Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi 80 quattro 2.2 20VT
Pawel-2005
post Wed, 27 Mar 2013 - 10:18
Post #181


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





odnośnie tarcz 280mm to ja też planuję u siebie takie dać na tył ( seria na 256) tylko że właśnie jest problem iż seryjny klocek nie obejmie całej tarczy;/
Planuję dorobić adapter odsuwający seryjny zacisk o te 12mm tylko nie wiem jeszcze czy skończy się na oryginalnych klockach czy uda się wcisnąć jakiś szerszy:(
rozumiem ,że Ty będziesz staczał tarcze czy szukasz jakiś szerszych klocków?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 27 Mar 2013 - 10:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GREGOR10
post Wed, 27 Mar 2013 - 10:51
Post #182


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





bedzie staczana tarcza.
spiek nie , bo na dwumasie i ori sprzegle bardzo dobrze sie jezdzi, na spieku niekoniecznie, a przy takiej wadze, to dwumas + sprzeglo oryginal bedzie dawać rade bez problemu smile.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Wed, 27 Mar 2013 - 10:59
Post #183


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(cienki @ Wed, 27 Mar 2013 - 00:12) *
Nie lepiej trzeba było dobrać tarczę z peugeota/citroena i nie kombinować z nawiercaniem otworów ??
O jakich parametrach szukałeś tarczy >??

Liczyło się osadzenie i odpowiednia średnica 269 albo 280 mm. Na obie tarcze pasuje girling/lucas 43 z tym, że na 269 pasuje jarzmo z girlinga a na 280 jarzmo z lucasa

CYTAT(birol @ Wed, 27 Mar 2013 - 08:44) *
Pewnie wążne bylo odsadzenie.

+1 bo osadzenie pasuje p&p na lucasa czy girlinga

CYTAT(Offczar @ Wed, 27 Mar 2013 - 08:53) *
Dlaczego nie idziesz w spieka?

Bo na razie seria leży na półce i w tym momencie nic mnie to nie kosztuje smile.gif Tak jak napisał Gregor, seria sprzegło wytrzymuje mtma w s4, które waży 1650kg wiec w tym z pewnością da rade smile.gif Myśle, że nawet lekki RSowy setup by obsłużył smile.gif

CYTAT(Pawel-2005 @ Wed, 27 Mar 2013 - 10:18) *
odnośnie tarcz 280mm to ja też planuję u siebie takie dać na tył ( seria na 256) tylko że właśnie jest problem iż seryjny klocek nie obejmie całej tarczy;/
Planuję dorobić adapter odsuwający seryjny zacisk o te 12mm tylko nie wiem jeszcze czy skończy się na oryginalnych klockach czy uda się wcisnąć jakiś szerszy:(
rozumiem ,że Ty będziesz staczał tarcze czy szukasz jakiś szerszych klocków?

Tak jak napisałem wyżej masz dwie opcje - 269 albo 280. Na razie nie bede staczał tarczy, a klocek będzie obejmował nie całą, zewnętrzną średnicę tarczy. Mam przedni klocek z a3 na 280mm ale watpie żeby przypasował na jarzmo i zacisk lucas 43.


CYTAT(GREGOR10 @ Wed, 27 Mar 2013 - 10:51) *
bedzie staczana tarcza.
spiek nie , bo na dwumasie i ori sprzegle bardzo dobrze sie jezdzi, na spieku niekoniecznie, a przy takiej wadze, to dwumas + sprzeglo oryginal bedzie dawać rade bez problemu smile.gif

Tarcza nie będzie staczana na razie smile.gif Musze sie przesiąść na felge 16 żeby to z tyłu upchnąć wink.gif Na przód wjedzie 312mm z a3 + jeszcze nie wiem jaki zacisk. Ostatnio na forum ap wywiązał się ciekawy temat. Tylni zacisk montowany z przodu nie będzie hamował tak efektywnie bo niby jest zaprojektowany na tył czyli mniejsze siły i momenty. Chodziło dokładnie o 4 tłoczkowy tylni zacisk z porsche/q7/touareg.
I GREGOR10 jeszcze raz dzieki za tą podpowiedź do paska, teraz to takie oczywiste tongue.gif



--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
golfiarz1
post Wed, 27 Mar 2013 - 14:10
Post #184


Frequent User
Dołączył: Tue, 03 May 2011
Skąd: lublin





zobacz w moim temacie ja do golfa na tyl wlozylem tak jak ty chcesz tarzce 280 mm i zacisk girling 43 i mam felgi 15 klocek nieobejmuje calej tarczy tez rozwazalem toczenie do 270 mm i bylo wszystko by oki tylko za kazdym razem trzeba by bylo tarcze toczyc i niewiem jak u ciebie z adapterem do zacisku by bylo
a co do przodu mam tez narazie 280mm i zacisk tylny z porsche i hamuje to duzo lepiej niz miale na zaciskach girlinga 1 tloczkowych
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gulba
post Wed, 27 Mar 2013 - 15:36
Post #185


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008
Skąd: jelenia góra





tylko Sachs Performance wchodzi w grę wink.gif albo co wyżej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radzionam88
post Wed, 27 Mar 2013 - 16:51
Post #186


Frequent User
Dołączył: Wed, 22 August 2012
Skąd: Namysłów/Żyrardów





Dobrze Marcin idziesz biggrin.gif też mogłem u siebie założyć takie tarcze, ale oczywiście przegiąłem i teraz żeby 305mm upchnąć w 15" mam nielada problem..bede we Wro to musze w końcu do Ciebie podjechać tak zeby załapać sie na jakąś jazde..
Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Wed, 27 Mar 2013 - 16:53
Post #187


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(golfiarz1 @ Wed, 27 Mar 2013 - 14:10) *
zobacz w moim temacie ja do golfa na tyl wlozylem tak jak ty chcesz tarzce 280 mm i zacisk girling 43 i mam felgi 15 klocek nieobejmuje calej tarczy tez rozwazalem toczenie do 270 mm i bylo wszystko by oki tylko za kazdym razem trzeba by bylo tarcze toczyc i niewiem jak u ciebie z adapterem do zacisku by bylo
a co do przodu mam tez narazie 280mm i zacisk tylny z porsche i hamuje to duzo lepiej niz miale na zaciskach girlinga 1 tloczkowych

Czyli rozumiem, ze masz tarcze 280mm na girlingu 43 i wchodzi Ci to w 15 felge? Ja przymierzałem na 15 cali ale nie dało rady brakowało na średnicy ok 1.5 cm. Widocznie są pietnastki i pietnastki, każda inna smile.gif

CYTAT(gulba @ Wed, 27 Mar 2013 - 15:36) *
tylko Sachs Performance wchodzi w grę wink.gif albo co wyżej

Jak kiedyś zdecyduje sie na wieksza turbawke to na pewno bede musiał o tym pomyśleć ale zdecydowanie bede brał pod uwage sachs performance. Odpowiednia cena za odpowiedni performance biggrin.gif


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Wed, 27 Mar 2013 - 16:56
Post #188


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(radzionam88 @ Wed, 27 Mar 2013 - 16:51) *
Dobrze Marcin idziesz biggrin.gif też mogłem u siebie założyć takie tarcze, ale oczywiście przegiąłem i teraz żeby 305mm upchnąć w 15" mam nielada problem..bede we Wro to musze w końcu do Ciebie podjechać tak zeby załapać sie na jakąś jazde..
Pozdro

No i masz to na przednim czterotłokowym brembo z fiata coupe, coś o czym intensywnie myśle i ku czemu sie skłaniam smile.gif W miare tanio i podobno dobrze. Na razie musze dopiąc na ostatni guzik sprawe napędu, potem bede dalej ogarniał. Wpadaj, tym razem zadzwon troche wczesniej to juz bankowo sie przejedziemy. Ostatnio trafiłeś w pół dnia, w który byłem mega zajety ;/


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Wed, 27 Mar 2013 - 19:48
Post #189


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





ap wywiązał się ciekawy temat. Tylni zacisk montowany z przodu nie będzie hamował tak efektywnie bo niby jest zaprojektowany na tył czyli mniejsze siły i momenty. Chodziło dokładnie o 4 tłoczkowy tylni zacisk z porsche/q7/touareg.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak dokładnie tylne zaciski nie za dobrze sprawdzają się na przodzie, inne siły i inaczej zaprojektowany docisk na pewno nie tak płynnie jak z przodu, tak więc po prostu trzeba kupować zaciski z przednich a nie tylnych hebelków.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
golfiarz1
post Wed, 27 Mar 2013 - 19:51
Post #190


Frequent User
Dołączył: Tue, 03 May 2011
Skąd: lublin





CYTAT(golfiarz1 @ Wed, 27 Mar 2013 - 14:10)
zobacz w moim temacie ja do golfa na tyl wlozylem tak jak ty chcesz tarzce 280 mm i zacisk girling 43 i mam felgi 15 klocek nieobejmuje calej tarczy tez rozwazalem toczenie do 270 mm i bylo wszystko by oki tylko za kazdym razem trzeba by bylo tarcze toczyc i niewiem jak u ciebie z adapterem do zacisku by bylo
a co do przodu mam tez narazie 280mm i zacisk tylny z porsche i hamuje to duzo lepiej niz miale na zaciskach girlinga 1 tloczkowych
Czyli rozumiem, ze masz tarcze 280mm na girlingu 43 i wchodzi Ci to w 15 felge? Ja przymierzałem na 15 cali ale nie dało rady brakowało na średnicy ok 1.5 cm. Widocznie są pietnastki i pietnastki, każda inna

mierzylem 3 szt 15 cali na bbs rm mialem od zacisku do felgi max 1 mm jak zle skrecilem zacisk na jazmie to obcieralo o felge na innych felgach tez mam max 2mm a teraz zracji ze zadne felgi niemiescily mi sie na zaciski 4 tloczkowe bo zacisk opieral sie o ramiona teraz kupilem felgi technomagnezio tm sport i z przodu ma rozwiazany problem a z tylu mam okolo 5 mm luzu wiec i odwazniki sie zmieszcza wsrodku klejone bo na innych musialem dawac te zewnetrzne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
i28
post Fri, 29 Mar 2013 - 00:45
Post #191


Rookie
Dołączył: Wed, 20 April 2011





Bez przesady, na tarczę 280mm musi wejść 15 cali, na 276 z G60 na dwutłoczku wchodzi z grubym zapasem, nawet 288mm też wchodzi normalnie. W moich autach taki problem nie istnieje.

A z tymi hamulcami na tylnymi, to też trochę demagogii, mówimy o zaciskach porsche, a tam z modelu na model w kolejnych rocznikach bywa, że coś co było z przodu ląduje na tyle. Problemem zazwyczaj jest dupowate serwo, niesprawna/niewłaściwa pompa, po puchnące przewody... itd., itp.

Edd ostatnio zmienił pompę apropo tematu na ap i już zaczęło się coś dziać...


--------------------
http://akp.wroclaw.pl - Dolnośląskie Spotkania AKP

... Rympel 666 ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Fri, 29 Mar 2013 - 08:32
Post #192


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Są niestety 15" w które nie wchodzi G60.. swego czasu się o tym przekonałem.
To są oczywiście bardzo odosobnione przypadki - no ale się zdarzają.


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Fri, 29 Mar 2013 - 08:52
Post #193


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(i28 @ Fri, 29 Mar 2013 - 00:45) *
Bez przesady, na tarczę 280mm musi wejść 15 cali, na 276 z G60 na dwutłoczku wchodzi z grubym zapasem, nawet 288mm też wchodzi normalnie. W moich autach taki problem nie istnieje.

A z tymi hamulcami na tylnymi, to też trochę demagogii, mówimy o zaciskach porsche, a tam z modelu na model w kolejnych rocznikach bywa, że coś co było z przodu ląduje na tyle. Problemem zazwyczaj jest dupowate serwo, niesprawna/niewłaściwa pompa, po puchnące przewody... itd., itp.

Edd ostatnio zmienił pompę apropo tematu na ap i już zaczęło się coś dziać...

No własnie dzwoniłem jakis tydzien temu żeby zapytać czy z tyłu masz 269 czy 280 smile.gif
Na motorgeeku tez kiedys natknalem sie na rozmowe o tylnich heblach i wiekszosc twierdziła - z doswiadczenia - ze nie bedzie to działac tak dobrze jak przednie. Tez nie do końca w to wierze ale prkatyka pokazuje, że jednak/

CYTAT(noorec @ Fri, 29 Mar 2013 - 08:32) *
Są niestety 15" w które nie wchodzi G60.. swego czasu się o tym przekonałem.
To są oczywiście bardzo odosobnione przypadki - no ale się zdarzają.


Mi wchodzi na g60 i zostaje ok 2 mm zapasu. Może mam taka chujowa felge ale jak przymierzałem z zaciskiem lucasa to nie było opcji żeby to założyć. I tak kiedys bede zmieniał przednie heble to 16 cali to minimum na jakiś rozsądny zestaw typu 312 czy 321.
Noorec uchyl w końcu rąbka tajemnicy żeby było skąd czerpać inspiracje ! smile.gif


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz87
post Fri, 29 Mar 2013 - 09:00
Post #194


User
Dołączył: Wed, 12 December 2012





Zainteresowała mnie Wasza wypowiedz na temat hamulcy ;>

Czyli nie ma sensu pakowania 4 tłoków brembo z porshe boxtera s na przednią oś ;>? hmm?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Fri, 29 Mar 2013 - 09:06
Post #195


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(lukasz87 @ Fri, 29 Mar 2013 - 09:00) *
Zainteresowała mnie Wasza wypowiedz na temat hamulcy ;>


Czyli nie ma sensu pakowania 4 tłoków brembo z porshe boxtera s na przednią oś ;>? hmm?

Zależy czy tylnich czy przednich.
No to jest taki temat typu "ludowa legenda". Jedni mówią, ze nie działa, inni są zadowoleni bo u nich hula. Z jednej strony to niby wina serwa, przewodów itp a z kolei z drugiej niby tylny tłoczek jest projektowany na inne ciśnienia czy siły i nie bedzie tak dobrze hamował z przodu. Ja nie potwierdzam ani nie neguje, szukam tylko jakiegoś konkretnego namacalnego rozwiązania tego problemu.


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz87
post Fri, 29 Mar 2013 - 09:16
Post #196


User
Dołączył: Wed, 12 December 2012





Mi chodziło akurat o zaciski tylne boxera s ;> które chcę wpakkować na 312" na przód , podobno jest odczuwalnie lepiej..... oczywiście jest oplot i jest i płyn... w sumie taki zestaw zaraz bd leciał do mnie, ale przeczytałem ten wątek i takie wielkie hmmm powstało ;> ale, ja bd tak chciał zrobić...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Fri, 29 Mar 2013 - 09:19
Post #197


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(lukasz87 @ Fri, 29 Mar 2013 - 09:16) *
Mi chodziło akurat o zaciski tylne boxera s ;> które chcę wpakkować na 312" na przód , podobno jest odczuwalnie lepiej..... oczywiście jest oplot i jest i płyn... w sumie taki zestaw zaraz bd leciał do mnie, ale przeczytałem ten wątek i takie wielkie hmmm powstało ;> ale, ja bd tak chciał zrobić...

Ja też początkowo chciałem taki setup. To podziel sie wrażeniami jak złożysz, sam jestem ciekaw czy różnica będzie duża.


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
golfiarz1
post Fri, 29 Mar 2013 - 10:46
Post #198


Frequent User
Dołączył: Tue, 03 May 2011
Skąd: lublin





CYTAT(MQuattron @ Fri, 29 Mar 2013 - 09:19) *
Ja też początkowo chciałem taki setup. To podziel sie wrażeniami jak złożysz, sam jestem ciekaw czy różnica będzie duża.



pisalem ze ja mam u siebie na przodzie zaciski tylne z boxtera i tarcze 280 mm bo niechcialem isc w 16 cali hamuja rewelacyjnie roznica miedzy ori g60 a 4 tloczkiem kolosalna w zimie ciezko hamowac nawet z absem wiec tylny zacisk dzial na przodzie mozna wkladac spokojnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
i28
post Fri, 29 Mar 2013 - 13:32
Post #199


Rookie
Dołączył: Wed, 20 April 2011





CYTAT(noorec @ Fri, 29 Mar 2013 - 08:32) *
Są niestety 15" w które nie wchodzi G60.. swego czasu się o tym przekonałem.
To są oczywiście bardzo odosobnione przypadki - no ale się zdarzają.


Pewnie, że są, tylko tak jak mówisz, znikomy procent. Będę miał sprawę do Ciebie, ale to zadzwonię. wink.gif

CYTAT(MQuattron @ Fri, 29 Mar 2013 - 08:52) *
No własnie dzwoniłem jakis tydzien temu żeby zapytać czy z tyłu masz 269 czy 280 smile.gif
Na motorgeeku tez kiedys natknalem sie na rozmowe o tylnich heblach i wiekszosc twierdziła - z doswiadczenia - ze nie bedzie to działac tak dobrze jak przednie. Tez nie do końca w to wierze ale prkatyka pokazuje, że jednak/

Mi wchodzi na g60 i zostaje ok 2 mm zapasu. Może mam taka chujowa felge ale jak przymierzałem z zaciskiem lucasa to nie było opcji żeby to założyć. I tak kiedys bede zmieniał przednie heble to 16 cali to minimum na jakiś rozsądny zestaw typu 312 czy 321.
Noorec uchyl w końcu rąbka tajemnicy żeby było skąd czerpać inspiracje ! smile.gif


No widziałem, że był jakiś fon, ale dużo później. wink.gif Ja mam 270 na tyle, bo tak wchodzi idealnie, ale w moich zimowych 15" alu jest konkret zapas, mam też drugie 15" stal do upalania i tam też problemu nie ma.

Co więcej w A4 kiedyś miałem 15" z 288 i też elegancko było.

Z tymi tylnymi heblami boxstera/cayenne co człowiek to inna opinia, zawsze można użyć innego zacisku jak są wątpliwości. Adapter i tak trzeba rzeźbić i tak...


--------------------
http://akp.wroclaw.pl - Dolnośląskie Spotkania AKP

... Rympel 666 ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Fri, 29 Mar 2013 - 17:54
Post #200


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(golfiarz1 @ Fri, 29 Mar 2013 - 10:46) *
pisalem ze ja mam u siebie na przodzie zaciski tylne z boxtera i tarcze 280 mm bo niechcialem isc w 16 cali hamuja rewelacyjnie roznica miedzy ori g60 a 4 tloczkiem kolosalna w zimie ciezko hamowac nawet z absem wiec tylny zacisk dzial na przodzie mozna wkladac spokojnie

No coś zle zrozumialem Twojego posta, myslalem, ze masz dalej z przodu g60. A jest jakaś róznica miedzy tylnym zaciskiem z boxstera a boxstera S ?
Golfiarz1 dla potomnych wrzuce tu foty Twojego przedniego setupu





CYTAT(i28 @ Fri, 29 Mar 2013 - 13:32) *
Z tymi tylnymi heblami boxstera/cayenne co człowiek to inna opinia, zawsze można użyć innego zacisku jak są wątpliwości. Adapter i tak trzeba rzeźbić i tak...

dlatego własnie trzeba spróbować samemu i wtedy bedzie wiadomo smile.gif Moze niektorzy twierdza, ze nie ma roznicy bo oczekuja stawania deba a jest po prostu troche lepiej ?
Co do adaptera to tak na prawde do kazdego trzeba dorabiac, Kresek pisał kiedyś na forum b2 o jakims zacisku brembo ktory siada z odpowiednia tarcza p&p na zwrotnice przednia z b2q ale jakos nie moge sie doszukac tego tematu ;/


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 12 August 2025 - 05:48