Shoutbox 0 nowych PW 


11 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Opel Omega B B234 2,3T z saaba, Omega z fajnym silnikiem
DOHC
post Tue, 09 Oct 2012 - 10:18
Post #61


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Szczerze mówiąc totalnie nie moge zrozumieć celu tego "ćwiczenia". W saabach są tłoki przetestowane na 150 KM z litra . Widziałeś gdzieś granade 900KM na seryjnych tłokach ? Warto dla tych 200 cm3 wkladać tłoki w których może poobrywać półki przy 300 KM ?

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 09 Oct 2012 - 10:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mx79
post Tue, 09 Oct 2012 - 12:06
Post #62


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 October 2009





DOHC, Ilka blok 2,3 jest uszkodzony, a kierownik chce mu dać drugie życie poprzez roziercenie bloku, inaczej pewnie poszedłby na złom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Tue, 09 Oct 2012 - 12:43
Post #63


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





ja bym wolał kupić blok za 500-1000 zł i mieć wytrzymałość o jakiej inne 4 cyl na kuciźnie moga dopiero zacząć marzyć.

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
post Tue, 09 Oct 2012 - 12:48
Post #64


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





WLasnie ciekawe bo te tloczki z wygladu są bardzo podobnie zbudowane jęsli chodzi o "masywność" i grubość pułek...ciekawe jak ze stopem, aczkolwiek saabowski jak widać też da się przepalic biggrin.gif


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ILKU
post Tue, 09 Oct 2012 - 13:32
Post #65


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





CYTAT(DOHC @ Tue, 09 Oct 2012 - 10:18) *
Szczerze mówiąc totalnie nie moge zrozumieć celu tego "ćwiczenia". W saabach są tłoki przetestowane na 150 KM z litra . Widziałeś gdzieś granade 900KM na seryjnych tłokach ? Warto dla tych 200 cm3 wkladać tłoki w których może poobrywać półki przy 300 KM ?
pozdrawiam

Nie widziałem granady 900KM, co nie znaczy, że tłoki z nich są mniej wytrzymałe od saabowych.
Gdyby ktoś kiedyś nie "przećwiczył" tłoków saaba to to samo mógłbyś napisać o nich.
Półki mogą się poobrywać w każdym tłoku.
Wizualnie łatwiej półkę oberwać w saabie, bo jest mniejsza odległość od pierścienia do korony tłoka.


--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Tue, 09 Oct 2012 - 13:35
Post #66


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Nie zrozum mnie źle, ja tam Ci życze jak najlepiej (miałem omege i wkładam saaba do poloneza i Twoje połączenie tez przemknelo mi przez mysl wiec sentyment jest) ale wolałbym jak najszybciej zobaczyć jak jezdzi 400 konna omega B smile.gif

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
addam24
post Tue, 09 Oct 2012 - 21:47
Post #67


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





Sprawdz jeszcze czy przesuniecie osi sworznia,wzgledem plaszcza tloka.Nie rozni sie zbytnio..Bo wydaje mi sie ze,ta wartosc dobiera sie w zaleznosci od skoku tloka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Tue, 09 Oct 2012 - 22:42
Post #68


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





Cienka polka...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
berkut
post Tue, 09 Oct 2012 - 22:42
Post #69


Forum Homee
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: warszawa





Cienka polka...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kosiarz
post Tue, 09 Oct 2012 - 23:19
Post #70


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 February 2004
Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW





jedna osoba dwa konta ? tongue.gif


--------------------
Fuel Games Part I am 21.05.2011 Rothenburg 1/4 ET 13,6 SCIERWOLOT
https://picasaweb.google.com/112471818709940932677/SIERRACOSWORTHKOSIARZ
http://www.youtube.com/user/Kosiarzzz

http://tnij.org/cosworth Mój projekt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KFAS
post Tue, 09 Oct 2012 - 23:24
Post #71


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 June 2004
Skąd: JAWORZNO





CYTAT(Dziku @ Tue, 09 Oct 2012 - 10:48) *
93mm mają tłoki z 2.8, swoją drogą mogłeś zastosować tłoki z 2.9, były wklęsłe, więc przysłużyłoby się stopniowi sprężania...



CYTAT(ILKU @ Tue, 09 Oct 2012 - 11:15) *
Masz może ich wymiary, fotki lub całe tłoki?? Chętnie kupię smile.gif
Wczoraj w garażu siedziałem ze strzykawką i obliczałem pojemności. Potem exel i oto co wyszło:
1. B234 które do tej pory było pod maską z głowicą B205 miało stopień sprężania 8,5:1 (seryjnie 9,25:1)
( poj. głowicy 50cm3, poj. wnęki w tłoku 18cm3, góra tłoka na równo z blokiem, uszczelka 1,3mm - 8,3cm3)
2. Jeśli włożę nowe tłoki z 2,8V6 (płaskie denko) bez modyfikacji wyjdzie 11,4:1 sad.gif
Najlepsza opcja chyba to kanapka:
a) przy grubości blachy 1mm (2,3 z uszczelką) wychodzi 9,2:1
cool.gif przy grubości blachy 1,5mm (2,8 z uszczelką) wychodzi 8,8:1
c) przy grubości blachy 2,0mm (3,3 z uszczelką) wychodzi 8,5:1



Ja bym się nie pitolił z przekładkami tylko tłoki na frezarkę i zebrać (sprawdzone w hondzie zostało tylko 4mm denka i daje rady przy 1,3-1,6bara na LPG) jeśli to będzie jedyny problem wink.gif


--------------------
Civic 1,6 125ps@142 Nm / 329ps@445Nm
Lepiej zrobić coś czego będziesz chwilę żałował niż żałować , że tego nie zrobiłeś !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 26 Oct 2012 - 07:52
Post #72


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Hej ilku testowałem to nowe chińskie turbo tylko że w wersji nie na BB...
Ono ma problem że przeładowuje - trzeba koniecznie powiększyć otwór w WG z 20mm na co najmniej 26mm.
W silniku 2.0 0,6bara robi od 4000obr.min ale nic nie wytraca boostu przy zmianie biegów biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Fri, 26 Oct 2012 - 08:51
Post #73


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





A mówią, że sie nie da i wogóle smile.gif
Fajnie wygląda i mam nadzieje, że szybko wróci do życia i na nasze drogi smile.gif


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ILKU
post Fri, 26 Oct 2012 - 09:02
Post #74


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





Hej
Wczoraj odebrłem graty ze szlifierni. Wszystko jak nowe smile.gif
Większe tłoki dopasowane, wyglądają jak z fabryki wink.gif
Czekam na części i składam smile.gif
Zobaczę przy okazji co z tym WG. Na razie rozfrezowałem wyjście z turbiny. Jest 60mm.


--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 27 Oct 2012 - 14:20
Post #75


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





A ile fabrycznie było biggrin.gif ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ILKU
post Sat, 27 Oct 2012 - 18:46
Post #76


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





Fabrycznie było 58mm teraz jest 63mm (sprawdziłem dokładnie wink.gif )


--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Sun, 28 Oct 2012 - 15:06
Post #77


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





kupiłeś tą na kuli, czy slizg ?


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 29 Oct 2012 - 00:34
Post #78


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Po rozfrezowaniu WG do 26mm z 20 udało się w nissanowym 2.0 obniżyć boost z 1,1 do 0,75bara przy odcince... Myślę że okolice 310KM wytworzy z tego boostu smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ILKU
post Mon, 29 Oct 2012 - 06:20
Post #79


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





CYTAT(szeniman @ Sun, 28 Oct 2012 - 15:06) *
kupiłeś tą na kuli, czy slizg ?

Kulki smile.gif


--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Mon, 29 Oct 2012 - 23:54
Post #80


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





ciekaw jestem jak to wstanie rolleyes.gif


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 05:11