Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi 80 quattro 2.2 20VT
guzior
post Sat, 05 Jan 2013 - 10:33
Post #61


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Nic poza klekotaniem skrzyni nie bedzie sie działo. Jezdza wozy na helixach, tiltonach i innych i kompletnie nic sie im nie dzieje ze skrzynia smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 05 Jan 2013 - 10:33
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
MQuattron
post Sat, 05 Jan 2013 - 12:24
Post #62


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(guzior @ Sat, 05 Jan 2013 - 09:57) *
A tak gwoli scislosci na MTMie te silniki moga pomazyc o 303 koniach. Optymistyczny wariant to okolice 270-280koni, pesymistyczny 250km.

Mysle ze zdrowy aan z luzniejszym wydechem i wiekszym IC powinien po mtm303 dac granice 280KM i 410/420 Nm. Ograniczenie to przede wszystkim turbo, wtryski i marny kolektor wydechowy ;(
Co do sachs performance to jaki jest koszt?


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak101
post Sun, 06 Jan 2013 - 14:44
Post #63


User
Dołączył: Tue, 07 February 2012





Dobry docisk reacinga sachsa to około 1200-1400 zł. 300KM jest jak najbardziej możliwe tylko nie na wałkach AAN i kolektorze wydechowym co skrajne cylindry prostopadle uderzają ciśnieniem w siebie, a póżniej mają jeszcze dwa zakręty po 90 st. Przyjmuj sie że każdy gładki zakręt 90 st w dolocie to strata 5%, w wydechu jest jeszcze gorzej.


--------------------
S4 2.2T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Mon, 07 Jan 2013 - 11:27
Post #64


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





U mnie MTM'a znosil seryjny komplet z MC. Caly sezon strzalow z odciecia.
Takze daje to rade bez kombinacji.
A co do sztywnego sprzegla, moze to i dziala ale wg mnie naped nie ma lekko i ja bym jednak wkladal tarcze z tlumikami.


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Mon, 07 Jan 2013 - 15:37
Post #65


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(noorec @ Mon, 07 Jan 2013 - 11:27) *
U mnie MTM'a znosil seryjny komplet z MC.

Noorec weź pod uwagę, że cały napęd blokadowy 016 z osprzętem jest bardziej pancerny od 01a, tak mi się wydaje...
Sprzęgło ogarne jednak pod koniec tygodnia, nie mam kanału to kombinuje jak tu jeszcze bardziej ponieść auto bo leżenie pod spodem i podnoszenie skrzyni do przyjemności nie należy smile.gif Jak będzie działać to dam znać jak wyniki. Tymczasem dzisiaj byłem na oficjalnym ważeniu i z 20 litrami paliwa na pokładzie wyszło 1180 kg. Chyba całkiem nieźle.



--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paweł Olsztyn
post Mon, 07 Jan 2013 - 15:49
Post #66


Rookie
Dołączył: Tue, 26 April 2011
Skąd: Olsztyn





Ładna waga, muszę swoje zważyć smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Mon, 07 Jan 2013 - 16:26
Post #67


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Na oklatkowane B2 to chyba niezle.
Moj 1200kg rowno bez klatki ale z pelnym wnetrzem, wygluszeniami itp., na ciezkich 17 z ciezkimi federalami no i z duzym heblem wink.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kosiarz
post Mon, 07 Jan 2013 - 16:40
Post #68


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 February 2004
Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW





waga super az bardzo ciekawy jestem ile moja będzie zabawka ważyć


--------------------
Fuel Games Part I am 21.05.2011 Rothenburg 1/4 ET 13,6 SCIERWOLOT
https://picasaweb.google.com/112471818709940932677/SIERRACOSWORTHKOSIARZ
http://www.youtube.com/user/Kosiarzzz

http://tnij.org/cosworth Mój projekt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Mon, 07 Jan 2013 - 23:57
Post #69


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(noorec @ Mon, 07 Jan 2013 - 11:27) *
i ja bym jednak wkladal tarcze z tlumikami.

Skąd ogarnąc tarczę z tłumikami? Wiem, że takie byly na pewno do skrzyń blokadowych ale w 01A i 01E ? W S2 3b bo miały jednomasy?

Do auta wjadą jeszcze na pewno boczki (może ma ktoś ładny komplet na sprzedaz w obojętnym kolorze?), myślę nad jakims minimum komfortu czyli wygłuszenia + oryginalna pocięta pod klatkę wykładzina, którą ciężko dorwać. Zakładam, że te powiedzmy 20 kg nie zrobi dużej różnicy.
Muszę dorobić przejściówkę do TIPa żeby założyć mniejszy filtr dedykowany do 300KM K&N.





Pokrywa pod cewki z 1.8T/TFSI/V8 na zapas



I przymiarka felg na lato (niestety bez dekli:() 16' BBS 205/45 z odpowiednim ET tj felga jest równo z budą, jeszcze pierścienie centrujące i będzie grało.


wiem, profesjonalny uchwyt stożka tongue.gif

Do tego dorobiłem taka pierdołe jak spryskiwacze



i magiczne kostki biggrin.gif



przednia łapa silnika z nową gumką z S2



łożysko wyciskowe



i pasek pasujący również do nissana biggrin.gif



I mały manual do przekładki napędu linki z impulsatora na linke :

na początku odkręcamy śruby tego dekla


następnie te


podnosimy górną częśc o ok 5 cm





wyciągamy mechanizm róznicowy



znajdujemy napęd linki



i wyciągamy go ze skrzyni, zestaw gotowy



następnie w skrzyni 01A odkręcamy te śrubki



otwieramy, wyciągamy pierścień do impulsatora i zastępujemy go zębatką





następnie należy odpowiednio nagwintować otwór w deklu skrzyni 01A.

tu opiłki na magnesie skrzynki z torsenem


i po czyszczeniu


info o przerobieniu napędu prędkościomierza od Noorec z SLG biggrin.gif


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Tue, 08 Jan 2013 - 00:03
Post #70


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Na zdrowie smile.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Tue, 08 Jan 2013 - 00:11
Post #71


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





No za to i za pare innych porad w przypadku customów do B2 smile.gif



--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paweł Olsztyn
post Tue, 08 Jan 2013 - 03:50
Post #72


Rookie
Dołączył: Tue, 26 April 2011
Skąd: Olsztyn





Tylko ja do tej pory nie rozumiem po co było rozpoławiać blokadowaś skrzynię kiedy wystarczyło wyciągnąć simmering i robiło sie na tyle dużo miejsca aby te usrojstwo wyciagnąć wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Tue, 08 Jan 2013 - 07:57
Post #73


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





Moze dlatego, ze nie bylo wystarczajaco duzo wiedzy i pomyslunku biggrin.gif


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Tue, 08 Jan 2013 - 08:22
Post #74


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Pawel, jak ja to przekladalem z 016 do 01A/E to nikt mi nie podpowiadal jak to rozebrac, cwaniaku tongue.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Tue, 08 Jan 2013 - 16:52
Post #75


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





Dzisiaj było testowanie w zimowych warunkach, na lotnisku z dużą ilością śniegu biggrin.gif Na początku spoko, odcinki na 4tym biegu bokiem należą do mega przyjemnych i dawno się tak nie ubawiłem póki auto nie zaczęło przerywać i to prawdopodobnie przez pompę paliwa. Na początku odcinka zaczynała się pod 5 tys, potem cholernik nie chciał się już w ogóle wkręcać na obroty aż na końcu ciężko było go odpalic ;/





Więc finalnie wracałem bardzo blisko s2 3b (dzięki Snejku:)



założę drugą pompę z k-jetronica i zobaczymy czy to na pewno to. No i w końcu trzeba zabrać sie za skrzynie ale jak to ogarnac jak na dworze tak biało i ślisko biggrin.gif


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Tue, 08 Jan 2013 - 23:41
Post #76


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





Bardzo prozaiczną przyczyną okazał się brud, który po pierwszym trzepaniu w zakrętach najprawdopowodniej odkleił się od dna i zatkał pompę paliwa.
Tak wygląda króciec z opadu do pompy



tak to co udało się wygrzebać z króćca



i pierwszy litr razem z syfem <lol>



Jutro kupuje nowy filtr i mam nadzieje, że problem chociaż na jakiś czas będzie zażegnany smile.gif


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
s13owner
post Wed, 09 Jan 2013 - 03:03
Post #77


Super User
Dołączył: Tue, 03 January 2012





Nie masz żadnego sitka przed tą pompą? O.o Uważja na tą pompę, jeden taki kawałeczek rdzy z baku potrafi ją zatrzeć-żeby przez taką głupote tłok nie popłynął... wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Wed, 09 Jan 2013 - 12:03
Post #78


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Zamontuj dodatkowy jakiś filtr przed pompą .Gdzie lataliście ?? s2nake ..zgubił zderzak czy jeździł bez tongue.gif ??


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radzionam88
post Wed, 09 Jan 2013 - 12:12
Post #79


Frequent User
Dołączył: Wed, 22 August 2012
Skąd: Namysłów/Żyrardów





oj muszę sie do Ciebie w końcu wybrać biggrin.gif gdzieś się bawił?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paweł Olsztyn
post Wed, 09 Jan 2013 - 13:35
Post #80


Rookie
Dołączył: Tue, 26 April 2011
Skąd: Olsztyn





Noorec, ale ja do tego doszedłem drogą dedukcji, no dobra z lenistawa i braku chęci rozbierania całej skrzyni haha

s13owner, jest filtr wstępny mam taki u sibie dziwne że MQuattron nie miał go u siebie, ma nawet swoje oryginalne miejsce.

MQuattro, nie martw się ja ciągle mam takie wrażenie jak latam 20VT że zaraz mi pompa wysiądzie już mam plan wozić drugą w bagażniku na zapas haha
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 11 August 2025 - 23:49