![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Robicie O/T, w dodatku nie do końca pisząc prawdę. Wymienione przez Was modele miały dodatkową chłodnicę z przodu, ale mniejszą niż ta z S2/RS2.
![]() -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Auto dostało nową skrzynię, w której nie wypada już 2gi bieg. Jazda z dwójką stała sie nagle mega przyjemna
![]() ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
przedni lub tylny zacisk z Boxtera jak potrzebujesz coś pomierzyć zapraszam ... leża na połce
-------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
U mnie skrzynia NM mimo, że ma już luzy na torsenie żyje i biegi wchodzą nic nie wyskakuje. Za to ostatnio zaczęło się sprzęgło uślizgiwać na wyższych biegach. Miałem chwilę w czasie pewnych testów problem z przeładowaniami po 1.8Bar i na 4, 5 biegu przy takim przeładowaniu zaczęło się cholera ślizgać. Teraz na szczęście zima i jazda po mokrym / śniegu to jeszcze pojeździ. Na wiosnę jednak też będę składał mocne sprzęgło na jednomasie bo auto musi dynamicznie startować
![]() ![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Pierwsza modyfikacja jeśli chodzi o doładowanie to sprężyna WG, zakupiłem od Desa ale co ciekawe na seryjnym programie musiałem wkręcić ponad połowę i tu pytanie czy podoła na MTM?
Po lewej seria, na środku DeSowa a po prawej z 034 Motorsport dedykowana do 2.2 bara. ![]() Jak tylko włożę nowe sprzęgło z AANa to wgrywam program i bede walczył z 1.5 bara w peaku:D Teraz odpycha się przyjemnie, po programie będzie spoko ale chcialbym sie karnąć jakims 500+ . Na razie na serii potwierdza się to, co piszę drożdzyk - jak jest ustawione idealnie 1.1/1.2 w peaku to jedzie jak powinien ale jakiekolwiek zawahanie w gore albo w dół powoduje, ze to nie to samo auto ;] Nowsza skrzynia dostała nowy olej, mam nadzieję, że nie wypłucze syfów w takim stopniu że znów skończy się dwójka ;] ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Coś jest w takim razie nie tak ze sterowaniem WG w Twoim samochodzie. Wymuszanie doładowania za pomocą sprężyny to nie jest dobry pomysł.
![]() -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Jakby co nie mam nic do jakości Twojej sprężyny, jest ok
![]() ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Sprawdz nieszczelnosci w dolocie, podcisnienia itp.
Sprawdz zaworek zwrotny pod kolektorem ssacym, jesli go tam jeszcze masz, bo czesto jest nieszczelny badz calkiem pekniety i doladowanie znika ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Loozik, ja Ci tylko podpowiadam żebyś zwrócił na to uwagę, bo znam charakterystykę i zachowanie samochodu na tym sprzęcie
![]() Wesołych ![]() -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 06 January 2011 Skąd: Gloucester ![]() |
moze byc nieszczelnosc w WG na na prowadnicy zaworu a bedzie to widac na membranie czy jest bardzo okopcona ,jak cos to prowadnica od c 360 z lekkim podtoczeniem pasuje
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Nieszczelności sprawdzone, N75 działa, wszystkie wężyki podciśnień są drożne, do tego membrana wygląda na czystą. C360 masz na myśli prowadnicę od Ursusa?
![]() ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Jak jest luz na tulejce od trzona zaworu WG to spaliny mogą same uchylać WG i trudniej osiągnąć zadane doładowanie. Ja dorobiłem sobie nową tulejkę do zaworu WG z dedykowanym luzem i działa ok. WG działa jak nowy.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: zakopane ![]() |
mialem taki sam problem , po uchyleniu wg nie mogl dobic cisnienia , okazalo sie ze prowadnica cisnienie wchodzila na membrane i uchylalo wg. zmienilem wg i po sprawie.
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 May 2009 Skąd: Jelenia Góra ![]() |
Miło się gadało, będę śledził projekt i mam nadzieję, że przy jakiejś okazji zobaczę na żywo, pozdro
![]() |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Ja dorobiłem sobie nową tulejkę do zaworu WG z dedykowanym luzem i działa ok. WG działa jak nowy. Podasz jakieś namiary na taką prowadnicę albo wskazówki jak to ma wyglądać? ![]() Dzisiaj odebrałem nowa tarczę sprzęgła, powinna dać radę na MTM a tym bardziej na serii. W weekend do auta wleci nowy komplet to jest zamach z 7a, nowa tarcza i mocniejszy docisk z AAN zamiast z 7a. ![]() ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Z tego co widze masz tarcze bez tlumikow, czyli taka pod dwumas...
Chcesz wlzyc zamach z 7A, ta tarcze i docisk z AAN?? Nie da sie tego tak pozenic... -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 Skąd: jelenia góra ![]() |
to się rozleci,sztywne koło zamaszyste sztywna tarcza sprzęgła. Ja zrobiłem taki zestaw ale mówie o tarczy i docisku (oczywiście nowe) z zamachem od 7A i niepodołało to programowi 1.5 bara. Załóż sachsa performance będziesz miał z głowy i z zapsem na moc.
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 06 January 2011 Skąd: Gloucester ![]() |
jak membrana jest ladna i nie jest okopcona spalinami to raczej prowadnica jest szczelna,
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT Chcesz wlzyc zamach z 7A, ta tarcze i docisk z AAN?? Nie da sie tego tak pozenic... Da sie bez roblemu. Tarcza pod dwumasa jest pod docisk od AANa jak znalazł. Zastosowany zamach nie ma nic do rzeczy. Jak juz wystarczt podłozyc tuleje pod łozyko. CYTAT to się rozleci,sztywne koło zamaszyste sztywna tarcza sprzęgła. Helixy maja tez sztywne kolo, tez tarcze bez sprezynek i działaja cały czas. Co do wytrzymalosci tez sie nie zgodze, mi MTMa 303 trzymalo seryjne stare sprzeglo, i to w budzie o kilkaset kilo ciezszej (S4 c4). A tak gwoli scislosci na MTMie te silniki moga pomazyc o 303 koniach. Optymistyczny wariant to okolice 270-280koni, pesymistyczny 250km. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Panowie dzięki za odpowiedzi w jedna i w a strone. Pare razy czyteałem o przekładkach z dwumasa na jednomas bez wymiany tarczy i docisku i podobno działało to, dodatkowo jak guzior napisał, w dużo (ok 450/500 kg) cięższym S4. Najwyżej będzie teścik i nie podoła, wtedy będziemy myśleć po 10 godzinach ściągania i zakładania skrzyni
![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 11 August 2025 - 20:59 |