![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 14 November 2012 ![]() |
Dobrze bedzie. Bedziesz od razu montował gazniki czy wpier oryginalny wtrysk i kolektor ?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
Dobrze bedzie. Bedziesz od razu montował gazniki czy wpier oryginalny wtrysk i kolektor ? od razu przepustnice, w sumie juz prawie zamontowane, trzeba dopiescic tylko ilosc prac jeszcze duza szczegolnie przy elektryce i sprawach gdzie trzeba cos dorobic przerobic itd listwa paliwowa, linka gazu, cala elektryka razem z TPS z ktorym jeszcze nie wiadomo co bedzie |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI ![]() |
Trochę bym tam ogarnął przed wkładaniem czego kol wiek bo jest lekka obora ...
Pomysł z przepustnicami bardzo dobry tym bardziej że już masz przez producenta odpowiednią stronę do łapania tlenu. |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
oj tam oj tam nikt tam jesc nie bedzie, ani na zadnym "...fest" nie bedzie auto pokazywane a buda pewnie i tak za rok pojdzie na zyletki:)
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Toruń ![]() |
A trąbki sam dorabiasz czy wykorzystasz jakieś seryjne?
-------------------- Civic EJ2_K20
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 June 2012 Skąd: warszawa ![]() |
Ale zajebiście , że jeszcze ktoś lata golfiną w zawodach
![]() gratki za chęci ![]() |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
czym będziesz stroil?
jaka srednica przy motylkach? one oryginalnie nie mialy oski od strony wlotu? wykorzystujesz seryjną pierwsza część kolektora czy spawasz nowy? pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
A trąbki sam dorabiasz czy wykorzystasz jakieś seryjne? trabki bede z wywijek stalowych nad filtrem dumam , moze jakas pianka bulpren czy tam gabka filtracyjna Ale zajebiście , że jeszcze ktoś lata golfiną w zawodach ![]() gratki za chęci ![]() dzieki dzieki, jest jeszcze ze 2-3 szt w okolicy co tez jezdza takze jeszcze sprzet nie wymarl ![]() czym będziesz stroil? jaka srednica przy motylkach? one oryginalnie nie mialy oski od strony wlotu? wykorzystujesz seryjną pierwsza część kolektora czy spawasz nowy? pozdrawiam. 1. digi 2. przy motylkach chyba 42 z tego co pamietam 3. mialy oske ale zdemontowalem 4. wykorzystana pierwsza i druga czesc ori kolektora do testow, zobaczymy jakie to da wyniki |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
planujesz airbox?
filtr mozesz dac z motoru przeciez. |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
airboxu pewnie nie policze zeby mial sens a airbox nie widze zeby sie zmiescil, jednak wciaz jest to kwestia otwarta
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
mierzyles dlugosc i srednice kanalow itb-glowica i ''trabek'' przed przepustnica? myslales o zrobieniu wspornika do itb? dobrze widze,ze zaslepiles miejsca po wtryskach w itb monetami? dlugosc nie mierzona, srednice mierzylem ale wyleciala z glowy trabki sa srednicy jak wlot przed przepustnica wspornik nie wiem czy bedzie konieczny, dosc solidnie sie to trzyma ale rzeczywistosc zweryfikuje czy sie nie bedzie chcialo rozpasc wszystkie niepotrzebne otwory w przepustnicach zalane zostaly pasta alu cos tam dzis zaczalem grzebac najpierw zmylem gruba wartwe kurzu kabelkowy sajgon ![]() |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Dasz radę, fajnie że dalej to dłubiesz
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Fajne dłubanie! Tylko tak się zastanawiam nad tymi trąbkami, kształt wydaje się w porządku, ale są tak blisko pasa przedniego, że nie wiem czy efekt jest właściwy do nakładów w sensie przepływ i jego zaburzania. Trochę nie ma to sensu w obecnym ustawieniu. Może zdemontuj na próbę pas przedni i podlej nieco po założeniu EFI?
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Sorry za ot ale co to za pasta alu??
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: MARKI ![]() |
ITB fajne tylko przydało by się chłodnice przesunąć maxymalnie w lewo, pas z Passata B3 pozwala na upchnięcie chłodnic bardziej z przodu i ukierunkowanie powietrza bardziej w stronę przepustnic. Podstawę filtra oleju z mk1 GTI będziesz zakładał, wymiennik olej- woda jest dość symboliczny i lubi zmieszać płyny w silniku.
Łapę pod alternator odchudzałeś? Standardowa z 9A waży chyba 10kg, albo zmienić wszystko na podstawę 2E/ABF non AC z paskiem 6pk. Planujesz montaż dodatkowej łapy na skrzynię z przodu do podłużnicy, lub aluminiowej przednie silnika?? Kilka lat nie mam mk2 ale nawet na nowych poduszkach moje 2E skakało po całej komorze silnika. Planujesz zmianę zbiornika na taki z mk3 i jedną pompę paliwa w zbiorniku?? |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
Dasz radę, fajnie że dalej to dłubiesz ![]() Fajne dłubanie! Tylko tak się zastanawiam nad tymi trąbkami, kształt wydaje się w porządku, ale są tak blisko pasa przedniego, że nie wiem czy efekt jest właściwy do nakładów w sensie przepływ i jego zaburzania. Trochę nie ma to sensu w obecnym ustawieniu. Może zdemontuj na próbę pas przedni i podlej nieco po założeniu EFI? na zdjeciu kolektor jest przylozony i zlapany tylko 1 sruba, niedokrecona, opadl troche, jak sie dokreci trabki sa ponad pasem przednim co wymaga zmodyfikowania maski zeby sie zamknela moge tez skrocic kolektor i maska sie zamknie ale calosc bedzie nizej i bedzieprzed itb gora chlodnicy/pas przedni w jednym z projektow w sieci znalazlem informacje ze wydluzeniu kolektora do dlugosciu ktora mam w tej chwili znaczaco poprawil sie moment stad tak to wlasnie zrobilem Sorry za ot ale co to za pasta alu?? http://technicoll.pl/index.php?lang=pl&...duct.php?id=52# ITB fajne tylko przydało by się chłodnice przesunąć maxymalnie w lewo, pas z Passata B3 pozwala na upchnięcie chłodnic bardziej z przodu i ukierunkowanie powietrza bardziej w stronę przepustnic. Podstawę filtra oleju z mk1 GTI będziesz zakładał, wymiennik olej- woda jest dość symboliczny i lubi zmieszać płyny w silniku. Łapę pod alternator odchudzałeś? Standardowa z 9A waży chyba 10kg, albo zmienić wszystko na podstawę 2E/ABF non AC z paskiem 6pk. Planujesz montaż dodatkowej łapy na skrzynię z przodu do podłużnicy, lub aluminiowej przednie silnika?? Kilka lat nie mam mk2 ale nawet na nowych poduszkach moje 2E skakało po całej komorze silnika. Planujesz zmianę zbiornika na taki z mk3 i jedną pompę paliwa w zbiorniku?? Jakbym gdzies dorwal podstawe z GTI to pewnie bym zamontowal, wymiennik symboliczny o tym ze lubi zamieszac to nawet nie wiedzialem, w 1.6 nie mialem z nim problemow lapa altka standard 1.8 16v, ale musze z tym powalczyc bo to wersja z klima byla i duzo tego materialu wisi, jakies 2E gdzies chyba mam to moze podmienie, dzieki za podpowiedz o lapach myslalem zeby zalac jak sie tylko da klejem do szyb, tez juz mialem problem jak w 1.6 silnik sie wychylil i poloska wyskoczyla z przegubu ale wtedy jedna poduszka sie urwala zbiornik w tej chwili mam seria, w nim pompa wstepna, a pozniej 2 pompa G40 , zbiornik z mkIII pewnie wrzuce bo uprosci to uklad ale chyba nic poza tym to nie da teraz walcze z kablami, wiekszosc juz mam rozgryzionych, zostaje kwestia czujnika temp ktory byl w przeplywce , jednej wolnej wtyczki ktora byla w okolicach przeplywki i jednego przewowdu , sam wiazki nie wycinalem i nie wiem od czego sa |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
na zdjeciu kolektor jest przylozony i zlapany tylko 1 sruba, niedokrecona, opadl troche, jak sie dokreci trabki sa ponad pasem przednim co wymaga zmodyfikowania maski zeby sie zamknela moge tez skrocic kolektor i maska sie zamknie ale calosc bedzie nizej i bedzieprzed itb gora chlodnicy/pas przedni w jednym z projektow w sieci znalazlem informacje ze wydluzeniu kolektora do dlugosciu ktora mam w tej chwili znaczaco poprawil sie moment stad tak to wlasnie zrobilem Brzmi rozsądnie, dlugość trąbek znaczy się. W takim razie optuję za dziurą w masce! Daj foto jak to traz wygląda. Powodzenia. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 21 May 2011 Skąd: Mrągowo ![]() |
wymiennik olej- woda jest dość symboliczny i lubi zmieszać płyny w silniku. Pierwsze słyszę... Jak by tak było to nie stosowali by ich w niezmienionej formie do dzisiaj. Musiał byś wlać kwas zamiast płyny chłodzącego żeby przeżarł ścianki i dostał się do oleju, bo między komorą płynu a oleju nie ma żadnych uszczelek - to jest jeden odlew. -------------------- Simple is beautiful.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 14:56 |