![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
User Dołączył: Fri, 12 January 2007 Skąd: co chwilę gdzie indziej ![]() |
Pompa hamulcowa zostanie seryjna ?? Jaki ma rozmiar tłoczyska ??
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#202
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 03 May 2011 Skąd: lublin ![]() |
z hamowanie z zaciskami 4 tloczkowymi wiekszosc mysli ze sie zatrzyma duzo szybciej niz na zwyklych a a na to maja wplyw opony u mnie na zimowkach trzeba uwazac bo odrazu dziala abs na letnich jeszcze niesprawdzalem
bo co z tego ze hamulce hamuja a jak opona niedaje rady tylko traci przyczepnosc tez jak zalozy sie takie hamulce i ma sie slaba pompe to czasem twierdza ze hamulce kiepskie a pompa niewyrabia pogadaj z tym gosciem powie ci co i jak z hamulcami mi doradza i robil na przod i tyl zna sie na tym http://allegro.pl/renault-megane-iii-zacis...3107950438.html a najlepsza rzecza jesli sie wklada zaciski 4 tloczkowe to wiekszosc felg niepsuje zacisk opiera sie o ramiona felgi |
|
|
![]()
Post
#203
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Ten "gość" (nick się pokrywa) leci z nami (na forum).
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#204
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
z hamowanie z zaciskami 4 tloczkowymi wiekszosc mysli ze sie zatrzyma duzo szybciej niz na zwyklych a a na to maja wplyw opony u mnie na zimowkach trzeba uwazac bo odrazu dziala abs na letnich jeszcze niesprawdzalem bo co z tego ze hamulce hamuja a jak opona niedaje rady tylko traci przyczepnosc tez jak zalozy sie takie hamulce i ma sie slaba pompe to czasem twierdza ze hamulce kiepskie a pompa niewyrabia pogadaj z tym gosciem powie ci co i jak z hamulcami mi doradza i robil na przod i tyl zna sie na tym http://allegro.pl/renault-megane-iii-zacis...3107950438.html a najlepsza rzecza jesli sie wklada zaciski 4 tloczkowe to wiekszosc felg niepsuje zacisk opiera sie o ramiona felgi no i trzeba wypośrodkować stosunek miedzy fi pompy a typem hamulców. Na razie wstrzymam sie z modami przednich hebli, musze ogarnac sprzegło, skrzynie, zawias i sprawić żeby auto było bardziej stabilne bo jednak czasami trochę "pływa" przy startach ;/ -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#205
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Już to mówiłem kiedyś ale powtórzę, u mnie na SERYJNEJ pompie hamulcowej działają brembo na 323mm z przodu i girlingi na 269mm z tyłu.
-------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#206
|
|
User Dołączył: Fri, 12 January 2007 Skąd: co chwilę gdzie indziej ![]() |
no i trzeba wypośrodkować stosunek miedzy fi pompy a typem hamulców. Na razie wstrzymam sie z modami przednich hebli, musze ogarnac sprzegło, skrzynie, zawias i sprawić żeby auto było bardziej stabilne bo jednak czasami trochę "pływa" przy startach ;/ Coś mi się kołatał rozmiar tarczy po głowie. Ta tarczy by nie pasowała idealnie ?? Oczywiście rozstaw 4x108 Nr. katalogowy: 09.8695.14 BREMBO Typ tarczy hamulcowej: wentylowany wewnętrznie Felga, ilość otworów: 4 Grubość [mm]: 22 Średnica [mm]: 266 Wysokość [mm]: 34,2 Minimalna grubość [mm]: 20 Ilość otworów: 4 średnica otworu centrującego [mm]: 66 W porównania do tarczy z 8l różni się chyba tylko wysokością o 1.8 mm ale rozstaw śrub i średnice już ma prawidłową. |
|
|
![]()
Post
#207
|
|
User Dołączył: Fri, 12 January 2007 Skąd: co chwilę gdzie indziej ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#208
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 November 2003 Skąd: Wwa ![]() |
Napiszę po raz milion sto pięćdziesiąty ósmy na tym forum:
279mm wchodzi w 14" (Mercedes W123 tył, zacisk stały dwa tłoczki) 288mm wchodzi w 15" (Golf IV i pochodne przód, zacisk pływający jeden tłoczek) 312mm wchodzi w 16" (j.w., zacisk j.w., Mercedes W211/C219/W220 przód, zacisk stały cztery tłoczki) 330mm wchodzi w 17" (Mercedes W203/C209 Sportpakiet przód, zacisk stały cztery tłoczki) 345mm wchodzi w 17" (Mercedes W203/C209 AMG przód, zacisk stały cztery tłoczki) Zacisk stały wielotłoczkowy jest płytszy od strony bębna felgi, ale potrzebuje więcej miejsca od czoła felgi. Wszystko zależy od ET. A jak obciera trzeba wymienić felgi albo założyć dystanse. -------------------- "When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"
Mercedes C270CDI T Mercedes 280CE (C123) Volkswagen Golf 1.9 TDI Opel Combo Pozdrawiam w0wacik |
|
|
![]()
Post
#209
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Napiszę po raz milion sto pięćdziesiąty ósmy na tym forum: 279mm wchodzi w 14" (Mercedes W123 tył, zacisk stały dwa tłoczki) 288mm wchodzi w 15" (Golf IV i pochodne przód, zacisk pływający jeden tłoczek) 312mm wchodzi w 16" (j.w., zacisk j.w., Mercedes W211/C219/W220 przód, zacisk stały cztery tłoczki) 330mm wchodzi w 17" (Mercedes W203/C209 Sportpakiet przód, zacisk stały cztery tłoczki) 345mm wchodzi w 17" (Mercedes W203/C209 AMG przód, zacisk stały cztery tłoczki) Zacisk stały wielotłoczkowy jest płytszy od strony bębna felgi, ale potrzebuje więcej miejsca od czoła felgi. Wszystko zależy od ET. A jak obciera trzeba wymienić felgi albo założyć dystanse. Dzięki za kompilacje zacisków z tarczami ale pamietaj, ze felga feldze nierówna ![]() A tymczasem jako, ze wybiło już prawie 2000 km to silnik dostał nowe oleum z filtrem ![]() ![]() i dojechała paczka z zestawem napędowym, dzięki Krycha ![]() tym razem w skrzyni był odpowiedni olej w zawartości prawie max. Małe czyszczenie ![]() ![]() ![]() Przy ostatniej skrzyni zamiast oleju natknąłem się na taki widok: ![]() ![]() na szczescie sprzedawca okazał się bardzo uczciwy i oddał całą kwotę bez waśni i problemów. Jako, ze seryjnie skrzynia AKU obsługiwała 170KM i 210Nm, a teraz koło 280 KM i 400 Nm, dostała nowy odpowiedni olej ![]() Za jakiś tydzień wymieniam skrzynie i sprzęgło, zobaczymy jak to bedzie kleić bo na razie czasem wali 1.3 a czasem 1.6 bara i ślizga sie jak cholera. Przy garażowaniu tymbark tak podpowiedział, wiec nie może być inaczej ![]() ![]() Przy okazji czy ktoś mógłby sprawdzić w etce przełożenia skrzyń AKU i CDV ? Pozdro -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#210
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
No i grubo bedzie sie niedlugo działo na fullbooscie
![]() ![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#211
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 Skąd: jelenia góra ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#212
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Jak dyfer ma luzy? A jak skrzynia biegów, ile ma luzu torsen?
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#213
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
gulba świetny temat. na pewno jak pomierze to napisze. Bedzie dla potomnych ![]() Z takich info to pamietam, że jednomas z 7a waży ok 8.2 kg a dwumas aan wazy 11,56 kg ![]() tu screen screena ![]() ![]() Jak dyfer ma luzy? A jak skrzynia biegów, ile ma luzu torsen? Dyfer ma bardzo mały luz, najmniejszy ze wszystkich dyfrów, które przerobiłem a było ich koło 15. W skrzyni sam przedni mechanizm róznicowy ma też minimalny luz i wyglada całkiem fajnie ale za to torsen jest dość mocno wyjechany. Nie wiem z czego to wynika ale każdy centralny torsen ma zwykle bardzo duży luz. Jutro go zdejme, do tego zejdzie obudowa trybów i zobacze co i jak ![]() ![]() ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#214
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Mnie też ***** ten torsen centralny. Jest źródłem największych luzów napędu. Ciekawe czy wszystkie skrzynie quattro z lat 80/90-tych mają tak samo. Bo jeśli tak, to nie opłaca się kupować drugiej takiej skrzyni, tylko przeszczepić torsena z nowszego jakiegoś, o ile to w ogóle możliwe.
Powód Edycji: proponuje używać słowa denerwuje
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#215
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Mnie też wkurwia ten torsen centralny. Jest źródłem największych luzów napędu. Ciekawe czy wszystkie skrzynie quattro z lat 80/90-tych mają tak samo. Bo jeśli tak, to nie opłaca się kupować drugiej takiej skrzyni, tylko przeszczepić torsena z nowszego jakiegoś, o ile to w ogóle możliwe. Szczególnie czuć to jak kilka razy pod rząd gwałtownie dodasz i odejmiesz gazu - czuc szarpanie całym napedem i wydaje sie jakby wszystkie gumowo - metalowe elementy zawieszenia były wyjechane ;/ Czuć to i w skrzyni 016 i 01a. Na pewno da sie przeszczepić torsena ze skrzyni 01a z przełożeniem 1:4,11 bo kontrukcyjnie to to samo. Pytanie jest w którym miejscu powstaje taki duży luz. Nastepnym razem jak bede rozbierał to ogarne temat. Zwykle przedni i tylni mechanizm różnicowy jest w porządku ale z centralem jest tragedia. -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#216
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#217
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 November 2003 Skąd: Wwa ![]() |
Dzięki za kompilacje zacisków z tarczami ale pamietaj, ze felga feldze nierówna ![]() (...) Nie wchodzi bęben na tarcze z zaciskiem, czy nie wchodzi od strony piasty? Wydaje mi się, że łatwiej pokombinować z innymi felgami, których w 15" jest multum i opon do wyboru do koloru, niż kombinować z hamulcami pod dupiaste felgi. -------------------- "When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"
Mercedes C270CDI T Mercedes 280CE (C123) Volkswagen Golf 1.9 TDI Opel Combo Pozdrawiam w0wacik |
|
|
![]()
Post
#218
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Bardzo dużo zależy od felg, u mnie tarło na stalówce 6J, a na 6.5J alusie już nie. Heble 312, 15cali.
Kibicuje! -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#219
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
pokaz. ![]() tu fotka z aukcji ale auto jest gdzieś na s2forum i tam to jest opisane. Felga 15x8 od urquattro. Nie wchodzi bęben na tarcze z zaciskiem, czy nie wchodzi od strony piasty? Wydaje mi się, że łatwiej pokombinować z innymi felgami, których w 15" jest multum i opon do wyboru do koloru, niż kombinować z hamulcami pod dupiaste felgi. Nie wchodzi od strony samego bebna, ze szprychami od strony piasty nie ma problemu. Wtedy bym w ogolne nie dyskutował bo wiadomo, ze et nie pasuje albo trzeba walnac dystans. Już i tak jest plan, że założe felgi 16 z odpowiednim et i wtedy na zawsze/na jakis czas koncze temat hebli. Na tyle wyladuje 280 a z przodu 312 i mysle ze starcza na długo na dobrym zacisku ![]() Bardzo dużo zależy od felg, u mnie tarło na stalówce 6J, a na 6.5J alusie już nie. Heble 312, 15cali. Kibicuje! No jak bym pracował w sklepie z felgami to przymierzyłbym wszystko co sie da:D Na razie operuje na obecnych 15 ale tak, jak napisałem wyzej planuje 16stki 205/45/ -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#220
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Po testach przyspieszeń i 0-100 turbo puściło niebieskiego bąka i odmówiło współpracy ;/
Na pocieszenie został fakt, ze wyzionęła ducha po najlepszym czasem ever ![]() na szczęście na półce lezy kolejne k24, ktore swoje odczekało i jutro rano powinno się radośnie kręcic o ile po raz kolejny nie je*nie ![]() ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 12 August 2025 - 02:49 |