![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 January 2009 ![]() |
Egr tak samo rozbudowany. Nie wiem jak w q7 ale w innych nie trzeba wyciagac silnik tylko trzeba zrzucic skrzynie i jest dostep do wielkiej pokrywy rozrzadu.
-------------------- :)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
auta (240PS) mają po 250ts km i rozrząd ok,
a klapki w kolektorze w 239/240PS rzeczywiście się sypią, po 150tys km na pewno warto tam zajrzeć, za to da się je regenerować i przy okazji wzmocnić za lekko ponad 1kzł -------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
ale pytanie co się dzieje z tymi klapkami w dolocie np w 3.0tdi z 2007r?
czy nagminne jest odpadanie klapek jak w bmw 3.0d i poważne zniszczenia? czy tylko psuje się sterowanie tymi klapkami? cięgiełka i silniczki? -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 03 December 2010 ![]() |
Głównie cięgna się wyrabiają. Łatwo to naprawić
![]() |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 20 December 2010 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 16:21 |