Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi 80 quattro 2.2 20VT
MQuattron
post Sun, 10 Feb 2013 - 12:08
Post #141


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





W teorii tak ale mam większe zaufanie do mniejszego stożka renomowanej firmy niż wielkiego no name, który jest z nie wiadomo jakiego materiału i cholera wie do czego jest dedykowany smile.gif Z jakiej grubości blaszki robiłeś przegrode na filtr ?


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 10 Feb 2013 - 12:08
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
dżordżyk
post Sun, 10 Feb 2013 - 14:25
Post #142


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





1mm nierdzewka. Tylko nie aluminium, bo alu szybko ciepło przewodzi, a nierdzewka wręcz jest oporna na ciepło. Do tego taką blaszkę okleisz folią termo izolacyjną samoprzylepną i gitara.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gulba
post Sun, 10 Feb 2013 - 15:36
Post #143


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008
Skąd: jelenia góra





Gdzieś czytałem że przy przepływce 20vt najlepsza jest ori puszka filtra. Dlaczego - posiada ona w wnętrzu dość długą rurę przed samy przepływomierzem która powoduje równomierne ułożenie zasysanego powietrza we wnętrzu przepływki i lepszy pomiar ilości powietrza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Sun, 10 Feb 2013 - 18:37
Post #144


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(dżordżyk @ Sun, 10 Feb 2013 - 14:25) *
1mm nierdzewka. Tylko nie aluminium, bo alu szybko ciepło przewodzi, a nierdzewka wręcz jest oporna na ciepło. Do tego taką blaszkę okleisz folią termo izolacyjną samoprzylepną i gitara.

Miałem już przygowaną blaszkę 2mm ale cięzko było to jakkowiek uformować smile.gif No i z nierdzewką nigdy nie będzie rudego problemu biggrin.gif

CYTAT(gulba @ Sun, 10 Feb 2013 - 15:36) *
Gdzieś czytałem że przy przepływce 20vt najlepsza jest ori puszka filtra. Dlaczego - posiada ona w wnętrzu dość długą rurę przed samy przepływomierzem która powoduje równomierne ułożenie zasysanego powietrza we wnętrzu przepływki i lepszy pomiar ilości powietrza.


Najlepiej było by przy okazji hamowania auta sprawdzić wyniki na poszczególnych filtrach i wariantach ale kto by miał tyle hajsu na pomiar z jednym i drugim stożkiem, puchą itp smile.gif Na razie jest spoko, jak wjedzie mtm to pomyśle co dalej.


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Thu, 14 Feb 2013 - 16:55
Post #145


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





Auto jak na razie ma sie zajebiście smile.gif W najbliższych planach wymiana serwa na coś o większej średnicy bo troche się poci;/ Inwestycje zostaną chwilowo oraniczone na rzecz takiego oto "prawie" quattro biggrin.gif



Ostatnio trochę pomalowałem felgi





i na razie tylko leje, latam po śniegu i killuje auta na światłach smile.gif



--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Sun, 17 Feb 2013 - 18:56
Post #146


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





No i po kolejnym upalaniu. Wyszło pare bzdur takich jak zbyt duża chłodnica oleju bo przy pełnym bucie na torze nie przekracza 90 stopni i trzyma cały czas ok 85 st, moim zdaniem powinno być troche wiecej. Poza tym trzeba się nauczyć tym skręcać i założyc na lato jakies porządne gumy żeby mieć szanse z sti i evo smile.gif

tu mały pit stop na czyszczenie pompy paliwa, jednak wożenie ze sobą najazdów ma sens smile.gif



i jakis tam jeden zakret



serdecznie podziękowania dla Marcina Kolbusza za fajne fotexy.


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Mon, 18 Feb 2013 - 09:12
Post #147


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Zostaw chlodnice oleju w spokoju, jeszcze zobaczysz jak sie oliwa potrafi zagrzac przy upalaniu w cieplejsze dni, szczegolnie w przypadku tego silnika smile.gif

Zazdroszcze mozliwosci upalania pojazdu smile.gif ja musze jeszcze chwilke poczekac na graty ale obiecuje wiosna wytoczyc gruza biggrin.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ChRzAnIu
post Mon, 18 Feb 2013 - 11:36
Post #148


Super User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.





MQuattron może na zimniejsze dni zasłoń chlodnice oleju , a tak jak pisze Noorec w cieplejsze i tak olej bedzie miał wyższą temp.
pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Mon, 18 Feb 2013 - 11:44
Post #149


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





No tak właśnie myślę, że w lecie będzie trochę cieplej i ta chłodnica + zimnejszy termostat będą zdawały egzamin smile.gif Raz doszło do 115 ale przy kręceniu bąków na śniegu.

Noorec trzymam Cie za słowo i mam nadzieje ze jak najszybciej pójdzie. Z resztą czas odchodzi na drugi plan, ważne żeby było bezawaryjnie! Ja na razie nawet nie wgrywam programu bo jest mega frajda na serii i trzeba się nauczyć skręcać tongue.gif z resztą pewnie od razu sprzęgło by klękło a na razie nie chce mi się bawić ze skrzynią. Myśle tylko czy w razie wymiany nie założyc dwumasa + nowa tarcza + ori docisk. Juz przerobiłem temat sztywnego sprzęgła i jednak przydało by sie mieć ten amortyzator - albo w kole albo w tarczy.


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Tue, 19 Feb 2013 - 23:21
Post #150


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





CYTAT(noorec @ Mon, 18 Feb 2013 - 09:12) *
Zostaw chlodnice oleju w spokoju, jeszcze zobaczysz jak sie oliwa potrafi zagrzac przy upalaniu w cieplejsze dni, szczegolnie w przypadku tego silnika smile.gif

Zazdroszcze mozliwosci upalania pojazdu smile.gif ja musze jeszcze chwilke poczekac na graty ale obiecuje wiosna wytoczyc gruza biggrin.gif

Dokładnie, chlodnicę oleju zostaw. Dobra temp. oleju to 80-90st. Weź to pod uwagę, że jest teraz zima. Jak będzie lato to jeszcze będziesz narzekał że masz za gorący olej, nawet na tej chłodnicy.

Noorec pochwal się co to za graty kupiłeś? tongue.gif


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Wed, 20 Feb 2013 - 13:09
Post #151


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Jak wszystko dostane w lapki, zmontuje i wystroje.. wtedy bedzie aktualizacja mojego tematu smile.gif
A teraz nie smiecmy juz w temacie Quattrona smile.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sev
post Wed, 20 Feb 2013 - 13:33
Post #152


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





MQuattron, pierwszy raz zobaczyłem twoje Q w zeszłą sobotę pod Makiem koło Factory, zaraz przed WLTA i pierwsze co przyszło mi do głowy "FAAAAJNE" ciekawe czy quattro, kilkadziesiąt minut później i kilkaset metrów dalej wszystko było jasne smile.gif


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Wed, 20 Feb 2013 - 17:37
Post #153


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(noorec @ Wed, 20 Feb 2013 - 13:09) *
Jak wszystko dostane w lapki, zmontuje i wystroje.. wtedy bedzie aktualizacja mojego tematu smile.gif
A teraz nie smiecmy juz w temacie Quattrona smile.gif


Ej możecie śmiecić byle było w quattro temacie biggrin.gif Noorec mógł byś uchylić rąbka tajemnicy, podać jakieś cyferki czy oznaczenia tongue.gif

CYTAT(Sev @ Wed, 20 Feb 2013 - 13:33) *
MQuattron, pierwszy raz zobaczyłem twoje Q w zeszłą sobotę pod Makiem koło Factory, zaraz przed WLTA i pierwsze co przyszło mi do głowy "FAAAAJNE" ciekawe czy quattro, kilkadziesiąt minut później i kilkaset metrów dalej wszystko było jasne smile.gif


Dzięki, ciesze się ze sie podoba i mam nadzieje, ze nie za bardzo rzuca się w oczy ! Na wlta nie poszło najlepiej bo byłem 30 w generalce na bodajże 86 aut, wyprzedziło mnie kilka osiek ale nie oczekiwałem że pojdzie koncertowo biggrin.gif Założeniem było wyprzedzenie chodziaż jednego auta w dość wymagającej klasie 4 no i udało się - 2 subaru i jedno s4 z głowy tongue.gif
tu wyniki http://rx-7.pl/timeattack/2013/2runda/wlta.pdf

i jeszcze pare fotek











sam sobie troche naśmiece bo kupiłem nowe prawie quattro, do którego jest plan wrzucić ABZ żeby w końcu troche pojeździć FAŁ 8, przyznam szczerze że nigdy nie latałem żadnym v8 więc fajnie by było mieć taki silnik w jakiejś lekkiej budzie. Na początku myślałem o e30 - lekkie, ogolno dostępne, podatne na mody, duzy wybór części i przetarta ścieżka na v8 no i przede wszystkim rwd . Już byłem w trakcie kulania $$$ na takie coś ale tydzien temu trafił się passat 32b syncro i nie mogłem sobie odmówić - taki pasek zdarza się rzadziej od b2q czy innych czterołapów i musiałem go mieć. Jako, że wrzucenie 4.2 v8 nie jest żadną wielką sztuka to za jakiś czas sprobuje coś takiego wyrezać - tu podziękowania dla Elmłody za możliwość zgapienia projektu od niego i dla Karola vel. StrasznyWładek za pomoc przy powrocie po kupnie smile.gif

Kupiłem go z zapadłem wsi pod Kaliszem, poprzedni właściciel sprowadził go 10 lat temu do pl z rzekomym przebiegiem 200 tys km, aktualnie ma 485tys co może być realne ale z drugiej strony może mieć i 800 tys. Ma oryginalny lakier, nie był bity i najbardziej mnie cieszy, że jest w oryginalnym stanie. Wiadomo, że trzeba usunąć rdzę tu i tam, wymienić wszystkie elementy zawieszenia i założyć jakieś większe heble ale jak na razie wszystko w nim działa i co ważne : jest mega oszczędny. Chodzi tylko na LPG i pali go około 15 litrów średnio. Silnik 'zeswapowany' z 2.0 JS 115 KM na 2.3 NG 136 KM. Zawsze chciałem mieć napęd na blokadach i w końcu marzenie spełnione !

tak wygladał w ogłoszeniu:



tak jak przywiozłem, trzeba go było troche odgrzybić bo było dużo wilgoci na dywanie, odkurzyc i ogarnać kurz smile.gif











i po ogarnieciu z farelką, szczotkami, odkurzaczem itp.



--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Wed, 20 Feb 2013 - 18:00
Post #154


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Chryste, gdzie kielichy a gdzie silnik w tym Passacie! biggrin.gif
Powodzenia w grzebaniu i nie zapomnić cofnąć tego V8 smile.gif


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Wed, 20 Feb 2013 - 18:07
Post #155


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(kompot @ Wed, 20 Feb 2013 - 18:00) *
Chryste, gdzie kielichy a gdzie silnik w tym Passacie! biggrin.gif
Powodzenia w grzebaniu i nie zapomnić cofnąć tego V8 smile.gif

Hehe, też byłem na początku przerażony bo kielichy i cały przód jest prawie identyczny z b2q. Silnik metr przed przednią osią robi swoje a właściwie to nie robi biggrin.gif Ale już przy startach i z rolki jest wy*ebiście, oczywiście mowa tu o sedanie. Passat też jest nawet dynamiczny. W ogóle po śniegu lepiej jeździ mi się paskiem bo ma mniej mocy i przez to tak nie mieli a w sedanie przy 120 km/h dasz w podłoge i od razu 4 buty mielą smile.gif
nawet da się poszaleć http://www.youtube.com/watch?v=QSYmHT4TWxI nic sie nie stao biggrin.gif


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sev
post Wed, 20 Feb 2013 - 22:05
Post #156


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





CYTAT(MQuattron @ Wed, 20 Feb 2013 - 17:37) *
Na wlta nie poszło najlepiej bo byłem 30 w generalce na bodajże 86 aut, wyprzedziło mnie kilka osiek (...)

...m. in. ja w swojej oście, byłem 24-ty, na pocieszenie dodam że mi tez nie poszło najlepiej, w WLR byleś lepszy o 11s rolleyes.gif

W oczy rzuca się biala klatka w środku i ta czerń nadwozia. Szepczą : "nie zadzieraj ze mną" wink.gif


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Wed, 20 Feb 2013 - 23:34
Post #157


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(Sev @ Wed, 20 Feb 2013 - 22:05) *
...m. in. ja w swojej oście, byłem 24-ty, na pocieszenie dodam że mi tez nie poszło najlepiej, w WLR byleś lepszy o 11s rolleyes.gif

W oczy rzuca się biala klatka w środku i ta czerń nadwozia. Szepczą : "nie zadzieraj ze mną" wink.gif

I jak zwykle wychodzi ze dobry kierownik to podstawa, dopiero potem liczy sie sprzet biggrin.gif Ja chyba bardziej wole siedzec w garazu i grzebac niz jezdzic tongue.gif


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Fri, 08 Mar 2013 - 22:56
Post #158


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





Dojechała w końcu odpowiednia sprężyna, która tym razem DZIAŁA smile.gif Podziekowania dla Niedzwiadka z APmotorsport, którego bardzo polecam.




do tego miałem mały problem z wydostającym się z silnika olejem.



Na początku wymieniłem dwie uszczelki czujników poziomu i ciśnienia oleju bo wygladało na to, kosmiczny koszt 4,2 pln za dwie sztuki biggrin.gif Potem okazało się, że przeciekał czujnik poziomu ale nie po gwincie tylko miedzy plastikowa obudowa a łbem



Problem rozwiązał nowy biały czujnik 1,6 - 2,0 bar



Na razie śmiga elegancko, po założeniu nowej sprezyny auto nawet jakby troche sie ożywiło i pompuje ksiazkowe 1.2 w peaku opadajace na 0.9. Jak zdecyduje sie na sprzegło to wejdzie program. Albo dwumas aan, nowa tarcza i ori docisk albo jednomas 7a + tarcza 2.5 tdi v6 quattro + docisk aan. Mtma powinno wytrzymać.

Ktoś sie orientuje czy pojdejdzie skrzynia 01a z audi b5 2.6 v6 quattro? Kołnierz pasuje na r5 tylko jaka tam jest srednica przegubów? wydaje mi sie, że powinna przypasować no i nowsza o pare lat smile.gif


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Sat, 09 Mar 2013 - 17:47
Post #159


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





A przypadkiem 01A z B5 nie maja innego przelozenia niz te nasze 4,11?

z czujnikiem to standard.. przechodzilem to tez jakis czas temu. Najgorsze ze nie wazne czy kupisz w aso czy jakis zamiennik bo tak czy siak sie moze rozchrzanic w ten sposob...


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Sat, 09 Mar 2013 - 23:19
Post #160


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(noorec @ Sat, 09 Mar 2013 - 17:47) *
A przypadkiem 01A z B5 nie maja innego przelozenia niz te nasze 4,11?


Nie wiem własnie a nie mam niestety etki zeby to sprawdzić. Skrzynia z 1.8 i 1.8t odpada bo ma inny dzwon niż r5...

CYTAT
z czujnikiem to standard.. przechodzilem to tez jakis czas temu. Najgorsze ze nie wazne czy kupisz w aso czy jakis zamiennik bo tak czy siak sie moze rozchrzanic w ten sposob...

a tydzien sie bawiłem i meczyłem żeby znaleźć głupią przyczynę za 17 pln biggrin.gif wiedza kosztuje


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 12 August 2025 - 05:48