Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi 80 quattro 2.2 20VT
cienki
post Fri, 29 Mar 2013 - 18:27
Post #201


User
Dołączył: Fri, 12 January 2007
Skąd: co chwilę gdzie indziej





Pompa hamulcowa zostanie seryjna ?? Jaki ma rozmiar tłoczyska ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 29 Mar 2013 - 18:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
golfiarz1
post Fri, 29 Mar 2013 - 21:09
Post #202


Frequent User
Dołączył: Tue, 03 May 2011
Skąd: lublin





z hamowanie z zaciskami 4 tloczkowymi wiekszosc mysli ze sie zatrzyma duzo szybciej niz na zwyklych a a na to maja wplyw opony u mnie na zimowkach trzeba uwazac bo odrazu dziala abs na letnich jeszcze niesprawdzalem
bo co z tego ze hamulce hamuja a jak opona niedaje rady tylko traci przyczepnosc tez jak zalozy sie takie hamulce i ma sie slaba pompe to czasem twierdza ze hamulce kiepskie a pompa niewyrabia


pogadaj z tym gosciem powie ci co i jak z hamulcami mi doradza i robil na przod i tyl zna sie na tym
http://allegro.pl/renault-megane-iii-zacis...3107950438.html

a najlepsza rzecza jesli sie wklada zaciski 4 tloczkowe to wiekszosc felg niepsuje zacisk opiera sie o ramiona felgi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Fri, 29 Mar 2013 - 21:16
Post #203


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Ten "gość" (nick się pokrywa) leci z nami (na forum).


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Fri, 29 Mar 2013 - 23:21
Post #204


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(golfiarz1 @ Fri, 29 Mar 2013 - 21:09) *
z hamowanie z zaciskami 4 tloczkowymi wiekszosc mysli ze sie zatrzyma duzo szybciej niz na zwyklych a a na to maja wplyw opony u mnie na zimowkach trzeba uwazac bo odrazu dziala abs na letnich jeszcze niesprawdzalem
bo co z tego ze hamulce hamuja a jak opona niedaje rady tylko traci przyczepnosc tez jak zalozy sie takie hamulce i ma sie slaba pompe to czasem twierdza ze hamulce kiepskie a pompa niewyrabia


pogadaj z tym gosciem powie ci co i jak z hamulcami mi doradza i robil na przod i tyl zna sie na tym
http://allegro.pl/renault-megane-iii-zacis...3107950438.html

a najlepsza rzecza jesli sie wklada zaciski 4 tloczkowe to wiekszosc felg niepsuje zacisk opiera sie o ramiona felgi

no i trzeba wypośrodkować stosunek miedzy fi pompy a typem hamulców.
Na razie wstrzymam sie z modami przednich hebli, musze ogarnac sprzegło, skrzynie, zawias i sprawić żeby auto było bardziej stabilne bo jednak czasami trochę "pływa" przy startach ;/


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Fri, 29 Mar 2013 - 23:37
Post #205


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Już to mówiłem kiedyś ale powtórzę, u mnie na SERYJNEJ pompie hamulcowej działają brembo na 323mm z przodu i girlingi na 269mm z tyłu.


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cienki
post Sat, 30 Mar 2013 - 06:57
Post #206


User
Dołączył: Fri, 12 January 2007
Skąd: co chwilę gdzie indziej





CYTAT(MQuattron @ Fri, 29 Mar 2013 - 23:21) *
no i trzeba wypośrodkować stosunek miedzy fi pompy a typem hamulców.
Na razie wstrzymam sie z modami przednich hebli, musze ogarnac sprzegło, skrzynie, zawias i sprawić żeby auto było bardziej stabilne bo jednak czasami trochę "pływa" przy startach ;/



Coś mi się kołatał rozmiar tarczy po głowie.
Ta tarczy by nie pasowała idealnie ?? Oczywiście rozstaw 4x108

Nr. katalogowy: 09.8695.14 BREMBO



Typ tarczy hamulcowej: wentylowany wewnętrznie
Felga, ilość otworów: 4
Grubość [mm]: 22
Średnica [mm]: 266
Wysokość [mm]: 34,2
Minimalna grubość [mm]: 20
Ilość otworów: 4
średnica otworu centrującego [mm]: 66


W porównania do tarczy z 8l różni się chyba tylko wysokością o 1.8 mm ale rozstaw śrub i średnice już ma prawidłową.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cienki
post Sat, 30 Mar 2013 - 07:00
Post #207


User
Dołączył: Fri, 12 January 2007
Skąd: co chwilę gdzie indziej





CYTAT(noorec @ Fri, 29 Mar 2013 - 23:37) *
Już to mówiłem kiedyś ale powtórzę, u mnie na SERYJNEJ pompie hamulcowej działają brembo na 323mm z przodu i girlingi na 269mm z tyłu.


Ale na bank wydłużył się skok pedału.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
w0wacik
post Sat, 30 Mar 2013 - 11:49
Post #208


Frequent User
Dołączył: Fri, 14 November 2003
Skąd: Wwa





Napiszę po raz milion sto pięćdziesiąty ósmy na tym forum:
279mm wchodzi w 14" (Mercedes W123 tył, zacisk stały dwa tłoczki)
288mm wchodzi w 15" (Golf IV i pochodne przód, zacisk pływający jeden tłoczek)
312mm wchodzi w 16" (j.w., zacisk j.w., Mercedes W211/C219/W220 przód, zacisk stały cztery tłoczki)
330mm wchodzi w 17" (Mercedes W203/C209 Sportpakiet przód, zacisk stały cztery tłoczki)
345mm wchodzi w 17" (Mercedes W203/C209 AMG przód, zacisk stały cztery tłoczki)

Zacisk stały wielotłoczkowy jest płytszy od strony bębna felgi, ale potrzebuje więcej miejsca od czoła felgi. Wszystko zależy od ET. A jak obciera trzeba wymienić felgi albo założyć dystanse.


--------------------
"When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"

Mercedes C270CDI T
Mercedes 280CE (C123)
Volkswagen Golf 1.9 TDI
Opel Combo

Pozdrawiam

w0wacik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Wed, 03 Apr 2013 - 18:33
Post #209


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(w0wacik @ Sat, 30 Mar 2013 - 11:49) *
Napiszę po raz milion sto pięćdziesiąty ósmy na tym forum:
279mm wchodzi w 14" (Mercedes W123 tył, zacisk stały dwa tłoczki)
288mm wchodzi w 15" (Golf IV i pochodne przód, zacisk pływający jeden tłoczek)
312mm wchodzi w 16" (j.w., zacisk j.w., Mercedes W211/C219/W220 przód, zacisk stały cztery tłoczki)
330mm wchodzi w 17" (Mercedes W203/C209 Sportpakiet przód, zacisk stały cztery tłoczki)
345mm wchodzi w 17" (Mercedes W203/C209 AMG przód, zacisk stały cztery tłoczki)

Zacisk stały wielotłoczkowy jest płytszy od strony bębna felgi, ale potrzebuje więcej miejsca od czoła felgi. Wszystko zależy od ET. A jak obciera trzeba wymienić felgi albo założyć dystanse.

Dzięki za kompilacje zacisków z tarczami ale pamietaj, ze felga feldze nierówna smile.gif W moje fele, przeznaczone notabene do francuskich samochodów nie wchodzi lucas 43 na tarczy 280 a innym też w 15 cali wchodzi tarcza 304mm z zaciskiem z boxstera. Temat hebli poczeka.

A tymczasem
jako, ze wybiło już prawie 2000 km to silnik dostał nowe oleum z filtrem





i dojechała paczka z zestawem napędowym, dzięki Krycha



tym razem w skrzyni był odpowiedni olej w zawartości prawie max. Małe czyszczenie









Przy ostatniej skrzyni zamiast oleju natknąłem się na taki widok:






na szczescie sprzedawca okazał się bardzo uczciwy i oddał całą kwotę bez waśni i problemów.

Jako, ze seryjnie skrzynia AKU obsługiwała 170KM i 210Nm, a teraz koło 280 KM i 400 Nm, dostała nowy odpowiedni olej



Za jakiś tydzień wymieniam skrzynie i sprzęgło, zobaczymy jak to bedzie kleić bo na razie czasem wali 1.3 a czasem 1.6 bara i ślizga sie jak cholera.

Przy garażowaniu tymbark tak podpowiedział, wiec nie może być inaczej biggrin.gif




Przy okazji czy ktoś mógłby sprawdzić w etce przełożenia skrzyń AKU i CDV ?
Pozdro





--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Wed, 03 Apr 2013 - 19:08
Post #210


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





No i grubo bedzie sie niedlugo działo na fullbooscie biggrin.gif. Gratki skrzynki , ta wyglada na odpowiednią do tego auta biggrin.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gulba
post Wed, 03 Apr 2013 - 20:40
Post #211


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008
Skąd: jelenia góra





http://forum.apmotorsport.pl/viewtopic.php?f=2&t=5926
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Wed, 03 Apr 2013 - 20:58
Post #212


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Jak dyfer ma luzy? A jak skrzynia biegów, ile ma luzu torsen?


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Wed, 03 Apr 2013 - 21:33
Post #213


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(gulba @ Wed, 03 Apr 2013 - 20:40) *


gulba świetny temat. na pewno jak pomierze to napisze. Bedzie dla potomnych smile.gif
Z takich info to pamietam, że jednomas z 7a waży ok 8.2 kg a dwumas aan wazy 11,56 kg biggrin.gif
tu screen screena biggrin.gif




CYTAT(dżordżyk @ Wed, 03 Apr 2013 - 20:58) *
Jak dyfer ma luzy? A jak skrzynia biegów, ile ma luzu torsen?

Dyfer ma bardzo mały luz, najmniejszy ze wszystkich dyfrów, które przerobiłem a było ich koło 15. W skrzyni sam przedni mechanizm róznicowy ma też minimalny luz i wyglada całkiem fajnie ale za to torsen jest dość mocno wyjechany. Nie wiem z czego to wynika ale każdy centralny torsen ma zwykle bardzo duży luz. Jutro go zdejme, do tego zejdzie obudowa trybów i zobacze co i jak smile.gif Całość wygląda generalnie ładnie i nawet patyki nie sa takie złe smile.gif Ciekaw jestem jaka bedzie różnica jak wszystko bedzie odpowiednio kleic tongue.gif


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Thu, 04 Apr 2013 - 23:03
Post #214


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Mnie też ***** ten torsen centralny. Jest źródłem największych luzów napędu. Ciekawe czy wszystkie skrzynie quattro z lat 80/90-tych mają tak samo. Bo jeśli tak, to nie opłaca się kupować drugiej takiej skrzyni, tylko przeszczepić torsena z nowszego jakiegoś, o ile to w ogóle możliwe.
Powód Edycji: proponuje używać słowa denerwuje


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Thu, 04 Apr 2013 - 23:16
Post #215


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(dżordżyk @ Thu, 04 Apr 2013 - 23:03) *
Mnie też wkurwia ten torsen centralny. Jest źródłem największych luzów napędu. Ciekawe czy wszystkie skrzynie quattro z lat 80/90-tych mają tak samo. Bo jeśli tak, to nie opłaca się kupować drugiej takiej skrzyni, tylko przeszczepić torsena z nowszego jakiegoś, o ile to w ogóle możliwe.

Szczególnie czuć to jak kilka razy pod rząd gwałtownie dodasz i odejmiesz gazu - czuc szarpanie całym napedem i wydaje sie jakby wszystkie gumowo - metalowe elementy zawieszenia były wyjechane ;/ Czuć to i w skrzyni 016 i 01a.
Na pewno da sie przeszczepić torsena ze skrzyni 01a z przełożeniem 1:4,11 bo kontrukcyjnie to to samo. Pytanie jest w którym miejscu powstaje taki duży luz. Nastepnym razem jak bede rozbierał to ogarne temat. Zwykle przedni i tylni mechanizm różnicowy jest w porządku ale z centralem jest tragedia.


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 07 Apr 2013 - 16:19
Post #216


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(MQuattron @ Wed, 03 Apr 2013 - 18:33) *
a innym też w 15 cali wchodzi tarcza 304mm z zaciskiem z boxstera.

pokaz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
w0wacik
post Mon, 08 Apr 2013 - 12:46
Post #217


Frequent User
Dołączył: Fri, 14 November 2003
Skąd: Wwa





CYTAT(MQuattron @ Wed, 03 Apr 2013 - 18:33) *
Dzięki za kompilacje zacisków z tarczami ale pamietaj, ze felga feldze nierówna smile.gif W moje fele, przeznaczone notabene do francuskich samochodów nie wchodzi lucas 43 na tarczy 280 a innym też w 15 cali wchodzi tarcza 304mm z zaciskiem z boxstera. Temat hebli poczeka.
(...)


Nie wchodzi bęben na tarcze z zaciskiem, czy nie wchodzi od strony piasty? Wydaje mi się, że łatwiej pokombinować z innymi felgami, których w 15" jest multum i opon do wyboru do koloru, niż kombinować z hamulcami pod dupiaste felgi.


--------------------
"When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"

Mercedes C270CDI T
Mercedes 280CE (C123)
Volkswagen Golf 1.9 TDI
Opel Combo

Pozdrawiam

w0wacik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Mon, 08 Apr 2013 - 14:37
Post #218


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Bardzo dużo zależy od felg, u mnie tarło na stalówce 6J, a na 6.5J alusie już nie. Heble 312, 15cali.
Kibicuje!


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Mon, 08 Apr 2013 - 14:42
Post #219


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(raich @ Sun, 07 Apr 2013 - 16:19) *
pokaz.


tu fotka z aukcji ale auto jest gdzieś na s2forum i tam to jest opisane. Felga 15x8 od urquattro.

CYTAT(w0wacik @ Mon, 08 Apr 2013 - 12:46) *
Nie wchodzi bęben na tarcze z zaciskiem, czy nie wchodzi od strony piasty? Wydaje mi się, że łatwiej pokombinować z innymi felgami, których w 15" jest multum i opon do wyboru do koloru, niż kombinować z hamulcami pod dupiaste felgi.

Nie wchodzi od strony samego bebna, ze szprychami od strony piasty nie ma problemu. Wtedy bym w ogolne nie dyskutował bo wiadomo, ze et nie pasuje albo trzeba walnac dystans.
Już i tak jest plan, że założe felgi 16 z odpowiednim et i wtedy na zawsze/na jakis czas koncze temat hebli. Na tyle wyladuje 280 a z przodu 312 i mysle ze starcza na długo na dobrym zacisku smile.gif
CYTAT(olozwirski @ Mon, 08 Apr 2013 - 14:37) *
Bardzo dużo zależy od felg, u mnie tarło na stalówce 6J, a na 6.5J alusie już nie. Heble 312, 15cali.
Kibicuje!

No jak bym pracował w sklepie z felgami to przymierzyłbym wszystko co sie da:D Na razie operuje na obecnych 15 ale tak, jak napisałem wyzej planuje 16stki 205/45/


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Fri, 12 Apr 2013 - 17:44
Post #220


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





Po testach przyspieszeń i 0-100 turbo puściło niebieskiego bąka i odmówiło współpracy ;/
Na pocieszenie został fakt, ze wyzionęła ducha po najlepszym czasem ever



na szczęście na półce lezy kolejne k24, ktore swoje odczekało i jutro rano powinno się radośnie kręcic o ile po raz kolejny nie je*nie smile.gif Pompowała 1.4 w peaku także chyba po prostu nadszedł jej czas. Słyszałem coś o zestawach naprawczych do k24, wiecie gdzie to mozna dostac w rozsadnej cenie ? wink.gif w głowie świta mi RSowy setup ale obiecałem sobie, że najpierw doprowadze do porzadku heble i zawias a potem bede kombinował z moca. Nawet nie zdazylem polatac na pełnym doładowaniu ;/


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 12 August 2025 - 02:49