Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Closed TopicStart new topic
> Golf II 1.6 -> 1.8 16v KR ITB
Homeras
post Wed, 16 Jan 2013 - 17:21
Post #41


Rookie
Dołączył: Wed, 14 November 2012





Dobrze bedzie. Bedziesz od razu montował gazniki czy wpier oryginalny wtrysk i kolektor ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 16 Jan 2013 - 17:21
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
opornick
post Thu, 17 Jan 2013 - 06:00
Post #42


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





CYTAT(Homeras @ Wed, 16 Jan 2013 - 17:21) *
Dobrze bedzie. Bedziesz od razu montował gazniki czy wpier oryginalny wtrysk i kolektor ?



od razu przepustnice, w sumie juz prawie zamontowane, trzeba dopiescic tylko

ilosc prac jeszcze duza szczegolnie przy elektryce i sprawach gdzie trzeba cos dorobic przerobic itd
listwa paliwowa, linka gazu, cala elektryka razem z TPS z ktorym jeszcze nie wiadomo co bedzie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Sat, 19 Jan 2013 - 23:19
Post #43


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





Trochę bym tam ogarnął przed wkładaniem czego kol wiek bo jest lekka obora ...

Pomysł z przepustnicami bardzo dobry tym bardziej że już masz przez producenta odpowiednią stronę do łapania tlenu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Sun, 20 Jan 2013 - 09:15
Post #44


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





oj tam oj tam nikt tam jesc nie bedzie, ani na zadnym "...fest" nie bedzie auto pokazywane a buda pewnie i tak za rok pojdzie na zyletki:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
emtees
post Sun, 20 Jan 2013 - 10:56
Post #45


Super User
Dołączył: Mon, 01 February 2010
Skąd: Toruń





A trąbki sam dorabiasz czy wykorzystasz jakieś seryjne?


--------------------
Civic EJ2_K20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Olsen_16v_kr
post Mon, 21 Jan 2013 - 19:42
Post #46


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 June 2012
Skąd: warszawa





Ale zajebiście , że jeszcze ktoś lata golfiną w zawodach tongue.gif mam ze 2 doły KR\PL uzbrojone jak byś coś potrzebował czapa itp :]

gratki za chęci smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sat, 26 Jan 2013 - 14:15
Post #47


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





czym będziesz stroil?
jaka srednica przy motylkach?
one oryginalnie nie mialy oski od strony wlotu?
wykorzystujesz seryjną pierwsza część kolektora czy spawasz nowy?
pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Sat, 26 Jan 2013 - 15:47
Post #48


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





CYTAT(emtees @ Sun, 20 Jan 2013 - 10:56) *
A trąbki sam dorabiasz czy wykorzystasz jakieś seryjne?


trabki bede z wywijek stalowych

nad filtrem dumam , moze jakas pianka bulpren czy tam gabka filtracyjna


CYTAT(Olsen_16v_kr @ Mon, 21 Jan 2013 - 19:42) *
Ale zajebiście , że jeszcze ktoś lata golfiną w zawodach tongue.gif mam ze 2 doły KR\PL uzbrojone jak byś coś potrzebował czapa itp :]

gratki za chęci smile.gif


dzieki dzieki, jest jeszcze ze 2-3 szt w okolicy co tez jezdza takze jeszcze sprzet nie wymarl smile.gif


CYTAT(raich @ Sat, 26 Jan 2013 - 14:15) *
czym będziesz stroil?
jaka srednica przy motylkach?
one oryginalnie nie mialy oski od strony wlotu?
wykorzystujesz seryjną pierwsza część kolektora czy spawasz nowy?
pozdrawiam.



1. digi
2. przy motylkach chyba 42 z tego co pamietam
3. mialy oske ale zdemontowalem
4. wykorzystana pierwsza i druga czesc ori kolektora do testow, zobaczymy jakie to da wyniki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sat, 26 Jan 2013 - 16:25
Post #49


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





planujesz airbox?
filtr mozesz dac z motoru przeciez.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Mon, 28 Jan 2013 - 06:43
Post #50


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





airboxu pewnie nie policze zeby mial sens a airbox nie widze zeby sie zmiescil, jednak wciaz jest to kwestia otwarta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Thu, 21 Feb 2013 - 11:47
Post #51


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





pierwsze przymiarki



Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 03 Mar 2013 - 15:58
Post #52


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(opornick @ Thu, 21 Feb 2013 - 11:47) *
pierwsze przymiarki




mierzyles dlugosc i srednice kanalow itb-glowica i ''trabek'' przed przepustnica?
myslales o zrobieniu wspornika do itb?
dobrze widze,ze zaslepiles miejsca po wtryskach w itb monetami?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Tue, 16 Apr 2013 - 10:38
Post #53


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





CYTAT(raich @ Sun, 03 Mar 2013 - 15:58) *
mierzyles dlugosc i srednice kanalow itb-glowica i ''trabek'' przed przepustnica?
myslales o zrobieniu wspornika do itb?
dobrze widze,ze zaslepiles miejsca po wtryskach w itb monetami?


dlugosc nie mierzona, srednice mierzylem ale wyleciala z glowy
trabki sa srednicy jak wlot przed przepustnica

wspornik nie wiem czy bedzie konieczny, dosc solidnie sie to trzyma ale rzeczywistosc zweryfikuje czy sie nie bedzie chcialo rozpasc

wszystkie niepotrzebne otwory w przepustnicach zalane zostaly pasta alu

cos tam dzis zaczalem grzebac
najpierw zmylem gruba wartwe kurzu
kabelkowy sajgon

Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Tue, 16 Apr 2013 - 14:58
Post #54


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Dasz radę, fajnie że dalej to dłubiesz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Tue, 16 Apr 2013 - 18:29
Post #55


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Fajne dłubanie! Tylko tak się zastanawiam nad tymi trąbkami, kształt wydaje się w porządku, ale są tak blisko pasa przedniego, że nie wiem czy efekt jest właściwy do nakładów w sensie przepływ i jego zaburzania. Trochę nie ma to sensu w obecnym ustawieniu. Może zdemontuj na próbę pas przedni i podlej nieco po założeniu EFI?


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Tue, 16 Apr 2013 - 19:46
Post #56


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Sorry za ot ale co to za pasta alu??


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slonek69
post Tue, 16 Apr 2013 - 22:49
Post #57


User
Dołączył: Mon, 10 October 2005
Skąd: MARKI





ITB fajne tylko przydało by się chłodnice przesunąć maxymalnie w lewo, pas z Passata B3 pozwala na upchnięcie chłodnic bardziej z przodu i ukierunkowanie powietrza bardziej w stronę przepustnic. Podstawę filtra oleju z mk1 GTI będziesz zakładał, wymiennik olej- woda jest dość symboliczny i lubi zmieszać płyny w silniku.
Łapę pod alternator odchudzałeś? Standardowa z 9A waży chyba 10kg, albo zmienić wszystko na podstawę 2E/ABF non AC z paskiem 6pk.
Planujesz montaż dodatkowej łapy na skrzynię z przodu do podłużnicy, lub aluminiowej przednie silnika?? Kilka lat nie mam mk2 ale nawet na nowych poduszkach moje 2E skakało po całej komorze silnika.
Planujesz zmianę zbiornika na taki z mk3 i jedną pompę paliwa w zbiorniku??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Wed, 17 Apr 2013 - 07:07
Post #58


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





CYTAT(CZUCZU @ Tue, 16 Apr 2013 - 14:58) *
Dasz radę, fajnie że dalej to dłubiesz


smile.gif dzieki


CYTAT(kompot @ Tue, 16 Apr 2013 - 18:29) *
Fajne dłubanie! Tylko tak się zastanawiam nad tymi trąbkami, kształt wydaje się w porządku, ale są tak blisko pasa przedniego, że nie wiem czy efekt jest właściwy do nakładów w sensie przepływ i jego zaburzania. Trochę nie ma to sensu w obecnym ustawieniu. Może zdemontuj na próbę pas przedni i podlej nieco po założeniu EFI?


na zdjeciu kolektor jest przylozony i zlapany tylko 1 sruba, niedokrecona, opadl troche, jak sie dokreci trabki sa ponad pasem przednim co wymaga zmodyfikowania maski zeby sie zamknela

moge tez skrocic kolektor i maska sie zamknie ale calosc bedzie nizej i bedzieprzed itb gora chlodnicy/pas przedni

w jednym z projektow w sieci znalazlem informacje ze wydluzeniu kolektora do dlugosciu ktora mam w tej chwili znaczaco poprawil sie moment stad tak to wlasnie zrobilem


CYTAT(Pan. B @ Tue, 16 Apr 2013 - 19:46) *
Sorry za ot ale co to za pasta alu??


http://technicoll.pl/index.php?lang=pl&...duct.php?id=52#

CYTAT(slonek69 @ Tue, 16 Apr 2013 - 22:49) *
ITB fajne tylko przydało by się chłodnice przesunąć maxymalnie w lewo, pas z Passata B3 pozwala na upchnięcie chłodnic bardziej z przodu i ukierunkowanie powietrza bardziej w stronę przepustnic. Podstawę filtra oleju z mk1 GTI będziesz zakładał, wymiennik olej- woda jest dość symboliczny i lubi zmieszać płyny w silniku.
Łapę pod alternator odchudzałeś? Standardowa z 9A waży chyba 10kg, albo zmienić wszystko na podstawę 2E/ABF non AC z paskiem 6pk.
Planujesz montaż dodatkowej łapy na skrzynię z przodu do podłużnicy, lub aluminiowej przednie silnika?? Kilka lat nie mam mk2 ale nawet na nowych poduszkach moje 2E skakało po całej komorze silnika.
Planujesz zmianę zbiornika na taki z mk3 i jedną pompę paliwa w zbiorniku??


Jakbym gdzies dorwal podstawe z GTI to pewnie bym zamontowal, wymiennik symboliczny o tym ze lubi zamieszac to nawet nie wiedzialem, w 1.6 nie mialem z nim problemow

lapa altka standard 1.8 16v, ale musze z tym powalczyc bo to wersja z klima byla i duzo tego materialu wisi, jakies 2E gdzies chyba mam to moze podmienie, dzieki za podpowiedz

o lapach myslalem zeby zalac jak sie tylko da klejem do szyb, tez juz mialem problem jak w 1.6 silnik sie wychylil i poloska wyskoczyla z przegubu ale wtedy jedna poduszka sie urwala

zbiornik w tej chwili mam seria, w nim pompa wstepna, a pozniej 2 pompa G40 , zbiornik z mkIII pewnie wrzuce bo uprosci to uklad ale chyba nic poza tym to nie da


teraz walcze z kablami, wiekszosc juz mam rozgryzionych, zostaje kwestia czujnika temp ktory byl w przeplywce , jednej wolnej wtyczki ktora byla w okolicach przeplywki i jednego przewowdu , sam wiazki nie wycinalem i nie wiem od czego sa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Wed, 17 Apr 2013 - 09:08
Post #59


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(opornick @ Wed, 17 Apr 2013 - 07:07) *
na zdjeciu kolektor jest przylozony i zlapany tylko 1 sruba, niedokrecona, opadl troche, jak sie dokreci trabki sa ponad pasem przednim co wymaga zmodyfikowania maski zeby sie zamknela

moge tez skrocic kolektor i maska sie zamknie ale calosc bedzie nizej i bedzieprzed itb gora chlodnicy/pas przedni

w jednym z projektow w sieci znalazlem informacje ze wydluzeniu kolektora do dlugosciu ktora mam w tej chwili znaczaco poprawil sie moment stad tak to wlasnie zrobilem


Brzmi rozsądnie, dlugość trąbek znaczy się. W takim razie optuję za dziurą w masce! Daj foto jak to traz wygląda.
Powodzenia.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NMR-Riders Kyle
post Wed, 17 Apr 2013 - 23:28
Post #60


Frequent User
Dołączył: Sat, 21 May 2011
Skąd: Mrągowo





CYTAT(slonek69 @ Tue, 16 Apr 2013 - 22:49) *
wymiennik olej- woda jest dość symboliczny i lubi zmieszać płyny w silniku.


Pierwsze słyszę... Jak by tak było to nie stosowali by ich w niezmienionej formie do dzisiaj. Musiał byś wlać kwas zamiast płyny chłodzącego żeby przeżarł ścianki i dostał się do oleju, bo między komorą płynu a oleju nie ma żadnych uszczelek - to jest jeden odlew.


--------------------
Simple is beautiful.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 14:56