![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
W aucie założony jest termostat, który otwiera się przy 80 stopniach a nie jak standardowy przy 87. Powinno to troche zmniejszyc temperature pod maska i usprawnić chłodzenie, szczególnie przy...dynamicznej jeździe
![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Auto składa się do kupy, dzisiaj było palenie i podobno wszystko gra
![]() ![]() ![]() ![]() widac, ze nie wszystko pokończone ale ważne, że w końcu zagadał ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Auto odebrane ale za bardzo się nie nacieszyłem bo obluzował się wężyk sprzęgła, zrobiłem 30 km i wracałem na holu
![]() ![]() Jest głośno, świszczy, wszystko stuka i buczy ale bylo wiadomo, że tak bedzie ![]() Tu jak czekałem na Arthura z QS ![]() ![]() a tak to wygląda: ![]() ![]() ![]() Z bieżacych spraw trzeba dokrecic wezyk, dorobic boczki w drzwiach, dorobić uchtyw do mniejszego stożka K&N i dokupic pare pierół typu lusteko wewnetrzne itp...Wszystko wyjdzie w praniu -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Ooo widzę, że z Wrocławia
![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Jak podasz numer na pw to pewnie gdzies w miescie w dniu dzisiejszym a jak nie to albo jeszcze w tym albo w przyszlym roku na wlta,D : Musze pokonczyc duzo pierdol i pouczyc sie auta na winklach bo przyspieszac kazdy glupi potrafi
![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
dzordzyk, ciezko jest zlozyc dolot przy zalozonych kierownicach chlodnicy ![]() ![]() Nie chodziło o to, że nie ma kierownic tylko o to że cała chłodnica jest zasłonięta praktycznie. U mnie nawiew bezpośredni jest na 50% chłodnicy wody, a mimo to w lato trzyma wysoko temp. No, ale może sprawę załatwi zimniejszy termostat. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
A może zrobisz tym wjazd pod milenijny w pt ? chetnie bym oblukał
![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
A może zrobisz tym wjazd pod milenijny w pt ? chetnie bym oblukał ![]() do zobaczenia ![]() Aktualnie mam problem z N75, ktore czasem sie wiesza. Do tego urwałem mocowanie wajhy od biegów przy starcie z Cayenne ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
nie lepiej bylo puscic pompe paliwa wewnatrz?
te girlingi sa dwutloczkowe? wchodza na nie felgi 14''? |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
te girlingi sa dwutloczkowe? wchodza na nie felgi 14''? Nad G60tki nie wchodzą 14" felgi. ![]() -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
nie lepiej bylo puscic pompe paliwa wewnatrz? te girlingi sa dwutloczkowe? wchodza na nie felgi 14''? jakbym pompa była w środku to nie słyszałbym własnych myśli ![]() Nie ma szans żeby na g60 weszły 14stki. Zacisk jest 5 mm od felgi! Aktualnie auto jeździ ale jest kilka problemów. Razem z Gregorem10 (tu wielkie podziękowania za pomoc i smieszne akcje ![]() Kolejny problem to skrzynia, w której przy przeładowaniu na mocniejszej sprezynie padł 2gi bieg ale w poniedziałek bedzie u mnie 01E i tu pytanie do obeznanych w temacie co trzeba zrobić żeby skrzynia podpasowała, mam na myśli jakie przeguby wewnętrzne kupić i jak przerobić cięgna od biegów ![]() ![]() W miedzyczasie wymieniłem DVke na nowa 710N z 1.8T BAM ![]() i przy wymianie wg na inne wyszło, że nie muszę już kupowac sprężyny do MTM303 ![]() ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ta sprężyna po prawej to jakiś hardcore.
![]() ![]() Do nowej skrzyni musisz dopasować nowe mocowania oraz skrócić cięgna, a także dopasować mocowanie całego kosza lewarka. -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Ten kosz wogole nie podejdzie do B2, to nie B3/B4
-------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Ta sprężyna po prawej to jakiś hardcore. ![]() ![]() Do nowej skrzyni musisz dopasować nowe mocowania oraz skrócić cięgna, a także dopasować mocowanie całego kosza lewarka. Ten kosz wogole nie podejdzie do B2, to nie B3/B4 Znalazłem juz na motorgeek jak to zmontowac, potrzeba kilku elementów ze skrzyni 016 ![]() W końcu auto zaczęło pompować jak powinno, 1.1 w peaku opadające na koniec do 0.9. Winna była za słaba sprężyna WG ale po zastosowaniu kilku sztuczek wszystko działa jak należy. Przy przeładowaniu sprzęgło zaczęło się ślizgać więc to następny element do wymiany. Ogólnie jestem pozytywnie zaskoczony elastycznością ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 Skąd: jelenia góra ![]() |
Sprzęgło pakuj sachs-a !!
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Z tego, co wiem to pasuje sprzęgło ze skrzyni DQT czyli a6 2.5 v6 tdi 150KM quattro i takie wlasnie zamierzam założyć. Pozniej moze jakas lepsza tarcza i docisk ale zobaczymy jak wyjdzie po testach ze sprzeglem z diesla.
-------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
nie znam się więc pytam- te chłodnice to tak w serii wychodziły?, czy silnik za bardzo wystaje że to jedyna sensowna opcja?
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Tak, w każdym r5 w małej budzie chłodznice wychodziły z boku + w audi 200 . W s2 i rs2 miały jeszcze dodatkowe, małe chłodniczki wody wpinane w układ i zamontowane nad IC.
-------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Wolnossące 5-cylindrowe 20 zaworowe(7A,NM) -też miały tą małą dodatkową chłodniczkę
![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 12 September 2010 Skąd: Łąg ![]() |
10 zaworowe 2,3 NG w B3 i B4 również, jak miały klime lub quattro.
-------------------- zabawka - Audi 80 B4 V8 abz 299KM 400Nm
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 11 August 2025 - 20:59 |