Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi 80 quattro 2.2 20VT
Rudiger
post Fri, 12 Apr 2013 - 19:29
Post #221


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Przy następnej wymianie oleju w silniku może sięgnij po pełen syntetyk, szkoda silnika.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 12 Apr 2013 - 19:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
MQuattron
post Sun, 21 Apr 2013 - 10:50
Post #222


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(Rudiger @ Fri, 12 Apr 2013 - 19:29) *
Przy następnej wymianie oleju w silniku może sięgnij po pełen syntetyk, szkoda silnika.

A co proponujesz?

Na razie oprócz wymiany turbo nic mechanicznie sie nie działo, ciągle zbieram na dobre gumy 16 cali.

Był spot petrolhearts w oldschoolowym towarzystwie








był spot WrocLow aka Czillen am Grillen



na którym spotkałem b4 4.2 V8 ABZ, ktore do teraz spedza mi sen z powiek biggrin.gif



i nie przesadzone 328 smile.gif



no i wczoraj wybraliśmy sie do Rothenburga na Saisonauftakt 2013. Nie sadziłem, że 450 km w głośnej puszce może być tak meczace, czułęm sie na co najmniej 1000 km smile.gif

przed wyjazdem



w trakcie



















na wjezdzie





i na miejscu dzielna reprezentacja czyli: sedan, RS2 vulkanschwarz, b4 quattro abz i...b3 quattro abz smile.gif













wielkie podziękowania dla mojej lubej za wytrwałość na wszystkich tripach, nie marudzenie i dzielne szukanie wzrokiem fajnych wozów




Teraz pytanie: sedan nigdy nie puszczał niebieskich bąków. Stojąc w kolejce do wjazdu, gdy olej doszedł do prawie 100 stopni nagle zaczał dymić na niebiesko. Raz puscił dymka, raz nie. Ten problem pojawił się tylko przy staniu ok 15 minut w słonecznej kolejce. O co tu może chodzić? Kolejne turbo odmawia współpracy, ma to cos wspolnego z odma czy ...? Nie wiem o co może chodzić, z gory dzieki za sugestie.
Pozdro!


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sun, 21 Apr 2013 - 21:06
Post #223


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Jeśli silnik po remoncie to olej w dolocie lub odma, turbo raczej odpada.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radzionam88
post Mon, 22 Apr 2013 - 08:01
Post #224


Frequent User
Dołączył: Wed, 22 August 2012
Skąd: Namysłów/Żyrardów





Szacun za odwage, ja nie wiem czy bym sie zdecydował taki kawał jechać moim..te pierwsze foty to górny w mongolia park??trza było dzwonic bo byłem we wro akurat ;p
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Thu, 25 Apr 2013 - 19:15
Post #225


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(dżordżyk @ Sun, 21 Apr 2013 - 21:06) *
Jeśli silnik po remoncie to olej w dolocie lub odma, turbo raczej odpada.


No własnie dla tego odrzuciłem opcje silnika i turbo i wyglada mi to na odme ale jakoś nie umiem tego posklejać w całość smile.gif

CYTAT(radzionam88 @ Mon, 22 Apr 2013 - 08:01) *
Szacun za odwage, ja nie wiem czy bym sie zdecydował taki kawał jechać moim..te pierwsze foty to górny w mongolia park??trza było dzwonic bo byłem we wro akurat ;p

Ooo stary, też dobrych kilka razy zastanawialem sie czy jechac czy nie ale w końcu zostałem przekonany przez swoja Luba ;D Nie zmienia to faktu, że miałem ze sobą dwa najazdy, zapasowe turbo, połoske, pompe paliwa, jakies przewody, kable, podnosniki i inne trytki. Koniec końców fajnie sie udało i jestem zadowolony. wiem, że na pewno nastepnym razem musze zainwestować w stopery do uszu biggrin.gif

I zakupiłem taki uszczelniacz celem założenia torsena do tyłu. Z tego co wiem mało już zostało tych uszczelniaczy wiec jak by ktoś chciał to moge skombinować jedna sztuke, koszt bodajże 140 pln






--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Thu, 25 Apr 2013 - 20:48
Post #226


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Docierając Skodę ganiałem w słuchawkach BETA bo jednostajne buczenie przy 80kmh rozwalało głowę smile.gif
Co do oleju - każda sroka swój ogon chwali. Ja jeżdże na Agip Racing 10w60 i jestem zajebiście zadowolony, sporo osób jeździ na Motulu lub Millersie.

Fajny wyjazd, świetne wozy, to czerwone audi - jaki tam profil opony jest ?? 35?


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Fri, 26 Apr 2013 - 15:57
Post #227


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





No ja wybrałem valvoline po rozmowach z kilkoma osobami, którzy na codzień i od święta użytkują 2.2T. Na innych olejach klepia szklanki i dzieja sie inne cuda, na tym oleju jest ok. Pomijajac jego lepkość w zimie no ale, że auto stoi w troche podgrzewanym garażu to o to sie nie martwie smile.gif

To na zdjeciu to audi RS3, felga 20 cali, opona profil 30 ale szerokości nie pamiętam:) Wygląda to obłędnie, szczegolnie porownujac z seryjnymi heblami z RS3 ktore i tak juz są całkiem duże! Co ciekawe najwiecej do takiego zestawu kosztuja tarcze ceramiczne, sam zacisk podobno koło 500E.


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radzionam88
post Fri, 26 Apr 2013 - 21:01
Post #228


Frequent User
Dołączył: Wed, 22 August 2012
Skąd: Namysłów/Żyrardów





Ciekawie biggrin.gif dzwoń do mnie jutro, bo na Oleśnicy bedziemy jutro testować świeżo złożoną Sierre Cosworth do GSMP biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
knopers
post Fri, 26 Apr 2013 - 22:44
Post #229


Frequent User
Dołączył: Sat, 11 September 2010
Skąd: słupno





CYTAT(MQuattron @ Fri, 26 Apr 2013 - 15:57) *
No ja wybrałem valvoline po rozmowach z kilkoma osobami, którzy na codzień i od święta użytkują 2.2T. Na innych olejach klepia szklanki i dzieja sie inne cuda, na tym oleju jest ok. Pomijajac jego lepkość w zimie no ale, że auto stoi w troche podgrzewanym garażu to o to sie nie martwie smile.gif


Szklanki nie klepią od słabej jakości oleju , tylko od jego chwilowego braku w magistrali olejowej. Pajka potrafi przerobić miskę i zanużenie smoka żeby wszystko było ok.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Tue, 30 Apr 2013 - 21:31
Post #230


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





przeglad Twoj temat,dzwonie po zaciski i slysze....ze będą w tym aucie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Tue, 30 Apr 2013 - 22:14
Post #231


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(knopers @ Fri, 26 Apr 2013 - 22:44) *
Szklanki nie klepią od słabej jakości oleju , tylko od jego chwilowego braku w magistrali olejowej. Pajka potrafi przerobić miskę i zanużenie smoka żeby wszystko było ok.

Dziwne, że przy chwilowym zalaniu chu*owego castrola przy poziome max szklanki waliły jak dzwonki...

CYTAT(raich @ Tue, 30 Apr 2013 - 21:31) *
przeglad Twoj temat,dzwonie po zaciski i slysze....ze będą w tym aucie.


Właśnie po to zostały kupione smile.gif Nie wiem jeszcze czy założę komplet 4ech czy tak, jak pierwotnie zakładałem tylko tylne. Mam juz tarcze 312mm , zostało TYLKO kupic odpowiednie gumy, nawiercic otwory w tarczach, zrobic adapter, dorobic nowe przewody hamulcowe i po sprawie ;D Tak realnie czuje że gdzieś za 3 czy 4 tygodnie powinno to działać. Myśle jeszcze tylko nad pompą, chyba wjedzie z 2.8 v6.


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
apogeum
post Wed, 01 May 2013 - 05:31
Post #232


Super User
Dołączył: Wed, 18 January 2012





CYTAT(MQuattron @ Tue, 30 Apr 2013 - 22:14) *
Dziwne, że przy chwilowym zalaniu chu*owego castrola przy poziome max szklanki waliły jak dzwonki...


jak się leje chujowy castrol podrobiony to tak będzie. lub jak masz problem z pompą oleju
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Wed, 01 May 2013 - 08:21
Post #233


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





Dokładnie jak wyżej kolega napisał , masz problem nie z olejem Castrola (Oryginalnym) tylko z układem smarowania wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Wed, 01 May 2013 - 10:06
Post #234


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





No to wytłumaczcie mi dlaczego na valvoline i na millersie silnik chodzi jak żyleta i tylko raz, w wyżej opisanym przypadku puścił kilka bąków, a przy castrolu zachowuje sie tak a nie inaczej ? Dlaczego zwykły 2.3 10V NG potrafi ładnie chodzić na motulu a na innym olejopodobnym chodzi jak g*wno? Silnik ma wzorowa kompresje, na rozgrzanym oleju trzyma 2 bary, jeździ jak powinien, szklanki nie walą. Moim zdanie to tylko kwestia odmy albo ewentualnie starego turbo ale ta opcje raczej odrzucam.


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
apogeum
post Wed, 01 May 2013 - 14:10
Post #235


Super User
Dołączył: Wed, 18 January 2012





2 bary na rozgrzanym to czy aż tak dużo?!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Wed, 01 May 2013 - 18:54
Post #236


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(apogeum @ Wed, 01 May 2013 - 14:10) *
2 bary na rozgrzanym to czy aż tak dużo?!


Tak dużo ......po co te pitu pitu ...jak silnik w audi powyżej 80 stopni C temperatury oleju i ma 2 bary ciśnienia ...to silnik jak najbardziej jest ok .



--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lightman
post Wed, 01 May 2013 - 19:02
Post #237


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: łódzkie





ja bym stawiał na turbawke wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Wed, 01 May 2013 - 19:05
Post #238


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(apogeum @ Wed, 01 May 2013 - 14:10) *
2 bary na rozgrzanym to czy aż tak dużo?!


Będąc ekspertem sam powienieś sobie odpowiedzieć na to pytanie smile.gif

CYTAT(kiwi @ Wed, 01 May 2013 - 18:54) *
Tak dużo ......po co te pitu pitu ...jak silnik w audi powyżej 80 stopni C temperatury oleju i ma 2 bary ciśnienia ...to silnik jak najbardziej jest ok .


Też tak mi sie wydaje smile.gif Myśle, że poziom na tym forum jest tak wysoki że jest tu osoba, która jest w stanie mi czy tam nam wytłumaczyć czemu mając (zakładamy) zdrowy silnik benzynowy z turbo, puszcza czasem niebieskie bąki i to tylko na postoju. Rozumiem jak by to sie działo przy ostrym bucie, przy odpalaniu zimnego silnika. Może moja wiedza jest na tyle marna że nie potrafie sobie tego dokładnie wytłumaczyć ale na chłopski rozum silnik, który przy normalnej temp oleju dymi tylko na postoju, może mieć problem przede wszystkim z odmą. Zamontowanie oil catch tanka może to zmienić? Może nie powinienem zadawać takich pytań tylko udawać, że kumam o co chodzi i zastanawiać się czy 2 bary na rozgrzanym to aż tak dużo?!

Lightman czy to Ty jesteś Mike'iem ? Jeśli tak to szacun za profi podejscie do dmuchania 2.2T. Wiele osób założyło by tylko korby żeby wycisnąć max HP min kosztem, a nie bawiło sie w tłoki i inne drogie gadżety:)


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Wed, 01 May 2013 - 19:15
Post #239


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





Masz duże turbo? To się nie przejmuj dymkiem na wolnych. Turbosprężarka ma zbyt małe obroty wirnika, żeby dobrze uszczelnić ośkę, dlatego puszcza nieco oleju do wydechu.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Wed, 01 May 2013 - 23:42
Post #240


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Ma seryjne.. wg mnie to tez wina turbo.
U mnie w A4 seryjna k03 zachowuje się podobnie - puszcza dym na postoju, większe baki przy przegazówkach i zmianach biegów.
Przy pelnym bucie z rury czysciutko.
W sobotę zmieniam bo już duże ilości pali oliwy a to dupowóz biggrin.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 12 August 2025 - 02:49