![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Czyli tak jak myślałem. Turbo grzeje już powietrze zbyt.
Żeby damaq źle nas nie zrozumiał. Tu nie chodzi o to, że jest lipa bo przepływy silnika się kończą, czy tez turbo. Moim zdaniem jest za dużo dmuchane. Na takiego coupe FWD na codzień stykło by 400-450KM, wtedy byłby zapas na turbie i silnikowi byłoby lżej. Przypuszczam, że w upalne dni sterownik silnika walczy z zapłonami i ma co robić. Raczej od dłuższego czasu jestem zwolennikiem robienia czegoś z zapasem. Jeśli turbo wydala 500KM max, to zrobić 400-430KM. Ciekawi mnie porównanie seryjnej głowicy od 2.2T audi, a głowicy od fiata 2.0T Wiem, że przy audi po portingu przechodzi 600KM przez głowicę. Potem wstawiając większe zawory, lepsze wałki, mechanikę itd.. jeszcze więcej wiadomo, ale koszta idą w górę. Auto jest bardzo fajne i nietuzinkowe i moim zdaniem nie ma sensu iść jeszcze w górę z mocą lub bóg wie co. Lepiej nawet obniżyć. Wiadomo, jak odczuło się efekt 500KM to teraz mniejsza moc może tak nie cieszyć, ale moim zdaniem warto. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_mlody2788_* |
![]()
Post
#42
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
Szacun.
-------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Czyli tak jak myślałem. Turbo grzeje już powietrze zbyt. Żeby damaq źle nas nie zrozumiał. Tu nie chodzi o to, że jest lipa bo przepływy silnika się kończą, czy tez turbo. Moim zdaniem jest za dużo dmuchane. Na takiego coupe FWD na codzień stykło by 400-450KM, wtedy byłby zapas na turbie i silnikowi byłoby lżej. Przypuszczam, że w upalne dni sterownik silnika walczy z zapłonami i ma co robić. Raczej od dłuższego czasu jestem zwolennikiem robienia czegoś z zapasem. Jeśli turbo wydala 500KM max, to zrobić 400-430KM. Ciekawi mnie porównanie seryjnej głowicy od 2.2T audi, a głowicy od fiata 2.0T Wiem, że przy audi po portingu przechodzi 600KM przez głowicę. Potem wstawiając większe zawory, lepsze wałki, mechanikę itd.. jeszcze więcej wiadomo, ale koszta idą w górę. Auto jest bardzo fajne i nietuzinkowe i moim zdaniem nie ma sensu iść jeszcze w górę z mocą lub bóg wie co. Lepiej nawet obniżyć. Wiadomo, jak odczuło się efekt 500KM to teraz mniejsza moc może tak nie cieszyć, ale moim zdaniem warto. Kształ komory spalania -głowicy na + u Fiata niestety ....w audi jest co poprawiać było już o tym pisane ![]() Ja bym ten silnik widział z napędem od integrale ...najlepiej w bravo HGT 2001r ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 05:07 |