Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi 80 quattro 2.2 20VT
chmiel25
post Sun, 10 Mar 2013 - 08:50
Post #161


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 September 2008
Skąd: łódź





Każda skrzynia 01 pasuje na V6 , R5 , R4 . Przeguby wewnętrzne masz koronowe pasuje od nowszych B4 V6 lub TDI.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 10 Mar 2013 - 08:50
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Kazikboy
post Sun, 10 Mar 2013 - 09:07
Post #162


Rookie
Dołączył: Sun, 01 July 2012
Skąd: ZGR / szczecin





na samym początku po gratuluje projektu na pewno autko daje taki fun do jakiego było tworzone zdaj relacje jak się nowa sprężyna WG sprawuje smile.gif
ja u siebie do V8 zapodałem skrzynie od R5tdi i tylko musiałem podmienić grzybki wychodzące ze skrzyni do przykręcenia pół osi pasowało bez problemu w skrzyni O1E
bezawaryjności życze smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Sun, 10 Mar 2013 - 10:04
Post #163


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(chmiel25 @ Sun, 10 Mar 2013 - 08:50) *
Każda skrzynia 01 pasuje na V6 , R5 , R4 . Przeguby wewnętrzne masz koronowe pasuje od nowszych B4 V6 lub TDI.

Jesteś pewien, że dzwon pasuje? Bo przykładowo w 016 nie jest to zamienne i wyglada tak:



po lewej od r4 1.8 90 km a po prawej od r5 chyba 2.0 js albo 2.2 coś tam tongue.gif
przegubów wolał bym nie wymieniać, najwyżej pomienić flansze od skrzyni na takie, które mam aktualnie. I na pewno jest takie samo przełożenie 4,11 ?

CYTAT(Kazikboy @ Sun, 10 Mar 2013 - 09:07) *
na samym początku po gratuluje projektu na pewno autko daje taki fun do jakiego było tworzone zdaj relacje jak się nowa sprężyna WG sprawuje smile.gif
ja u siebie do V8 zapodałem skrzynie od R5tdi i tylko musiałem podmienić grzybki wychodzące ze skrzyni do przykręcenia pół osi pasowało bez problemu w skrzyni O1E
bezawaryjności życze smile.gif


dzięki, nie wiem czy więcej funu daje jeżdżenie czy grzebanie ale cel został osiągnięty biggrin.gif
Nowa spreżyna wg jest w końcu porządnym towarem a nie marnym gównem z marnego sklepu 20v turbo !!! Nie siadła po pierwszym nagrzaniu i trzyma książkowe cisnienie, niedzwiadek jak zwykle nie zawiódł smile.gif
u siebie w v8 to znaczy? Audi v8 ? <3 pochwal sie co tam masz, tez chyba niedługo zaczne grzebanie z v8 smile.gif to rozumiem, że flansze / grzybki do polosiek pasuja zamiennie w 01a i 01e ?
Dzięki za cenne porady Panowie!


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chmiel25
post Sun, 10 Mar 2013 - 10:36
Post #164


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 September 2008
Skąd: łódź





Skrzynia 016 od 1.8 to rodzynek bardzo mała nawet zewnątrz. 01e ma identyczny dzwon jak ta po prawej . Ja mam ją spiętą z 1.9 tdi.
Niestety flansz nie przełożysz bo wielokliny mają większą średnice i są chyba wpinane. Ale co do tego mogę się mylić.
Przegóby i półoski bierz od Coupe V6 z ostatnich roczników są grubesze niż od TDI.
Noorec wie jak przerobić żeby weszła bo nie mieści się delikatnie w tunel B2.
Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Sun, 10 Mar 2013 - 11:03
Post #165


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(chmiel25 @ Sun, 10 Mar 2013 - 10:36) *
Skrzynia 016 od 1.8 to rodzynek bardzo mała nawet zewnątrz. 01e ma identyczny dzwon jak ta po prawej . Ja mam ją spiętą z 1.9 tdi.
Niestety flansz nie przełożysz bo wielokliny mają większą średnice i są chyba wpinane. Ale co do tego mogę się mylić.
Przegóby i półoski bierz od Coupe V6 z ostatnich roczników są grubesze niż od TDI.
Noorec wie jak przerobić żeby weszła bo nie mieści się delikatnie w tunel B2.
Pozdro

Co do wielkości to gabarytowo jest b podobna do 016 z r5, długością róznią się o kilka mm a na wysokość są takie same







Jak wystawiłem na forum 016 do 1.8 quattro to nikt przez miesiąc nie chciał kupic, potem przyjechał po nia facet, który chce przełożyć bebechy do wczesnego ura bo tam jest własnie takie przełożenie, bodajze 3,89.
chmiel25, ja nie chce zakładać 01e tylko 01a z uwagi na to, ze jest tańsza, powinna znieść bez problemu te powiedzmy 400 Nm, no i podpasuje p&p do moich gratów smile.gif a dlatego myśle o 01a z a4 b5 bo jest świeższa o te pare lat od np b3 7aq smile.gif


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sokol22
post Sun, 10 Mar 2013 - 11:33
Post #166


Super User
Dołączył: Fri, 22 June 2007
Skąd: O-ka





u mnie skrzynia z 1.8t 1996rok 5bieg, dzielnie zniosiła i dalej znosi niut z 2.7bt po dosc mocnym programie i wydechu pewnie okolice 500nm a wcale nie oszczedzałem katowałem to prawie rok ciagłe strzały z sprzegla latanie bokami i nic z tego niechciała sie zepsuc, z tego co wiem nowy wlasciciel dalej lata bez wymiany skrzyni smile.gif


--------------------
Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM
Jest Civic b16 gt35
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kazikboy
post Sun, 10 Mar 2013 - 17:47
Post #167


Rookie
Dołączył: Sun, 01 July 2012
Skąd: ZGR / szczecin





CYTAT(MQuattron @ Sun, 10 Mar 2013 - 10:04) *
dzięki, nie wiem czy więcej funu daje jeżdżenie czy grzebanie ale cel został osiągnięty biggrin.gif
Nowa spreżyna wg jest w końcu porządnym towarem a nie marnym gównem z marnego sklepu 20v turbo !!! Nie siadła po pierwszym nagrzaniu i trzyma książkowe cisnienie, niedzwiadek jak zwykle nie zawiódł smile.gif
u siebie w v8 to znaczy? Audi v8 ? <3 pochwal sie co tam masz, tez chyba niedługo zaczne grzebanie z v8 smile.gif to rozumiem, że flansze / grzybki do polosiek pasuja zamiennie w 01a i 01e ?
Dzięki za cenne porady Panowie!

Niestety S6 C4 V8 AEC ale idzie na sprzedaż bo zakupiłem a100 S4 c4 2.2T właśnie i tak pytam o spreżynke bo obecna ma 21lat i walcze z odzyskaniem doładowania i tak poszukuje mocnej spreżynki też na zaś
ja akurat przekładałem z 01e do 01e ale diesiel a benzyna ma inne wewnetrzne przeguby

Fun jest że coś sie samemu robi a potem kiluje smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sun, 10 Mar 2013 - 19:47
Post #168


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Dokładnie fun jest po połowie z tego że samemu się zmajstrowało, a działa i przy przy tym objeżdża sporo droższych i mocniejszych fur. No i druga część Fun-u jest z samego upalania. Zrobić samemu, a kupić gotowe czy też dać zrobić komuś innemu to dwie różne sprawy jak dla mnie. Takie auta które daje się zrobić firmie szybko się sprzedaje, a już na pewno szybciej niż takie zrobione samemu.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Fri, 15 Mar 2013 - 21:56
Post #169


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(dżordżyk @ Sun, 10 Mar 2013 - 19:47) *
Dokładnie fun jest po połowie z tego że samemu się zmajstrowało, a działa i przy przy tym objeżdża sporo droższych i mocniejszych fur. No i druga część Fun-u jest z samego upalania. Zrobić samemu, a kupić gotowe czy też dać zrobić komuś innemu to dwie różne sprawy jak dla mnie. Takie auta które daje się zrobić firmie szybko się sprzedaje, a już na pewno szybciej niż takie zrobione samemu.

No i ciągłe sprawdzanie nowych cześci, nowych pomysłów i częsty "efekt wymiany części" czyli wydaje Ci się, że jedzie lepiej a często jest gorzej i trzeba poprawić smile.gif

Doszły nowe tarcze ATE 280mm z a3 8l



klocki z a8



i zaciski lucas 43, odpowiednik girling 43 z s4 c4 ale na troche większym jarzmie



tarcze są już u tokarza na nawiercaniu rozstawu 4x108 bo bazowo jest 5x100.

Teraz jest pytanie o opcje:

nr.1 tocze tarcze z 280 na 269mm i dokładam jarzmo z s4 i cały klocek trze o cała powierznie tarczy tak jak tu ale po stoczeniu



nr.2 zostawiam tarcze 280mm, zakładam oryginalnie jarzmo lucasa i klocek trze o część powierzchni tarczy. Nie wiem czy w tej opcji zmieści się w feldze 15 i drugi problem to ze tarcza z tyłu będzie większa od przedniej (front 278mm ) ale na mniejszym zacisku.

Dzisiaj były testy na kompie MTM303 ale okazało się, ze na tym kompie wypluwa kilka błedów i wchodzi w tryb awaryjny. Problem jest albo z moją wiązką albo z tamtym komputerem bo u mnie oprócz błędu EVAP'a nie ma żadnych innych.

No i do paska doszło kilka gratów na przód



tarcze, klocki, sworznie, poduszki amora i skrzyni, końcówki drążków i tuleje wahaczy smile.gif Problem jest z tyłem bo jest dość nietypowy i nie moge nic dostać. Wie ktoś gdzie dorwać mocowanie belki, dyfra, tuleje wahaczy i stabilizatora ?



--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
birol
post Fri, 15 Mar 2013 - 22:09
Post #170


User
Dołączył: Fri, 27 February 2009





CYTAT(MQuattron @ Fri, 15 Mar 2013 - 21:56) *
Problem jest z tyłem bo jest dość nietypowy i nie moge nic dostać. Wie ktoś gdzie dorwać mocowanie belki, dyfra, tuleje wahaczy i stabilizatora ?


Mocowanie belki, tuleje wahaczy - o tym zapomnij (ewentualnie sprawdz od golfa syncro, passata syncro b3/b4 nie pamietam czy to weryfikowalem). bynajmniej mi nie udalo sie nic znalezc i skonczylo sie na dorabianiu w olkuszu (poliuretany olkusz) a co z reszta to nie wiem, nawet nie probowalem szukac. myle ze z gumami do stabi. nie powinno byc problemu, ale z duza poduchą do mocowania dyfra pewnie bedzie konflikt :/


--------------------
www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Fri, 15 Mar 2013 - 22:14
Post #171


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(birol @ Fri, 15 Mar 2013 - 22:09) *
Mocowanie belki, tuleje wahaczy - o tym zapomnij (ewentualnie sprawdz od golfa syncro, passata syncro b3/b4 nie pamietam czy to weryfikowalem). bynajmniej mi nie udalo sie nic znalezc i skonczylo sie na dorabianiu w olkuszu (poliuretany olkusz) a co z reszta to nie wiem, nawet nie probowalem szukac. myle ze z gumami do stabi. nie powinno byc problemu, ale z duza poduchą do mocowania dyfra pewnie bedzie konflikt :/

To za 5 lat będą już tylko customy i dorabianie, w tym jesteś dobry biggrin.gif
Byłem zapytać w wv centrum wrocław. Podchodze do działu częsci i mowie
- potrzebuje tuleje i poduszki na tył do passata syncro
- b3 czy b4
- b2
- w b2 nie było syncro, najwczesniej wyszło w b3 smile.gif


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radom
post Fri, 15 Mar 2013 - 22:29
Post #172


Frequent User
Dołączył: Tue, 30 December 2003
Skąd: Częstochowa





gdyby kogoś interesowało, ja włożyłem na tył 266mm z citroena, klocek idealnie tarczę obejmuję, rozstaw się zgadza, otwór centrujący liznąć trzeba 2mm za to średnica nie ruszana i seryjne wyważenie tarczy pozostaje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
apogeum
post Sat, 16 Mar 2013 - 07:02
Post #173


Super User
Dołączył: Wed, 18 January 2012





CYTAT(radom @ Fri, 15 Mar 2013 - 22:29) *
gdyby kogoś interesowało, ja włożyłem na tył 266mm z citroena, klocek idealnie tarczę obejmuję, rozstaw się zgadza, otwór centrujący liznąć trzeba 2mm za to średnica nie ruszana i seryjne wyważenie tarczy pozostaje



jeżeli uważasz ,że stoczenie otworu centrującego nie ma znaczenia na wyważenie tarczy to jesteś w błędzie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
post Sat, 16 Mar 2013 - 07:14
Post #174


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





A to nie można było tarczy z jakiegoś forda dopasować a nie wiercić?
Oczywiście nie wiem jaki tu otwór centrujący ale felgi pasują to możlwie że tarcza też. Mondeo v6 mial 280mm, focus st170 300mm. Może byłoby łatwiej.


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radom
post Sat, 16 Mar 2013 - 08:57
Post #175


Frequent User
Dołączył: Tue, 30 December 2003
Skąd: Częstochowa





CYTAT(apogeum @ Sat, 16 Mar 2013 - 07:02) *
jeżeli uważasz ,że stoczenie otworu centrującego nie ma znaczenia na wyważenie tarczy to jesteś w błędzie


na mój prosty chłopski rozum, zdjęcie 2mm wewnętrznej średnicy będzie miało pomijalne znaczenie,
ale też całe to zagadnienie może nic nie znaczyć bo kierowca może nie odczuć dyskomfortu w czasie jazdy, chciałem tylko pokazać, że jest alternatywa dla kombinacji z tarczą A3 (a jeszcze jedno bo nie widziałem żeby ktoś gdzieś to napisał, dystans pod jarzmo zacisku w obu przypadkach trzeba podkładać biggrin.gif )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Tue, 26 Mar 2013 - 21:12
Post #176


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





Na razie mody troche zwolniły. Kilka dni temu zakupiłem kolejną skrzynkę ale z tajemniczych przyczyn musiałem ją zwrócić. Jutro Krychya (dzięki) wysyła kolejne AKU i dyfer ACE pod torsena.
Była wstępna przymiarka hebli na tył ale ze względu na wielkość 280 mm muszę przesiąść się na felge 16.








Tu pytanie jakiego semi slicka polecacie ? Jestem już prawie zdecydowany na federale evo 595 ze wzgledu na relacje ceny do jakości i 980 pln za komplet 205/45/16. Miała być przymiarka na bbs 16 cali, które zakupilem z pol roku temu ale okazało się, że 3 z 4 opon nadają się tylko do zdjęcia. Opony WANZLI nie są nejwyższej jakości smile.gif

No i wleciał upragniony mtm303. ADT tuning wspawał podstawki pod eepromy i komp siedzi już w aucie. Były testy ale niestety zgodnie z oczekiwaniami sprzegło z 7a nie daje rady. Na pewno zmiana jest mocno odczuwalna i jeździ się dużo dynamiczniej ale zdecydowałem już, że zmieniam komplet na ori aan czyli dwumas, nowa tarcza sachs i ory docisk. Z powodu sprzęgła nie moge wykorzystać w pełni mocy i momentu z mtma ale za jakies 2 tygodnie wszystko powinno już działać smile.gif



i ori kostki, ktore wyleciały



Pozdro!


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karolas123
post Tue, 26 Mar 2013 - 22:43
Post #177


Frequent User
Dołączył: Sat, 01 May 2010
Skąd: Łomża





Jaki jest sens zakładania takiej duzej tarczy z takim małym klockiem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cienki
post Wed, 27 Mar 2013 - 00:12
Post #178


User
Dołączył: Fri, 12 January 2007
Skąd: co chwilę gdzie indziej





CYTAT(MQuattron @ Fri, 15 Mar 2013 - 21:56) *
No i ciągłe sprawdzanie nowych cześci, nowych pomysłów i częsty "efekt wymiany części" czyli wydaje Ci się, że jedzie lepiej a często jest gorzej i trzeba poprawić smile.gif

Doszły nowe tarcze ATE 280mm z a3 8l



klocki z a8



i zaciski lucas 43, odpowiednik girling 43 z s4 c4 ale na troche większym jarzmie



tarcze są już u tokarza na nawiercaniu rozstawu 4x108 bo bazowo jest 5x100.

Teraz jest pytanie o opcje:

nr.1 tocze tarcze z 280 na 269mm i dokładam jarzmo z s4 i cały klocek trze o cała powierznie tarczy tak jak tu ale po stoczeniu



nr.2 zostawiam tarcze 280mm, zakładam oryginalnie jarzmo lucasa i klocek trze o część powierzchni tarczy. Nie wiem czy w tej opcji zmieści się w feldze 15 i drugi problem to ze tarcza z tyłu będzie większa od przedniej (front 278mm ) ale na mniejszym zacisku.

Dzisiaj były testy na kompie MTM303 ale okazało się, ze na tym kompie wypluwa kilka błedów i wchodzi w tryb awaryjny. Problem jest albo z moją wiązką albo z tamtym komputerem bo u mnie oprócz błędu EVAP'a nie ma żadnych innych.

No i do paska doszło kilka gratów na przód



tarcze, klocki, sworznie, poduszki amora i skrzyni, końcówki drążków i tuleje wahaczy smile.gif Problem jest z tyłem bo jest dość nietypowy i nie moge nic dostać. Wie ktoś gdzie dorwać mocowanie belki, dyfra, tuleje wahaczy i stabilizatora ?



Nie lepiej trzeba było dobrać tarczę z peugeota/citroena i nie kombinować z nawiercaniem otworów ??
O jakich parametrach szukałeś tarczy >??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
birol
post Wed, 27 Mar 2013 - 08:44
Post #179


User
Dołączył: Fri, 27 February 2009





Pewnie wążne bylo odsadzenie.


--------------------
www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Offczar
post Wed, 27 Mar 2013 - 08:53
Post #180


Super User
Dołączył: Wed, 06 May 2009
Skąd: Jelenia Góra





Dlaczego nie idziesz w spieka?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 12 August 2025 - 05:48