![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 September 2008 Skąd: łódź ![]() |
Każda skrzynia 01 pasuje na V6 , R5 , R4 . Przeguby wewnętrzne masz koronowe pasuje od nowszych B4 V6 lub TDI.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 01 July 2012 Skąd: ZGR / szczecin ![]() |
na samym początku po gratuluje projektu na pewno autko daje taki fun do jakiego było tworzone zdaj relacje jak się nowa sprężyna WG sprawuje
![]() ja u siebie do V8 zapodałem skrzynie od R5tdi i tylko musiałem podmienić grzybki wychodzące ze skrzyni do przykręcenia pół osi pasowało bez problemu w skrzyni O1E bezawaryjności życze ![]() |
|
|
![]()
Post
#163
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Każda skrzynia 01 pasuje na V6 , R5 , R4 . Przeguby wewnętrzne masz koronowe pasuje od nowszych B4 V6 lub TDI. Jesteś pewien, że dzwon pasuje? Bo przykładowo w 016 nie jest to zamienne i wyglada tak: ![]() po lewej od r4 1.8 90 km a po prawej od r5 chyba 2.0 js albo 2.2 coś tam ![]() przegubów wolał bym nie wymieniać, najwyżej pomienić flansze od skrzyni na takie, które mam aktualnie. I na pewno jest takie samo przełożenie 4,11 ? na samym początku po gratuluje projektu na pewno autko daje taki fun do jakiego było tworzone zdaj relacje jak się nowa sprężyna WG sprawuje ![]() ja u siebie do V8 zapodałem skrzynie od R5tdi i tylko musiałem podmienić grzybki wychodzące ze skrzyni do przykręcenia pół osi pasowało bez problemu w skrzyni O1E bezawaryjności życze ![]() dzięki, nie wiem czy więcej funu daje jeżdżenie czy grzebanie ale cel został osiągnięty ![]() Nowa spreżyna wg jest w końcu porządnym towarem a nie marnym gównem z marnego sklepu 20v turbo !!! Nie siadła po pierwszym nagrzaniu i trzyma książkowe cisnienie, niedzwiadek jak zwykle nie zawiódł ![]() u siebie w v8 to znaczy? Audi v8 ? <3 pochwal sie co tam masz, tez chyba niedługo zaczne grzebanie z v8 ![]() Dzięki za cenne porady Panowie! -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#164
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 September 2008 Skąd: łódź ![]() |
Skrzynia 016 od 1.8 to rodzynek bardzo mała nawet zewnątrz. 01e ma identyczny dzwon jak ta po prawej . Ja mam ją spiętą z 1.9 tdi.
Niestety flansz nie przełożysz bo wielokliny mają większą średnice i są chyba wpinane. Ale co do tego mogę się mylić. Przegóby i półoski bierz od Coupe V6 z ostatnich roczników są grubesze niż od TDI. Noorec wie jak przerobić żeby weszła bo nie mieści się delikatnie w tunel B2. Pozdro |
|
|
![]()
Post
#165
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Skrzynia 016 od 1.8 to rodzynek bardzo mała nawet zewnątrz. 01e ma identyczny dzwon jak ta po prawej . Ja mam ją spiętą z 1.9 tdi. Niestety flansz nie przełożysz bo wielokliny mają większą średnice i są chyba wpinane. Ale co do tego mogę się mylić. Przegóby i półoski bierz od Coupe V6 z ostatnich roczników są grubesze niż od TDI. Noorec wie jak przerobić żeby weszła bo nie mieści się delikatnie w tunel B2. Pozdro Co do wielkości to gabarytowo jest b podobna do 016 z r5, długością róznią się o kilka mm a na wysokość są takie same ![]() ![]() ![]() Jak wystawiłem na forum 016 do 1.8 quattro to nikt przez miesiąc nie chciał kupic, potem przyjechał po nia facet, który chce przełożyć bebechy do wczesnego ura bo tam jest własnie takie przełożenie, bodajze 3,89. chmiel25, ja nie chce zakładać 01e tylko 01a z uwagi na to, ze jest tańsza, powinna znieść bez problemu te powiedzmy 400 Nm, no i podpasuje p&p do moich gratów ![]() ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#166
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 22 June 2007 Skąd: O-ka ![]() |
u mnie skrzynia z 1.8t 1996rok 5bieg, dzielnie zniosiła i dalej znosi niut z 2.7bt po dosc mocnym programie i wydechu pewnie okolice 500nm a wcale nie oszczedzałem katowałem to prawie rok ciagłe strzały z sprzegla latanie bokami i nic z tego niechciała sie zepsuc, z tego co wiem nowy wlasciciel dalej lata bez wymiany skrzyni
![]() -------------------- Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM Jest Civic b16 gt35 |
|
|
![]()
Post
#167
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 01 July 2012 Skąd: ZGR / szczecin ![]() |
dzięki, nie wiem czy więcej funu daje jeżdżenie czy grzebanie ale cel został osiągnięty ![]() Nowa spreżyna wg jest w końcu porządnym towarem a nie marnym gównem z marnego sklepu 20v turbo !!! Nie siadła po pierwszym nagrzaniu i trzyma książkowe cisnienie, niedzwiadek jak zwykle nie zawiódł ![]() u siebie w v8 to znaczy? Audi v8 ? <3 pochwal sie co tam masz, tez chyba niedługo zaczne grzebanie z v8 ![]() Dzięki za cenne porady Panowie! Niestety S6 C4 V8 AEC ale idzie na sprzedaż bo zakupiłem a100 S4 c4 2.2T właśnie i tak pytam o spreżynke bo obecna ma 21lat i walcze z odzyskaniem doładowania i tak poszukuje mocnej spreżynki też na zaś ja akurat przekładałem z 01e do 01e ale diesiel a benzyna ma inne wewnetrzne przeguby Fun jest że coś sie samemu robi a potem kiluje ![]() |
|
|
![]()
Post
#168
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Dokładnie fun jest po połowie z tego że samemu się zmajstrowało, a działa i przy przy tym objeżdża sporo droższych i mocniejszych fur. No i druga część Fun-u jest z samego upalania. Zrobić samemu, a kupić gotowe czy też dać zrobić komuś innemu to dwie różne sprawy jak dla mnie. Takie auta które daje się zrobić firmie szybko się sprzedaje, a już na pewno szybciej niż takie zrobione samemu.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#169
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Dokładnie fun jest po połowie z tego że samemu się zmajstrowało, a działa i przy przy tym objeżdża sporo droższych i mocniejszych fur. No i druga część Fun-u jest z samego upalania. Zrobić samemu, a kupić gotowe czy też dać zrobić komuś innemu to dwie różne sprawy jak dla mnie. Takie auta które daje się zrobić firmie szybko się sprzedaje, a już na pewno szybciej niż takie zrobione samemu. No i ciągłe sprawdzanie nowych cześci, nowych pomysłów i częsty "efekt wymiany części" czyli wydaje Ci się, że jedzie lepiej a często jest gorzej i trzeba poprawić ![]() Doszły nowe tarcze ATE 280mm z a3 8l ![]() klocki z a8 ![]() i zaciski lucas 43, odpowiednik girling 43 z s4 c4 ale na troche większym jarzmie ![]() tarcze są już u tokarza na nawiercaniu rozstawu 4x108 bo bazowo jest 5x100. Teraz jest pytanie o opcje: nr.1 tocze tarcze z 280 na 269mm i dokładam jarzmo z s4 i cały klocek trze o cała powierznie tarczy tak jak tu ale po stoczeniu ![]() nr.2 zostawiam tarcze 280mm, zakładam oryginalnie jarzmo lucasa i klocek trze o część powierzchni tarczy. Nie wiem czy w tej opcji zmieści się w feldze 15 i drugi problem to ze tarcza z tyłu będzie większa od przedniej (front 278mm ) ale na mniejszym zacisku. Dzisiaj były testy na kompie MTM303 ale okazało się, ze na tym kompie wypluwa kilka błedów i wchodzi w tryb awaryjny. Problem jest albo z moją wiązką albo z tamtym komputerem bo u mnie oprócz błędu EVAP'a nie ma żadnych innych. No i do paska doszło kilka gratów na przód ![]() tarcze, klocki, sworznie, poduszki amora i skrzyni, końcówki drążków i tuleje wahaczy ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#170
|
|
User Dołączył: Fri, 27 February 2009 ![]() |
Problem jest z tyłem bo jest dość nietypowy i nie moge nic dostać. Wie ktoś gdzie dorwać mocowanie belki, dyfra, tuleje wahaczy i stabilizatora ? Mocowanie belki, tuleje wahaczy - o tym zapomnij (ewentualnie sprawdz od golfa syncro, passata syncro b3/b4 nie pamietam czy to weryfikowalem). bynajmniej mi nie udalo sie nic znalezc i skonczylo sie na dorabianiu w olkuszu (poliuretany olkusz) a co z reszta to nie wiem, nawet nie probowalem szukac. myle ze z gumami do stabi. nie powinno byc problemu, ale z duza poduchą do mocowania dyfra pewnie bedzie konflikt :/ -------------------- www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab |
|
|
![]()
Post
#171
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Mocowanie belki, tuleje wahaczy - o tym zapomnij (ewentualnie sprawdz od golfa syncro, passata syncro b3/b4 nie pamietam czy to weryfikowalem). bynajmniej mi nie udalo sie nic znalezc i skonczylo sie na dorabianiu w olkuszu (poliuretany olkusz) a co z reszta to nie wiem, nawet nie probowalem szukac. myle ze z gumami do stabi. nie powinno byc problemu, ale z duza poduchą do mocowania dyfra pewnie bedzie konflikt :/ To za 5 lat będą już tylko customy i dorabianie, w tym jesteś dobry ![]() Byłem zapytać w wv centrum wrocław. Podchodze do działu częsci i mowie - potrzebuje tuleje i poduszki na tył do passata syncro - b3 czy b4 - b2 - w b2 nie było syncro, najwczesniej wyszło w b3 ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#172
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 30 December 2003 Skąd: Częstochowa ![]() |
gdyby kogoś interesowało, ja włożyłem na tył 266mm z citroena, klocek idealnie tarczę obejmuję, rozstaw się zgadza, otwór centrujący liznąć trzeba 2mm za to średnica nie ruszana i seryjne wyważenie tarczy pozostaje
|
|
|
![]()
Post
#173
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 18 January 2012 ![]() |
gdyby kogoś interesowało, ja włożyłem na tył 266mm z citroena, klocek idealnie tarczę obejmuję, rozstaw się zgadza, otwór centrujący liznąć trzeba 2mm za to średnica nie ruszana i seryjne wyważenie tarczy pozostaje jeżeli uważasz ,że stoczenie otworu centrującego nie ma znaczenia na wyważenie tarczy to jesteś w błędzie |
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
A to nie można było tarczy z jakiegoś forda dopasować a nie wiercić?
Oczywiście nie wiem jaki tu otwór centrujący ale felgi pasują to możlwie że tarcza też. Mondeo v6 mial 280mm, focus st170 300mm. Może byłoby łatwiej. -------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#175
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 30 December 2003 Skąd: Częstochowa ![]() |
jeżeli uważasz ,że stoczenie otworu centrującego nie ma znaczenia na wyważenie tarczy to jesteś w błędzie na mój prosty chłopski rozum, zdjęcie 2mm wewnętrznej średnicy będzie miało pomijalne znaczenie, ale też całe to zagadnienie może nic nie znaczyć bo kierowca może nie odczuć dyskomfortu w czasie jazdy, chciałem tylko pokazać, że jest alternatywa dla kombinacji z tarczą A3 (a jeszcze jedno bo nie widziałem żeby ktoś gdzieś to napisał, dystans pod jarzmo zacisku w obu przypadkach trzeba podkładać ![]() |
|
|
![]()
Post
#176
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Na razie mody troche zwolniły. Kilka dni temu zakupiłem kolejną skrzynkę ale z tajemniczych przyczyn musiałem ją zwrócić. Jutro Krychya (dzięki) wysyła kolejne AKU i dyfer ACE pod torsena.
Była wstępna przymiarka hebli na tył ale ze względu na wielkość 280 mm muszę przesiąść się na felge 16. ![]() ![]() ![]() Tu pytanie jakiego semi slicka polecacie ? Jestem już prawie zdecydowany na federale evo 595 ze wzgledu na relacje ceny do jakości i 980 pln za komplet 205/45/16. Miała być przymiarka na bbs 16 cali, które zakupilem z pol roku temu ale okazało się, że 3 z 4 opon nadają się tylko do zdjęcia. Opony WANZLI nie są nejwyższej jakości ![]() No i wleciał upragniony mtm303. ADT tuning wspawał podstawki pod eepromy i komp siedzi już w aucie. Były testy ale niestety zgodnie z oczekiwaniami sprzegło z 7a nie daje rady. Na pewno zmiana jest mocno odczuwalna i jeździ się dużo dynamiczniej ale zdecydowałem już, że zmieniam komplet na ori aan czyli dwumas, nowa tarcza sachs i ory docisk. Z powodu sprzęgła nie moge wykorzystać w pełni mocy i momentu z mtma ale za jakies 2 tygodnie wszystko powinno już działać ![]() ![]() i ori kostki, ktore wyleciały ![]() Pozdro! -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#177
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 01 May 2010 Skąd: Łomża ![]() |
Jaki jest sens zakładania takiej duzej tarczy z takim małym klockiem?
|
|
|
![]()
Post
#178
|
|
User Dołączył: Fri, 12 January 2007 Skąd: co chwilę gdzie indziej ![]() |
No i ciągłe sprawdzanie nowych cześci, nowych pomysłów i częsty "efekt wymiany części" czyli wydaje Ci się, że jedzie lepiej a często jest gorzej i trzeba poprawić ![]() Doszły nowe tarcze ATE 280mm z a3 8l ![]() klocki z a8 ![]() i zaciski lucas 43, odpowiednik girling 43 z s4 c4 ale na troche większym jarzmie ![]() tarcze są już u tokarza na nawiercaniu rozstawu 4x108 bo bazowo jest 5x100. Teraz jest pytanie o opcje: nr.1 tocze tarcze z 280 na 269mm i dokładam jarzmo z s4 i cały klocek trze o cała powierznie tarczy tak jak tu ale po stoczeniu ![]() nr.2 zostawiam tarcze 280mm, zakładam oryginalnie jarzmo lucasa i klocek trze o część powierzchni tarczy. Nie wiem czy w tej opcji zmieści się w feldze 15 i drugi problem to ze tarcza z tyłu będzie większa od przedniej (front 278mm ) ale na mniejszym zacisku. Dzisiaj były testy na kompie MTM303 ale okazało się, ze na tym kompie wypluwa kilka błedów i wchodzi w tryb awaryjny. Problem jest albo z moją wiązką albo z tamtym komputerem bo u mnie oprócz błędu EVAP'a nie ma żadnych innych. No i do paska doszło kilka gratów na przód ![]() tarcze, klocki, sworznie, poduszki amora i skrzyni, końcówki drążków i tuleje wahaczy ![]() Nie lepiej trzeba było dobrać tarczę z peugeota/citroena i nie kombinować z nawiercaniem otworów ?? O jakich parametrach szukałeś tarczy >?? |
|
|
![]()
Post
#179
|
|
User Dołączył: Fri, 27 February 2009 ![]() |
Pewnie wążne bylo odsadzenie.
-------------------- www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab |
|
|
![]()
Post
#180
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 May 2009 Skąd: Jelenia Góra ![]() |
Dlaczego nie idziesz w spieka?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 12 August 2025 - 05:48 |