![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Też to podejrzewaliśmy, auto na wysokich obrotach bowiem pracuje jakby zapłon wypadał - identycznie odczucie jest jak modyfikuje Saaby które mają przytkany katalizator... Tzn. jest boost ale znacznie mniejszy jak wymagany ponadto nie ma na nim mocy, czasem nawet silnik do odcinki się nie dokręca.
Tak więc trzeba by zrobić nowy kolektor wydechowy, znacznie łatwiej by było upchnąć nie Twin scrolla tylko 4-1 i np. do tego takie turbo: http://www.re5pect.pl/turbosprezarka-gt3-7...ll-bearing.html 500KM i 600Nm powinno być wówczas osiągi powinny być jak w Lotus Omedze ale mniejsza turbo dziura by była no i parametry moc/moment niemal jak we współczesnych słabszych drift wozach ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
Też jestem za tym turbo . Dobra kombinacja .
-------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
500KM i 600Nm powinno być wówczas osiągi powinny być jak w Lotus Omedze ale mniejsza turbo dziura by była no i parametry moc/moment niemal jak we współczesnych słabszych drift wozach ![]() Skrzynia też "polubi" taką moc ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Sprzęgło jest organiczne nie żaden spiek, więc skrzynia powinna sobie z tym poradzić zwłaszcza że właściciel nie kopie ze sprzęgła i nie jeździ na oponach typu slick
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
A więc już po jeździe testowej. Na drugim biegu w ciągu sekund dosłownie złapał 2,2bara, zanim zdążyłem zareagować
![]() Ciąg był niezły ![]() Chyba jednak zamontuje spowrotem wastegate, dwa bary chyba na razie mi wystarczą ![]() Fotka spod maski: ![]() -------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Ciekawa kolejność: przepływka - filtr powietrza - turbo. Przechodzicie na MAPa jakoś niedługo?
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
Ciekawa kolejność: przepływka - filtr powietrza - turbo. Przechodzicie na MAPa jakoś niedługo? Przepływki w tym silniku nigdy nie było ![]() MAP siedzi od początku, a ostatnio nawet 4ro barowy ![]() -------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Alleluja
![]() Ps. jak te 2,2 bara naładowało to chciało postawić auto bokiem na tym drugim biegu czy jeszcze ciutkę za mało mocy ![]() Ale nieszczelność musiała być fest jak tylko marne 1,5 dmuchało... Obstawiam że jak teraz jest wszystko szczelne to na tym 1,5 bara dojdzie sporo Nm i KM ![]() Chyba niestety będziesz musiał wpaść ponownie na strojenie - tylko tego węża tylnego na silikonowego zmień... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
Wąż już dawno zmieniony, wyspawany z nierdzewki i dwa silikonowe łączniki.
Niestety zaraz po pierwszym przejeździe spadł deszcz i nawet na 0,5bara nie dało się jeździć ![]() -------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 02 August 2007 ![]() |
kurcze chyba musze odwiedzic zobaczyc tego saaba, moze bede mial wieksza motywacje
![]() -------------------- corza drei liter 13,2 ET
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 11 March 2010 ![]() |
W skrzyni było coś robione? Bo obiegowa opinia z jaką się spotkałem jest taka, że pierścienie synchronizatorów w R25 są ulepione z gówna i się bardzo szybko kończą.
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
Jest to najzwyklejsza skrzynia R25 z 2,5V6 kupiona na alledrogo za 150zł. Przebieg nieznany. Chodzi bez zarzutu, nie hałasuje.
Jedyne co zrobiłem, to zmieniłem olej. -------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jedyne co zrobiłem, to zmieniłem olej. Nikt tego nie robi i być może przez to źle pracuje... Ps. jak tam zakup chińskiej turbinki na 500KM i 600Nm ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 02 August 2007 ![]() |
chyba cos sie spindolilo...
-------------------- corza drei liter 13,2 ET
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Lekko... Będzie teraz 2443ccm silnik. Po uszczelnieniu orurowania turbina z zablokowanym WG dawała tyle radości że spłynęły 4 albo 3 tłoki
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 22 October 2009 Skąd: Mysłowice/Chełm Śląski ![]() |
A silnik juz odbudowany? Zdążyłeś napisać posta przedemna.
-------------------- BMW E36 M50B25 GT35 460KM 557NM
Opel Omega BFL X30XE + turbo w budowie Audi A6Q 2.7TT A3Q 1.8T |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
hybryda na jakich podzespołach bedzie? EGT jednak by się przydało i AFR... koszt 1500zł i przy okazji sam wystroisz...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
przydaloby sie przede wszystkim boost cuta ustawic, zeby takie cos sie nie powtarzalo. jak znowu przeladuje o 0.5 czy 1 bar, to egt czy afr nie pomoze.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 November 2007 Skąd: Koszalin ![]() |
A więc tak:
1. Spłynął TYLKO JEDEN tłok - nr 3 2. Pozostałe 3szt (nr 1,2 i 4) są w stanie idealnym, bez żadnych śladów nadtopień, co raczej wyklucza przeładowanie. 3. Jeszcze nie sprawdziłem wtrysków, ale były nowe. 4. Na tydzień przed awarią podłączyłem sygnał do komputera pokładowego zgodnie ze schematami saaba. To podłączenie polega na puszczeniu sygnału wyzwalającego (masy) z jednego z wtrysków do BC. I teraz uwaga. Sygnał brany jest z 3 cylindra! Czy to może być przyczyna?? Czy sygnał do wtrysku dochodził osłabiony i nie dawał tyle paliwka co inne?? Może ktoś z wiedzą elektroniczną się wypowie. Fotka tłoka: ![]() W drodze do mnie są już tłoki o średnicy 93mm (zamiast 90mm) więc pojemność wzrośnie do 2,45L. Turbo też już jest. Fotki wkrótce. ![]() -------------------- Who Dares Wins
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
A jak podlaczyles sie tego sygnalu wtrysku? Mozliwe,ze po prostu slabo wyszedl ci lut, lub uszkodziles kabel do wtrysku na tyle,ze wtrysk nie dostawal odpowiedniego pradu i za dlugo sie zalaczal. Na wszelki wypadek moglbys ta "odnoge" od wtrysku podlaczyc przez jakis rezystor, zeby nie sie zabezpieczyc przed zbyt duzym obciazeniem wyjscia jak ten twoj komputer sie np uszkodzi.
P.S - fajny stolik ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 03:10 |