Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi 80 quattro 2.2 20VT
DeS
post Wed, 12 Dec 2012 - 10:34
Post #41


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





Robicie O/T, w dodatku nie do końca pisząc prawdę. Wymienione przez Was modele miały dodatkową chłodnicę z przodu, ale mniejszą niż ta z S2/RS2. wink.gif


--------------------
S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 12 Dec 2012 - 10:34
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
MQuattron
post Tue, 18 Dec 2012 - 18:13
Post #42


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





Auto dostało nową skrzynię, w której nie wypada już 2gi bieg. Jazda z dwójką stała sie nagle mega przyjemna biggrin.gif Musze pomyśleć nad nowym sprzęgłem bo trochę się ślizga ponad 1 bar ale mam juz na to wstępną koncepcję smile.gif Trzeba bedzie pomyśleć o heblach po przy prędkościach ponad 160/180 czuje jakby nie hamował. Rozsądnym wyborem wydaje się tylny zacisk z Boxstera S + adapter + seryjna tarcza. Może macie jakieś inne pomysły ?


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Tue, 18 Dec 2012 - 20:16
Post #43


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





przedni lub tylny zacisk z Boxtera jak potrzebujesz coś pomierzyć zapraszam ... leża na połce


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Wed, 19 Dec 2012 - 23:02
Post #44


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





U mnie skrzynia NM mimo, że ma już luzy na torsenie żyje i biegi wchodzą nic nie wyskakuje. Za to ostatnio zaczęło się sprzęgło uślizgiwać na wyższych biegach. Miałem chwilę w czasie pewnych testów problem z przeładowaniami po 1.8Bar i na 4, 5 biegu przy takim przeładowaniu zaczęło się cholera ślizgać. Teraz na szczęście zima i jazda po mokrym / śniegu to jeszcze pojeździ. Na wiosnę jednak też będę składał mocne sprzęgło na jednomasie bo auto musi dynamicznie startować smile.gif MTM303 powinien dmuchać 1,5Bar z dołu opadające do 1.1 u góry. Ja tak przynajmniej mam. To moje auto najlepiej właśnie jeździ jak dostanie 1,5Bar to jest szatan biggrin.gif Jak ma 1.3 czy 1.8 jedzie gorzej. Warto popracować nad tym aby mieć te równe i stabilne 1,5Bar bo efekty są super. Nawet jak jest 1.5Bar ale niestabilne czy falujące to auto gorzej jeździ.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Sun, 23 Dec 2012 - 12:51
Post #45


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





Pierwsza modyfikacja jeśli chodzi o doładowanie to sprężyna WG, zakupiłem od Desa ale co ciekawe na seryjnym programie musiałem wkręcić ponad połowę i tu pytanie czy podoła na MTM?
Po lewej seria, na środku DeSowa a po prawej z 034 Motorsport dedykowana do 2.2 bara.



Jak tylko włożę nowe sprzęgło z AANa to wgrywam program i bede walczył z 1.5 bara w peaku:D Teraz odpycha się przyjemnie, po programie będzie spoko ale chcialbym sie karnąć jakims 500+ . Na razie na serii potwierdza się to, co piszę drożdzyk - jak jest ustawione idealnie 1.1/1.2 w peaku to jedzie jak powinien ale jakiekolwiek zawahanie w gore albo w dół powoduje, ze to nie to samo auto ;]
Nowsza skrzynia dostała nowy olej, mam nadzieję, że nie wypłucze syfów w takim stopniu że znów skończy się dwójka ;]



--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeS
post Sun, 23 Dec 2012 - 20:41
Post #46


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





Coś jest w takim razie nie tak ze sterowaniem WG w Twoim samochodzie. Wymuszanie doładowania za pomocą sprężyny to nie jest dobry pomysł. huh.gif


--------------------
S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Sun, 23 Dec 2012 - 23:02
Post #47


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





Jakby co nie mam nic do jakości Twojej sprężyny, jest ok smile.gif Możliwe ze membrana WG ma jakaś nieszczelność i przez to muszę ją tak skręcać. Jest jakaś pozycja '0' dla sprężyny? Po 20 latach upalania ciężko żeby wszystko działało bez zarzutu biggrin.gif


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Sun, 23 Dec 2012 - 23:35
Post #48


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Sprawdz nieszczelnosci w dolocie, podcisnienia itp.
Sprawdz zaworek zwrotny pod kolektorem ssacym, jesli go tam jeszcze masz, bo czesto jest nieszczelny badz calkiem pekniety i doladowanie znika smile.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeS
post Mon, 24 Dec 2012 - 08:48
Post #49


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





Loozik, ja Ci tylko podpowiadam żebyś zwrócił na to uwagę, bo znam charakterystykę i zachowanie samochodu na tym sprzęcie wink.gif

Wesołych laugh.gif


--------------------
S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eskol
post Tue, 25 Dec 2012 - 10:10
Post #50


Frequent User
Dołączył: Thu, 06 January 2011
Skąd: Gloucester





moze byc nieszczelnosc w WG na na prowadnicy zaworu a bedzie to widac na membranie czy jest bardzo okopcona ,jak cos to prowadnica od c 360 z lekkim podtoczeniem pasuje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Tue, 25 Dec 2012 - 18:34
Post #51


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





Nieszczelności sprawdzone, N75 działa, wszystkie wężyki podciśnień są drożne, do tego membrana wygląda na czystą. C360 masz na myśli prowadnicę od Ursusa?biggrin.gif Jak wjedzie sprzęgło to pojadę na hamownie i wtedy wyjdzie czy pacjent jest zdrowy smile.gif


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Wed, 26 Dec 2012 - 14:53
Post #52


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Jak jest luz na tulejce od trzona zaworu WG to spaliny mogą same uchylać WG i trudniej osiągnąć zadane doładowanie. Ja dorobiłem sobie nową tulejkę do zaworu WG z dedykowanym luzem i działa ok. WG działa jak nowy.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
staszek1
post Wed, 26 Dec 2012 - 16:01
Post #53


Rookie
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: zakopane





mialem taki sam problem , po uchyleniu wg nie mogl dobic cisnienia , okazalo sie ze prowadnica cisnienie wchodzila na membrane i uchylalo wg. zmienilem wg i po sprawie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Offczar
post Wed, 26 Dec 2012 - 18:05
Post #54


Super User
Dołączył: Wed, 06 May 2009
Skąd: Jelenia Góra





Miło się gadało, będę śledził projekt i mam nadzieję, że przy jakiejś okazji zobaczę na żywo, pozdro smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Fri, 04 Jan 2013 - 14:02
Post #55


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(dżordżyk @ Wed, 26 Dec 2012 - 14:53) *
Ja dorobiłem sobie nową tulejkę do zaworu WG z dedykowanym luzem i działa ok. WG działa jak nowy.

Podasz jakieś namiary na taką prowadnicę albo wskazówki jak to ma wyglądać? smile.gif To jest drugie wg w tym aucie, membrana wyglada na zdrową więc stawiam na tą prowadnicę.

Dzisiaj odebrałem nowa tarczę sprzęgła, powinna dać radę na MTM a tym bardziej na serii. W weekend do auta wleci nowy komplet to jest zamach z 7a, nowa tarcza i mocniejszy docisk z AAN zamiast z 7a.





--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Fri, 04 Jan 2013 - 14:15
Post #56


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Z tego co widze masz tarcze bez tlumikow, czyli taka pod dwumas...
Chcesz wlzyc zamach z 7A, ta tarcze i docisk z AAN?? Nie da sie tego tak pozenic...


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gulba
post Fri, 04 Jan 2013 - 19:41
Post #57


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008
Skąd: jelenia góra





to się rozleci,sztywne koło zamaszyste sztywna tarcza sprzęgła. Ja zrobiłem taki zestaw ale mówie o tarczy i docisku (oczywiście nowe) z zamachem od 7A i niepodołało to programowi 1.5 bara. Załóż sachsa performance będziesz miał z głowy i z zapsem na moc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eskol
post Fri, 04 Jan 2013 - 23:54
Post #58


Frequent User
Dołączył: Thu, 06 January 2011
Skąd: Gloucester





jak membrana jest ladna i nie jest okopcona spalinami to raczej prowadnica jest szczelna,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 05 Jan 2013 - 09:57
Post #59


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
Chcesz wlzyc zamach z 7A, ta tarcze i docisk z AAN?? Nie da sie tego tak pozenic...

Da sie bez roblemu. Tarcza pod dwumasa jest pod docisk od AANa jak znalazł. Zastosowany zamach nie ma nic do rzeczy. Jak juz wystarczt podłozyc tuleje pod łozyko.

CYTAT
to się rozleci,sztywne koło zamaszyste sztywna tarcza sprzęgła.

Helixy maja tez sztywne kolo, tez tarcze bez sprezynek i działaja cały czas.

Co do wytrzymalosci tez sie nie zgodze, mi MTMa 303 trzymalo seryjne stare sprzeglo, i to w budzie o kilkaset kilo ciezszej (S4 c4). A tak gwoli scislosci na MTMie te silniki moga pomazyc o 303 koniach. Optymistyczny wariant to okolice 270-280koni, pesymistyczny 250km.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Sat, 05 Jan 2013 - 10:18
Post #60


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





Panowie dzięki za odpowiedzi w jedna i w a strone. Pare razy czyteałem o przekładkach z dwumasa na jednomas bez wymiany tarczy i docisku i podobno działało to, dodatkowo jak guzior napisał, w dużo (ok 450/500 kg) cięższym S4. Najwyżej będzie teścik i nie podoła, wtedy będziemy myśleć po 10 godzinach ściągania i zakładania skrzyni biggrin.gif


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 11 August 2025 - 20:59