![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
Jaka jest przyczyna pękania głowic w 2.0tdi ? materiał, temperatura? od 2003r pękają z tego co pamiętam...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 August 2007 Skąd: Kędzierzyn-Koźle ![]() |
Z tego co zauważyłem wszystkie 16V pękają w tym samym miejscu, mianowicie między świecą żarową a gniazdem zaworów lub między gniazdem pompowtryskiwacza a gniazdem zaworów.
TDI 8V też tam pękają, ale nie mają w tym miejscu kanałów wodnych dlatego niczym te pęknięcia nie skutkują. -------------------- Golf 4 1,9 TDI 240KM
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
dzis widzialem 2,7 tdi quattro
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 August 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Co Wy Koledzy się cykacie 2.0 TDI CR? Po małym modzie ma okolic 200 KM i +400 Nm (turbina od 170 KM + chip albo dla 170 KM sam chip). Pali tyle co nic, dużo lżejszy od V6 TDI. Jak pierdyknie zabierak to żaden problem - jest parę metod aby to ogarnac w zakresie 800-2000 zł (napawanie gniazda i inny zabierak, wypierdzielenie wałków, zalożenie modułu wałków po 2010 r, ...)
Nawet jak się motor zatrze to przerzutka na drugi to max. 5000 zł czyli mniej niz sam rozrząd w 3.0 TDI, nie wspominając o 6 wtryskach po 1000 zł co daje "pakiet startowy dla 3.0 rzędu 10000-12000 zł (wtryski, rozrząd, oleje) + jeszcze paski... Oczywiście 2.0 nie mruczy jak V6 ale ze skrzynią HCK (A6C6) ma przy 180 km/h 3000 obr więc całkiem spoko na trasy, jest lepiej wyważony, dużo lżejszy i tańszy w każdym aspekcie eksploatacyjnym. Jak się upierasz na 3.0 diesla to bierz M60 218 KM, wywal klapki, daj żeliwny kolektor, wymień rolki i pompe wody i w drogę. Aha czy to Audi czy BMW czy Mercedes w automacie 8-10l oleju ATF134 + filtry to min. dodatkowe 1000 zł na 60-80 kkm. -------------------- Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...
Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w .... |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
E60 można też mieć z manualem w 3.0d przecież.
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Co Wy Koledzy się cykacie 2.0 TDI CR? Po małym modzie ma okolic 200 KM i +400 Nm (turbina od 170 KM + chip albo dla 170 KM sam chip). Pali tyle co nic, dużo lżejszy od V6 TDI. Jak pierdyknie zabierak to żaden problem - jest parę metod aby to ogarnac w zakresie 800-2000 zł (napawanie gniazda i inny zabierak, wypierdzielenie wałków, zalożenie modułu wałków po 2010 r, ...) Nawet jak się motor zatrze to przerzutka na drugi to max. 5000 zł czyli mniej niz sam rozrząd w 3.0 TDI, nie wspominając o 6 wtryskach po 1000 zł co daje "pakiet startowy dla 3.0 rzędu 10000-12000 zł (wtryski, rozrząd, oleje) + jeszcze paski... Oczywiście 2.0 nie mruczy jak V6 ale ze skrzynią HCK (A6C6) ma przy 180 km/h 3000 obr więc całkiem spoko na trasy, jest lepiej wyważony, dużo lżejszy i tańszy w każdym aspekcie eksploatacyjnym. Jak się upierasz na 3.0 diesla to bierz M60 218 KM, wywal klapki, daj żeliwny kolektor, wymień rolki i pompe wody i w drogę. Aha czy to Audi czy BMW czy Mercedes w automacie 8-10l oleju ATF134 + filtry to min. dodatkowe 1000 zł na 60-80 kkm. Tylko jak komuś 200 KM mało, liczy na zrobienie okolic 400 KM w dieslu to tylko 3.0 tdi. -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Tylko jak komuś 200 KM mało, liczy na zrobienie okolic 400 KM w dieslu to tylko 3.0 tdi. Pokaż no te 3.0 tdi po 400 kucy, bo chyba żyjemy w równoległej rzeczywistości ![]() ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 September 2007 ![]() |
Ecuproject z Wrocławia widziałem 3.0 BiTdi na coś około 400/800 .Pozdr.
-------------------- A4 AWX Switzer P196/400 by Ecuproject .
A6 Avant 3.0 Bitdi 430/833 by Vagtune . |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Pokaż no te 3.0 tdi po 400 kucy, bo chyba żyjemy w równoległej rzeczywistości ![]() ![]() Na forum jest samochód który ma 370 KM, dokłądając metanol saosiągalne granice 400 KM. Więc jakie pierdoły? Bez zmiany turbo da sie zrobić tak jak piszesz 330-340 (po wydechu i FMIC), a po zmianie więcej turbiny 360-370KM@700-730Nm, jest 3.0 VAG z dwiema turbinami i to się robi na 400 KM softem, nikt jeszcze nie dłubał tego grubiej, ciekawe ile tam trzyma wydech, DPF. -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 04 July 2005 Skąd: WrO ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 September 2007 ![]() |
Pokaż, bo oni nie zrobili takiego auta. Ok. Sorry . To był dynosoft . http://www.youtube.com/watch?v=qeLlm9m2SNA . 400/800 z Bitdi i 370/ponad 700 z 245ps . Pozdrawiam. -------------------- A4 AWX Switzer P196/400 by Ecuproject .
A6 Avant 3.0 Bitdi 430/833 by Vagtune . |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 30 September 2013 ![]() |
Ale brednie wypisujecie na temat tych silnikow 3.0tdi....Faktycznie od 2004 do 2007,byly problemy z napinaczami lancucha(problem z wtryskami turbina wyeliminowano wczesniej)Wszystkie oznaczenia silnika zaczynajace sie na litere C (przykladowo CDYA)Sa wolne od wad napinaczy lancucha.
Wystarczy troche poczytac na forach audi a wszystko bedzie jasne. 3.0tdi to bardzo dobra i dopracowana jednostka od 2008r.Wada kolektora i klapek wirowych dalej jest ale latwo ja wyeliminowac za grosze,napewno jest to mniej problematyczna awaria w porownaniu do bmw 3.0d Tam niestety klapki wpadaly do zaworow i robily miazge. Dodam ze 3.2fsi jest strasznie paliwozerny!Miasto to minimum 15litrow a trasa kolo 11,12L przy 130,3.0tdi spala w miescie srednio 10L a przy 140-160na trasie kolo 8 do 9L. Przy ostrej jezdzie na autobanie,miedzy 160-240 (naprawde ciagly but i maximum mozliwosci)Audi 3.0tdi spalalo mi 12-13l sredniej,podajcie mi benzyne ktora bedzie tak plynnie jezdzila z takim NM a spalala tak malo przy tych predkosciach. |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Kurcze, kupując używane auto ZAWSZE trzeba coś włożyć, żeby trochę bezawaryjnie pojeździć. Nie ma co ukrywać, że kupę aut na naszych drogach to ulepy, które zostały kupione chyba tylko po to żeby sąsiadowi gól skoczył...potem ludzi w furach nic nie robią bo im kasy szkoda/nie mają itd. Nie zapomnę jak do mnie przyjechal koleś A5ką z kołami zimowymi tylko na jednej ośce...myślał, że ja tym na jazdę testową po śniegu będę jechał...dlatego kupując używkę trzeba sie liczyć z tym, że poprzedni właściciel miał serwis w głębokim poważaniu albo przejechal tyle ile da sie przejechać bez większych nakładów finansowych...
Chcesz A6 3.0TDI Q to kup samochód troszkę gorzej wyposażony, wkalkuluj 10-15k w naprawy i tylę...kupujesz 2.0, 1.9 itd co za różnica...5-10 musisz liczyc na doprowadzenie fury do ładu i stanu, który pozwoli na bezawaryjną jazdę... Albo kup za 70k nowa Kie Ceed, dostaniesz gwarancje na 7lat i po problemie ;-) -------------------- Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl www.dpfserwis.pl https://www.facebook.com/TuneFORCE |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Kia Ceed / Hyundai i30 kosztują 50 tys zł, a w słabszych wersjach silnikowych nawet poniżej...
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Kia Ceed / Hyundai i30 kosztują 50 tys zł, a w słabszych wersjach silnikowych nawet poniżej... racja...za 70k będzie już jakiś "grubas" ![]() więc po co się pchać w niepewne, kręcone ulepy? -------------------- Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl www.dpfserwis.pl https://www.facebook.com/TuneFORCE |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 October 2013 ![]() |
Siema , przy jakich przebiegach występują te awarie 3.0tdi i 2.0tdi cr ???
Dla mnie to szok ![]() Piszecie tu o jakiś trupach. Sam mam A6 2.7tdi Quattro 2007rok ,kupiony przy przebiegu 130000km od pierwszego właściciela. problem z klapami wyszedł przy 195000km. Zestaw naprawczy z ASO kosztował 100zł nowa dźwigienka i króciutkie ramię do ośki na której osadzone są klapy. Wymiana na lewej głowicy dziecinnie prosta 10min. +nastawy. |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 November 2011 Skąd: Podlasie ![]() |
Siema , przy jakich przebiegach występują te awarie 3.0tdi i 2.0tdi cr ??? Dla mnie to szok ![]() Piszecie tu o jakiś trupach. Też tak czasami się zastanawiam na temat opinii o 3.0 tdi czy 3.0 d. Tak realnie rzecz biorąc,to 90% ( jak nie więcej) aut z takimi silnikami jest praktycznie sprowadzanymi spełnieniami marzeń ludzi,których przeważnie nie stać( w psychologicznym aspekcie co najmniej) na odpowiedni serwis tychże samochodów ( chociażby zalanie dobrego oleju).Wszystkie te super fury mają po magiczne 180-190 tys przebiegu,gdzie realia są na poziomie 300-400 tys i więcej ,a także historię kilku właścicieli.Także cięzko wypowiadać się o awaryjności jednostek 3.0 na podstawie takich egzemplarzy,które mamy na rynku,czyli w wiekszosci zajechanych lub prawie zajechanych. Popieram poprzednika,by wypowiedział się ktoś,kto ma auto z taką jednostką od nowości lub ze sprawdzonym przebiegiem. Sam znam jednego tuareqa 3.0tdi,z osławionymi padajacymi wtryskiwaczami i wadliwym rozrządem,który ma najechane od nowości dobre prawdziwe 160 tys .Na chwilę obecną nic nie słyszałem,by właściciel robił coś z wymienionymi podzespołami. -------------------- White beauty alfa 159 2.0 MJTD 2011 225Km/467Nm by r-performance
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Przy 150 tys km rzeczywiscie nic złego sie nie dzieje w tych silnikach, jesli były dobrze serwisowane i jezdzone z głową.
Z tego co wiem od swoich serwisantów i od znajomych którzy mieli takie auta z pewnymi przebiegami, to magiczną granicą jest 250 tys km, wtedy zaczyna wychodzic mnóstwo rzeczy do wymiany... Rzeczywiscie warto podkreslic to co piszecie, ze 90% tych aut ma te 250 tys km dawno przekroczone. |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 26 March 2007 Skąd: Pruszków ![]() |
Kurcze, kupując używane auto ZAWSZE trzeba coś włożyć, bulszit... Po prostu trzeba słuchać starych polskich przysłów, a jedno z nich mówi: "Mierz siły na zamiary" -------------------- Kiedyś TDCI teraz US - VTEC
SZYBCIEJ mocą, FAJNIEJ momentem |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
..a zamiary na siły..
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 23:46 |