![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
za mocne auto , przegub wew. powiedzial "dosc" na starcie do 1 proby :/
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 ![]() |
Głowica z PG ma większe zawory, a przy okazji porty pod wtryskiwacze jakbyś chciał przejść na wielopunkt.
-------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
jak narazie biore z tego co mam pod reka, zeby wybagac rynek rzucilem ogloszenie ze kupie glowice z ABA ale tylko 2 odpowiedzi i to o caly silnik , jedna sztuka na allegro i tyle
tym samym odkopalem jakis 9A i w wolnym czasie zrobie jednak 16v z 1.6 tylko jeszcze nie wiem co z tlokami a puki co poloske wymienilem, chlodnice zmienilem o rozmiar wieksza , jutro plyn zaleje, zostaje czekac na nastepny start bo glod jezdzenia pozostal |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
User Dołączył: Fri, 21 September 2012 Skąd: Opole/OKR ![]() |
Z tego co wiem, na blok 1.6/1.8 siadają tłoki z 1.8 16V PL/KR/ADL
Wału ruszać nie musisz. Jest tylko jeden problem, brak natrysku na denko tłoka |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
co do przyszlosci silnika nic nie jest przesadzone, 1.8 16v lezy i moze wleci cale moze w ogole nie wleci
kilka ostatnich imprez bylo nieudanych juz na starcie wczoraj do mety dojechalem jednak nie bez przygod 1x row 1x szykana a gdzies miedzy czasie 1x skrzynia 2Y sie wysypala :/ jak doszedlem do ladu z przegubami to skrzynia nie wytrzymala tu onboardy: I petla II petla z przygodami, na ps1 mechanizm zmiany biegow stracil precyzyjnosc, na dojazdowce na ps2 skrzynia zaczela wydac dziwne dzwieki i olej zaczal sie lac , ps3 jak widac ![]() III petla na spokojnie byle do mety: skrzynie 2Y sie skonczyly, wszystkie co mam sa dluzsze a przydalaby sie krotsza;) na ten sezon to chyba juz koniec |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 14 November 2012 ![]() |
Witam
Jak masz rozwiazane lewarek do zmiany biegów bo Toffic mi mowił ze masz cos pomodzone ze jest krotki skok lewarka przy rownoczesnym jego podniesieniu? Teraz juz nie ma problemów z niedomaganiem paliwa. Miske olejowa przerabiałes? Nie masz problemów z niedomaganiem oleju komntrolka Ci nie swieci? Masz jakas klatke lub polklatke ? Gdzie wazyłes samochod bo tez potrzebuje dokladnie zważyc aby sprawdzić rozkład masy przód tył w golfie II. Z góry dzieki za odpowiedzi ![]() Tak wogole to jestem z okolic Krosna tak wiec tego ![]() Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
Witam Jak masz rozwiazane lewarek do zmiany biegów bo Toffic mi mowił ze masz cos pomodzone ze jest krotki skok lewarka przy rownoczesnym jego podniesieniu? lewarek jest przegluzony praktycznie 2 razy , przy skrzyni ten element: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/14d81c057221135f.html jest zmodyfikowany w ponobny sposob jak na zdj. ruch na boki jest seryjny, ruch przod-tyl jest skrocony CYTAT Teraz juz nie ma problemów z niedomaganiem paliwa. nie , wpozo, pompe do baku wlozylem tak jak powinno byc i na rezerwie nawet mozna sie wyglupiac CYTAT Miske olejowa przerabiałes? Nie masz problemów z niedomaganiem oleju komntrolka Ci nie swieci? miska seria, kontrolka gaznie po odpaleniu i tyle o niej wiem, zadnych problemow cisnieniowych nie zglaszal, oczywiscie stan oleju pilnowany CYTAT Masz jakas klatke lub polklatke ? nie CYTAT Gdzie wazyłes samochod bo tez potrzebuje dokladnie zważyc aby sprawdzić rozkład masy przód tył w golfie II. ja wazylem na wadze na zlomie, rozkladu przod tyl sam nie znam co nie zmienia faktu ze przydaloby sie pare kg mniej ![]() CYTAT Z góry dzieki za odpowiedzi ![]() Tak wogole to jestem z okolic Krosna tak wiec tego ![]() Pozdrawiam. no to rzut beretem, a ty co tam masz w swoim? na codzien czy do zabawy auto? ja wczoraj silnik wyciagnalem, stoi sama buda, ale jak zloze spowrotem to zapraszam , rzuci okiem na tego strupa mozna ![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 14 November 2012 ![]() |
No to spoko zagladne jak zlożysz jednostke.
Ja mama MK II z silnikiem 2.0 ADY i aktualnie przerabiam go na jednostke do kjs i temu podobnych rzeczy i zobacze co z tego wyjdzie. Mechanizm do zmiany biegow mam rowniez u siebie myslalem ze masz moze jeszcze jakis inny patent ![]() Gazniki od motoru już sa? Bedziesz to zakładal na głowe z ABA i stroił u Toffica jak tak to daj znac to wtedy podskocze zobaczyc jak to sie turla i wyglada ![]() Przenosiłes akumulator na tył ? Ja mam taki zamiar co by pare kilo na tył poszło co by dupa nie była za lekka. Poliuretany masz w zawieszeniu ? |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
poli w zawieszeniu w planie sa moze w sezonie zaloze
przepustnice z moto wlasnie poluje na nie, takze kwestia czasu kiedy beda u mnie a glowice ABA mam ale chyba nie bede jej wkladal, wystawilem ja na forum , moze przygarniesz ? ![]() strojenie na pewno u toffica bedzie takze bedziesz mogl ogladnac |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 14 November 2012 ![]() |
Bedziesz zakladal gazniki do 1.6 czy na glowice 1.8 16v?
Akumulator przenosiłes lub bedziesz ? Co do głowicy to może i bym przygarnał ile za ni bys chcial i jaki jej stan ? |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
takie cos mi dzis przyjechalo:
![]() Uploaded with ImageShack.us poza tym silnik 1.6 poszedl do innej budy i dalej bedzie jezdzil w kjs itd ja czekam na temperatury dodatnie i wkladam nowy silnik skrzynia po naprawie juz skrecona z silnikiem |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
User Dołączył: Tue, 30 June 2009 Skąd: Łódź / Inowłódz ![]() |
Zostajesz przy pojemności 1.6 czy będzie coś innego??
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
User Dołączył: Tue, 30 June 2009 Skąd: Łódź / Inowłódz ![]() |
poszedlem w 16v bo na glowicy 16v latwiej itb zrobic wiec wybor padl na 1.8 16v kr moglbym zrobic 1.6 na glowicy z 16v ale nikt by nie uwierzyl ze to 1.6 wiec szkoda pracy by bylo Pomyśl o ostrzejszych wałkach. Ja w swojej KR ma schricki 276 i polecam gorąco. Wcześniej jeździłem mk3 z abfem i z takimi wałkami. Róźnica jest ogromna. A co do skrzyni to przełozenie z mk4 1.6 sr jest 4,467 oznaczenie skrzyni DUW, 4,667 oznaczenie DSB. Sam do siebie szukałem z syncro 4z, ale Toffic mi podpowiedział z mk4 pasuje p&p i dużo większa dostępność. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
Pomyśl o ostrzejszych wałkach. Ja w swojej KR ma schricki 276 i polecam gorąco. Wcześniej jeździłem mk3 z abfem i z takimi wałkami. Róźnica jest ogromna. A co do skrzyni to przełozenie z mk4 1.6 sr jest 4,467 oznaczenie skrzyni DUW, 4,667 oznaczenie DSB. Sam do siebie szukałem z syncro 4z, ale Toffic mi podpowiedział z mk4 pasuje p&p i dużo większa dostępność. z przelozeniem od mk4 dowiedzialem sie juz po fakcie niestety a teraz szkoda kolejny raz rozbierac skrzynie, moze przy najblizszej okazji , oby za szybko sie nie trafila oczywiscie. a co do walkow to z checia ale to nie ten budzet ![]() |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 14:54 |