![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Szczerze mówiąc totalnie nie moge zrozumieć celu tego "ćwiczenia". W saabach są tłoki przetestowane na 150 KM z litra . Widziałeś gdzieś granade 900KM na seryjnych tłokach ? Warto dla tych 200 cm3 wkladać tłoki w których może poobrywać półki przy 300 KM ?
pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 October 2009 ![]() |
DOHC, Ilka blok 2,3 jest uszkodzony, a kierownik chce mu dać drugie życie poprzez roziercenie bloku, inaczej pewnie poszedłby na złom.
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
ja bym wolał kupić blok za 500-1000 zł i mieć wytrzymałość o jakiej inne 4 cyl na kuciźnie moga dopiero zacząć marzyć.
pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
WLasnie ciekawe bo te tloczki z wygladu są bardzo podobnie zbudowane jęsli chodzi o "masywność" i grubość pułek...ciekawe jak ze stopem, aczkolwiek saabowski jak widać też da się przepalic
![]() -------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
Szczerze mówiąc totalnie nie moge zrozumieć celu tego "ćwiczenia". W saabach są tłoki przetestowane na 150 KM z litra . Widziałeś gdzieś granade 900KM na seryjnych tłokach ? Warto dla tych 200 cm3 wkladać tłoki w których może poobrywać półki przy 300 KM ? pozdrawiam Nie widziałem granady 900KM, co nie znaczy, że tłoki z nich są mniej wytrzymałe od saabowych. Gdyby ktoś kiedyś nie "przećwiczył" tłoków saaba to to samo mógłbyś napisać o nich. Półki mogą się poobrywać w każdym tłoku. Wizualnie łatwiej półkę oberwać w saabie, bo jest mniejsza odległość od pierścienia do korony tłoka. -------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Nie zrozum mnie źle, ja tam Ci życze jak najlepiej (miałem omege i wkładam saaba do poloneza i Twoje połączenie tez przemknelo mi przez mysl wiec sentyment jest) ale wolałbym jak najszybciej zobaczyć jak jezdzi 400 konna omega B
![]() pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
Sprawdz jeszcze czy przesuniecie osi sworznia,wzgledem plaszcza tloka.Nie rozni sie zbytnio..Bo wydaje mi sie ze,ta wartosc dobiera sie w zaleznosci od skoku tloka.
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Cienka polka...
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Cienka polka...
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 February 2004 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW ![]() |
jedna osoba dwa konta ?
![]() -------------------- Fuel Games Part I am 21.05.2011 Rothenburg 1/4 ET 13,6 SCIERWOLOT
https://picasaweb.google.com/112471818709940932677/SIERRACOSWORTHKOSIARZ http://www.youtube.com/user/Kosiarzzz http://tnij.org/cosworth Mój projekt |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 June 2004 Skąd: JAWORZNO ![]() |
93mm mają tłoki z 2.8, swoją drogą mogłeś zastosować tłoki z 2.9, były wklęsłe, więc przysłużyłoby się stopniowi sprężania... Masz może ich wymiary, fotki lub całe tłoki?? Chętnie kupię ![]() Wczoraj w garażu siedziałem ze strzykawką i obliczałem pojemności. Potem exel i oto co wyszło: 1. B234 które do tej pory było pod maską z głowicą B205 miało stopień sprężania 8,5:1 (seryjnie 9,25:1) ( poj. głowicy 50cm3, poj. wnęki w tłoku 18cm3, góra tłoka na równo z blokiem, uszczelka 1,3mm - 8,3cm3) 2. Jeśli włożę nowe tłoki z 2,8V6 (płaskie denko) bez modyfikacji wyjdzie 11,4:1 ![]() Najlepsza opcja chyba to kanapka: a) przy grubości blachy 1mm (2,3 z uszczelką) wychodzi 9,2:1 ![]() c) przy grubości blachy 2,0mm (3,3 z uszczelką) wychodzi 8,5:1 Ja bym się nie pitolił z przekładkami tylko tłoki na frezarkę i zebrać (sprawdzone w hondzie zostało tylko 4mm denka i daje rady przy 1,3-1,6bara na LPG) jeśli to będzie jedyny problem ![]() -------------------- Civic 1,6 125ps@142 Nm / 329ps@445Nm
Lepiej zrobić coś czego będziesz chwilę żałował niż żałować , że tego nie zrobiłeś ! |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Hej ilku testowałem to nowe chińskie turbo tylko że w wersji nie na BB...
Ono ma problem że przeładowuje - trzeba koniecznie powiększyć otwór w WG z 20mm na co najmniej 26mm. W silniku 2.0 0,6bara robi od 4000obr.min ale nic nie wytraca boostu przy zmianie biegów ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
A mówią, że sie nie da i wogóle
![]() Fajnie wygląda i mam nadzieje, że szybko wróci do życia i na nasze drogi ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
Hej
Wczoraj odebrłem graty ze szlifierni. Wszystko jak nowe ![]() Większe tłoki dopasowane, wyglądają jak z fabryki ![]() Czekam na części i składam ![]() Zobaczę przy okazji co z tym WG. Na razie rozfrezowałem wyjście z turbiny. Jest 60mm. -------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
A ile fabrycznie było
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
Fabrycznie było 58mm teraz jest 63mm (sprawdziłem dokładnie
![]() -------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
kupiłeś tą na kuli, czy slizg ?
-------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Po rozfrezowaniu WG do 26mm z 20 udało się w nissanowym 2.0 obniżyć boost z 1,1 do 0,75bara przy odcince... Myślę że okolice 310KM wytworzy z tego boostu
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
-------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
ciekaw jestem jak to wstanie
![]() -------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 05:11 |