkie a 4,5 długie ale nie wiem czy to wypali. Nie bawiłem sie nigdy skrzynia na poziomie rozbierania całego mechanizmu ale w sumie czemu by nie pokombinować smile.gif

CYTAT(koksu @ Tue, 22 Jan 2013 - 18:53) *
super, dawaj ten projekcik na audisport.com.pl! smile.gif

Wrzuce za pare dni. Aktualnie sie ucze bo jutro mam egzamin inżynierski na polibudzie ! TRZYMAJCIE KCIUKI!!!

Tu filmik z chyba 2giego przejazdu. Widać słabość niskiego profilu i niskiego bieżnika - caaały czas bokiem tongue.gif
http://www.youtube.com/watch?v=RCC2xr4NGds


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gulba
post Tue, 22 Jan 2013 - 19:33
Post #97


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008
Skąd: jelenia góra





https://www.youtube.com/watch?v=4C8reVm1DYo

zrób dobrze geometrię, będzie skręcał i zawracał jak należy :-) przód fabryka, tył lekki negatyw.
Torsena możesz poskładać na przegubach 100mm, mały patent trzeba żeby to dobrze poskładać, ale na nim trzeba mocno wrzucać go do zakrętu innaczej wypycha przód.
Na zimę termostat 87stopni na lato miałem 80stopni ale grzał się mocno, w tym roku spróbuje z 70stopni.
Ciśnienie oleju masz jak najbardziej w porządku.
Synchronizator trzeciego biegu 180zł, koło trzeciego biegu 490zł ceny z wczoraj. Miałem z NG była za krótka, teraz jest z 20v AKU i jest w miarę odpowiednia. Myślę że skrzynia z 2.7biturbo jest naprawdę mocna i to trza iść w tą stronę.
Opony zimowe kupuj bieżnikowane, dają rade.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihaszek
post Tue, 22 Jan 2013 - 19:40
Post #98


Super User
Dołączył: Thu, 29 May 2003
Skąd: Wa-wa





co do opon to odradzam wąskie kapcie na zimę testowałem 175, 185 i 195 wszystkie w 14' w 90 konnym golfie III 4x4, najlepiej hamowały i skręcały 195 ale do zabawy w piruety wymagały dużego dopompowania ( zjadały strasznie moc - tobie to raczej nie grozi ). Na czasówkach/spotach dopóki był śnieg auto najlepiej się prowadziło własnie na 195 (było najbardziej przewidywalne i niesamowicie powtarzalne jeżeli chodzi o przyczepność).
175 fajnie darły śnieg na starcie i łatwo auto było postawić bokiem czy to rybką czy z odpuszczeniem gazu ale hamowanie to była loteria zablokuje nie zablokuje, jak auto szło długim bokiem to też trzeba było bardzo uważać bo łatwo było zrobić "spina"
Na wyślizganych placach to zasadniczo rybka jaka była guma i tak było mielenie myślę ze 175 z kolcami to by było to ale za mało uniwersalna i nie legalna.

Pozdrawiam i życzę nam wszystkim takiego śniegu jak dziś do polowy marca tongue.gif


--------------------
Power by VW TDI (1Z) 4x4 ice&snow rulez :]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Tue, 22 Jan 2013 - 20:36
Post #99


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





@Gulba
fajna coupeta smile.gif Rozumiem ze w środku AAN?
wiem, że się da na 100mm ale wtedy wieloklin jest za krótki i może wypaść albo zostać zmielony przez torsena. Wole pokombinować ale mieć patent na fest. Noorec doradzał żeby wysłać przegub zewnętrzny, przegub wewnętrzny 108mm z V8 (który mam) do speców od półosiek i po prostu dorobią mi patyki.
Nie potrzebuje tych części bo po prostu wyjmę sobie ze starej skrzyni a jak padnie to kupie następną smile.gif Nie będe do 25 letniej skrzynki wartej 500 pln wkładał jednej zębatki za 300 PLN tongue.gif
Co do docelowej skrzyni : 6b jest fajne bo ograniczeniem jest ok 600KM i 700 Nm, gdzieniegdzie pisza że nawet więcej, do tego na autobanie na 6b masz niskie obroty itp ale ma tez swoje wady:
dorobienie wybieraka od biegów
łapy RS2 ($$$)
przeguby 108mm
wał
więc wolę w razie awarii kupić następną, zamontować P&P i mieć problem z głowy. Jakbym jechał na Nurburgring to bym się zastanowił ale na nasze warunki myślę, że 5b styka. Co do skrzyni DSY czyli s4b5 to jest podobno najmocniejsza i ma 1/2/3 krótkie i normalne 4/5/6. Może kiedyś to zamontuje ale teraz zwyczajnie...nie mam na to $.

@mihaszek
na razie kupię 185 i zobaczymy jak to będzie się sprawować. Koledzy jeżdżą własnie na bieżnikowanych i są zadowoleni (póki nie jedzie się czystym afsaltem). Fajnie by było polatać na kolcu ale to raczej nie u nas. Może kiedyś zrobimy wprawę na daleką północ ?biggrin.gif

Teraz kolejne pytanie:
czy komplet półosiek z s2 3b podpasuje do mojego zawiasu z b3 7a sedan quattro?


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gulba
post Tue, 22 Jan 2013 - 20:56
Post #100


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008
Skąd: jelenia góra





Silnik 3B
skrzynia 6Biegowa zmieniarka biegów od A4 B5, wał skracamy 2cm, przeguby jak z z torsenem wysyłasz i dorabiaja, łapy można samemu wydumać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 11 August 2025 - 23:49