Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi 80 quattro 2.2 20VT
MQuattron
post Sun, 27 Jan 2013 - 18:29
Post #121


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(gulba @ Sun, 27 Jan 2013 - 14:34) *

Dzięki, zajebisty link biggrin.gif I kolejna noc będzie z głowy tongue.gif

CYTAT(Al Ed Upek @ Sun, 27 Jan 2013 - 16:17) *
Filtry są tu:
http://www.re5pect.pl/filtr-paliwa-12-mm-x...-bullet-a6.html
Tanio nie jest ale można czyścić.
Ewentualnie pozostaje szczepienie zbiornika z B3 ale jest rzeźba z wlewem.

Szczepić zbiornika na pewno nie będę, plan jest albo na swirl pot albo żeby zawsze mieć przynajmniej 20l w baku:) Dzięki za link, zastanowie się mimo ceny filtra biggrin.gif


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 27 Jan 2013 - 18:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
MQuattron
post Wed, 30 Jan 2013 - 16:08
Post #122


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





No i sprawa filtra załatwiona, zakupiłem siatkowy filtr do iveco, średnia króćców 11 mm i pasuje jak ulał. Nie dość, że duży to jeszcze bedzie widać ile syfu z baku zlatuje.



do tego nabyłem przednią dokładkę żeby nie wyglądał jak z poderżniętym gardłem. Bedzie dużo zabawy z ogarnięciem starego miękkiego plastiku do malowania



doczekane siłowniki klapy, już nie muszę wozic ze sobą miotły biggrin.gif



no i w końcu zrobiło się ciepło i można było umyć furacza ale niestety w trakcie mycia zdarzył się przykry incydent. Jak ZAWSZE zostawiam auto na biegu i na ręcznym tak teraz JEDYNY RAZ zostawiłem auto na samej hydrołapie i...zjechał z podjazdu w brame sad.gif sad.gif sad.gif Tylny pas wygięty, jak widać klapa się nie domyka. Na szczęście blacharz twierdzi, że nic poważnego się nie stało i da się to bez problemu wyciągnąć. Szkoda budy ale na szczescie to nic powaznego i teraz do końca życia bede zostawiał na biegu :]







Znacie / polecacie firmę, obszywającą kiery? Zamiast kupować jakieś omp look czy inne sparco chce obszyc czarna alcantara kierownice z s2.




--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Offczar
post Wed, 30 Jan 2013 - 16:32
Post #123


Super User
Dołączył: Wed, 06 May 2009
Skąd: Jelenia Góra





W Lubaniu masz firmę "Carsdream". Podobnie ładnie i porządnie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kosiarz
post Wed, 30 Jan 2013 - 17:37
Post #124


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 February 2004
Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW





http://www.tapicer-samochodowy.com/ robia mega ! robilem u nich i kiere i fotele i wykonanie super wiec moge polecic no i sa na miejscu choc niera ciezko z terminami wiec musisz sie rozeznac w temacie


--------------------
Fuel Games Part I am 21.05.2011 Rothenburg 1/4 ET 13,6 SCIERWOLOT
https://picasaweb.google.com/112471818709940932677/SIERRACOSWORTHKOSIARZ
http://www.youtube.com/user/Kosiarzzz

http://tnij.org/cosworth Mój projekt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radom
post Wed, 30 Jan 2013 - 21:42
Post #125


Frequent User
Dołączył: Tue, 30 December 2003
Skąd: Częstochowa





ps878 w katalogu filtrona podaje króćce 8mm, czy to jest ich średnica wew ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Thu, 31 Jan 2013 - 09:45
Post #126


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(Offczar @ Wed, 30 Jan 2013 - 16:32) *
W Lubaniu masz firmę "Carsdream". Podobnie ładnie i porządnie wink.gif

Dzwonilem, chca 400pln za obszycie calej kiery;)

CYTAT(Kosiarz @ Wed, 30 Jan 2013 - 17:37) *
http://www.tapicer-samochodowy.com/ robia mega ! robilem u nich i kiere i fotele i wykonanie super wiec moge polecic no i sa na miejscu choc niera ciezko z terminami wiec musisz sie rozeznac w temacie

Oni z kolei za to samo zycza sobie 260pln wink.gif

CYTAT(radom @ Wed, 30 Jan 2013 - 21:42) *
ps878 w katalogu filtrona podaje króćce 8mm, czy to jest ich średnica wew ?

To jest tak: pierwsze jest 8mm, potem 10,7 mm i ponad 11 na kolnierzu na koncu. Napisalem, ze pasuje bo mam przewod 12mm i po dokreceniu lezy elegancko wink.gif


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kornat
post Thu, 31 Jan 2013 - 09:58
Post #127


Super User
Dołączył: Wed, 11 April 2007
Skąd: Płońsk





o ile dobrze pamiętam user jankes6 zajmuje się obszywaniem kierownic.


--------------------
_https://www.facebook.com/punto16vT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tcharec
post Thu, 31 Jan 2013 - 11:27
Post #128


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 May 2005
Skąd: Gliwice





CYTAT(MQuattron @ Fri, 25 Jan 2013 - 23:46) *
Streszczenie wyjazdu na małe ślizganie

http://www.youtube.com/watch?v=Cabr9-ynYHA

To jest normalne w AQ, że przód nie jedzie tam gdzie kiera czy opony miałeś jakieś szmatławe? A może strasznie ślisko było, bo widać, że strasznie wali przodem na zewnątrz.


--------------------
'91 Sierra kombi 24V (BOA)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Thu, 31 Jan 2013 - 12:32
Post #129


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





CYTAT(Tcharec @ Thu, 31 Jan 2013 - 11:27) *
To jest normalne w AQ, że przód nie jedzie tam gdzie kiera czy opony miałeś jakieś szmatławe? A może strasznie ślisko było, bo widać, że strasznie wali przodem na zewnątrz.


Przeciez wszyscy wszedzie trabia ze audi sie nie prowadzi, nie skreca i wogole jest niesterowalne wink.gif

Na filmie widac ze tam chyba lod jest, a po za tym na luznych nawierzchniach po prostu trzeba sobie to auto ustawiac do zakretu, szczegolnie jesli sie smiga ze sppietym tylnym dyfrem.


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krzychuzzz
post Thu, 31 Jan 2013 - 12:33
Post #130


User
Dołączył: Fri, 20 October 2006





Ja mogę polecić B.M Customs z Lubartowa.
Obszywałem u nich MOMO z Mtsubishi i jestem mega zadowolony.

http://www.facebook.com/home.php#!/pag...9909123?fref=ts
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Thu, 31 Jan 2013 - 15:19
Post #131


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(noorec @ Thu, 31 Jan 2013 - 12:32) *
Przeciez wszyscy wszedzie trabia ze audi sie nie prowadzi, nie skreca i wogole jest niesterowalne wink.gif

Na filmie widac ze tam chyba lod jest, a po za tym na luznych nawierzchniach po prostu trzeba sobie to auto ustawiac do zakretu, szczegolnie jesli sie smiga ze sppietym tylnym dyfrem.

Nie dość że zjechane opony to i kierownik nie najlepszy smile.gif A że auto z silnikiem metr przed przednią osią nie będzie doskonale skręcać nie jest żadną tajemnicą smile.gif Pozostaje uczyć się auta, ustawiac je sobie w zakrętach i ćwiczyć smile.gif Na mokrym czy suchym asfalcie to jeszcze ale na takim lodzie jak tam był ciężko utrzymać linię prosta, szczegolnie jak 4 buty mielą caly czas od 2.5tys w góre biggrin.gif Na taki lodowy tor dużo lepsze by było zwykle R5 136KM/170KM, rozwijające moc bardziej liniowo...

Tył wstępnie naprawiony tak, że domyka sie klapa a w poniedzialek jade na finalne prostowanie.



Sposób może nie najlepszy ale skuteczny i niczego nie uszkodziłem smile.gif




Mieliście do czynienia z urzadzeniem Gtech pro rr? Polecacie, gównie do pomiarów 0-100? Pozdro


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gulba
post Fri, 01 Feb 2013 - 22:35
Post #132


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008
Skąd: jelenia góra





Sorry że ładuje swoje wykonanie w twój opis ale zrobiłem te flansze

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7243981361ea1dbf.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c1e962873008ff37.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e891e74433b0448d.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sat, 02 Feb 2013 - 17:19
Post #133


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Spokojnie będzie śmigać, nie widzę problemów.
Na lodzie to ja bym nie jechał. Zero fun-u, auto prawie każde jedzie jak chce, no chyba że masz kolec.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Sun, 03 Feb 2013 - 20:32
Post #134


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(gulba @ Fri, 01 Feb 2013 - 22:35) *


Daj znać jak zrobisz pierwsze 1000km, mi sie wydaje ze po takim obspawaniu da rade smile.gif
Poskładałem wnętrze czyli boczki, plastiki i inne bzdury. Zostaje tylko kupic porządny dywan i będzie w miare kulturalnie. Same boczki dość mocno wyciszyły wnętrze.



Do tego nowe poduszki górne amortyzatora



I w końcu wyniki pomiarów Gtechem.










Nie wiem czy to realne wyniki ale jeśli rzeczywiście przy dwóch osobach czyli 1300kg wyszło 4,85 do 100 km/h to jestem mega zadowolony. Liczyłem na początku ze bedzie koło 5.5 ale jestem mega pozytywnie zaskoczony smile.gif Rozumiem, że HP i TQ są podawane na kołach? Potem mnoże wynik razy ~1.15 uwzgledniajac straty w układzie? 15% czy więcej / mniej? Skubany nawet po kalibracji obrotów pokazuje dokładnie takie obroty jak na budziku biggrin.gif


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gulba
post Mon, 04 Feb 2013 - 18:54
Post #135


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008
Skąd: jelenia góra





moje poduszki

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e5f22bef2109d30.html

się zdenerowałem i założyłem

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/61c249b2fb6a332f.html

te gumiaki to lipa przerobiłem już chyba wszystkie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fighter001
post Tue, 05 Feb 2013 - 20:26
Post #136


Frequent User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: wrocław





Dywan sie znajdzie i jest nawet w niezłym stanie. Prałeś boczki? Mocna ta seria wyszła
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Wed, 06 Feb 2013 - 14:44
Post #137


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(gulba @ Mon, 04 Feb 2013 - 18:54) *
moje poduszki

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e5f22bef2109d30.html

się zdenerowałem i założyłem

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/61c249b2fb6a332f.html

te gumiaki to lipa przerobiłem już chyba wszystkie

Lipa w sensie że sie wybijają, pękają itp?
Tak jeszcze a propos torsena flansz itp - flansze są wkręcane w sam mechanizm, nie boisz sie że jakoś zetnie wieloklin? Małe prawdopodobieństwo ale..smile.gif

CYTAT(Fighter001 @ Tue, 05 Feb 2013 - 20:26) *
Dywan sie znajdzie i jest nawet w niezłym stanie. Prałeś boczki? Mocna ta seria wyszła

Czekam na info:) Boczków na razie nie prałem, jak gdzies po drodze bedzie odkurzacz piorący to to zrobie smile.gif Nie do końca wierze w 4.85s, bliżej cos 5s ale tak czy inaczej nieźle. W przeliczeniu niby 250KM i 360 Nm .


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gulba
post Wed, 06 Feb 2013 - 16:46
Post #138


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008
Skąd: jelenia góra





Co do poduszek orginalnych to się świetnie uklepują i robi sie luz, a że morda ciężka to proces jest dość przyspieszony jak widzisz na zdjęciach.
Co do flansz to przerobiłem orginalne od V8 przeszedłem z 108mm na 100mm (przegub) także szybciej rozpierniczy torsena niż wielokin. Flansze 100mm wchodzą do torsena na głębokość może 1cm, trzeba dorabiać śruby i podkładki żeby niezrobić spięcia na 100%. Flansze od V8 wchodza juz na 3cm do samej podstawki do której sie je przykręca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MQuattron
post Sun, 10 Feb 2013 - 00:15
Post #139


Frequent User
Dołączył: Wed, 17 October 2012
Skąd: Wrocław





CYTAT(gulba @ Wed, 06 Feb 2013 - 16:46) *
Co do poduszek orginalnych to się świetnie uklepują i robi sie luz, a że morda ciężka to proces jest dość przyspieszony jak widzisz na zdjęciach.
Co do flansz to przerobiłem orginalne od V8 przeszedłem z 108mm na 100mm (przegub) także szybciej rozpierniczy torsena niż wielokin. Flansze 100mm wchodzą do torsena na głębokość może 1cm, trzeba dorabiać śruby i podkładki żeby niezrobić spięcia na 100%. Flansze od V8 wchodza juz na 3cm do samej podstawki do której sie je przykręca.

No to mam nadzieje, że patent u Ciebie zda egzamin, niedługo też planuje u siebie to zmontować, zwłaszcza, że torsen leży cały czas na stole.

Doszedł mały mod dolotu, w końcu wyleciał ten wielki wieśniacki stożek

redukcja na filtr K&N



przed



po



Teraz dużo wyraźniej słychać silnik niż zasys powietrza. Nie wiem czy to możliwe ale mam wrażenie jakby turbo minimalnie wcześniej wstawało. Może przez akustyke... smile.gif No i czas zabrać się za osłonę filtra żeby nie ciągnął gorącego powietrza.


--------------------
S4 B5
E30 320i cabrio
C124 230CE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sun, 10 Feb 2013 - 12:02
Post #140


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Czy ja wiem czy wieśniacki. Duży ma lepsze przepływy. Nie wiem jak producent deklaruje wydajność obu filtrów. Ale ten mały wydaje się że ma mniejszy przepływ. Najważniejsza i tak osłona żeby miał zimne powietrze.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 12 August 2025 - 02:49