![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
W b2 i b3 quattro ze zbiornikiem za siedzeniami niestety jest wielka lipa ...zbiornik jest duży i wystarczy ok 20l paliwa w baku ,żeby na wolnych winklach zabrakło paliwa pod ssaniem do pompy .
w b3 i b4 coupe quattro ...zespół pompy zanużeniowej wyposażony jest w specjalne klapy i tam można śmigać nawet na 2-3 litrach . My w swojej b2 quattro mieliśmy nowy zbiornik od maluch ...z przyspawaną obudową filtra paliwa na samym dole( średnica otworu była ok 2 razy mniejsza niż średnica filtra ...a krawędzie były zbiornika były skierowane do dołu tak ,żeby paliwo mogło spływać do zasobnika ,czyli tej obudowy filtra ,ale nie mogło z niego wypływać ...dalej krućcem ...paliwo trafiało do standardowego układu paliwowego ) nowy zbiornik paliwa 39 pln ...stara obudowa filtra ..gratis ![]() -------------------- quattro
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Gdzie lataliście ?? s2nake ..zgubił zderzak czy jeździł bez ![]() Lataliśmy na lotnisku wojskowym w Oleśnicy. Zajefajna miejscowka, trochę szybkich zakrętów, dużo prostych i jak prawie za każdym razem najazd niebieskich. Zamiast docenić, że ktoś testuje na lotnisku a nie na ulicach to sieja rozpier*ol ;/ Snejku urwał zderzak na jakichś krzakach ale że to już ponad 10ty raz to naprawa trytkami poszła nam błyskawicznie oj muszę sie do Ciebie w końcu wybrać ![]() czekam, szczególnie że w garażu jest jeszcze jedna maszyna ![]() Noorec, ale ja do tego doszedłem drogą dedukcji, no dobra z lenistawa i braku chęci rozbierania całej skrzyni haha s13owner, jest filtr wstępny mam taki u sibie dziwne że MQuattron nie miał go u siebie, ma nawet swoje oryginalne miejsce. MQuattro, nie martw się ja ciągle mam takie wrażenie jak latam 20VT że zaraz mi pompa wysiądzie już mam plan wozić drugą w bagażniku na zapas haha Nie składałem finalnie układu paliwowego więc dobrze, że mówisz że takie rozwiązanie było w serii ![]() ![]() ![]() W b2 i b3 quattro ze zbiornikiem za siedzeniami niestety jest wielka lipa ...zbiornik jest duży i wystarczy ok 20l paliwa w baku ,żeby na wolnych winklach zabrakło paliwa pod ssaniem do pompy . w b3 i b4 coupe quattro ...zespół pompy zanużeniowej wyposażony jest w specjalne klapy i tam można śmigać nawet na 2-3 litrach . My w swojej b2 quattro mieliśmy nowy zbiornik od maluch ...z przyspawaną obudową filtra paliwa na samym dole( średnica otworu była ok 2 razy mniejsza niż średnica filtra ...a krawędzie były zbiornika były skierowane do dołu tak ,żeby paliwo mogło spływać do zasobnika ,czyli tej obudowy filtra ,ale nie mogło z niego wypływać ...dalej krućcem ...paliwo trafiało do standardowego układu paliwowego ) nowy zbiornik paliwa 39 pln ...stara obudowa filtra ..gratis ![]() Bardziej poszedłbym w jakiś customowy zbiornik albo po prostu w zamontowanie swirl pota do seryjnego zbiornika i myślę że wtedy problem byłby zażegnany ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 26 April 2011 Skąd: Olsztyn ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Auto na razie czeka na 6speed gang i gewinde oraz sprzęgło, EGT i jakieś tam pierdoły. Dzięki, rozumiem że to ten zółty element? Cos mi się kojarzy, ze mam taki bajer GDZIEŚ w garażu ![]() Właśnie 6speed ma przyjść po weekendzie ale nie wiem czy szybko wleci bo jest troche zabawy z tym wybierakiem i przede wszystkim z tymi !@#$%^&*()_półośkami ![]() ![]() Możemy się wymienić EGT za AFR bo pewnie masz ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 26 April 2011 Skąd: Olsztyn ![]() |
Powiem tak, jak dla mnie porażka na trasie 5 biegów, duża prędkość duże obroty, za duże ....
Nie mam na razie ani AGT ani AFR, a boost wala się pomiędzy fotelami, bo jeszcze nie mam wizji na jego umocowanie haha, ja na razie mało jeżdżę z racji tego sprzęgła. Zresztą wiesz, że nie grzebie tylko przy jednym aucie ![]() |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Szczególnie jak chcesz w miare szybko pojechać to nagle sie okazuje, ze masz 5 tys obrotów
![]() U mnie brakuje jeszcze tylko afr i bedzie komplet czyli egt, boost, temp wody, temp oleju i napiecie ladowania. Jak masz kilka wskaźników to szybciej diagnozujesz co nie działa, szczególnie jak co chwile coś pada ;/ Na razie wnętrze wygląda mega słabo bo brakuje paru detali. 3 wskaźniki mam w kurniku na górze ale niedługo zejdą na miejsce radia. ![]() no i to stara fota, nie ma na niej odpowiedniej kierownicy ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 22 August 2012 Skąd: Namysłów/Żyrardów ![]() |
CYTAT czekam, szczególnie że w garażu jest jeszcze jedna maszyna czyli że co ;> ? |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 26 April 2011 Skąd: Olsztyn ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Układ paliwowy wyczyszczony, założone nowe filtry i wszystko chodzi jak ta lala. Nawet sprzęgło zaczęło kleić i na razie wstrzymam sie z zamianą. Wcześniej ślizgało się ponad 1b teraz nic sie nie dzieje ponad 1.15
![]() W końcu uruchomiłem prędkościomierz i doszedł mały 'mod' tzw "korekta licznika" ![]() ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Można powiedzieć, że na tych gratach które są w aucie wszystko działa
![]() tu przed założeniem - środkowa ![]() a tu po zdjęciu po 50 km ![]() okazało się, ze dość, że skróciła się o 1.2mm to dodatkowo się wyboczyła. Mimo tych ewidentnych wad dostałem tylko 50% zwrotu bo wg sprzedającego z towarem jest wszystko w porządku ![]() Przy okazji znalazłem wcześniej wspomniany filtr 811201511D, który nie jest już nigdzie dostępny. Potrzebuje filtra opadowego / grawitacyjnego o średnicy obydwu króćców 12mm. ![]() Autkiem od złożenia przelatałem 880km. Tu jeszcze raz podziękowania dla ekipy QuattroService z Krakowa bo wszystko, czego się tykali wyszło bardzo dobrze. Z kabelkami nie ma ŻADNYCH kłopotów, wydech pięknie mruczy i nigdzie się nie obija a dolot, przewody wodne itp sa w jak najlepszym porządku. DZIĘKI CHOPAKI ![]() Były treningi na lotnisku ![]() i wczorajsze pierwsze upalanie na torze. Niestety bez wyjątkowych osiągnięć ze względu na...hmm...małe umiejętności kierownika i opony z małą ilością mięsa i słabym profilu. Nie będę zrzucał na same opony ale myslę, że mając lepsze ugrałbym z 1 może 2 miejsca ![]() ![]() http://rx-7.pl/timeattack/treningi/2013/01.19/bieg3.pdf Pare fotexów: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() W planach: nowe opony zimowe ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Fajne strzały wyszły.
A jak auto się zachowywało w trakcie i już po zabawie? -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Fajne strzały wyszły. Dzięki. Chłopaki na Rakietowej zawsze starają się trzaskać fajne fotexy, cieszyłem się że udało się uchwycić moje w akcji ![]() ![]() A jak auto się zachowywało w trakcie i już po zabawie? Ogólnie prowadzi się fajnie i wbrew obiegowej opinii o wielkiej podsterowności byłem zaskoczony, ze jednak nie jest tak źle. Wiadomo, ze trzeba narzucać się tyłem, nauczyć dohamowań lewą nogą ale ogolnie jestem pozytywnie zaskoczony. Słyszałem miliardy opinii, że to nigdy nie będzie skręcać i w ogóle taki projekt to tylko na ćwiartkę a jak widać po wynikach z treningu jednak się da (może nie po moich ![]() Kolejną modyfikacją poza węższymi oponami będzie na pewno torsen do tyłu, który odczuwalnie zmniejsza podsterowność i "wyciąga" więcej napędu na tył, co od razu zwiększa banana na ryju ![]() Na pewno na zimowy okres bezsensowną modyfikacją jest zakładania termostatu 80 st. przy jeździe w trasie cały czas jest ok 75 stopni a do 90 dochodzi dopiero przy pełnym ogniu. Max co miałem to ok 92 ;] Także na zimę seryjny termostat 87st a na lato 80 st i powinno grać. Przez większą chłodnicę oleju jest podobnie jak z wodą - w trasie cały czas ok 70 st, na torze ok 88-90 a przy kręceniu bąków na śniegu na 2gim biegu raz doszło do 115 ![]() W skrzyni padło synchro 3. biegu i na pewno będę składał jedną z dwóch - w poprzedniej padł wybierak ![]() 1st-3.545 2nd-2.105 3rd- 1.429 4th-1.029 5th- .838 final 4.11:1 obecna CDV jest dłuższa: 1st-3.545 2nd-2.105 3rd- 1.300 4th-.943 5th- .769 final 4.11:1 i jest to wyraźnie odczuwalne. Na krótszej przyspieszenie jest dużo bardziej odczuwalne, mocniej czuć peak, za to jazda jest strasznie uciążliwa np na autostradzie. Nie wiem czy złożyć dłuższą czy krótszą... Jeśli chodzi o kolejne modyfikacje: na pewno wcześniej wspomniany torsen ale nie mam jeszcze koncepcji na przeguby wewnętrzne 108mm jakich wymaga torsen. Na pewno zmieniam seryjne tylne hamulce na patent Arthura z tarcza A3 280mm i zaciskiem z s6c4 - szybka i w miare tania modyfikacja. Chciałbym żeby wszystko wchodziło w felge 15, max 16 ze względu na małe nadkola w b2 i duża dostępność opon. Niedługo hamownia a potem program <rotfl> -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: wrocław ![]() |
Piekna b2. Quattro w tej budzie to juz wielki rarytas. Jak cos mam 2 b2 w czesciach i duzo czesci blacharskich do tej fury.
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 22 June 2007 Skąd: O-ka ![]() |
moze wrzuc krotka tylko 5 bieg przezuc dluzszy
![]() -------------------- Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM Jest Civic b16 gt35 |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 13 January 2013 ![]() |
super, dawaj ten projekcik na audisport.com.pl!
![]() |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Piekna b2. Quattro w tej budzie to juz wielki rarytas. Jak cos mam 2 b2 w czesciach i duzo czesci blacharskich do tej fury. Odezwe się do Ciebie, szczególnie że jesteś z Wrocławia ![]() ![]() ![]() moze wrzuc krotka tylko 5 bieg przezuc dluzszy ![]() Własnie myslałem żeby zrobic 1,2,3 krótkie a 4,5 długie ale nie wiem czy to wypali. Nie bawiłem sie nigdy skrzynia na poziomie rozbierania całego mechanizmu ale w sumie czemu by nie pokombinować ![]() super, dawaj ten projekcik na audisport.com.pl! ![]() Wrzuce za pare dni. Aktualnie sie ucze bo jutro mam egzamin inżynierski na polibudzie ! TRZYMAJCIE KCIUKI!!! Tu filmik z chyba 2giego przejazdu. Widać słabość niskiego profilu i niskiego bieżnika - caaały czas bokiem ![]() http://www.youtube.com/watch?v=RCC2xr4NGds -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 Skąd: jelenia góra ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=4C8reVm1DYo
zrób dobrze geometrię, będzie skręcał i zawracał jak należy :-) przód fabryka, tył lekki negatyw. Torsena możesz poskładać na przegubach 100mm, mały patent trzeba żeby to dobrze poskładać, ale na nim trzeba mocno wrzucać go do zakrętu innaczej wypycha przód. Na zimę termostat 87stopni na lato miałem 80stopni ale grzał się mocno, w tym roku spróbuje z 70stopni. Ciśnienie oleju masz jak najbardziej w porządku. Synchronizator trzeciego biegu 180zł, koło trzeciego biegu 490zł ceny z wczoraj. Miałem z NG była za krótka, teraz jest z 20v AKU i jest w miarę odpowiednia. Myślę że skrzynia z 2.7biturbo jest naprawdę mocna i to trza iść w tą stronę. Opony zimowe kupuj bieżnikowane, dają rade. |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 29 May 2003 Skąd: Wa-wa ![]() |
co do opon to odradzam wąskie kapcie na zimę testowałem 175, 185 i 195 wszystkie w 14' w 90 konnym golfie III 4x4, najlepiej hamowały i skręcały 195 ale do zabawy w piruety wymagały dużego dopompowania ( zjadały strasznie moc - tobie to raczej nie grozi ). Na czasówkach/spotach dopóki był śnieg auto najlepiej się prowadziło własnie na 195 (było najbardziej przewidywalne i niesamowicie powtarzalne jeżeli chodzi o przyczepność).
175 fajnie darły śnieg na starcie i łatwo auto było postawić bokiem czy to rybką czy z odpuszczeniem gazu ale hamowanie to była loteria zablokuje nie zablokuje, jak auto szło długim bokiem to też trzeba było bardzo uważać bo łatwo było zrobić "spina" Na wyślizganych placach to zasadniczo rybka jaka była guma i tak było mielenie myślę ze 175 z kolcami to by było to ale za mało uniwersalna i nie legalna. Pozdrawiam i życzę nam wszystkim takiego śniegu jak dziś do polowy marca ![]() -------------------- Power by VW TDI (1Z) 4x4 ice&snow rulez :]
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
@Gulba
fajna coupeta ![]() wiem, że się da na 100mm ale wtedy wieloklin jest za krótki i może wypaść albo zostać zmielony przez torsena. Wole pokombinować ale mieć patent na fest. Noorec doradzał żeby wysłać przegub zewnętrzny, przegub wewnętrzny 108mm z V8 (który mam) do speców od półosiek i po prostu dorobią mi patyki. Nie potrzebuje tych części bo po prostu wyjmę sobie ze starej skrzyni a jak padnie to kupie następną ![]() ![]() Co do docelowej skrzyni : 6b jest fajne bo ograniczeniem jest ok 600KM i 700 Nm, gdzieniegdzie pisza że nawet więcej, do tego na autobanie na 6b masz niskie obroty itp ale ma tez swoje wady: dorobienie wybieraka od biegów łapy RS2 ($$$) przeguby 108mm wał więc wolę w razie awarii kupić następną, zamontować P&P i mieć problem z głowy. Jakbym jechał na Nurburgring to bym się zastanowił ale na nasze warunki myślę, że 5b styka. Co do skrzyni DSY czyli s4b5 to jest podobno najmocniejsza i ma 1/2/3 krótkie i normalne 4/5/6. Może kiedyś to zamontuje ale teraz zwyczajnie...nie mam na to $. @mihaszek na razie kupię 185 i zobaczymy jak to będzie się sprawować. Koledzy jeżdżą własnie na bieżnikowanych i są zadowoleni (póki nie jedzie się czystym afsaltem). Fajnie by było polatać na kolcu ale to raczej nie u nas. Może kiedyś zrobimy wprawę na daleką północ ? ![]() Teraz kolejne pytanie: czy komplet półosiek z s2 3b podpasuje do mojego zawiasu z b3 7a sedan quattro? -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 Skąd: jelenia góra ![]() |
Silnik 3B
skrzynia 6Biegowa zmieniarka biegów od A4 B5, wał skracamy 2cm, przeguby jak z z torsenem wysyłasz i dorabiaja, łapy można samemu wydumać. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 11 August 2025 - 23:49 |