Shoutbox 0 nowych PW 


11 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Opel Omega B B234 2,3T z saaba, Omega z fajnym silnikiem
Coobcio
post Sun, 16 Sep 2012 - 07:40
Post #21


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Też to podejrzewaliśmy, auto na wysokich obrotach bowiem pracuje jakby zapłon wypadał - identycznie odczucie jest jak modyfikuje Saaby które mają przytkany katalizator... Tzn. jest boost ale znacznie mniejszy jak wymagany ponadto nie ma na nim mocy, czasem nawet silnik do odcinki się nie dokręca.

Tak więc trzeba by zrobić nowy kolektor wydechowy, znacznie łatwiej by było upchnąć nie Twin scrolla tylko 4-1 i np. do tego takie turbo:
http://www.re5pect.pl/turbosprezarka-gt3-7...ll-bearing.html

500KM i 600Nm powinno być wówczas osiągi powinny być jak w Lotus Omedze ale mniejsza turbo dziura by była no i parametry moc/moment niemal jak we współczesnych słabszych drift wozach biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 16 Sep 2012 - 07:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
szeniman
post Sun, 16 Sep 2012 - 14:02
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





Też jestem za tym turbo . Dobra kombinacja .


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sun, 16 Sep 2012 - 21:18
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(Coobcio @ Sun, 16 Sep 2012 - 07:40) *
500KM i 600Nm powinno być wówczas osiągi powinny być jak w Lotus Omedze ale mniejsza turbo dziura by była no i parametry moc/moment niemal jak we współczesnych słabszych drift wozach biggrin.gif


Skrzynia też "polubi" taką moc wink.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 16 Sep 2012 - 22:13
Post #24


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Sprzęgło jest organiczne nie żaden spiek, więc skrzynia powinna sobie z tym poradzić zwłaszcza że właściciel nie kopie ze sprzęgła i nie jeździ na oponach typu slick biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ILKU
post Wed, 19 Sep 2012 - 18:20
Post #25


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





A więc już po jeździe testowej. Na drugim biegu w ciągu sekund dosłownie złapał 2,2bara, zanim zdążyłem zareagować smile.gif
Ciąg był niezły smile.gif
Chyba jednak zamontuje spowrotem wastegate, dwa bary chyba na razie mi wystarczą wink.gif
Fotka spod maski:


--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Wed, 19 Sep 2012 - 18:36
Post #26


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





Ciekawa kolejność: przepływka - filtr powietrza - turbo. Przechodzicie na MAPa jakoś niedługo?


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ILKU
post Wed, 19 Sep 2012 - 18:39
Post #27


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





CYTAT(mate96 @ Wed, 19 Sep 2012 - 18:36) *
Ciekawa kolejność: przepływka - filtr powietrza - turbo. Przechodzicie na MAPa jakoś niedługo?

Przepływki w tym silniku nigdy nie było smile.gif
MAP siedzi od początku, a ostatnio nawet 4ro barowy wink.gif


--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 19 Sep 2012 - 20:30
Post #28


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Alleluja smile.gif 2bary będzie optymalnie, 600 niuta musi być :>
Ps. jak te 2,2 bara naładowało to chciało postawić auto bokiem na tym drugim biegu czy jeszcze ciutkę za mało mocy smile.gif ??

Ale nieszczelność musiała być fest jak tylko marne 1,5 dmuchało...
Obstawiam że jak teraz jest wszystko szczelne to na tym 1,5 bara dojdzie sporo Nm i KM smile.gif
Chyba niestety będziesz musiał wpaść ponownie na strojenie - tylko tego węża tylnego na silikonowego zmień...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ILKU
post Wed, 19 Sep 2012 - 20:58
Post #29


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





Wąż już dawno zmieniony, wyspawany z nierdzewki i dwa silikonowe łączniki.
Niestety zaraz po pierwszym przejeździe spadł deszcz i nawet na 0,5bara nie dało się jeździć wink.gif


--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamiloooo
post Wed, 19 Sep 2012 - 21:52
Post #30


Super User
Dołączył: Thu, 02 August 2007





kurcze chyba musze odwiedzic zobaczyc tego saaba, moze bede mial wieksza motywacje tongue.gif


--------------------
corza drei liter 13,2 ET
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poorchava
post Tue, 02 Oct 2012 - 02:13
Post #31


Rookie
Dołączył: Thu, 11 March 2010





W skrzyni było coś robione? Bo obiegowa opinia z jaką się spotkałem jest taka, że pierścienie synchronizatorów w R25 są ulepione z gówna i się bardzo szybko kończą.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ILKU
post Tue, 02 Oct 2012 - 07:42
Post #32


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





Jest to najzwyklejsza skrzynia R25 z 2,5V6 kupiona na alledrogo za 150zł. Przebieg nieznany. Chodzi bez zarzutu, nie hałasuje.
Jedyne co zrobiłem, to zmieniłem olej.


--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 02 Oct 2012 - 09:16
Post #33


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(ILKU @ Tue, 02 Oct 2012 - 07:42) *
Jedyne co zrobiłem, to zmieniłem olej.

Nikt tego nie robi i być może przez to źle pracuje...
Ps. jak tam zakup chińskiej turbinki na 500KM i 600Nm tongue.gif ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamiloooo
post Wed, 03 Oct 2012 - 09:24
Post #34


Super User
Dołączył: Thu, 02 August 2007





chyba cos sie spindolilo...


--------------------
corza drei liter 13,2 ET
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 03 Oct 2012 - 10:18
Post #35


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Lekko... Będzie teraz 2443ccm silnik. Po uszczelnieniu orurowania turbina z zablokowanym WG dawała tyle radości że spłynęły 4 albo 3 tłoki biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zxcv
post Wed, 03 Oct 2012 - 10:25
Post #36


Frequent User
Dołączył: Thu, 22 October 2009
Skąd: Mysłowice/Chełm Śląski





A silnik juz odbudowany? Zdążyłeś napisać posta przedemna.


--------------------
BMW E36 M50B25 GT35 460KM 557NM
Opel Omega BFL X30XE + turbo w budowie
Audi A6Q 2.7TT
A3Q 1.8T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Wed, 03 Oct 2012 - 19:49
Post #37


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





hybryda na jakich podzespołach bedzie? EGT jednak by się przydało i AFR... koszt 1500zł i przy okazji sam wystroisz...


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 03 Oct 2012 - 20:19
Post #38


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





przydaloby sie przede wszystkim boost cuta ustawic, zeby takie cos sie nie powtarzalo. jak znowu przeladuje o 0.5 czy 1 bar, to egt czy afr nie pomoze.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ILKU
post Wed, 03 Oct 2012 - 20:51
Post #39


Super User
Dołączył: Wed, 21 November 2007
Skąd: Koszalin





A więc tak:
1. Spłynął TYLKO JEDEN tłok - nr 3
2. Pozostałe 3szt (nr 1,2 i 4) są w stanie idealnym, bez żadnych śladów nadtopień, co raczej wyklucza przeładowanie.
3. Jeszcze nie sprawdziłem wtrysków, ale były nowe.
4. Na tydzień przed awarią podłączyłem sygnał do komputera pokładowego zgodnie ze schematami saaba.
To podłączenie polega na puszczeniu sygnału wyzwalającego (masy) z jednego z wtrysków do BC. I teraz uwaga. Sygnał brany jest z 3 cylindra! Czy to może być przyczyna??
Czy sygnał do wtrysku dochodził osłabiony i nie dawał tyle paliwka co inne?? Może ktoś z wiedzą elektroniczną się wypowie.
Fotka tłoka:

W drodze do mnie są już tłoki o średnicy 93mm (zamiast 90mm) więc pojemność wzrośnie do 2,45L.
Turbo też już jest. Fotki wkrótce. wink.gif


--------------------
Who Dares Wins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 03 Oct 2012 - 22:01
Post #40


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





A jak podlaczyles sie tego sygnalu wtrysku? Mozliwe,ze po prostu slabo wyszedl ci lut, lub uszkodziles kabel do wtrysku na tyle,ze wtrysk nie dostawal odpowiedniego pradu i za dlugo sie zalaczal. Na wszelki wypadek moglbys ta "odnoge" od wtrysku podlaczyc przez jakis rezystor, zeby nie sie zabezpieczyc przed zbyt duzym obciazeniem wyjscia jak ten twoj komputer sie np uszkodzi.
P.S - fajny stolik smile.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 03:10