![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
Przy następnej wymianie oleju w silniku może sięgnij po pełen syntetyk, szkoda silnika.
-------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Przy następnej wymianie oleju w silniku może sięgnij po pełen syntetyk, szkoda silnika. A co proponujesz? Na razie oprócz wymiany turbo nic mechanicznie sie nie działo, ciągle zbieram na dobre gumy 16 cali. Był spot petrolhearts w oldschoolowym towarzystwie ![]() ![]() ![]() był spot WrocLow aka Czillen am Grillen ![]() na którym spotkałem b4 4.2 V8 ABZ, ktore do teraz spedza mi sen z powiek ![]() ![]() i nie przesadzone 328 ![]() ![]() no i wczoraj wybraliśmy sie do Rothenburga na Saisonauftakt 2013. Nie sadziłem, że 450 km w głośnej puszce może być tak meczace, czułęm sie na co najmniej 1000 km ![]() przed wyjazdem ![]() w trakcie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() na wjezdzie ![]() ![]() i na miejscu dzielna reprezentacja czyli: sedan, RS2 vulkanschwarz, b4 quattro abz i...b3 quattro abz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() wielkie podziękowania dla mojej lubej za wytrwałość na wszystkich tripach, nie marudzenie i dzielne szukanie wzrokiem fajnych wozów Teraz pytanie: sedan nigdy nie puszczał niebieskich bąków. Stojąc w kolejce do wjazdu, gdy olej doszedł do prawie 100 stopni nagle zaczał dymić na niebiesko. Raz puscił dymka, raz nie. Ten problem pojawił się tylko przy staniu ok 15 minut w słonecznej kolejce. O co tu może chodzić? Kolejne turbo odmawia współpracy, ma to cos wspolnego z odma czy ...? Nie wiem o co może chodzić, z gory dzieki za sugestie. Pozdro! -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#223
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Jeśli silnik po remoncie to olej w dolocie lub odma, turbo raczej odpada.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#224
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 22 August 2012 Skąd: Namysłów/Żyrardów ![]() |
Szacun za odwage, ja nie wiem czy bym sie zdecydował taki kawał jechać moim..te pierwsze foty to górny w mongolia park??trza było dzwonic bo byłem we wro akurat ;p
|
|
|
![]()
Post
#225
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Jeśli silnik po remoncie to olej w dolocie lub odma, turbo raczej odpada. No własnie dla tego odrzuciłem opcje silnika i turbo i wyglada mi to na odme ale jakoś nie umiem tego posklejać w całość ![]() Szacun za odwage, ja nie wiem czy bym sie zdecydował taki kawał jechać moim..te pierwsze foty to górny w mongolia park??trza było dzwonic bo byłem we wro akurat ;p Ooo stary, też dobrych kilka razy zastanawialem sie czy jechac czy nie ale w końcu zostałem przekonany przez swoja Luba ;D Nie zmienia to faktu, że miałem ze sobą dwa najazdy, zapasowe turbo, połoske, pompe paliwa, jakies przewody, kable, podnosniki i inne trytki. Koniec końców fajnie sie udało i jestem zadowolony. wiem, że na pewno nastepnym razem musze zainwestować w stopery do uszu ![]() I zakupiłem taki uszczelniacz celem założenia torsena do tyłu. Z tego co wiem mało już zostało tych uszczelniaczy wiec jak by ktoś chciał to moge skombinować jedna sztuke, koszt bodajże 140 pln ![]() ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#226
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
Docierając Skodę ganiałem w słuchawkach BETA bo jednostajne buczenie przy 80kmh rozwalało głowę
![]() Co do oleju - każda sroka swój ogon chwali. Ja jeżdże na Agip Racing 10w60 i jestem zajebiście zadowolony, sporo osób jeździ na Motulu lub Millersie. Fajny wyjazd, świetne wozy, to czerwone audi - jaki tam profil opony jest ?? 35? -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
![]()
Post
#227
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
No ja wybrałem valvoline po rozmowach z kilkoma osobami, którzy na codzień i od święta użytkują 2.2T. Na innych olejach klepia szklanki i dzieja sie inne cuda, na tym oleju jest ok. Pomijajac jego lepkość w zimie no ale, że auto stoi w troche podgrzewanym garażu to o to sie nie martwie
![]() To na zdjeciu to audi RS3, felga 20 cali, opona profil 30 ale szerokości nie pamiętam:) Wygląda to obłędnie, szczegolnie porownujac z seryjnymi heblami z RS3 ktore i tak juz są całkiem duże! Co ciekawe najwiecej do takiego zestawu kosztuja tarcze ceramiczne, sam zacisk podobno koło 500E. -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#228
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 22 August 2012 Skąd: Namysłów/Żyrardów ![]() |
Ciekawie
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#229
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 11 September 2010 Skąd: słupno ![]() |
No ja wybrałem valvoline po rozmowach z kilkoma osobami, którzy na codzień i od święta użytkują 2.2T. Na innych olejach klepia szklanki i dzieja sie inne cuda, na tym oleju jest ok. Pomijajac jego lepkość w zimie no ale, że auto stoi w troche podgrzewanym garażu to o to sie nie martwie ![]() Szklanki nie klepią od słabej jakości oleju , tylko od jego chwilowego braku w magistrali olejowej. Pajka potrafi przerobić miskę i zanużenie smoka żeby wszystko było ok. |
|
|
![]()
Post
#230
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
przeglad Twoj temat,dzwonie po zaciski i slysze....ze będą w tym aucie.
|
|
|
![]()
Post
#231
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Szklanki nie klepią od słabej jakości oleju , tylko od jego chwilowego braku w magistrali olejowej. Pajka potrafi przerobić miskę i zanużenie smoka żeby wszystko było ok. Dziwne, że przy chwilowym zalaniu chu*owego castrola przy poziome max szklanki waliły jak dzwonki... przeglad Twoj temat,dzwonie po zaciski i slysze....ze będą w tym aucie. Właśnie po to zostały kupione ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#232
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 18 January 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#233
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI ![]() |
Dokładnie jak wyżej kolega napisał , masz problem nie z olejem Castrola (Oryginalnym) tylko z układem smarowania
![]() |
|
|
![]()
Post
#234
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
No to wytłumaczcie mi dlaczego na valvoline i na millersie silnik chodzi jak żyleta i tylko raz, w wyżej opisanym przypadku puścił kilka bąków, a przy castrolu zachowuje sie tak a nie inaczej ? Dlaczego zwykły 2.3 10V NG potrafi ładnie chodzić na motulu a na innym olejopodobnym chodzi jak g*wno? Silnik ma wzorowa kompresje, na rozgrzanym oleju trzyma 2 bary, jeździ jak powinien, szklanki nie walą. Moim zdanie to tylko kwestia odmy albo ewentualnie starego turbo ale ta opcje raczej odrzucam.
-------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#235
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 18 January 2012 ![]() |
2 bary na rozgrzanym to czy aż tak dużo?!
|
|
|
![]()
Post
#236
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
2 bary na rozgrzanym to czy aż tak dużo?! Tak dużo ......po co te pitu pitu ...jak silnik w audi powyżej 80 stopni C temperatury oleju i ma 2 bary ciśnienia ...to silnik jak najbardziej jest ok . -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#237
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
ja bym stawiał na turbawke
![]() |
|
|
![]()
Post
#238
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
2 bary na rozgrzanym to czy aż tak dużo?! Będąc ekspertem sam powienieś sobie odpowiedzieć na to pytanie ![]() Tak dużo ......po co te pitu pitu ...jak silnik w audi powyżej 80 stopni C temperatury oleju i ma 2 bary ciśnienia ...to silnik jak najbardziej jest ok . Też tak mi sie wydaje ![]() Lightman czy to Ty jesteś Mike'iem ? Jeśli tak to szacun za profi podejscie do dmuchania 2.2T. Wiele osób założyło by tylko korby żeby wycisnąć max HP min kosztem, a nie bawiło sie w tłoki i inne drogie gadżety:) -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#239
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
Masz duże turbo? To się nie przejmuj dymkiem na wolnych. Turbosprężarka ma zbyt małe obroty wirnika, żeby dobrze uszczelnić ośkę, dlatego puszcza nieco oleju do wydechu.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#240
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Ma seryjne.. wg mnie to tez wina turbo.
U mnie w A4 seryjna k03 zachowuje się podobnie - puszcza dym na postoju, większe baki przy przegazówkach i zmianach biegów. Przy pelnym bucie z rury czysciutko. W sobotę zmieniam bo już duże ilości pali oliwy a to dupowóz ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 12 August 2025 - 02:49 |