![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
odnośnie tarcz 280mm to ja też planuję u siebie takie dać na tył ( seria na 256) tylko że właśnie jest problem iż seryjny klocek nie obejmie całej tarczy;/
Planuję dorobić adapter odsuwający seryjny zacisk o te 12mm tylko nie wiem jeszcze czy skończy się na oryginalnych klockach czy uda się wcisnąć jakiś szerszy:( rozumiem ,że Ty będziesz staczał tarcze czy szukasz jakiś szerszych klocków? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
bedzie staczana tarcza.
spiek nie , bo na dwumasie i ori sprzegle bardzo dobrze sie jezdzi, na spieku niekoniecznie, a przy takiej wadze, to dwumas + sprzeglo oryginal bedzie dawać rade bez problemu ![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#183
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Nie lepiej trzeba było dobrać tarczę z peugeota/citroena i nie kombinować z nawiercaniem otworów ?? O jakich parametrach szukałeś tarczy >?? Liczyło się osadzenie i odpowiednia średnica 269 albo 280 mm. Na obie tarcze pasuje girling/lucas 43 z tym, że na 269 pasuje jarzmo z girlinga a na 280 jarzmo z lucasa Pewnie wążne bylo odsadzenie. +1 bo osadzenie pasuje p&p na lucasa czy girlinga Dlaczego nie idziesz w spieka? Bo na razie seria leży na półce i w tym momencie nic mnie to nie kosztuje ![]() ![]() ![]() odnośnie tarcz 280mm to ja też planuję u siebie takie dać na tył ( seria na 256) tylko że właśnie jest problem iż seryjny klocek nie obejmie całej tarczy;/ Planuję dorobić adapter odsuwający seryjny zacisk o te 12mm tylko nie wiem jeszcze czy skończy się na oryginalnych klockach czy uda się wcisnąć jakiś szerszy:( rozumiem ,że Ty będziesz staczał tarcze czy szukasz jakiś szerszych klocków? Tak jak napisałem wyżej masz dwie opcje - 269 albo 280. Na razie nie bede staczał tarczy, a klocek będzie obejmował nie całą, zewnętrzną średnicę tarczy. Mam przedni klocek z a3 na 280mm ale watpie żeby przypasował na jarzmo i zacisk lucas 43. bedzie staczana tarcza. spiek nie , bo na dwumasie i ori sprzegle bardzo dobrze sie jezdzi, na spieku niekoniecznie, a przy takiej wadze, to dwumas + sprzeglo oryginal bedzie dawać rade bez problemu ![]() Tarcza nie będzie staczana na razie ![]() ![]() I GREGOR10 jeszcze raz dzieki za tą podpowiedź do paska, teraz to takie oczywiste ![]() ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#184
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 03 May 2011 Skąd: lublin ![]() |
zobacz w moim temacie ja do golfa na tyl wlozylem tak jak ty chcesz tarzce 280 mm i zacisk girling 43 i mam felgi 15 klocek nieobejmuje calej tarczy tez rozwazalem toczenie do 270 mm i bylo wszystko by oki tylko za kazdym razem trzeba by bylo tarcze toczyc i niewiem jak u ciebie z adapterem do zacisku by bylo
a co do przodu mam tez narazie 280mm i zacisk tylny z porsche i hamuje to duzo lepiej niz miale na zaciskach girlinga 1 tloczkowych |
|
|
![]()
Post
#185
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 Skąd: jelenia góra ![]() |
tylko Sachs Performance wchodzi w grę
![]() |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 22 August 2012 Skąd: Namysłów/Żyrardów ![]() |
Dobrze Marcin idziesz
![]() Pozdro |
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
zobacz w moim temacie ja do golfa na tyl wlozylem tak jak ty chcesz tarzce 280 mm i zacisk girling 43 i mam felgi 15 klocek nieobejmuje calej tarczy tez rozwazalem toczenie do 270 mm i bylo wszystko by oki tylko za kazdym razem trzeba by bylo tarcze toczyc i niewiem jak u ciebie z adapterem do zacisku by bylo a co do przodu mam tez narazie 280mm i zacisk tylny z porsche i hamuje to duzo lepiej niz miale na zaciskach girlinga 1 tloczkowych Czyli rozumiem, ze masz tarcze 280mm na girlingu 43 i wchodzi Ci to w 15 felge? Ja przymierzałem na 15 cali ale nie dało rady brakowało na średnicy ok 1.5 cm. Widocznie są pietnastki i pietnastki, każda inna ![]() tylko Sachs Performance wchodzi w grę ![]() Jak kiedyś zdecyduje sie na wieksza turbawke to na pewno bede musiał o tym pomyśleć ale zdecydowanie bede brał pod uwage sachs performance. Odpowiednia cena za odpowiedni performance ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Dobrze Marcin idziesz ![]() Pozdro No i masz to na przednim czterotłokowym brembo z fiata coupe, coś o czym intensywnie myśle i ku czemu sie skłaniam ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
ap wywiązał się ciekawy temat. Tylni zacisk montowany z przodu nie będzie hamował tak efektywnie bo niby jest zaprojektowany na tył czyli mniejsze siły i momenty. Chodziło dokładnie o 4 tłoczkowy tylni zacisk z porsche/q7/touareg.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tak dokładnie tylne zaciski nie za dobrze sprawdzają się na przodzie, inne siły i inaczej zaprojektowany docisk na pewno nie tak płynnie jak z przodu, tak więc po prostu trzeba kupować zaciski z przednich a nie tylnych hebelków. |
|
|
![]()
Post
#190
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 03 May 2011 Skąd: lublin ![]() |
CYTAT(golfiarz1 @ Wed, 27 Mar 2013 - 14:10)
zobacz w moim temacie ja do golfa na tyl wlozylem tak jak ty chcesz tarzce 280 mm i zacisk girling 43 i mam felgi 15 klocek nieobejmuje calej tarczy tez rozwazalem toczenie do 270 mm i bylo wszystko by oki tylko za kazdym razem trzeba by bylo tarcze toczyc i niewiem jak u ciebie z adapterem do zacisku by bylo a co do przodu mam tez narazie 280mm i zacisk tylny z porsche i hamuje to duzo lepiej niz miale na zaciskach girlinga 1 tloczkowych Czyli rozumiem, ze masz tarcze 280mm na girlingu 43 i wchodzi Ci to w 15 felge? Ja przymierzałem na 15 cali ale nie dało rady brakowało na średnicy ok 1.5 cm. Widocznie są pietnastki i pietnastki, każda inna mierzylem 3 szt 15 cali na bbs rm mialem od zacisku do felgi max 1 mm jak zle skrecilem zacisk na jazmie to obcieralo o felge na innych felgach tez mam max 2mm a teraz zracji ze zadne felgi niemiescily mi sie na zaciski 4 tloczkowe bo zacisk opieral sie o ramiona teraz kupilem felgi technomagnezio tm sport i z przodu ma rozwiazany problem a z tylu mam okolo 5 mm luzu wiec i odwazniki sie zmieszcza wsrodku klejone bo na innych musialem dawac te zewnetrzne |
|
|
![]()
Post
#191
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 20 April 2011 ![]() |
Bez przesady, na tarczę 280mm musi wejść 15 cali, na 276 z G60 na dwutłoczku wchodzi z grubym zapasem, nawet 288mm też wchodzi normalnie. W moich autach taki problem nie istnieje.
A z tymi hamulcami na tylnymi, to też trochę demagogii, mówimy o zaciskach porsche, a tam z modelu na model w kolejnych rocznikach bywa, że coś co było z przodu ląduje na tyle. Problemem zazwyczaj jest dupowate serwo, niesprawna/niewłaściwa pompa, po puchnące przewody... itd., itp. Edd ostatnio zmienił pompę apropo tematu na ap i już zaczęło się coś dziać... -------------------- http://akp.wroclaw.pl - Dolnośląskie Spotkania AKP
... Rympel 666 ... |
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Są niestety 15" w które nie wchodzi G60.. swego czasu się o tym przekonałem.
To są oczywiście bardzo odosobnione przypadki - no ale się zdarzają. -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Bez przesady, na tarczę 280mm musi wejść 15 cali, na 276 z G60 na dwutłoczku wchodzi z grubym zapasem, nawet 288mm też wchodzi normalnie. W moich autach taki problem nie istnieje. A z tymi hamulcami na tylnymi, to też trochę demagogii, mówimy o zaciskach porsche, a tam z modelu na model w kolejnych rocznikach bywa, że coś co było z przodu ląduje na tyle. Problemem zazwyczaj jest dupowate serwo, niesprawna/niewłaściwa pompa, po puchnące przewody... itd., itp. Edd ostatnio zmienił pompę apropo tematu na ap i już zaczęło się coś dziać... No własnie dzwoniłem jakis tydzien temu żeby zapytać czy z tyłu masz 269 czy 280 ![]() Na motorgeeku tez kiedys natknalem sie na rozmowe o tylnich heblach i wiekszosc twierdziła - z doswiadczenia - ze nie bedzie to działac tak dobrze jak przednie. Tez nie do końca w to wierze ale prkatyka pokazuje, że jednak/ Są niestety 15" w które nie wchodzi G60.. swego czasu się o tym przekonałem. To są oczywiście bardzo odosobnione przypadki - no ale się zdarzają. Mi wchodzi na g60 i zostaje ok 2 mm zapasu. Może mam taka chujowa felge ale jak przymierzałem z zaciskiem lucasa to nie było opcji żeby to założyć. I tak kiedys bede zmieniał przednie heble to 16 cali to minimum na jakiś rozsądny zestaw typu 312 czy 321. Noorec uchyl w końcu rąbka tajemnicy żeby było skąd czerpać inspiracje ! ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#194
|
|
User Dołączył: Wed, 12 December 2012 ![]() |
Zainteresowała mnie Wasza wypowiedz na temat hamulcy ;>
Czyli nie ma sensu pakowania 4 tłoków brembo z porshe boxtera s na przednią oś ;>? hmm? |
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Zainteresowała mnie Wasza wypowiedz na temat hamulcy ;> Czyli nie ma sensu pakowania 4 tłoków brembo z porshe boxtera s na przednią oś ;>? hmm? Zależy czy tylnich czy przednich. No to jest taki temat typu "ludowa legenda". Jedni mówią, ze nie działa, inni są zadowoleni bo u nich hula. Z jednej strony to niby wina serwa, przewodów itp a z kolei z drugiej niby tylny tłoczek jest projektowany na inne ciśnienia czy siły i nie bedzie tak dobrze hamował z przodu. Ja nie potwierdzam ani nie neguje, szukam tylko jakiegoś konkretnego namacalnego rozwiązania tego problemu. -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#196
|
|
User Dołączył: Wed, 12 December 2012 ![]() |
Mi chodziło akurat o zaciski tylne boxera s ;> które chcę wpakkować na 312" na przód , podobno jest odczuwalnie lepiej..... oczywiście jest oplot i jest i płyn... w sumie taki zestaw zaraz bd leciał do mnie, ale przeczytałem ten wątek i takie wielkie hmmm powstało ;> ale, ja bd tak chciał zrobić...
|
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Mi chodziło akurat o zaciski tylne boxera s ;> które chcę wpakkować na 312" na przód , podobno jest odczuwalnie lepiej..... oczywiście jest oplot i jest i płyn... w sumie taki zestaw zaraz bd leciał do mnie, ale przeczytałem ten wątek i takie wielkie hmmm powstało ;> ale, ja bd tak chciał zrobić... Ja też początkowo chciałem taki setup. To podziel sie wrażeniami jak złożysz, sam jestem ciekaw czy różnica będzie duża. -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#198
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 03 May 2011 Skąd: lublin ![]() |
Ja też początkowo chciałem taki setup. To podziel sie wrażeniami jak złożysz, sam jestem ciekaw czy różnica będzie duża. pisalem ze ja mam u siebie na przodzie zaciski tylne z boxtera i tarcze 280 mm bo niechcialem isc w 16 cali hamuja rewelacyjnie roznica miedzy ori g60 a 4 tloczkiem kolosalna w zimie ciezko hamowac nawet z absem wiec tylny zacisk dzial na przodzie mozna wkladac spokojnie |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 20 April 2011 ![]() |
Są niestety 15" w które nie wchodzi G60.. swego czasu się o tym przekonałem. To są oczywiście bardzo odosobnione przypadki - no ale się zdarzają. Pewnie, że są, tylko tak jak mówisz, znikomy procent. Będę miał sprawę do Ciebie, ale to zadzwonię. ![]() No własnie dzwoniłem jakis tydzien temu żeby zapytać czy z tyłu masz 269 czy 280 ![]() Na motorgeeku tez kiedys natknalem sie na rozmowe o tylnich heblach i wiekszosc twierdziła - z doswiadczenia - ze nie bedzie to działac tak dobrze jak przednie. Tez nie do końca w to wierze ale prkatyka pokazuje, że jednak/ Mi wchodzi na g60 i zostaje ok 2 mm zapasu. Może mam taka chujowa felge ale jak przymierzałem z zaciskiem lucasa to nie było opcji żeby to założyć. I tak kiedys bede zmieniał przednie heble to 16 cali to minimum na jakiś rozsądny zestaw typu 312 czy 321. Noorec uchyl w końcu rąbka tajemnicy żeby było skąd czerpać inspiracje ! ![]() No widziałem, że był jakiś fon, ale dużo później. ![]() Co więcej w A4 kiedyś miałem 15" z 288 i też elegancko było. Z tymi tylnymi heblami boxstera/cayenne co człowiek to inna opinia, zawsze można użyć innego zacisku jak są wątpliwości. Adapter i tak trzeba rzeźbić i tak... -------------------- http://akp.wroclaw.pl - Dolnośląskie Spotkania AKP
... Rympel 666 ... |
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
pisalem ze ja mam u siebie na przodzie zaciski tylne z boxtera i tarcze 280 mm bo niechcialem isc w 16 cali hamuja rewelacyjnie roznica miedzy ori g60 a 4 tloczkiem kolosalna w zimie ciezko hamowac nawet z absem wiec tylny zacisk dzial na przodzie mozna wkladac spokojnie No coś zle zrozumialem Twojego posta, myslalem, ze masz dalej z przodu g60. A jest jakaś róznica miedzy tylnym zaciskiem z boxstera a boxstera S ? Golfiarz1 dla potomnych wrzuce tu foty Twojego przedniego setupu ![]() ![]() Z tymi tylnymi heblami boxstera/cayenne co człowiek to inna opinia, zawsze można użyć innego zacisku jak są wątpliwości. Adapter i tak trzeba rzeźbić i tak... dlatego własnie trzeba spróbować samemu i wtedy bedzie wiadomo ![]() Co do adaptera to tak na prawde do kazdego trzeba dorabiac, Kresek pisał kiedyś na forum b2 o jakims zacisku brembo ktory siada z odpowiednia tarcza p&p na zwrotnice przednia z b2q ale jakos nie moge sie doszukac tego tematu ;/ -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 12 August 2025 - 05:48 |